100% kans dat een 50% Belg wintquote:Op zondag 14 april 2019 16:20 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Hoe hadden ze dat berekent als MVP er bij zat
Ik neem aan dat hij voor al het zwart-geel juicht, al wel een tikje harder voorquote:
Zou het veel uitmaken? Krek, Langeveld en iedereen van FDJ heeft niks extra's...quote:Op zondag 14 april 2019 16:25 schreef TheArt het volgende:
Zitten gewoon nog 4 man van Groupama bij de achtervolgers en ze laten alsnog maar 1 man meewerken. Nee dat zet zoden aan de dijk. Lachwekkend.
Denk aan je hart. Je ergert je wel vaak aan het hersenloze rijden van ploegen heh?quote:Op zondag 14 april 2019 16:25 schreef TheArt het volgende:
Zitten gewoon nog 4 man van Groupama bij de achtervolgers en ze laten alsnog maar 1 man meewerken. Nee dat zet zoden aan de dijk. Lachwekkend.
Rahim is een coulante jongen, neem ik aan.quote:Op zondag 14 april 2019 16:25 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij voor al het zwart-geel juicht, al wel een tijdje harder vooruiteraard, niet al geel-zwart is gelijk!
Zo veel ploegen die niet durven koersen.quote:Op zondag 14 april 2019 16:25 schreef TheArt het volgende:
Met mijn rikketik gaat het prima.quote:Op zondag 14 april 2019 16:26 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Denk aan je hart. Je ergert je wel vaak aan het hersenloze rijden van ploegen heh?![]()
Wel terecht verder.
Herbert.quote:Op zondag 14 april 2019 16:27 schreef Van_Poppel het volgende:
Volgens Herbert maakt het peloton nog kans.
Herbertquote:Op zondag 14 april 2019 16:27 schreef Van_Poppel het volgende:
Niks aan gelogen: 30 km vs 1mquote:Op zondag 14 april 2019 16:27 schreef Van_Poppel het volgende:
Ze willen ze pas voor de finish pakken, zodat ze een sprint kunnen forcerenquote:Op zondag 14 april 2019 16:25 schreef TheArt het volgende:
Past immers prima in zijn eigen wetquote:Op zondag 14 april 2019 16:27 schreef Van_Poppel het volgende:
De minuut per 10km regelquote:Op zondag 14 april 2019 16:27 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat zegt alles.quote:Op zondag 14 april 2019 16:34 schreef TheArt het volgende:
Iemand van Wanty op kop van de achtervolgers met iemand van Delko in positie 3
Alleen al vanwege Karl zou je spontaan een fanclub voor Politt oprichten.quote:
Op zulke dagen kom je erachter hoe goed ons aller José is.quote:
Tiesj?quote:Op zondag 14 april 2019 16:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Welke boze Belg heeft dit gedaan?
Tiesj.quote:Op zondag 14 april 2019 16:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tiesjquote:Op zondag 14 april 2019 16:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tiesjquote:Op zondag 14 april 2019 16:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je mist Taus, he, Trantèn?quote:Op zondag 14 april 2019 16:37 schreef Koffieplanter het volgende:
Trentin is toch ook een soort Boom, he. Altijd mee, altijd even indrukwekkend en plots gaat het licht uit.
Jaquote:Op zondag 14 april 2019 16:37 schreef Aguero het volgende:
Ligt Tiesj daar nog tussen de wielen en het glas in de kofferbak van Jumbo?
Leroy van Carglass.quote:Op zondag 14 april 2019 16:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dat wordt Carglass bellen voor de mannen van Jumbo.
Tiesj was er tegen op geknald.quote:Op zondag 14 april 2019 16:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zeker 14 keer.quote:Op zondag 14 april 2019 16:38 schreef Sjoerd102 het volgende:
Hoevaak zal er per seizoen een renner tegen auto op klappen?
Misschien weet onderzoeksbureau @showtimer het.quote:Op zondag 14 april 2019 16:38 schreef Sjoerd102 het volgende:
Hoevaak zal er per seizoen een renner tegen auto op klappen?
Morele winnaar.quote:Op zondag 14 april 2019 16:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Stelling: Wout had gewonnen als hij niet zoveel pech had
Politt hierquote:Op zondag 14 april 2019 16:40 schreef Koffieplanter het volgende:
Vanaf nu sta ik volledig achter Gilbert.
#striveforfive zou ik graag werkelijkheid zien worden, wetende dat Sagan toch nooit de moeite gaat nemen om werk te maken van Luik of Lombardije.quote:
Sep is niet zo’n helder licht helaasquote:Op zondag 14 april 2019 16:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sep doet zichzelf ook weer verliezen, lekker man.
Karl is inmiddels onderweg naar een ziekenhuisquote:Op zondag 14 april 2019 16:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik weet dat het vrij kinderachtig is, maar wat gun ik Karl deze koersontwikkeling.
En dan is de Belg vooraan ook nog eens een Waal.
Die zit al kilometers gewoon steendood ...quote:Op zondag 14 april 2019 16:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sep doet zichzelf ook weer verliezen, lekker man.
Dat jaquote:Op zondag 14 april 2019 16:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik weet dat het vrij kinderachtig is, maar wat gun ik Karl deze koersontwikkeling.
En dan is de Belg vooraan ook nog eens een Waal.
Ik zie hem ook op mijn TV.quote:
Gilbert denkt vooral aan Gilbert.quote:Op zondag 14 april 2019 16:42 schreef TheArt het volgende:
Als je Gilbert bent, dan rij je toch niet door nu? Hun hele voordeel is dat ze met 2 zijn en dat is nu in een klap weg.
Klopt, Gilbert kan lekker in het wiel van Sagan gaan hangen.quote:Op zondag 14 april 2019 16:42 schreef TheArt het volgende:
Als je Gilbert bent, dan rij je toch niet door nu? Hun hele voordeel is dat ze met 2 zijn en dat is nu in een klap weg.
Gilbert zijn gehele palmares is samengereden door zo weinig mogelijk rekening te houden met ploegmaats die ook een winstkans hebben ...quote:Op zondag 14 april 2019 16:42 schreef TheArt het volgende:
Hoi Greg.quote:Op zondag 14 april 2019 16:44 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Gilbert zijn gehele palmares is samengereden door zo weinig mogelijk rekening te houden met ploegmaats die ook een winstkans hebben ...
Ja dit dus.quote:Op zondag 14 april 2019 16:44 schreef Aguero het volgende:
Gilbert en Yves rijden achter elkaar aan. Slim.
En zo zijn er tegelijkertijd ook renners wiens erelijst voor 100% behaald is enkel door de aanwezigheid van Phil.quote:Op zondag 14 april 2019 16:44 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Gilbert zijn gehele palmares is samengereden door zo weinig mogelijk rekening te houden met ploegmaats die ook een winstkans hebben ...
Dat mokkeltje van m ookquote:Op zondag 14 april 2019 16:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik moet zeggen dat ik Yves niet helemaal begrijp. Van de andere kant is dat ook nogal een leeghoofd, dus misschien begrijp ik het wel.
dat hoop ik niet.quote:
Phil zet alles op alles om 4/5 te halen.quote:Op zondag 14 april 2019 16:46 schreef DeeBee het volgende:
Ik heb het gevoel dat Gilbert geen FUCK geeft om Lampaert...
Het lijkt me aannemelijker dat hij bang is dat hij straks weer een wedstrijd cadeau moet doen aan Lampiequote:
Gelachenquote:Op zondag 14 april 2019 16:47 schreef Aguero het volgende:
Ik hoop dat Sep iedereen kapot schroeit op Carrefour en solo naar het velodrome rijdt.
Sagan en Gilbert waren de afgelopen koersen ook niet heel goed.quote:Op zondag 14 april 2019 16:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Toch ook wel een wonderbaarlijke wederopstanding van Sep. Cortisonengod
quote:
Deze profieltjes zijn lachwekkend.quote:Op zondag 14 april 2019 16:50 schreef franklop het volgende:
[ afbeelding ]
Wel een stevig muurtje op het eind
Beste FPCL aankoop ooitquote:
En Gilbert zag dat het goed was.quote:Op zondag 14 april 2019 16:51 schreef TheArt het volgende:
Het enige slachtoffer van de actie van Gilbert is dus Lampaert
Lampaert gelost.quote:
Het is wachten tot hij een ongekende gelijk-haal-rant met ons deelt.quote:Op zondag 14 april 2019 16:51 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit zijn wel de weken van Columbiafan.
quote:Op zondag 14 april 2019 16:50 schreef franklop het volgende:
[ afbeelding ]
Wel een stevig muurtje op het eind
Zekerquote:
Kwiatek doet niet mee hoorquote:Op zondag 14 april 2019 16:53 schreef Hyaenidae het volgende:
Mogen van mij allemaal winnen behalve die Pool
Dat is een mof (Duitser)quote:Op zondag 14 april 2019 16:54 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
En die pollet dan? Zal ook wel een oostblokker zijn
Beetje de Verstappen van het fietsenquote:Op zondag 14 april 2019 16:55 schreef Mani89 het volgende:
Jahoor Domme Sep heeft zijn fiets kapot getrapt.
Mathieu had nu al een ereronde op de velodrome gereden.quote:
Politt is een valse trage.quote:Op zondag 14 april 2019 16:56 schreef Zwansen het volgende:
Kan Pollit een beetje aankomen? En hoe snel zal Gilbert nog zijn?
Hele laatste ronde een wheelie zonder handen!quote:Op zondag 14 april 2019 16:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mathieu had nu al een ereronde op de velodrome gereden.
Politt heeft een alleraardigste sprint, maar niet de snelstequote:Op zondag 14 april 2019 16:56 schreef Zwansen het volgende:
Politt is snel.quote:Op zondag 14 april 2019 16:56 schreef Zwansen het volgende:
Politt heeft maar 1 tempo in zijn benen.quote:Op zondag 14 april 2019 16:56 schreef Zwansen het volgende:
Mathieu was zonder twijfel drie kwartier geleden al gefinisht.quote:Op zondag 14 april 2019 16:56 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Matje had hier 100% solo gereden op kop
Zit nu lekker op de Playstation met z'n broerquote:Op zondag 14 april 2019 16:57 schreef DeeBee het volgende:
Mathieu kennende kijkt hij vandaan niet eens...
Hij voegt zich nu bij Adrianus en David op de bank.quote:Op zondag 14 april 2019 16:57 schreef DeeBee het volgende:
Mathieu kennende kijkt hij vandaag niet eens...
Ik zag dat zijn dochter op een Belgische licentie fietst.quote:
Pics van haar?quote:Op zondag 14 april 2019 16:59 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik zag dat zijn dochter op een Belgische licentie fietst.
Dat compleet ter zijde.
Graag jaquote:Op zondag 14 april 2019 17:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je wil een foto van een meisje die de genen van Servais heeft?
En dan volgend jaar het parcours niet kennen genot...quote:Op zondag 14 april 2019 16:58 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Hij voegt zich nu bij Adrianus en David op de bank.
Logisch, die Duitsers zijn echt bizar goed sinds een kleine twee maanden ofzo.quote:
Die dochter van Backstedt is ook het aangluren al niet waard.quote:
Meervoud.quote:Op zondag 14 april 2019 17:01 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Die dochter van Backstedt is ook het aangluren al niet waard.
Dat moet je aan José Ibarguren Taus vragen.quote:Op zondag 14 april 2019 17:02 schreef Hyaenidae het volgende:
Zou Gilbert nog altijd op doping rijden?
Gilbert is ook rap aan de meet.quote:Op zondag 14 april 2019 17:03 schreef Columbiafan het volgende:
Politt is natuurlijk wel behoorlijk snel. Erg benieuwd hoe dit afloopt.
Alles wat jij aanraakt is deze weken wel in goud veranderd. Van harte m'n jongen.quote:Op zondag 14 april 2019 17:03 schreef Columbiafan het volgende:
Politt is natuurlijk wel behoorlijk snel. Erg benieuwd hoe dit afloopt.
quote:Op zondag 14 april 2019 17:02 schreef Hyaenidae het volgende:
Zou Gilbert nog altijd op doping rijden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |