100% kans dat een 50% Belg wintquote:Op zondag 14 april 2019 16:20 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Hoe hadden ze dat berekent als MVP er bij zat
Ik neem aan dat hij voor al het zwart-geel juicht, al wel een tikje harder voorquote:
Zou het veel uitmaken? Krek, Langeveld en iedereen van FDJ heeft niks extra's...quote:Op zondag 14 april 2019 16:25 schreef TheArt het volgende:
Zitten gewoon nog 4 man van Groupama bij de achtervolgers en ze laten alsnog maar 1 man meewerken. Nee dat zet zoden aan de dijk. Lachwekkend.
Denk aan je hart. Je ergert je wel vaak aan het hersenloze rijden van ploegen heh?quote:Op zondag 14 april 2019 16:25 schreef TheArt het volgende:
Zitten gewoon nog 4 man van Groupama bij de achtervolgers en ze laten alsnog maar 1 man meewerken. Nee dat zet zoden aan de dijk. Lachwekkend.
Rahim is een coulante jongen, neem ik aan.quote:Op zondag 14 april 2019 16:25 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij voor al het zwart-geel juicht, al wel een tijdje harder vooruiteraard, niet al geel-zwart is gelijk!
Zo veel ploegen die niet durven koersen.quote:Op zondag 14 april 2019 16:25 schreef TheArt het volgende:
Met mijn rikketik gaat het prima.quote:Op zondag 14 april 2019 16:26 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Denk aan je hart. Je ergert je wel vaak aan het hersenloze rijden van ploegen heh?![]()
Wel terecht verder.
Herbert.quote:Op zondag 14 april 2019 16:27 schreef Van_Poppel het volgende:
Volgens Herbert maakt het peloton nog kans.
Herbertquote:Op zondag 14 april 2019 16:27 schreef Van_Poppel het volgende:
Niks aan gelogen: 30 km vs 1mquote:Op zondag 14 april 2019 16:27 schreef Van_Poppel het volgende:
Ze willen ze pas voor de finish pakken, zodat ze een sprint kunnen forcerenquote:Op zondag 14 april 2019 16:25 schreef TheArt het volgende:
Past immers prima in zijn eigen wetquote:Op zondag 14 april 2019 16:27 schreef Van_Poppel het volgende:
De minuut per 10km regelquote:Op zondag 14 april 2019 16:27 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat zegt alles.quote:Op zondag 14 april 2019 16:34 schreef TheArt het volgende:
Iemand van Wanty op kop van de achtervolgers met iemand van Delko in positie 3
Alleen al vanwege Karl zou je spontaan een fanclub voor Politt oprichten.quote:
Op zulke dagen kom je erachter hoe goed ons aller José is.quote:
Tiesj?quote:Op zondag 14 april 2019 16:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Welke boze Belg heeft dit gedaan?
Tiesj.quote:Op zondag 14 april 2019 16:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tiesjquote:Op zondag 14 april 2019 16:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tiesjquote:Op zondag 14 april 2019 16:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je mist Taus, he, Trantèn?quote:Op zondag 14 april 2019 16:37 schreef Koffieplanter het volgende:
Trentin is toch ook een soort Boom, he. Altijd mee, altijd even indrukwekkend en plots gaat het licht uit.
Jaquote:Op zondag 14 april 2019 16:37 schreef Aguero het volgende:
Ligt Tiesj daar nog tussen de wielen en het glas in de kofferbak van Jumbo?
Leroy van Carglass.quote:Op zondag 14 april 2019 16:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dat wordt Carglass bellen voor de mannen van Jumbo.
Tiesj was er tegen op geknald.quote:Op zondag 14 april 2019 16:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zeker 14 keer.quote:Op zondag 14 april 2019 16:38 schreef Sjoerd102 het volgende:
Hoevaak zal er per seizoen een renner tegen auto op klappen?
Misschien weet onderzoeksbureau @showtimer het.quote:Op zondag 14 april 2019 16:38 schreef Sjoerd102 het volgende:
Hoevaak zal er per seizoen een renner tegen auto op klappen?
Morele winnaar.quote:Op zondag 14 april 2019 16:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Stelling: Wout had gewonnen als hij niet zoveel pech had
Politt hierquote:Op zondag 14 april 2019 16:40 schreef Koffieplanter het volgende:
Vanaf nu sta ik volledig achter Gilbert.
#striveforfive zou ik graag werkelijkheid zien worden, wetende dat Sagan toch nooit de moeite gaat nemen om werk te maken van Luik of Lombardije.quote:
Sep is niet zo’n helder licht helaasquote:Op zondag 14 april 2019 16:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sep doet zichzelf ook weer verliezen, lekker man.
Karl is inmiddels onderweg naar een ziekenhuisquote:Op zondag 14 april 2019 16:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik weet dat het vrij kinderachtig is, maar wat gun ik Karl deze koersontwikkeling.
En dan is de Belg vooraan ook nog eens een Waal.
Die zit al kilometers gewoon steendood ...quote:Op zondag 14 april 2019 16:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sep doet zichzelf ook weer verliezen, lekker man.
Dat jaquote:Op zondag 14 april 2019 16:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik weet dat het vrij kinderachtig is, maar wat gun ik Karl deze koersontwikkeling.
En dan is de Belg vooraan ook nog eens een Waal.
Ik zie hem ook op mijn TV.quote:
Gilbert denkt vooral aan Gilbert.quote:Op zondag 14 april 2019 16:42 schreef TheArt het volgende:
Als je Gilbert bent, dan rij je toch niet door nu? Hun hele voordeel is dat ze met 2 zijn en dat is nu in een klap weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |