De tekst (betekenis) vooral, het plaatje niet zo nee. En sowieso veel te veel CHOCOLADELETTERS en zinnen op zo'n voorkant.quote:Op dinsdag 16 april 2019 13:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit vind je mooi?
Dit is met Paint gedaan geloof ik.
wat is de betekenis danquote:Op dinsdag 16 april 2019 13:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De tekst (betekenis) vooral, het plaatje niet zo nee. En sowieso veel te veel CHOCOLADELETTERS en zinnen op zo'n voorkant.
GOT was maandagquote:Op dinsdag 16 april 2019 13:21 schreef Saind het volgende:
[..]
wat is de betekenis dan
dat iemand dit weekend got heeft gekeken en dat heeft gebruikt voor dit plaatje?
Aan mijn troon komt niemand.quote:Op dinsdag 16 april 2019 13:21 schreef Saind het volgende:
[..]
wat is de betekenis dan
dat iemand dit weekend got heeft gekeken en dat heeft gebruikt voor dit plaatje?
Ja, zijn geen domme jongens die journalisten.quote:Op dinsdag 16 april 2019 13:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
En dan een plaatje van hem op de troon.
[ afbeelding ]
Klopt, je wel een goed stel hersenen nodig om dat te volgen.quote:Op dinsdag 16 april 2019 13:39 schreef maxi-mus het volgende:
Lijkt mij niet een serie die Caland heeft gezien.
Ajax gaat door.quote:Op dinsdag 16 april 2019 14:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat wordt het vanavond Onlogisch? (Juventus-Ajax)
Waarom vraag je mij dit niet?quote:Op dinsdag 16 april 2019 14:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat wordt het vanavond Onlogisch? (Juventus-Ajax)
Matig. Ik zat op +- 550 ooitquote:Your score: 441 CPM (that is 88 WPM)
Your score beats or equals 95.62% of all.
Ah okequote:Op dinsdag 16 april 2019 14:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Omdat ik jouw voorspelling al heb gelezen.
Volgens mij haal ik de helft nog niet eensquote:Op dinsdag 16 april 2019 14:36 schreef Scrummie2.0 het volgende:
https://typing-speed-test.aoeu.eu
[..]
Matig. Ik zat op +- 550 ooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |