Het was ook niet echt reëel om te denken dat beide ploegen alles zouden winnen.quote:Op zondag 14 april 2019 12:45 schreef El-Stinho het volgende:
Een hele week eindeloos zwetsen over doelsaldo's en na een klein half uur achterstaan. Wat een heerlijke boel.
Dit is eigenlijk in de categorie Davy-humor in te schalen. En dan maak ik geen grap.quote:
Heeft het nog een beetje dezelfde humor als het origineel? Of meer als die latere seizoenen.quote:Op zondag 14 april 2019 12:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Het loopt wel wat beter dan de vorige twee afleveringen. Die Rudy is matig.
Je opmerking sloeg dan ook nergens op.quote:Op zondag 14 april 2019 12:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk in de categorie Davy-humor in te schalen. En dan maak ik geen grap.
Razend.quote:
Eens. Dit was niet best.quote:Op zondag 14 april 2019 12:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk in de categorie Davy-humor in te schalen. En dan maak ik geen grap.
Kan gebeuren maatquote:Op zondag 14 april 2019 12:47 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ja, ik ramde nogal enthousiast op mijn toetsjes van m'n telefoon
Maar toch bijzonder wel, als ze in Amsterdam hadden gewonnen (wat kon) hadden ze volgende week al kampioen kunnen worden.quote:
Ze gaan er vol voor.quote:Op zondag 14 april 2019 12:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
Volgens Dumfries geven ze het niet meer uit handen
Hele week eindeloos zwetsen over doelsaldo, door PSV? Niet herkenbaar.quote:
Het topic ging een week lang over het doelsaldo man.quote:Op zondag 14 april 2019 12:49 schreef Coco. het volgende:
[..]
Hele week eindeloos zwetsen over doelsaldo, door PSV? Niet herkenbaar.
Wel door Fox en co.
Ga jij nog frituren vanmiddag?quote:Op zondag 14 april 2019 12:47 schreef Zipportal het volgende:
Ik weet wel waarom er allemaal lege stoeltjes zijn. PSV had toch zo'n 6 halen 5 betalen bier actie met hoop frituur zooi? Zwijnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |