Mwoah, die speelden de eerste seizoenshelft gewoon ontzettend sterk vond ik.quote:Op zondag 14 april 2019 12:43 schreef fetX het volgende:
Onbegrijpelijk eigenlijk dat dit PSV zo lang bovenaan heeft gestaan
"omdat AJAX moe is van CL"quote:Op zondag 14 april 2019 12:43 schreef fetX het volgende:
Onbegrijpelijk eigenlijk dat dit PSV zo lang bovenaan heeft gestaan
Ook toen kwamen ze een paar keer goed weg hoor, maar vaak nog last-minute ontsnappingen.quote:Op zondag 14 april 2019 12:43 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Mwoah, die speelden de eerste seizoenshelft gewoon ontzettend sterk vond ik.
Ja, toen hadden ze vleugels. Maar dat hoge niveau, eigenlijk overpresteren, kun je nooit lang vasthouden.quote:Op zondag 14 april 2019 12:43 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel ja.quote:Op zondag 14 april 2019 12:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook toen kwamen ze een paar keer goed weg hoor, maar vaak nog last-minute ontsnappingen.
Dat viel wel mee. Behaalde vooral veel punten tegen de verhouding in door in de laatste minuten te scoren.quote:Op zondag 14 april 2019 12:43 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ajax heeft toch gewoon gewonnenquote:Op zondag 14 april 2019 12:45 schreef El-Stinho het volgende:
Een hele week eindeloos zwetsen over doelsaldo's en na een klein half uur achterstaan. Wat een heerlijke boel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |