Die zit al kilometers gewoon steendood ...quote:Op zondag 14 april 2019 16:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sep doet zichzelf ook weer verliezen, lekker man.
Dat jaquote:Op zondag 14 april 2019 16:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik weet dat het vrij kinderachtig is, maar wat gun ik Karl deze koersontwikkeling.
En dan is de Belg vooraan ook nog eens een Waal.
Ik zie hem ook op mijn TV.quote:
Gilbert denkt vooral aan Gilbert.quote:Op zondag 14 april 2019 16:42 schreef TheArt het volgende:
Als je Gilbert bent, dan rij je toch niet door nu? Hun hele voordeel is dat ze met 2 zijn en dat is nu in een klap weg.
Klopt, Gilbert kan lekker in het wiel van Sagan gaan hangen.quote:Op zondag 14 april 2019 16:42 schreef TheArt het volgende:
Als je Gilbert bent, dan rij je toch niet door nu? Hun hele voordeel is dat ze met 2 zijn en dat is nu in een klap weg.
Gilbert zijn gehele palmares is samengereden door zo weinig mogelijk rekening te houden met ploegmaats die ook een winstkans hebben ...quote:Op zondag 14 april 2019 16:42 schreef TheArt het volgende:
Hoi Greg.quote:Op zondag 14 april 2019 16:44 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Gilbert zijn gehele palmares is samengereden door zo weinig mogelijk rekening te houden met ploegmaats die ook een winstkans hebben ...
Ja dit dus.quote:Op zondag 14 april 2019 16:44 schreef Aguero het volgende:
Gilbert en Yves rijden achter elkaar aan. Slim.
En zo zijn er tegelijkertijd ook renners wiens erelijst voor 100% behaald is enkel door de aanwezigheid van Phil.quote:Op zondag 14 april 2019 16:44 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Gilbert zijn gehele palmares is samengereden door zo weinig mogelijk rekening te houden met ploegmaats die ook een winstkans hebben ...
Dat mokkeltje van m ookquote:Op zondag 14 april 2019 16:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik moet zeggen dat ik Yves niet helemaal begrijp. Van de andere kant is dat ook nogal een leeghoofd, dus misschien begrijp ik het wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |