Eens. Ik zat laatst wat live beelden te kijken, niet te beschrijven.quote:Op zaterdag 13 april 2019 23:26 schreef El-Stinho het volgende:
@:scrummie2.0 Mercury wel legit de beste zanger ooit.
Hoe hij tussen alle denkbare toonhoogten kon switchen, zonder in die tijd nog autotune of hoe heet dat stemvervormen ook. Wat een god.quote:Op zaterdag 13 april 2019 23:29 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Eens. Ik zat laatst wat live beelden te kijken, niet te beschrijven.
quote:Op zondag 14 april 2019 01:18 schreef SOG het volgende:
Wat een josti die commentator bij studio sport erdivisie. Geen pingel? Die gast trekt m overduidelijk aan zn shirt. Wie doet dat nou nog in het var tijdperk. Wat een sjappie.
Edit: bij feyenoord
Bloedirritant dat soort volk.quote:
@onlogischquote:Op zondag 14 april 2019 12:21 schreef Zipportal het volgende:
Mensen zijn weer verkleedt als stoeltje. Of zullen we maar 12:15 de schuld geven?
Niet dat ik weet.quote:Op zondag 14 april 2019 12:20 schreef GGMM het volgende:
Als PSV het doelsaldo wil goedmaken moeten ze hier eigenlijk met 10-0 winnen.
Is dat wel eens gebeurd?
Dat moeten ze van Fox maar eens aan Mario Been vragen.quote:Op zondag 14 april 2019 12:20 schreef GGMM het volgende:
Als PSV het doelsaldo wil goedmaken moeten ze hier eigenlijk met 10-0 winnen.
Is dat wel eens gebeurd?
Stenigen of ophangen?quote:Op zondag 14 april 2019 12:24 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ze moeten die idioot eens aanpakken
Daar was sprake van matchfixing.quote:Op zondag 14 april 2019 12:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan me een 10-0 overwinning herinneren waar het pas 2-0 stond bij rust.
Je klinkt verrastquote:Op zondag 14 april 2019 12:30 schreef kurk_droog het volgende:
psv wint wel maar het ziet er niet uit
Hebben dan ook een half seizoen een beetje overgepresteerd.quote:Op zondag 14 april 2019 12:30 schreef kurk_droog het volgende:
psv wint wel maar het ziet er niet uit
Ik schaam me kapot voor jouw moeder.quote:Op zondag 14 april 2019 12:33 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Schaam jij je niet kapot over deze poging tot humor?
Een man met een litteken heeft het wel eens over minstens 40.quote:Op zondag 14 april 2019 12:34 schreef fetX het volgende:
Volgens sommigen gaat Lozano voor minstens 30 miljoen weg.
Lozano is HET talent waar wereldwijd over wordt gesproken.quote:Op zondag 14 april 2019 12:34 schreef fetX het volgende:
Volgens sommigen gaat Lozano voor minstens 30 miljoen weg.
Ik heb zelfs bedragen van rond de 50 miljoen langs zien komen.
Die heeft het vast over peso’s.quote:Op zondag 14 april 2019 12:34 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Een man met een litteken heeft het wel eens over minstens 40.
Wist je dat Mexicanen in de VS massaal in PSV shirts rondlopen?quote:Op zondag 14 april 2019 12:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lozano is HET talent waar wereldwijd over wordt gesproken.
Gaat niet voor minder weg dan Frenkie de Jong.
Ik weet hoe het zit. Laatst in El Paso een hoop Mexicanen gespot in PSV shirt. Ik zei "Tu sabes Ajax? Un club de futbol Holandes". Ik kreeg vreemde blikken. Toen riep ik El Chucky Lozano! En begonnen ze te glimlachen en zeiden ze si si! PSV un club hermoso.quote:Op zondag 14 april 2019 12:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lozano is HET talent waar wereldwijd over wordt gesproken.
Gaat niet voor minder weg dan Frenkie de Jong.
quote:Op zondag 14 april 2019 12:35 schreef Zorro het volgende:
De Jong en schieten, het blijft een ongelukkige combinatie.
Dit blijft geweldig.quote:Op zondag 14 april 2019 12:36 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik weet hoe het zit. Laatst in El Paso een hoop Mexicanen gespot in PSV shirt. Ik zei "Tu sabes Ajax? Un club de futbol Holandes". Ik kreeg vreemde blikken. Toen riep ik El Chucky Lozano! En begonnen ze te glimlachen en zeiden ze si si! PSV un club hermoso.
Weet ik niet, ben nog nooit bij hem thuis geweest.quote:Op zondag 14 april 2019 12:38 schreef TehRocks het volgende:
[..]
T is nou ook niet heel gezellig bij hem thuis.
Dit probeer je wel heel paniekerig te ontkennen.quote:Op zondag 14 april 2019 12:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weet ik niet, ben nog nooit bij hem thuis geweest.
Scarface88 en PSVCL als de nieuwe Knipping & Van Duren, zijn op het spoor gekomen van een groot complot om PSV veel meer uitwedstrijden te laten spelen dan thuiswedstrijden.quote:Op zondag 14 april 2019 12:39 schreef fetX het volgende:
Scarface88 moet boeken gaan schrijven. Fictie.
als?quote:Op zondag 14 april 2019 12:41 schreef PicoMMP het volgende:
De Graafschap gaat als aan het doelsaldo werken
als aanquote:Op zondag 14 april 2019 12:41 schreef PicoMMP het volgende:
De Graafschap gaat als aan het doelsaldo werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |