abonnement Unibet Coolblue
pi_186213400
President:
Donald Trump

Vice President:
Mike Pence
SPOILER: Het Kabinet-Trump
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amerikaans Congres:


Political groups house:
Democratic (235)
Republican (197)
Vacant (3)


Political groups Senate:
Republican (53)
Democratic (45)
Independents (2)

SPOILER: Overzicht van lopende onderzoeken
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_186213554
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 12:47 schreef Refragmental het volgende:
Hoe denk je anders dat het zal gaan?
Hangt van de beleidskeuzes af, zoals ik al zei.

quote:
Maar okay, we maken dit gedachtenexperiment even af.
Ik ga klaarzitten voor een staaltje onbevooroordeeld redeneren!

quote:
Geen open grenzen dus. Is wel een beetje tegen wat de democraten momenteel willen, maar hé, enige consistentie heb ik hier nog nooit echt kunnen ontdekken.
Dems roepen tenslotte al tijden dat geen mens illegaal is, refugees welcome, en dat men niet teruggezet mag worden in mexico. Iedere persoon die dan dus de volledig open grens oversteekt mag dus in de VS blijven, aldus de dems.
'Dems roepen constant'. Geef eens een bron en geef eens wat wetsvoorstellen die ze hebben ingediend. Moet makkelijk zijn, als ze dit constant roepen.

quote:
Dus wanneer je geen "open grenzen" beleid voert zul je via migratie en asielbeleid moeten werken.
Joh.

quote:
Ook daar, al het andere dan een zeer beperkt asiel beleid en migratie gebaseerd op kennis en kunde zal niet werken, anders ga je namelijk een ontzettende flinke toestroom van migranten en asielzoekers krijgen die flink gaan drukken op de samenleving.
Valt mee hoor, je kan bijvoorbeeld ook met harde bovenlimieten werken per jaar om alleen te zorgen dat je niet al te veel arbeidspotentieel verliest.

quote:
Is dat niet toevallig wat Trump al flinke tijd roept? Geen open grenzen en een merit based migratiebeleid? Lijkt erop dat jullie op eenzelfde lijn zitten :D
Oke.

quote:
Wanneer er zulk beleid gevoerd wordt, dan zie ik sociaal democratisch beleid wel nog slagen.
Investeren in infrastructuur, onderwijs, zorg. Iedereen gelijke rechten (maar niet noodzakelijk gelijke uitkomsten, das namelijk een race naar de bodem). Eventueel een UBI wanneer we ver genoeg zijn met automatisering en er een hervorming van economisch beleid dient te gebeuren. En daarnaast het stimuleren van private ontwikkelingshulp in de vorm van voorlichting en opleiding (en dus geen geld sturen naar hulpbehoevende landen, maar daadwerkelijk iets wat op langere termijn helpt). Ook het stimuleren van lokale opvang van vluchtelingen met als doel terugkeer en hulp bij wederopbouw.
Een andere vereiste zal ook zijn, eigen bevolking eerst. Wanneer er intern problemen zijn met infrastructuur, zorg, onderwijs, etc... dan dient dat eerst opgelost te worden. Zie het een beetje als een noodsituatie in een vliegtuig, wanneer de mondkapjes omlaag komen moet je eerst jezelf helpen en daarna pas andere hulpbehoevenden, je kunt tenslotte niet (verder) helpen wanneer je jezelf op de laatste plek zet.
Je redeneert hier een beetje naar de uitkomst toe. Migratie moet aan banden worden gelegd, dus kan sociaal beleid alleen werken nadat migratie aan banden is gelegd. Want anders wordt alles te duur. Dat is geen onderbouwing van je punt verder, dat is een herhaling.

quote:
Maar zodra je afwijkt van een strikte immigratiebeleid en een eigen bevolking eerst mentaliteit zal dit allemaal niet werken, aangezien de belastingdruk op de werkenden steeds hoger en hoger zal worden.
Dit is geen onderbouwing, dit is een herhaling van je standpunt.

quote:
Grappig is overigens dat democraten al flinke tijd in California aan de macht zijn en dus daar hun beleid (kunnen) voeren, alleen lijkt het niet zo goed te lukken, tis er een shithole van jewelste met zelfs een mensenpoep probleem. Maar dat zal we de schuld zijn van 3 jaar Trump.
Ja joh, wat een hellhole dat Californië.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_186213591
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 09:50 schreef Ensiferum het volgende:
Fascinerend hoe links geen onderscheid kan maken tussen legale en illegale migratie. En dat het totale BNP interessanter is dan BNP per capita. Het is zielig hoe onlogisch en foutief links denkt.
Democraten zijn links? :?
pi_186213598
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 16:15 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Wie de fuck heeft het over india? :D
Ik, omdat het daar een serieus probleem is en een bedreiging voor de volksgezondheid. Als jouw argument is dat op de stoep poepende daklozen in dan Fransisco aantonen dat Californië een derdewereldland is, dan verwacht ik dergelijke taferelen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_186213965
Voor wie daadwerkelijk geïnteresseerd is in hoe de vlag erbij hangt in Californië:

Is California a Good Role Model?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Overall beste user 2022 zondag 14 april 2019 @ 16:43:14 #6
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_186214079
realDonaldTrump twitterde op zondag 14-04-2019 om 16:04:00 If the Fed had done its job properly, which it has not, the Stock Market would have been up 5000 to 10,000 additional points, and GDP would have been well over 4% instead of 3%...with almost no inflation. Quantitative tightening was a killer, should have done the exact opposite! reageer retweet
Meneer is in paniek omdat zijn taxcuts niet werken. Maar wat hij wil lijkt me met een goudstandaard die zijn FED-hacks willen niet echt haalbaar.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_186214417
California needs to build affordable housing. Its racist Article 34 makes that too difficult

quote:
California voters have consistently backed the building of affordable housing, and they have been generous in paying for it. Since 1988, the state has passed seven housing bonds worth more than $9 billion to fund the construction of homes for seniors, the homeless, farmworkers and low-income families.

Yet despite voters’ steady support, there remains a terrible, crisis-level shortage of affordable housing for middle- and low-income Californians — and a provision in the state Constitution that makes it unnecessarily difficult to build that housing.

That provision — Article 34 — was adopted in 1950 amid a racist, classist backlash against public housing. It requires that cities get voter approval before they build “low-rent housing” funded with public dollars.

Giving voters the right to veto public housing was another way to let them bar low-income and minority residents from living in their communities.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zondag 14 april 2019 @ 16:55:46 #8
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_186214452
'Racist' :').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_186216377
Ik las ergens in het vorige topic dat de Dems geen open grenzen willen.
Was het niet Beto o’Rourke die vond dat de bestaande hekken en muren afgebroken moesten worden?
De Democrats zijn totaal niet geïnteresseerd in het bewaken van de grenzen. Dat ligt immers niet goed bij de radicaal linkse groep die steeds meer invloed krijgen in de partij met hulp van de media uiteraard.
Ik ben serieus benieuwd of de presidentskandidaten blijven buigen naar radicaal linkse activisten. Ik voorspel dat ze dat inderdaad blijven doen en natuurlijk met steun van de media die maar geen kritische vragen durven te stellen aan de presidentskandidaten.
pi_186216422
Je kunt ook gewoon kijken naar het migratiebeleid onder Obama. Dat was niet bepaald "laat maar zoveel mogelijk mensen binnen". Er waren meer deportaties onder Obama dan onder W. Bush bijvoorbeeld.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_186216544
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 18:15 schreef Chivaz het volgende:
Ik las ergens in het vorige topic dat de Dems geen open grenzen willen.
Was het niet Beto o’Rourke die vond dat de bestaande hekken en muren afgebroken moesten worden?
De Democrats zijn totaal niet geïnteresseerd in het bewaken van de grenzen. Dat ligt immers niet goed bij de radicaal linkse groep die steeds meer invloed krijgen in de partij met hulp van de media uiteraard.
Ik ben serieus benieuwd of de presidentskandidaten blijven buigen naar radicaal linkse activisten. Ik voorspel dat ze dat inderdaad blijven doen en natuurlijk met steun van de media die maar geen kritische vragen durven te stellen aan de presidentskandidaten.
Gelachen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_186216974
quote:
14s.gif Op zondag 14 april 2019 18:24 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Gelachen.
Als een boer met kiespijn?
  zondag 14 april 2019 @ 19:19:39 #13
8369 speknek
Another day another slay
pi_186217660
De Amerikaanse steden zijn inderdaad enorm gesegregeerd, stomme Democraten. Gelukkig zetten de Republikeinen een goede stap met de belastingverlaging voor de top 1%.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 14 april 2019 @ 19:49:34 #14
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_186218281
Natuurlijk als een groepje linkserds steeds roepen dat de ander liegt, maakt dat natuurlijk niet de waarheid. Maar ik snap het, regel 1 van het propaganda en leugenhandboek is herhalen, herhalen, herhalen. Zodra je er zelf in gaat geloven is de leugen makkelijker te verkondigen.
pi_186218422
Neu, Chivaz' claim dat democraten niet geïnteresseerd zouden zijn in het bewaken van de grenzen is gewoon een leugen.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_186218465
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 16:25 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik, omdat het daar een serieus probleem is en een bedreiging voor de volksgezondheid. Als jouw argument is dat op de stoep poepende daklozen in dan Fransisco aantonen dat Californië een derdewereldland is, dan verwacht ik dergelijke taferelen.
Californie begint inderdaad op een derde wereldland te lijken

Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
  zondag 14 april 2019 @ 19:57:54 #17
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_186218499
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 19:49 schreef Ensiferum het volgende:
Natuurlijk als een groepje linkserds steeds roepen dat de ander liegt, maakt dat natuurlijk niet de waarheid. Maar ik snap het, regel 1 van het propaganda en leugenhandboek is herhalen, herhalen, herhalen. Zodra je er zelf in gaat geloven is de leugen makkelijker te verkondigen.
Ik denk dat je het gevoegelijk om kunt draaien :)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_186218749
Het eens zo hippe San Francisco is ook een shithole aan het worden. Dat krijg je met democraten aan het bewind

Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_186219040
Als het op joetjoep staat moet het wel waar zijn ja.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  zondag 14 april 2019 @ 20:34:16 #20
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_186219416
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 19:49 schreef Ensiferum het volgende:
Maar ik snap het, regel 1 van het propaganda en leugenhandboek is herhalen, herhalen, herhalen. Zodra je er zelf in gaat geloven is de leugen makkelijker te verkondigen.
Zie hier een stukje zelfinzicht van een slaafse trumpanzee. Hulde!
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_186219541
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 19:54 schreef OMG het volgende:
Neu, Chivaz' claim dat democraten niet geïnteresseerd zouden zijn in het bewaken van de grenzen is gewoon een leugen.
Het is electorale zelfmoord om serieus iets te doen aan de illegale immigratie.
Nogmaals zijn er presidentiële kandidaten die hier serieus over praten als een alternatief voor Trump?
Het enige wat ik hoor is het legaliseren van illegalen en wat slappe maatregelen om de de grens te bewaken.
De nieuwe gezichten van de partij daarentegen zijn voor het schrappen van ICE of DHS en vinden dat het bewaken van de grens racistisch is.
pi_186219607
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 19:56 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Californie begint inderdaad op een derde wereldland te lijken

Ik heb liever serieuze bronnen. Als ik het een opzoek dan waren er vorig jaar in LA 124 gevallen van tyfus, dus nee dat lijkt in de verste verte niet op een derdewereldland.
Deze "epidemie" strekt zich overigens uit van California tot Texas en door naar Florida en betreft niet de bekende ernstige, dodelijke variant, maar een lichte variant die vaak vanzelf geneest en met antibiotica te behandelen is, zie:
https://www.cdc.gov/typhus/murine/index.html

Misschien moet je iets minder snel in typische Fox propaganda stappen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_186219786
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 20:40 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Het is electorale zelfmoord om serieus iets te doen aan de illegale immigratie.
Nogmaals zijn er presidentiële kandidaten die hier serieus over praten als een alternatief voor Trump?
Het enige wat ik hoor is het legaliseren van illegalen en wat slappe maatregelen om de de grens te bewaken.
De nieuwe gezichten van de partij daarentegen zijn voor het schrappen van ICE of DHS en vinden dat het bewaken van de grens racistisch is.
Geef je hier nou toe dat je leugens loopt rond te strooien? Eerst stel je dat ze niet geïnteresseerd zouden zijn, nu zijn er plots maatregelen die jij slap vindt. Wat is het nou?
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  zondag 14 april 2019 @ 21:00:35 #24
8369 speknek
Another day another slay
pi_186220098
Het klopt wel dat er veel mis is met de Californische steden. Ik weet niet of het veel slechter is dan vroeger, zeker Los Angeles lijkt me eigenlijk behoorlijk opgeknapt van de Crips en Bloods tijd, maar de enorme segregatie en gebrek aan empathie is niet goed te praten. Ik zou niet graag in de Valley willen wonen, ook al zou ik dan het drievoudige verdienen van hier. Maar het is natuurlijk nog iets anders om er de Democraten van de schuld te geven.

1. De gemiddelde stad in de VS is niet minder hard voor zwervers, er wonen gewoon alleen minder rijken.
2. Californië zit vast aan de rest van de VS. Het trekt altijd al zwervers aan door het warme weer, als ze ook nog meer benefits gingen geven, trokken al helemaal alle zwervers in het land naar Californië.
3. Het zou voor iedereen beter zijn als er een tweede Silicon Valley in Texas ofzo gebouwd werd, maar hoogopgeleide mensen willen niet in een rode staat leven, rara politiepet.
4. Eigenlijk zou Californië zichzelf dus af moeten scheiden. Who's John Galt, zou Rand Paul zeggen, alvorens op te roepen het leger in te zetten om Californië erbij te houden.
5. Zo ongeveer de enige positieve verkiezingsbelofte van Trump, het inperken van de drugsepidemie, heeft ie verder geen reet aan gedaan (big pharma heeft veel geld en dat is interessanter voor Trump dan wat lowlifes, wie had dat gedacht).
6. Hij heeft wel de superrijken een belastingvoordeel gegeven, waardoor het Gini coëfficiënt ook in Californië verder is toegenomen. https://www.forbes.com/si(...)h-inequality-growth/
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_186220207
Snotverdomme _O-

Sarah Sanders: Congress not 'smart enough' to look through Trump's taxes

https://thehill.com/homen(...)through-trumps-taxes

quote:
"My guess is that most of them don’t do their own taxes, and I certainly don’t trust them to look through the decades of success that the president has and determine anything," Sanders continued.

Hard gelachen weer :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_186220520
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 19:49 schreef Ensiferum het volgende:
Natuurlijk als een groepje linkserds steeds roepen dat de ander liegt, maakt dat natuurlijk niet de waarheid. Maar ik snap het, regel 1 van het propaganda en leugenhandboek is herhalen, herhalen, herhalen. Zodra je er zelf in gaat geloven is de leugen makkelijker te verkondigen.
Dit. Zoals vaker gebleken schromen ze het niet om zich op te stellen als nazis.
Blijkbaar is de laatste NPC instructieset om alles gewoon een leugen te noemen.
Grappig, vooral omdat dit topic voornamelijk uit collusion-truthers bestaat.
pi_186220554
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 21:18 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Dit. Zoals vaker gebleken schromen ze het niet om zich op te stellen als nazis.
Blijkbaar is de laatste NPC instructieset om alles gewoon een leugen te noemen.
Grappig, vooral omdat dit topic voornamelijk uit collusion-truthers bestaat.
Je doet wel heel krampachtige pogingen tot projectie.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_186221798
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 20:48 schreef OMG het volgende:

[..]

Geef je hier nou toe dat je leugens loopt rond te strooien? Eerst stel je dat ze niet geïnteresseerd zouden zijn, nu zijn er plots maatregelen die jij slap vindt. Wat is het nou?
Slappe maatregelen wijzen op het feit dat ze grensbewaking niet serieus nemen.
Het valt mij heel erg op dat als ze democraten vragen over wat te doen met de grens ze meteen overschakelen naar “comprehensive immigration reform”. Uiteraard word er door de media nooit doorgevraagd en proberen de democraten het onderwerp zoveel mogelijk te vermijden uit angst voor de radicalen in hun eigen partij.
pi_186221962
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 22:04 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Slappe maatregelen wijzen op het feit dat ze grensbewaking niet serieus nemen.
Het valt mij heel erg op dat als ze democraten vragen over wat te doen met de grens ze meteen overschakelen naar “comprehensive immigration reform”. Uiteraard word er door de media nooit doorgevraagd en proberen de democraten het onderwerp zoveel mogelijk te vermijden uit angst voor de radicalen in hun eigen partij.
Dus je post waarin je claimde dat ze niet geïnteresseerd zouden zijn is onjuist, ja?

Eerst stel je dat ze niet geïnteresseerd zouden zijn, vervolgens zouden er wel maatregelen zijn die jij slap vindt, en nu zouden ze grensbewaking niet serieus nemen omdat jij de maatregelen slap vindt. Wat is het nou?!
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  zondag 14 april 2019 @ 22:17:16 #30
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_186222131
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 22:04 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Slappe maatregelen wijzen op het feit dat ze grensbewaking niet serieus nemen.
Het valt mij heel erg op dat als ze democraten vragen over wat te doen met de grens ze meteen overschakelen naar “comprehensive immigration reform”. Uiteraard word er door de media nooit doorgevraagd en proberen de democraten het onderwerp zoveel mogelijk te vermijden uit angst voor de radicalen in hun eigen partij.
Wel gek dan dat ze in 2013 nog een wet met ruime cijfers door de senaat kregen wat 40000 extra grenswachten zou betekenen, modernere manier van checken of werknemers van bedrijven geen illegalen in dienst hebben, drones en camera’s om de grens nog beter te bewaken en een weg voor de dreamers om staatsburger te worden, vind je ook niet?

Deze bill waar alle democraten mee in stemden en 16 republikeinse senatoren kreeg niet eens een stem in het huis van afgevaardigden, waar de republikeinen de touwtjes in hadden hadden. Schandelijk. Het is haast alsof de republikeinen geen werkende maatregelen erdoor willen krijgen en niet meer bereid zijn tot compromis. https://en.m.wikipedia.or(...)nization_Act_of_2013

[ Bericht 1% gewijzigd door ExtraWaskracht op 14-04-2019 22:22:43 ]
pi_186222246
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 22:17 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Wel gek dan dat ze in 2013 nog een wet met ruime cijfers door de senaat kregen wat 40000 extra grenswachten zou betekenen, modernere manier van checken of werknemers van bedrijven geen illegalen in dienst hebben, drones en camera’s om de grens nog beter te bewaken en een weg voor de dreamers om staatsburger te worden, vind je ook niet?

Deze bill waar alle democraten mee in stemden en 16 republikeinse senatoren kreeg niet eens een stem in het huis van afgevaardigden, waar de republikeinen de touwtjes in hadden hadden. Schandelijk. Het is haast alsof de republikeinen geen werkende maatregelen erdoor willen krijgen. https://en.m.wikipedia.or(...)nization_Act_of_2013
Het is geen muur he, dus is het slap. Dat terwijl alle experts zeggen dat een muur niet helpt en gewoon geld weggooien is.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_186222488
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 18:17 schreef Monolith het volgende:
Je kunt ook gewoon kijken naar het migratiebeleid onder Obama. Dat was niet bepaald "laat maar zoveel mogelijk mensen binnen". Er waren meer deportaties onder Obama dan onder W. Bush bijvoorbeeld.
Ja die rare wereldvreemde frame dat democraten open grenzen willen/iedereen willen binnenlaten is een beetje sneu. Ze verzinnen een soort stroman, gaan dat dan aanvallen en worden vervolgens boos als je ze niet serieus neemt :')
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_186222526
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 22:32 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Ja die rare wereldvreemde frame dat democraten open grenzen willen/iedereen willen binnenlaten is een beetje sneu. Ze verzinnen een soort stroman, gaan dat dan aanvallen en worden vervolgens boos als je ze niet serieus neemt :')
Je moet wat als je verder niet zoveel inhoudelijks hebt te melden.

[ Bericht 2% gewijzigd door trein2000 op 14-04-2019 22:46:27 ]
  Overall beste user 2022 zondag 14 april 2019 @ 22:42:24 #34
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_186222712
quote:
10s.gif Op zondag 14 april 2019 21:05 schreef Barbusse het volgende:
Snotverdomme _O-

Sarah Sanders: Congress not 'smart enough' to look through Trump's taxes

https://thehill.com/homen(...)through-trumps-taxes
[..]

Hard gelachen weer :')
SeanCasten twitterde op zondag 14-04-2019 om 20:57:03 I’d be happy to take that bet. Try me. https://t.co/VAcWD1C2oz reageer retweet
}>
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_186222754
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 22:32 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Ja die rare wereldvreemde frame dat democraten open grenzen willen/iedereen willen binnenlaten is een beetje sneu. Ze verzinnen een soort stroman, gaan dat dan aanvallen en worden vervolgens boos als je ze niet serieus neemt :')
Frame? De daden van de dems tonen hun werkelijke aard, en dat is er 1 van open grenzen, of op zn best een ontzettend laks beleid wat op nagenoeg hetzelfde neerkomt.

Deze editorial verwoordt het prima.
https://www.investors.com(...)ocrats-open-borders/

quote:
So, let's add all this up.

Democrats want to neuter the one agency responsible for enforcing border security. They want to make it easy for illegals who cross to stay in the country. And they want to give them the right to vote.

Leading Democrats also adamantly oppose building a secure border wall. They support "sanctuary cities" that actively protect illegals from deportation. And they want to grant every illegal in the country amnesty.

And we're supposed to believe that Democrats aren't for open borders simply because they say so?
  Overall beste user 2022 zondag 14 april 2019 @ 22:49:36 #36
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_186222859
kylegriffin1 twitterde op zondag 14-04-2019 om 22:40:13 Pete Buttigieg is joined on stage by his husband, Chasten, as he formally announces his presidential bid. https://t.co/vAWlkGnX6f reageer retweet
Hier zal homofoob-rechts wel van gruwen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 zondag 14 april 2019 @ 23:23:51 #37
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_186223494
DavidBrin twitterde op zondag 14-04-2019 om 23:10:13 A bit that says it all, from a top Republican factotum: "Science is a Democrat thing." https://t.co/rD7hJLq14j reageer retweet
Dumbing-down als beleid. Laat ik maar meedoen. Ik ben tegen quantummechanica, want dat is veel te klein. Die quantums zie je nergens liggen. En die elitaire figuren met hun universiteiten maar mijn belastinggeld verbrassen. Bah.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_186223720
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 23:23 schreef Ulx het volgende:
DavidBrin twitterde op zondag 14-04-2019 om 23:10:13 A bit that says it all, from a top Republican factotum: "Science is a Democrat thing." https://t.co/rD7hJLq14j reageer retweet
Dumbing-down als beleid. Laat ik maar meedoen. Ik ben tegen quantummechanica, want dat is veel te klein. Die quantums zie je nergens liggen. En die elitaire figuren met hun universiteiten maar mijn belastinggeld verbrassen. Bah.
Ik ben nu Fantasyland van Kurt Andersen aan het lezen, dat gaat precies hierover. Is gewoon ronduit bizar :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Overall beste user 2022 zondag 14 april 2019 @ 23:42:08 #39
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_186223842
rebeccaballhaus twitterde op zondag 14-04-2019 om 15:48:38 Some Hill offices are stockpiling whiskey and drafting pizza orders in anticipation of a reading marathon for the Mueller report. Trump’s lawyers are trying to whittle down their 140-page counterreport to about 50 pages, mostly focused on obstruction. https://t.co/4e7C5PjuHp reageer retweet
Tegenrapport? Hoezo? Het rapport Mueller spreekt Trump toch helemaal vrij? Daar was toch geen twijfel over?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_186223867
Hier nog een achtergrondje over die Massie n.a.v. die volstrekt achterlijke een-twee met John Kerry

https://www.vox.com/polic(...)eo-political-science

[ Bericht 4% gewijzigd door trein2000 op 15-04-2019 00:05:00 ]
beter een knipoog dan een blauw oog
  Overall beste user 2022 zondag 14 april 2019 @ 23:49:38 #41
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_186223925
ABCPolitics twitterde op zondag 14-04-2019 om 21:33:06 The White House has been briefed on the Mueller report and "there is significant concern on the president's team about what will be in this report," and "what worries them most is what Don McGahn told the special counsel," @jonkarl reports on @ThisWeekABC https://t.co/xp7GK6RkKx https://t.co/d9Qhc3Kj2l reageer retweet
Now comes the monkey out of the sleeve.

Het WH had het rapport al een tijdje.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 maandag 15 april 2019 @ 00:07:59 #42
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_186224138
ABCPolitics twitterde op zondag 14-04-2019 om 23:32:03 There are new concerns the Trump administration may be laying legal groundwork for military action against Iran."I can tell you explicitly, you have not been given power or authority by Congress to have war with Iran,” Sen. Rand Paul tells Sec. Pompeo https://t.co/sfhWUMJlm3 https://t.co/cirksIhakG reageer retweet
Uh-oh.

Rand Paul zal wel voor stemmen, hij is gewoon een trumpslaaf. Maar weer een oorlog in dat gebied lijkt me niet heel prettig.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_186224360
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 22:17 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Wel gek dan dat ze in 2013 nog een wet met ruime cijfers door de senaat kregen wat 40000 extra grenswachten zou betekenen, modernere manier van checken of werknemers van bedrijven geen illegalen in dienst hebben, drones en camera’s om de grens nog beter te bewaken en een weg voor de dreamers om staatsburger te worden, vind je ook niet?

Deze bill waar alle democraten mee in stemden en 16 republikeinse senatoren kreeg niet eens een stem in het huis van afgevaardigden, waar de republikeinen de touwtjes in hadden hadden. Schandelijk. Het is haast alsof de republikeinen geen werkende maatregelen erdoor willen krijgen en niet meer bereid zijn tot compromis. https://en.m.wikipedia.or(...)nization_Act_of_2013
Wat heeft dit te maken met de situatie nu?
Zoals ik al eerder poste, Beto een van de kandidaten heeft letterlijk gezegd dat hij de fysieke barrières op de grens wilt slopen.
De nieuwe gezichten bij de Dems willen het liefst helemaal geen controle want geen mens is illegaal.
En ook de eigen radicale achterban pikt het niet als men staat voor het beschermen van de grenzen.
Is het je niet opgevallen dat geen van de presidentskandidaten het heeft over probleem van illegale immigratie? Sterker nog illegale immigratie als term word niet meer gebruikt, men spreekt tegenwoordig over immigranten.
  maandag 15 april 2019 @ 00:32:58 #44
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_186224491
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 00:24 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Wat heeft dit te maken met de situatie nu?
Zoals ik al eerder poste, Beto een van de kandidaten heeft letterlijk gezegd dat hij de fysieke barrières op de grens wilt slopen.
De nieuwe gezichten bij de Dems willen het liefst helemaal geen controle want geen mens is illegaal.
En ook de eigen radicale achterban pikt het niet als men staat voor het beschermen van de grenzen.
Is het je niet opgevallen dat geen van de presidentskandidaten het heeft over probleem van illegale immigratie? Sterker nog illegale immigratie als term word niet meer gebruikt, men spreekt tegenwoordig over immigranten.
Waarom toch altijd die leugens, ben je bang dat je de discussie niet kan winnen als je de posities eerlijk neer zet?
pi_186224507
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 00:24 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Wat heeft dit te maken met de situatie nu?
Zoals ik al eerder poste, Beto een van de kandidaten heeft letterlijk gezegd dat hij de fysieke barrières op de grens wilt slopen.
De nieuwe gezichten bij de Dems willen het liefst helemaal geen controle want geen mens is illegaal.
En ook de eigen radicale achterban pikt het niet als men staat voor het beschermen van de grenzen.
Is het je niet opgevallen dat geen van de presidentskandidaten het heeft over probleem van illegale immigratie? Sterker nog illegale immigratie als term word niet meer gebruikt, men spreekt tegenwoordig over immigranten.
Heb je toevallig nog bronnen voor je claim dat "Dems het liefst geen controle willen" of ben je weer leugens aan het rond spuien?
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  maandag 15 april 2019 @ 01:04:14 #46
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_186224816
Wel fragrant dat al die fans van de conservatieve stroming in de VS allemaal van die lafaards zijn, constant bang dat immigranten ze gaan vermoorden of verkrachten. En hun angst zorgt er voor dat ze alles tegen houden wat de maatschappij verder kan helpen.
pi_186224946
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 00:33 schreef OMG het volgende:

[..]

Heb je toevallig nog bronnen voor je claim dat "Dems het liefst geen controle willen" of ben je weer leugens aan het rond spuien?
Het is toch algemeen bekend dat types zoals Omar en AOC een einde willen maken aan ICE of geen extra geld meer willen geven aan DHS.
Dit zijn dus de nieuwe frisse gezichten en de toekomst van de Democratische partij aldus Perez.
De eerste democraat die anno 2019 zichzelf durft uit te spreken voor meer deportaties en strenge controles aan de grenzen word door radicaal links aan de hoogste boom gehangen.
Maar goed ik verwacht het komende jaar dat er geen enkele kritische vraag over immigratie (legaal/illegaal) word gesteld door de media. Ze deden het immers ook niet toen de kandidaten allemaal de green new deal steunden.
pi_186225018
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 01:22 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Het is toch algemeen bekend dat types zoals Omar en AOC een einde willen maken aan ICE of geen extra geld meer willen geven aan DHS.
Dit zijn dus de nieuwe frisse gezichten en de toekomst van de Democratische partij aldus Perez.
De eerste democraat die anno 2019 zichzelf durft uit te spreken voor meer deportaties en strenge controles aan de grenzen word door radicaal links aan de hoogste boom gehangen.
Maar goed ik verwacht het komende jaar dat er geen enkele kritische vraag over immigratie (legaal/illegaal) word gesteld door de media. Ze deden het immers ook niet toen de kandidaten allemaal de green new deal steunden.
En geen extra geld aan DHS is meteen helemaal geen controle?
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  maandag 15 april 2019 @ 01:38:48 #49
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_186225043
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 01:22 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Het is toch algemeen bekend dat types zoals Omar en AOC een einde willen maken aan ICE of geen extra geld meer willen geven aan DHS.
Dit zijn dus de nieuwe frisse gezichten en de toekomst van de Democratische partij aldus Perez.
De eerste democraat die anno 2019 zichzelf durft uit te spreken voor meer deportaties en strenge controles aan de grenzen word door radicaal links aan de hoogste boom gehangen.
Maar goed ik verwacht het komende jaar dat er geen enkele kritische vraag over immigratie (legaal/illegaal) word gesteld door de media. Ze deden het immers ook niet toen de kandidaten allemaal de green new deal steunden.
Wederom alleen maar aannames van jou, geen enkel bewijs dat het ook zo is.Waar ben je bang voor? Dat je een discussie online niet kan winnen als je beide posities naast elkaar neer zet?
Waarom ben je zo bang?
pi_186225105
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 01:34 schreef OMG het volgende:

[..]

En geen extra geld aan DHS is meteen helemaal geen controle?
quote:
Arrests of families crossing the U.S.-Mexico border illegally in the past five months hit a record, prompting the chief of Customs and Border Protection to say the system is at “the breaking point.”

From October through February, border agents arrested 136,150 people traveling in families at the southern border. Those figures exceeded the record for a full, 12-month period; 107,212 people were arrested during the federal fiscal year that ended in September.

More than 66,400 people were arrested in February, making it the busiest month since President Trump took office and the busiest February since 2008. Since 2013, when the U.S. Customs and Border Protection began counting family units, there have been 2.6 million total apprehensions along the U.S.-Mexico border.

The numbers were the sharpest evidence yet that, despite Mr. Trump’s efforts to crack down on illegal immigration, the flow of migrants is only growing.

“This situation is not sustainable,” Customs and Border Protection Commissioner Kevin McAleenan said while releasing the numbers Tuesday. “The system is well beyond capacity and remains at the breaking point.”
https://www.google.nl/amp(...)ull-year-11551810657

Als er dit aan de hand is dan kan ik toch niet anders concluderen dat de Democraten dit probleem totaal niet serieus nemen.
Nogmaals het is electorale zelfmoord om te strijden voor meer controle aan de grens en meer deportaties dankzij radicaal links die de partij compleet hebben overgenomen.
  maandag 15 april 2019 @ 01:52:20 #51
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_186225131
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 01:48 schreef Chivaz het volgende:

[..]

[..]

https://www.google.nl/amp(...)ull-year-11551810657

Als er dit aan de hand is dan kan ik toch niet anders concluderen dat de Democraten dit probleem totaal niet serieus nemen.
Nogmaals het is electorale zelfmoord om te strijden voor meer controle aan de grens en meer deportaties dankzij radicaal links die de partij compleet hebben overgenomen.
Oorzaak en gevolg, Als je de grens gaat sluiten komen er dan meer mensen of minder?

Wederom de vraag wie is voor illegale immigratie, quote het met de pagina van hun presidentiële campagne.
pi_186225146
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 01:52 schreef Tweek het volgende:

[..]

Oorzaak en gevolg, Als je de grens gaat sluiten komen er dan meer mensen of minder?

Wederom de vraag wie is voor illegale immigratie, quote het met de pagina van hun presidentiële campagne.
Dit.

En Chivaz, leg nou eens uit hoe geen extra geld aan DHS helemaal geen controle betekend.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_186225160
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 00:24 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Wat heeft dit te maken met de situatie nu?
Zoals ik al eerder poste, Beto een van de kandidaten heeft letterlijk gezegd dat hij de fysieke barrières op de grens wilt slopen.
De nieuwe gezichten bij de Dems willen het liefst helemaal geen controle want geen mens is illegaal.
En ook de eigen radicale achterban pikt het niet als men staat voor het beschermen van de grenzen.
Is het je niet opgevallen dat geen van de presidentskandidaten het heeft over probleem van illegale immigratie? Sterker nog illegale immigratie als term word niet meer gebruikt, men spreekt tegenwoordig over immigranten.
Gebruik nou toch eens bronnen als je iets beweert! Je hebt al eerder een uitspraak van Ihlan Omar klakkeloos overgenomen zonder enige context }:|

Bij de uitspraak van O'Rourke doe je weer precies hetzelfde. Je doelt ongetwijfeld op dit interview met Chris Hayes:


Ook hier werd de bekende taktiek gebruikt door Trump-gezinde nieuwsbronnen/ social media: blijven hameren op één (uit zijn context gerukt) zinnetje uit een heel interview:
quote:
In an interview with MSNBC Thursday night, O’Rourke responded to a tweet from current Republican Rep. Dan Crenshaw of Texas, who asked, “If you could snap your fingers and make El Paso’s border wall disappear, would you?”

“Absolutely, I’d take the wall down,” O’Rourke told MSNBC host Chris Hayes.
Maar wat er weggelaten werd was zijn argumentatie:
quote:
“Here’s what we know: after the Secure Fence Act, we have built 600 miles of wall and fencing on a 2,000 mile border,” O’Rourke said. “What that has done is not in any demonstrable way made us safer.”

"It's costs us ten of billions of dollars to build and to maintain and it has pushed migrants and asylum seekers and refugees to the most inhospitable, the most hostile stretches of the US-Mexico border, ensuring their suffering and death."

"More than 400 human beings, little kids, women and children have died. They are not in cages, they are not locked up, they are not separated, they’re dead, over the last 10 years, as we have walled off their opportunity to legally petition for asylum to cross in urban centers, like El Paso,” he added. “To be with family. To work jobs. To do what any human being should have a right to be able to do.”
Etc, etc...

Bron: Republicans are hammering Beto O’Rourke for saying he would tear down the border wall

En voor meer context over de wall/ fence bij El Paso: Violent crime in El Paso before and after border fence

[ Bericht 6% gewijzigd door Kijkertje op 15-04-2019 02:38:51 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_186225212
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 01:52 schreef Tweek het volgende:

[..]

Oorzaak en gevolg, Als je de grens gaat sluiten komen er dan meer mensen of minder?

Wederom de vraag wie is voor illegale immigratie, quote het met de pagina van hun presidentiële campagne.
Een ieder die illegalen gelijk stelt aan Amerikaanse burgers die is in principe voor illegale immigratie. Je geeft het signaal af dat illegalen gewoon welkom zijn. Als je echt iets wilt doen aan illegale immigratie dan ga je het niet aantrekkelijk maken voor die mensen om te komen.
Niet voor niets spreken de Dems niet eens meer over illegalen maar over immigranten.
pi_186225227
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 02:06 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Een ieder die illegalen gelijk stelt aan Amerikaanse burgers die is in principe voor illegale immigratie. Je geeft het signaal af dat illegalen gewoon welkom zijn. Als je echt iets wilt doen aan illegale immigratie dan ga je het niet aantrekkelijk maken voor die mensen om te komen.
Niet voor niets spreken de Dems niet eens meer over illegalen maar over immigranten.
Geef nou eens antwoord op de vraag in plaats van er voor de honderdste keer omheen te lullen. Hoe is dit in godsnaam een antwoord op Tweek's post?

Op vraag 1; meer of minder.
Op vraag 2; bronnen.

Maar helaas, weer niks.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_186225355
Wat ik niet begrijp is dat mensen die muur blijven steunen. Het onding is duur en ineffectief. Waar is het constructief nadenken gebleven?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 15 april 2019 @ 02:45:26 #57
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_186225358
quote:
Signs Of Trump’s Dementia Are Clear As Day, Psychologist Warns
By Farron Cousins - April 14, 2019
Another prominent psychologist has come forward to warn the public about the degenerative state of Donald Trump’s brain. This time it is Dr. John Gartner who believes that the recent actions of the President and his continuously slurring speech patterns are evidence of a severe problem, possibly early dementia or even Alzheimer’s, and that a full comprehensive exam should be done to get to the truth. Ring of Fire’s Farron Cousins discusses this
https://trofire.com/2019/(...)-psychologist-warns/
  maandag 15 april 2019 @ 02:48:22 #58
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_186225365
Euthanasie is een optie.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_186225367
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 02:43 schreef Barbusse het volgende:
Wat ik niet begrijp is dat mensen die muur blijven steunen. Het onding is duur en ineffectief. Waar is het constructief nadenken gebleven?
Een muur is altijd effectief, het is in ieder geval een extra obstakel en het ontmoedigt mensen om daar de grens over te trekken.
Ook is het een symbool naar illegalen toe dat de grens daadwerkelijk verdedigd word.
Ik mag toch ook wel aannemen dat een fysieke barrière in combinatie is met andere vormen van grensbewaking.
  maandag 15 april 2019 @ 02:54:47 #60
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_186225377
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 02:49 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Een muur is altijd effectief, het is in ieder geval een extra obstakel en het ontmoedigt mensen om daar de grens over te trekken.
Ook is het een symbool naar illegalen toe dat de grens daadwerkelijk verdedigd word.
Ik mag toch ook wel aannemen dat een fysieke barrière in combinatie is met andere vormen van grensbewaking.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')