Klopt, Gilbert kan lekker in het wiel van Sagan gaan hangen.quote:Op zondag 14 april 2019 16:42 schreef TheArt het volgende:
Als je Gilbert bent, dan rij je toch niet door nu? Hun hele voordeel is dat ze met 2 zijn en dat is nu in een klap weg.
Gilbert zijn gehele palmares is samengereden door zo weinig mogelijk rekening te houden met ploegmaats die ook een winstkans hebben ...quote:Op zondag 14 april 2019 16:42 schreef TheArt het volgende:
Als je Gilbert bent, dan rij je toch niet door nu? Hun hele voordeel is dat ze met 2 zijn en dat is nu in een klap weg.
Hoi Greg.quote:Op zondag 14 april 2019 16:44 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Gilbert zijn gehele palmares is samengereden door zo weinig mogelijk rekening te houden met ploegmaats die ook een winstkans hebben ...
Ja dit dus.quote:Op zondag 14 april 2019 16:44 schreef Aguero het volgende:
Gilbert en Yves rijden achter elkaar aan. Slim.
En zo zijn er tegelijkertijd ook renners wiens erelijst voor 100% behaald is enkel door de aanwezigheid van Phil.quote:Op zondag 14 april 2019 16:44 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Gilbert zijn gehele palmares is samengereden door zo weinig mogelijk rekening te houden met ploegmaats die ook een winstkans hebben ...
Dat mokkeltje van m ookquote:Op zondag 14 april 2019 16:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik moet zeggen dat ik Yves niet helemaal begrijp. Van de andere kant is dat ook nogal een leeghoofd, dus misschien begrijp ik het wel.
dat hoop ik niet.quote:
Phil zet alles op alles om 4/5 te halen.quote:Op zondag 14 april 2019 16:46 schreef DeeBee het volgende:
Ik heb het gevoel dat Gilbert geen FUCK geeft om Lampaert...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |