Maak me meer zorgen om de aids genaamd Charlottequote:Op dinsdag 16 april 2019 10:57 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Jammer dat het sterrenshownieuws deze SC vergiftigt.
#welkescisdatdanwel?quote:Op dinsdag 16 april 2019 11:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Maak me meer zorgen om de aids genaamd Charlotte
#ditisnietmeermijnsc
Veel plezier daar Knut. We zullen je missen doeiquote:Op dinsdag 16 april 2019 12:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb nieuwe site opgericht wijzijnwielrennen.nl alle leuke mensen zijn welkom aan de overkant
quote:Op dinsdag 16 april 2019 12:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb nieuwe site opgericht wijzijnwielrennen.nl alle leuke mensen zijn welkom aan de overkant
meltdown knut.quote:Op dinsdag 16 april 2019 12:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Even samenvatting Charlotte van dr laatste 2 dagen om meer mn zorgen duidelijk te maken
Heb nieuwe hairextensions hihi @:Haags @:onlo @:alleeenzamerukkers
Oeps ik kon niet slapen met mn nieuwe hairextensions hihi
Wie wil mn tieten zien log in op discord!!!?
Notre dame wat is dat?
Ik ga trouwen maar weet nog niet met wie is dat een probleem?!?!
Zucht
Zo dan.quote:Op dinsdag 16 april 2019 12:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Even samenvatting Charlotte van dr laatste 2 dagen om meer mn zorgen duidelijk te maken
Notre dame wat is dat?
Zucht
Sport is een fysieke bezigheid met vaste regels en waarbij vaak sprake is van competitieverband.quote:Op dinsdag 16 april 2019 12:04 schreef Scrummie2.0 het volgende:
WielrennenDat is toch geen sport man.
Wist ik al, ze snapt me daar tegenwoordig over.quote:Op dinsdag 16 april 2019 12:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Notre dame wat is dat?
Zucht
ik vind het wel een leuke kijksport, het mooie is ook dat de winnaar nooit de winnaar is, dat hoor je 10 jaar laterquote:Op dinsdag 16 april 2019 12:04 schreef Scrummie2.0 het volgende:
WielrennenDat is toch geen sport man.
Shit, ik wil ook snaps over de Notre dame.quote:Op dinsdag 16 april 2019 12:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wist ik al, ze snapt me daar tegenwoordig over.
quote:Op dinsdag 16 april 2019 12:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Shit, ik wil ook snaps over de Notre dame.
Ja nee niet dat.quote:Op dinsdag 16 april 2019 12:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Shit, ik wil ook snaps over de Notre dame.
Vaak is driekwart van de etappe een natuur / kastelen docu maar daar is ook niks mis mee.quote:Op dinsdag 16 april 2019 12:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind het wel een leuke kijksport, het mooie is ook dat de winnaar nooit de winnaar is, dat hoor je 10 jaar later
wtf...quote:Op dinsdag 16 april 2019 12:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Notre dame wat is dat?
Zucht
Is misschien maar beter ook, obsessedquote:Op dinsdag 16 april 2019 11:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Maak me meer zorgen om de aids genaamd Charlotte
#ditisnietmeermijnsc
Zijn exclusief voor discord. Helaas heb ik dat niet, anders hielp ik je graag uit de brand.quote:Op dinsdag 16 april 2019 12:16 schreef O_o_ het volgende:
Ik heb de tieten van Charlotte nog niet gezien, kan iemand mij deze DM'en?
Maakt niet uit, je bent zelf een geile beer, dat maakt een hoop goed.quote:Op dinsdag 16 april 2019 12:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zijn exclusief voor discord. Helaas heb ik dat niet, anders hielp ik je graag uit de brand.
Waar zijn de tijden dat we gewoon een boterham met pindakaas als lunch hadden?quote:Op dinsdag 16 april 2019 12:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zoete aardappelpuree met geitenkaas en noten.
Jij mag er ook wezen tijger, rawrquote:Op dinsdag 16 april 2019 12:19 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Maakt niet uit, je bent zelf een geile beer, dat maakt een hoop goed.
Je begint wel een beetje door te slaan, nu.quote:Op dinsdag 16 april 2019 12:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hoogstaand wel.. smakelijk.quote:Op dinsdag 16 april 2019 12:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Vreet jij liever je wc-papiertje op.quote:Op dinsdag 16 april 2019 12:22 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Je begint wel een beetje door te slaan, nu.
Kliekjes togquote:Op dinsdag 16 april 2019 12:22 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Je begint wel een beetje door te slaan, nu.
tegen de tijd dat wij ze te zien krijgen hangen ze alquote:Op dinsdag 16 april 2019 12:16 schreef O_o_ het volgende:
Ik heb de tieten van Charlotte nog niet gezien, kan iemand mij deze DM'en?
quote:Op dinsdag 16 april 2019 12:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
tegen de tijd dat wij ze te zien krijgen hangen ze al
Jaquote:Op dinsdag 16 april 2019 12:55 schreef Saind het volgende:
wie had ook alweer een stadionverbod voor omtrappen kliko
tjacka ofzo?
wat een ondeugdquote:Op dinsdag 16 april 2019 12:55 schreef Saind het volgende:
tjacka ofzo?
Tjackaquote:Op dinsdag 16 april 2019 12:55 schreef Saind het volgende:
tjacka ofzo?
Ik vond die cover wel mooi. Net als die van het AD.quote:Op dinsdag 16 april 2019 13:14 schreef GGMM het volgende:
Als voorbeschouwing naar Juve-Ajax heeft een Italiaanse krant Ronaldo afgebeeld op de Iron Throne.
Al die marketingmensjes werken ook hetzelfde "uh... misschien iets met Game of Thrones!"
@:jr-style-93 en ik worden hier een beetje gek van.
Hopelijk wordt @:kingroland beter in zijn werk.
Terechte klacht.quote:Op dinsdag 16 april 2019 13:14 schreef GGMM het volgende:
Als voorbeschouwing naar Juve-Ajax heeft een Italiaanse krant Ronaldo afgebeeld op de Iron Throne.
Al die marketingmensjes werken ook hetzelfde "uh... misschien iets met Game of Thrones!"
@:jr-style-93 en ik worden hier een beetje gek van.
Hopelijk wordt @:kingroland beter in zijn werk.
quote:Op dinsdag 16 april 2019 13:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vond die cover wel mooi. Net als die van het AD.
De tekst (betekenis) vooral, het plaatje niet zo nee. En sowieso veel te veel CHOCOLADELETTERS en zinnen op zo'n voorkant.quote:Op dinsdag 16 april 2019 13:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit vind je mooi?
Dit is met Paint gedaan geloof ik.
wat is de betekenis danquote:Op dinsdag 16 april 2019 13:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De tekst (betekenis) vooral, het plaatje niet zo nee. En sowieso veel te veel CHOCOLADELETTERS en zinnen op zo'n voorkant.
GOT was maandagquote:Op dinsdag 16 april 2019 13:21 schreef Saind het volgende:
[..]
wat is de betekenis dan
dat iemand dit weekend got heeft gekeken en dat heeft gebruikt voor dit plaatje?
Aan mijn troon komt niemand.quote:Op dinsdag 16 april 2019 13:21 schreef Saind het volgende:
[..]
wat is de betekenis dan
dat iemand dit weekend got heeft gekeken en dat heeft gebruikt voor dit plaatje?
Ja, zijn geen domme jongens die journalisten.quote:Op dinsdag 16 april 2019 13:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
En dan een plaatje van hem op de troon.
[ afbeelding ]
Klopt, je wel een goed stel hersenen nodig om dat te volgen.quote:Op dinsdag 16 april 2019 13:39 schreef maxi-mus het volgende:
Lijkt mij niet een serie die Caland heeft gezien.
Ajax gaat door.quote:Op dinsdag 16 april 2019 14:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat wordt het vanavond Onlogisch? (Juventus-Ajax)
Waarom vraag je mij dit niet?quote:Op dinsdag 16 april 2019 14:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat wordt het vanavond Onlogisch? (Juventus-Ajax)
Matig. Ik zat op +- 550 ooitquote:Your score: 441 CPM (that is 88 WPM)
Your score beats or equals 95.62% of all.
Ah okequote:Op dinsdag 16 april 2019 14:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Omdat ik jouw voorspelling al heb gelezen.
Volgens mij haal ik de helft nog niet eensquote:Op dinsdag 16 april 2019 14:36 schreef Scrummie2.0 het volgende:
https://typing-speed-test.aoeu.eu
[..]
Matig. Ik zat op +- 550 ooit
Dan lees je weer eens niet goed.quote:Op dinsdag 16 april 2019 14:42 schreef GGMM het volgende:
Ik lees net dat Max aan darten doet. (en daarom ook nog eens Ajax mist)
Mijn respect voor hem is naar een 0-punt gedaald.
Matig maat.quote:Op dinsdag 16 april 2019 14:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgens mij haal ik de helft nog niet eens
quote:Op dinsdag 16 april 2019 14:42 schreef GGMM het volgende:
Hier had je een leuke dart-grap van kunnen maken denk ik.quote:Op dinsdag 16 april 2019 14:42 schreef GGMM het volgende:
Maxgodquote:Op dinsdag 16 april 2019 14:42 schreef GGMM het volgende:
Woest.quote:Op dinsdag 16 april 2019 14:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven van wat je baas zegt.
Dat hij misschien is opgevoed met een dartpijl?quote:Op dinsdag 16 april 2019 14:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hier had je een leuke dart-grap van kunnen maken denk ik.
Feitelijke onjuistheden betreur ik.quote:Op dinsdag 16 april 2019 14:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Woest.
[..]
Dat hij misschien is opgevoed met een dartpijl?
Ik hoop gewoon thuis, zodat we in de rust kunnen haxballen. (Dat kan ook zonder @GGMM maar dat is toch een stuk minder leuk)quote:Op dinsdag 16 april 2019 15:00 schreef O_o_ het volgende:
Ben benieuwd waar GGMM de wedstrijd gaat kijken (of heeft 'ie dit al ergens getikt?).
Newcastle.quote:
Roodborstjequote:Op dinsdag 16 april 2019 15:11 schreef napoleonfour het volgende:
Is er een of andere maffiacode voor een dode vogel (ik dacht een vink of roodborst)?
quote:Op dinsdag 16 april 2019 16:18 schreef Caland het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)ns-gebrek-aan-kennis
Wacht,
Wat
Wacht,
Wat
Wacht,
Wat