Welk topic?quote:Op zondag 14 april 2019 12:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het topic ging een week lang over het doelsaldo man.
(En over Ajax)
Woedend.quote:Op zondag 14 april 2019 12:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het topic ging een week lang over het doelsaldo man.
(En over Ajax)
Het ging dan ook de hele week over Ajax v Juventus waardoor dat wat ondersneeuwt. Vergeleken bij Ajax verbleken alle andere ploegen al heel snel. Het sensuele, het oog vlijende voetbal van Ajax zorgt voor kwijl in de bek bij de grootste heren in het voetbal. Niemand raakt uitgepraat of uitgeschreven. De eer en het respect voor Ajax wordt door iedereen uitgesproken. Bij de wedstrijden die PSV in Europa speelde is dat nooit voorgekomen. Standaarden, Coco. Standaarden.quote:Op zondag 14 april 2019 12:49 schreef Coco. het volgende:
[..]
Hele week eindeloos zwetsen over doelsaldo, door PSV? Niet herkenbaar.
StijnGod.quote:Op zondag 14 april 2019 12:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het ging dan ook de hele week over Ajax v Juventus waardoor dat wat ondersneeuwt. Vergeleken bij Ajax verbleken alle andere ploegen al heel snel. Het sensuele, het oog vlijende voetbal van Ajax zorgt voor kwijl in de bek bij de grootste heren in het voetbal. Niemand raakt uitgepraat of uitgeschreven. De eer en het respect voor Ajax wordt door iedereen uitgesproken. Bij de wedstrijden die PSV in Europa speelde is dat nooit voorgekomen. Standaarden, Coco. Standaarden.
Na eerste seizoenshelft 0 keer genoten.quote:Op zondag 14 april 2019 12:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik snap niet waarom PSV fans van dit voetbal genieten. Ik vind het vrij saai en vrij matig.
Misschien heeft hij ook wel een rode kaart, een fluitje en een spuitbus meegenomen.quote:Op zondag 14 april 2019 12:52 schreef Caland het volgende:
Ik ga naar het stadion en neem mee
-Een gele kaart
Heb jij één PSV'er positief gezien over het spel na de winterstop?quote:Op zondag 14 april 2019 12:52 schreef RipCity het volgende:
[..]
Na eerste seizoenshelft 0 keer genoten.
Van Bommel.quote:Op zondag 14 april 2019 12:53 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Heb jij één PSV'er positief gezien over het spel na de winterstop?
Ik geniet niet, ik erger me kapot...al maanden.quote:Op zondag 14 april 2019 12:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik snap niet waarom PSV fans van dit voetbal genieten. Ik vind het vrij saai en vrij matig.
Je doelt op het PSV topic?quote:
Waarom typ je dit?quote:Op zondag 14 april 2019 12:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het ging dan ook de hele week over Ajax v Juventus waardoor dat wat ondersneeuwt. Vergeleken bij Ajax verbleken alle andere ploegen al heel snel. Het sensuele, het oog vlijende voetbal van Ajax zorgt voor kwijl in de bek bij de grootste heren in het voetbal. Niemand raakt uitgepraat of uitgeschreven. De eer en het respect voor Ajax wordt door iedereen uitgesproken. Bij de wedstrijden die PSV in Europa speelde is dat nooit voorgekomen. Standaarden, Coco. Standaarden.
Ik ben Willy en gij Renequote:Op zondag 14 april 2019 12:53 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Heb jij één PSV'er positief gezien over het spel na de winterstop?
Leuk stukje.quote:Op zondag 14 april 2019 12:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Bizar? Schandalig.quote:Op zondag 14 april 2019 12:53 schreef Pizzakoppo het volgende:
Bizar eigenlijk dat Ajax gelijk speelt tegen de wereld top en dan met 6-2 wint en PSV met een week rust nu achter staat tegen de Graafschap.
vBommel baalde. Die had Pierie ook wel willen hebben.quote:Op zondag 14 april 2019 12:55 schreef Caland het volgende:
In het PSV topic ging het vooral over Pierie
Een week lang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |