Topic staat al.quote:Op dinsdag 16 april 2019 09:54 schreef maxi-mus het volgende:
Fredje alweer weg bij Anderlecht.
@:ggmm
Misschien een mooie nieuwe baan voor Drank de Boer.quote:Op dinsdag 16 april 2019 09:54 schreef maxi-mus het volgende:
Fredje alweer weg bij Anderlecht.
@:ggmm
Die is nog steeds bij atlanta toch? Zou hij al een keer gewonnen hebben?quote:Op dinsdag 16 april 2019 09:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Misschien een mooie nieuwe baan voor Drank de Boer.
Afgelopen weekend voor het eerst.quote:Op dinsdag 16 april 2019 09:55 schreef Saind het volgende:
[..]
Die is nog steeds bij atlanta toch? Zou hij al een keer gewonnen hebben?
je bent goed op de hoogtequote:Op dinsdag 16 april 2019 09:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Afgelopen weekend voor het eerst.
Niet gekliktquote:Op dinsdag 16 april 2019 10:03 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-met-notre-dame-foto
Lolquote:Op dinsdag 16 april 2019 09:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Die banners bovenin fok worden steeds vreemder ik had net 5 huismoeders in pyama.
@:Danny zijn dit fantasieën van je het volgende plaatje was namelijk een bbq dat kan ik weer beter bij jou plaatsen met je dikke hoofd.
Hoe kan je dan weten dat het shownieuws is?quote:Op dinsdag 16 april 2019 10:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niet geklikt
Wat heb jij met shownieuws de laatste tijd?
Gisteren had Shownieuws op sbs6 een speciale editite met alle reacties op socials van de sterrenquote:Op dinsdag 16 april 2019 10:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niet geklikt
Wat heb jij met shownieuws de laatste tijd?
slechtste tijdlijn manquote:Op dinsdag 16 april 2019 10:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gisteren had Shownieuws op sbs6 een speciale editite met alle reacties op socials van de sterren![]()
Deze wereld
Op basis van je linkquote:Op dinsdag 16 april 2019 10:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoe kan je dan weten dat het shownieuws is?
De sterrenquote:Op dinsdag 16 april 2019 10:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gisteren had Shownieuws op sbs6 een speciale editite met alle reacties op socials van de sterren![]()
Deze wereld
Ik heb natuurlijk niet gekeken he ik zag enkel de aankondiging langs komenquote:Op dinsdag 16 april 2019 10:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
De sterren
40-45 procent van die vage gasten zeker? Die eens derde zijn geworden met The Voice of een keer mee hebben gedaan met Expeditie Robinson
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |