Eens. Ik zat laatst wat live beelden te kijken, niet te beschrijven.quote:Op zaterdag 13 april 2019 23:26 schreef El-Stinho het volgende:
@:scrummie2.0 Mercury wel legit de beste zanger ooit.
Hoe hij tussen alle denkbare toonhoogten kon switchen, zonder in die tijd nog autotune of hoe heet dat stemvervormen ook. Wat een god.quote:Op zaterdag 13 april 2019 23:29 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Eens. Ik zat laatst wat live beelden te kijken, niet te beschrijven.
quote:Op zondag 14 april 2019 01:18 schreef SOG het volgende:
Wat een josti die commentator bij studio sport erdivisie. Geen pingel? Die gast trekt m overduidelijk aan zn shirt. Wie doet dat nou nog in het var tijdperk. Wat een sjappie.
Edit: bij feyenoord
Bloedirritant dat soort volk.quote:
@onlogischquote:Op zondag 14 april 2019 12:21 schreef Zipportal het volgende:
Mensen zijn weer verkleedt als stoeltje. Of zullen we maar 12:15 de schuld geven?
Niet dat ik weet.quote:Op zondag 14 april 2019 12:20 schreef GGMM het volgende:
Als PSV het doelsaldo wil goedmaken moeten ze hier eigenlijk met 10-0 winnen.
Is dat wel eens gebeurd?
Dat moeten ze van Fox maar eens aan Mario Been vragen.quote:Op zondag 14 april 2019 12:20 schreef GGMM het volgende:
Als PSV het doelsaldo wil goedmaken moeten ze hier eigenlijk met 10-0 winnen.
Is dat wel eens gebeurd?
Stenigen of ophangen?quote:Op zondag 14 april 2019 12:24 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ze moeten die idioot eens aanpakken
Daar was sprake van matchfixing.quote:Op zondag 14 april 2019 12:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan me een 10-0 overwinning herinneren waar het pas 2-0 stond bij rust.
Je klinkt verrastquote:Op zondag 14 april 2019 12:30 schreef kurk_droog het volgende:
psv wint wel maar het ziet er niet uit
Hebben dan ook een half seizoen een beetje overgepresteerd.quote:Op zondag 14 april 2019 12:30 schreef kurk_droog het volgende:
psv wint wel maar het ziet er niet uit
Ik schaam me kapot voor jouw moeder.quote:Op zondag 14 april 2019 12:33 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Schaam jij je niet kapot over deze poging tot humor?
Een man met een litteken heeft het wel eens over minstens 40.quote:Op zondag 14 april 2019 12:34 schreef fetX het volgende:
Volgens sommigen gaat Lozano voor minstens 30 miljoen weg.
Lozano is HET talent waar wereldwijd over wordt gesproken.quote:Op zondag 14 april 2019 12:34 schreef fetX het volgende:
Volgens sommigen gaat Lozano voor minstens 30 miljoen weg.
Ik heb zelfs bedragen van rond de 50 miljoen langs zien komen.
Die heeft het vast over peso’s.quote:Op zondag 14 april 2019 12:34 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Een man met een litteken heeft het wel eens over minstens 40.
Wist je dat Mexicanen in de VS massaal in PSV shirts rondlopen?quote:Op zondag 14 april 2019 12:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lozano is HET talent waar wereldwijd over wordt gesproken.
Gaat niet voor minder weg dan Frenkie de Jong.
Ik weet hoe het zit. Laatst in El Paso een hoop Mexicanen gespot in PSV shirt. Ik zei "Tu sabes Ajax? Un club de futbol Holandes". Ik kreeg vreemde blikken. Toen riep ik El Chucky Lozano! En begonnen ze te glimlachen en zeiden ze si si! PSV un club hermoso.quote:Op zondag 14 april 2019 12:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lozano is HET talent waar wereldwijd over wordt gesproken.
Gaat niet voor minder weg dan Frenkie de Jong.
quote:Op zondag 14 april 2019 12:35 schreef Zorro het volgende:
De Jong en schieten, het blijft een ongelukkige combinatie.
Dit blijft geweldig.quote:Op zondag 14 april 2019 12:36 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik weet hoe het zit. Laatst in El Paso een hoop Mexicanen gespot in PSV shirt. Ik zei "Tu sabes Ajax? Un club de futbol Holandes". Ik kreeg vreemde blikken. Toen riep ik El Chucky Lozano! En begonnen ze te glimlachen en zeiden ze si si! PSV un club hermoso.
Weet ik niet, ben nog nooit bij hem thuis geweest.quote:Op zondag 14 april 2019 12:38 schreef TehRocks het volgende:
[..]
T is nou ook niet heel gezellig bij hem thuis.
Dit probeer je wel heel paniekerig te ontkennen.quote:Op zondag 14 april 2019 12:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weet ik niet, ben nog nooit bij hem thuis geweest.
Scarface88 en PSVCL als de nieuwe Knipping & Van Duren, zijn op het spoor gekomen van een groot complot om PSV veel meer uitwedstrijden te laten spelen dan thuiswedstrijden.quote:Op zondag 14 april 2019 12:39 schreef fetX het volgende:
Scarface88 moet boeken gaan schrijven. Fictie.
als?quote:Op zondag 14 april 2019 12:41 schreef PicoMMP het volgende:
De Graafschap gaat als aan het doelsaldo werken
als aanquote:Op zondag 14 april 2019 12:41 schreef PicoMMP het volgende:
De Graafschap gaat als aan het doelsaldo werken
Mwoah, die speelden de eerste seizoenshelft gewoon ontzettend sterk vond ik.quote:Op zondag 14 april 2019 12:43 schreef fetX het volgende:
Onbegrijpelijk eigenlijk dat dit PSV zo lang bovenaan heeft gestaan
"omdat AJAX moe is van CL"quote:Op zondag 14 april 2019 12:43 schreef fetX het volgende:
Onbegrijpelijk eigenlijk dat dit PSV zo lang bovenaan heeft gestaan
Ook toen kwamen ze een paar keer goed weg hoor, maar vaak nog last-minute ontsnappingen.quote:Op zondag 14 april 2019 12:43 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Mwoah, die speelden de eerste seizoenshelft gewoon ontzettend sterk vond ik.
Ja, toen hadden ze vleugels. Maar dat hoge niveau, eigenlijk overpresteren, kun je nooit lang vasthouden.quote:Op zondag 14 april 2019 12:43 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel ja.quote:Op zondag 14 april 2019 12:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook toen kwamen ze een paar keer goed weg hoor, maar vaak nog last-minute ontsnappingen.
Dat viel wel mee. Behaalde vooral veel punten tegen de verhouding in door in de laatste minuten te scoren.quote:Op zondag 14 april 2019 12:43 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ajax heeft toch gewoon gewonnenquote:Op zondag 14 april 2019 12:45 schreef El-Stinho het volgende:
Een hele week eindeloos zwetsen over doelsaldo's en na een klein half uur achterstaan. Wat een heerlijke boel.
Het was ook niet echt reëel om te denken dat beide ploegen alles zouden winnen.quote:Op zondag 14 april 2019 12:45 schreef El-Stinho het volgende:
Een hele week eindeloos zwetsen over doelsaldo's en na een klein half uur achterstaan. Wat een heerlijke boel.
Dit is eigenlijk in de categorie Davy-humor in te schalen. En dan maak ik geen grap.quote:
Heeft het nog een beetje dezelfde humor als het origineel? Of meer als die latere seizoenen.quote:Op zondag 14 april 2019 12:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Het loopt wel wat beter dan de vorige twee afleveringen. Die Rudy is matig.
Je opmerking sloeg dan ook nergens op.quote:Op zondag 14 april 2019 12:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk in de categorie Davy-humor in te schalen. En dan maak ik geen grap.
Razend.quote:
Eens. Dit was niet best.quote:Op zondag 14 april 2019 12:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk in de categorie Davy-humor in te schalen. En dan maak ik geen grap.
Kan gebeuren maatquote:Op zondag 14 april 2019 12:47 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ja, ik ramde nogal enthousiast op mijn toetsjes van m'n telefoon
Maar toch bijzonder wel, als ze in Amsterdam hadden gewonnen (wat kon) hadden ze volgende week al kampioen kunnen worden.quote:
Ze gaan er vol voor.quote:Op zondag 14 april 2019 12:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
Volgens Dumfries geven ze het niet meer uit handen
Hele week eindeloos zwetsen over doelsaldo, door PSV? Niet herkenbaar.quote:
Het topic ging een week lang over het doelsaldo man.quote:Op zondag 14 april 2019 12:49 schreef Coco. het volgende:
[..]
Hele week eindeloos zwetsen over doelsaldo, door PSV? Niet herkenbaar.
Wel door Fox en co.
Ga jij nog frituren vanmiddag?quote:Op zondag 14 april 2019 12:47 schreef Zipportal het volgende:
Ik weet wel waarom er allemaal lege stoeltjes zijn. PSV had toch zo'n 6 halen 5 betalen bier actie met hoop frituur zooi? Zwijnen.
Welk topic?quote:Op zondag 14 april 2019 12:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het topic ging een week lang over het doelsaldo man.
(En over Ajax)
Woedend.quote:Op zondag 14 april 2019 12:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het topic ging een week lang over het doelsaldo man.
(En over Ajax)
Het ging dan ook de hele week over Ajax v Juventus waardoor dat wat ondersneeuwt. Vergeleken bij Ajax verbleken alle andere ploegen al heel snel. Het sensuele, het oog vlijende voetbal van Ajax zorgt voor kwijl in de bek bij de grootste heren in het voetbal. Niemand raakt uitgepraat of uitgeschreven. De eer en het respect voor Ajax wordt door iedereen uitgesproken. Bij de wedstrijden die PSV in Europa speelde is dat nooit voorgekomen. Standaarden, Coco. Standaarden.quote:Op zondag 14 april 2019 12:49 schreef Coco. het volgende:
[..]
Hele week eindeloos zwetsen over doelsaldo, door PSV? Niet herkenbaar.
StijnGod.quote:Op zondag 14 april 2019 12:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het ging dan ook de hele week over Ajax v Juventus waardoor dat wat ondersneeuwt. Vergeleken bij Ajax verbleken alle andere ploegen al heel snel. Het sensuele, het oog vlijende voetbal van Ajax zorgt voor kwijl in de bek bij de grootste heren in het voetbal. Niemand raakt uitgepraat of uitgeschreven. De eer en het respect voor Ajax wordt door iedereen uitgesproken. Bij de wedstrijden die PSV in Europa speelde is dat nooit voorgekomen. Standaarden, Coco. Standaarden.
Na eerste seizoenshelft 0 keer genoten.quote:Op zondag 14 april 2019 12:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik snap niet waarom PSV fans van dit voetbal genieten. Ik vind het vrij saai en vrij matig.
Misschien heeft hij ook wel een rode kaart, een fluitje en een spuitbus meegenomen.quote:Op zondag 14 april 2019 12:52 schreef Caland het volgende:
Ik ga naar het stadion en neem mee
-Een gele kaart
Heb jij één PSV'er positief gezien over het spel na de winterstop?quote:Op zondag 14 april 2019 12:52 schreef RipCity het volgende:
[..]
Na eerste seizoenshelft 0 keer genoten.
Van Bommel.quote:Op zondag 14 april 2019 12:53 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Heb jij één PSV'er positief gezien over het spel na de winterstop?
Ik geniet niet, ik erger me kapot...al maanden.quote:Op zondag 14 april 2019 12:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik snap niet waarom PSV fans van dit voetbal genieten. Ik vind het vrij saai en vrij matig.
Je doelt op het PSV topic?quote:
Waarom typ je dit?quote:Op zondag 14 april 2019 12:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het ging dan ook de hele week over Ajax v Juventus waardoor dat wat ondersneeuwt. Vergeleken bij Ajax verbleken alle andere ploegen al heel snel. Het sensuele, het oog vlijende voetbal van Ajax zorgt voor kwijl in de bek bij de grootste heren in het voetbal. Niemand raakt uitgepraat of uitgeschreven. De eer en het respect voor Ajax wordt door iedereen uitgesproken. Bij de wedstrijden die PSV in Europa speelde is dat nooit voorgekomen. Standaarden, Coco. Standaarden.
Ik ben Willy en gij Renequote:Op zondag 14 april 2019 12:53 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Heb jij één PSV'er positief gezien over het spel na de winterstop?
Leuk stukje.quote:Op zondag 14 april 2019 12:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Bizar? Schandalig.quote:Op zondag 14 april 2019 12:53 schreef Pizzakoppo het volgende:
Bizar eigenlijk dat Ajax gelijk speelt tegen de wereld top en dan met 6-2 wint en PSV met een week rust nu achter staat tegen de Graafschap.
vBommel baalde. Die had Pierie ook wel willen hebben.quote:Op zondag 14 april 2019 12:55 schreef Caland het volgende:
In het PSV topic ging het vooral over Pierie
Een week lang
quote:Op zondag 10 februari 2019 00:58 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
De laatste drie-vier jaar zijn ze serieus aan het cashen qua verkopen. PSV heeft het organisatorisch beter voor elkaar op dit moment. Maar geld trekt uiteindelijk altijd aan het langste eind als Ajax de juiste mensen op de juiste plek neer gaat zetten. Dat zie je overal in het Europese voetbal.
Lozano en Bergwijn daar moet we samen zeker rond de 100 miljoen voor kunnen krijgen.
Deze beelden gaan de wereld overquote:Op zondag 14 april 2019 12:57 schreef Heeinz het volgende:
IEDEREEN IN MEXICO HEEFT HET OVER CHUCKY EN PSV
Welke weddenschap?quote:Op zondag 14 april 2019 12:58 schreef fetX het volgende:
Ik denk dat @:onlogisch zijn weddenschap over Lozano gaat winnen.
Ajax wordt met minimaal 5 punten verschil landskampioen.quote:Op zondag 14 april 2019 12:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Geeft wel aan dat voetbal veel meer een mindgame is dan menigeen denkt.
Volgens jou werd deze wedstrijd 8-0 terwijl.de Graafschap toen al het betere van het spel had.quote:
Ik had niet verwacht dat ze deze kansen zouden missen nee.quote:Op zondag 14 april 2019 12:59 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Volgens jou werd deze wedstrijd 8-0 terwijl.de Graafschap toen al het betere van het spel had.
Onlogisch beweert (volgens mij) dat Lozano voor minder dan 30 miljoen vertrekt. De ander (even vergeten wie) denkt meer dan 30.quote:
Neee beter hequote:Op zondag 14 april 2019 12:58 schreef gniffie het volgende:
Lozano heeft een slechter schot als Ziyech. Hoe is het mogelijk
Lange_lansquote:Op zondag 14 april 2019 12:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Onlogisch beweert (volgens mij) dat Lozano voor minder dan 30 miljoen vertrekt. De ander (even vergeten wie) denkt meer dan 30.
Op deze manier wel maar dat is toch bizar? Waarom is deze ploeg ineens totaal anders dan tov voor de winterstop? Onverklaarbaar imhoquote:Op zondag 14 april 2019 12:58 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ajax wordt met minimaal 5 punten verschil landskampioen.
PSV is zo van de wap....
Oh.quote:Op zondag 14 april 2019 12:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Onlogisch beweert (volgens mij) dat Lozano voor minder dan 30 miljoen vertrekt. De ander (even vergeten wie) denkt meer dan 30.
Flikker op dan.quote:Op zondag 14 april 2019 13:00 schreef Ciclon het volgende:
heeft niks met eredivisie te maken maar toch
Toch niet heel anders? Alleen valt het nu iets minder vaak de goede kant op in de eindfase.quote:Op zondag 14 april 2019 13:00 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Op deze manier wel maar dat is toch bizar? Waarom is deze ploeg ineens totaal anders dan tov voor de winterstop? Onverklaarbaar imho
Nee.quote:Op zondag 14 april 2019 12:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga jij nog frituren vanmiddag?
KEUKENPAPIERED
Ik spreek een pamfluitquote:Op zondag 14 april 2019 13:00 schreef Ciclon het volgende:
heeft niks met eredivisie te maken maar toch
quote:
Eerst zoveel wedstrijden ongeslagen toch?quote:Op zondag 14 april 2019 13:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toch niet heel anders? Alleen valt het nu iets minder vaak de goede kant op in de eindfase.
Klopt.quote:Op zondag 14 april 2019 13:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Eerst zoveel wedstrijden ongeslagen toch?
quote:
Het wordt nog 8-1.quote:Op zondag 14 april 2019 13:04 schreef amp25 het volgende:
Ik dacht dat PSV met 11-0 ging winnen staan ze 0-1 achter
Doelsaldo gaat helemaal niet beslissend zijnquote:Op zondag 14 april 2019 13:04 schreef amp25 het volgende:
Ik dacht dat PSV met 11-0 ging winnen staan ze 0-1 achter
Genot. Pak hem op Twitter aubquote:Op zondag 14 april 2019 13:04 schreef El-Stinho het volgende:
In een reeks van onwillekeurige flashbacks vandaag naar de zomer van 2018;
[ afbeelding ]
https://nos.nl/artikel/22(...)kampioen-worden.html
Wat is L1quote:Op zondag 14 april 2019 13:04 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
Heerlijk dit. Al is Ajax door haar uitgaven ook wel verplicht om eerste te worden.quote:Op zondag 14 april 2019 13:04 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie PSV het nog wel winnen. Ondanks het abominabele spel toch al wel de nodige grote kansen gehad.quote:
Zo zie je maar: niet iedereen heeft verstand van voetbal.quote:Op zondag 14 april 2019 13:04 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is een nieuwszender over de landsgrenzen. Oosterburen.quote:
Er moet toch een bepaald moment komen waarbij je denkt misschien moet ik dat maar niet doenquote:
Als je matchfixing constateert, moet je mensen daar gewoon op aansprekenquote:Op zondag 14 april 2019 13:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Er moet toch een bepaald moment komen waarbij je denkt misschien moet ik dat maar niet doen
Genieten op hunnie eigen manier is hunnie leven.quote:Op zondag 14 april 2019 13:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Er moet toch een bepaald moment komen waarbij je denkt misschien moet ik dat maar niet doen
Grootste twee wel gewoon buitenspel.quote:Op zondag 14 april 2019 13:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zie PSV het nog wel winnen. Ondanks het abominabele spel toch al wel de nodige grote kansen gehad.
PSV fan zijn?quote:Op zondag 14 april 2019 13:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Eindelijk.quote:Op zondag 14 april 2019 13:15 schreef Coco. het volgende:
[..]
De volgende keer is het meteen ban bij zulke praktijken.
@Lange_Lans ookquote:Op zondag 14 april 2019 13:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hoeveel is Lozano waard? LBM riep vorige week nog 70 miljoen.
Ik speel dat spel niet.quote:Op zondag 14 april 2019 13:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En een Caland die de hele tijd op de spatiebalk aan het drukken was.
Twee Taco'squote:Op zondag 14 april 2019 13:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hoeveel is Lozano waard? LBM riep vorige week nog 70 miljoen.
Ik liep ook vrij voor een 1 2 tje, maar goed ik snap je dat niet ziet.quote:Op zondag 14 april 2019 13:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was duidelijk welke de echte was
En loop voortaan vrij aub
edit dan goed.quote:Op zondag 14 april 2019 13:16 schreef S0nic het volgende:
[..]
Ik liep ook vrij voor een 1 2 tje, maar goed ik snap je dat niet ziet.
Wie GIFt dit even?twitter:NOSsport twitterde op zondag 14-04-2019 om 13:10:38Dit beeld zegt alles. Deze supporter beschrijft het gevoel van PSV na de eerste helft (0-1). → https://t.co/QNpKWmd5Ii #psvgra https://t.co/GmVpFgt0Na reageer retweet
Je liep de hoek in. Heb ik niks aan.quote:Op zondag 14 april 2019 13:16 schreef S0nic het volgende:
[..]
Ik liep ook vrij voor een 1 2 tje, maar goed ik snap je dat niet ziet.
Die kan je ook moeilijk missen met zo een omvang.quote:Op zondag 14 april 2019 13:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die bolle zit altijd vlakbij de middenlijn onderin, makkelijk te spotten.
quote:Op zondag 14 april 2019 13:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je liep de hoek in. Heb ik niks aan.
Maar goed, overzicht is iets ongrijpbaars. Dat heb je of dat heb je niet.
quote:Op zondag 14 april 2019 13:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die bolle zit altijd vlakbij de middenlijn onderin, makkelijk te spotten.
Je liep gewoon te lang door. Dan is er maar één moment om te passen en is alle verrassing weg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |