Gaan we weer rellen daar?quote:Op zaterdag 13 april 2019 11:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Red bull had echt beter met ocon verder kunnen gaan max is het kwijt
Ik heb een leuk topic over Oconquote:Op zaterdag 13 april 2019 11:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Je kiest zelf hoe he maat.quote:
Max is sowieso een tyfusdebielquote:Op zaterdag 13 april 2019 11:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
geen idee ben nog niet zo verquote:Op zaterdag 13 april 2019 11:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je kiest zelf hoe he maat.
Ik ben nog niet dood, maar hij is wel veel aan het hoesten enzo.
Wat zijn de opties ook alweer?
Het zal wel weer niet aan hemzelf liggen.quote:Op zaterdag 13 april 2019 11:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Fietstas.quote:
Mijn steun in het live topic aan Ocon is weggemodereerd.quote:Op zaterdag 13 april 2019 12:20 schreef El-Stinho het volgende:
Bedankt voor de respons op mijn steunbetuiging aan Ocon.
Wat heb je geschreven?quote:Op zaterdag 13 april 2019 12:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mijn steun in het live topic aan Ocon is weggemodereerd.
Geen idee waarom eigenlijk.
[ Bericht 1% gewijzigd door @GGMM op 13-04-2019 12:12 ]quote:Op zaterdag 13 april 2019 11:55 schreef Doublepain het volgende:
[ Bericht 1% gewijzigd door GGMM op 13-04-2019 12:12 ]
12:12quote:Op zaterdag 13 april 2019 12:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[ Bericht 1% gewijzigd door @:GGMM op 13-04-2019 12:12 ]
Blijf met je poten van mijn post af ja
Pak 'm @Doublepainquote:Op zaterdag 13 april 2019 12:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[ Bericht 1% gewijzigd door @:GGMM op 13-04-2019 12:12 ]
Blijf met je poten van mijn post af ja
Dat het tijd is dat Red Bull een meer getalenteerde rijder een kans geeft. En dan Ocon als voorbeeld gegeven.quote:
quote:Op zaterdag 13 april 2019 12:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat het tijd is dat Red Bull een meer getalenteerde rijder een kans geeft. En dan Ocon als voorbeeld gegeven.
Vooral weggemodereerd door kritiek op Max lijkt me.
Nattekat
Ik moet het maar weer doen hier ja, zoals met allesquote:Op zaterdag 13 april 2019 12:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Pak 'm @:Doublepain
(Ik zou dit echt niet pikken)
TR gezetquote:Op zaterdag 13 april 2019 12:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat het tijd is dat Red Bull een meer getalenteerde rijder een kans geeft. En dan Ocon als voorbeeld gegeven.
Vooral weggemodereerd door kritiek op Max lijkt me.
Nattekat
Stijn noemde zichzelf een vaandeldrager (lol)quote:Op zaterdag 13 april 2019 12:25 schreef Doublepain het volgende:
Zonder mij is VBL maar een zielig hoopje
Hier is niet iedereen het mee eens.quote:Op zaterdag 13 april 2019 12:25 schreef Doublepain het volgende:
Zonder mij is VBL maar een zielig hoopje
Je hebt toch een team?quote:Op zaterdag 13 april 2019 12:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Eerst eten, dan heb 1,1 miljoen om een team in elkaar te smeden
Tjsah, daar noem je 4 zak aardappelenquote:Op zaterdag 13 april 2019 12:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hier is niet iedereen het mee eens.
Sterker nog, toen jij verbannen was vonden de meesten dat allemaal prima.
@:maxi-mus
@:ggmm
@:onlogisch
@:yvonne
Ik ben een mongool Scrum, maar ook echtquote:
quote:Op zaterdag 13 april 2019 12:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ben een mongool Scrum, maar ook echt
CR7 voor 1,4 verkocht, ging naar 1,6 en nu heb ik maar 1,1
Ja zeg het maar
Geen seconde gemist inderdaad.quote:Op zaterdag 13 april 2019 12:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hier is niet iedereen het mee eens.
Sterker nog, toen jij verbannen was vonden de meesten dat allemaal prima.
@:maxi-mus
@:yvonne
Voor jou geen Ronaldo plaatjes meer.quote:Op zaterdag 13 april 2019 12:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tjsah, daar noem je 4 zak aardappelen
hoeveel kilo vlees?quote:Op zaterdag 13 april 2019 12:36 schreef Tarado het volgende:
geen eten kopen als je trek hebt, ben ik er toch weer ingetuind
Ewa. Wat is deze.quote:Op zaterdag 13 april 2019 12:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
zakkenquote:Op zaterdag 13 april 2019 12:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Netjesquote:Op zaterdag 13 april 2019 12:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
als je de kip meetelt 5 en 2 kg vis, komt wel op hoor alleen niet vandaag
Held.quote:Op zaterdag 13 april 2019 12:55 schreef Doublepain het volgende:
Eerste wedstrijd gewonnen van een Ajacied @:Scrummie2.0
Niemand boeit ditquote:Op zaterdag 13 april 2019 13:19 schreef Rozevla het volgende:
Heeeheeetjes![]()
AAAAAJAX!!!!
Of nie??
Dan ben ik voor een ander![]()
Groetjes
Alles goed in je bovenkamer?quote:Op zaterdag 13 april 2019 13:19 schreef Rozevla het volgende:
Heeeheeetjes![]()
AAAAAJAX!!!!
Of nie??
Groetjes
Hey maat!quote:Op zaterdag 13 april 2019 13:19 schreef Rozevla het volgende:
Heeeheeetjes![]()
AAAAAJAX!!!!
Of nie??
Groetjes
Ga wegquote:Op zaterdag 13 april 2019 13:19 schreef Rozevla het volgende:
Heeeheeetjes![]()
AAAAAJAX!!!!
Of nie??
Groetjes
Ze hebben mijn bait door in F1quote:
Ik nu ook.quote:
Krijg ik nu een note?quote:
Terechte vraag.quote:Op zaterdag 13 april 2019 13:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
@:Yvonne
Waarom krijg ik hier een note voor? Waar slaat dit op?
Stemmen op Forum voor Democratie is een begrijpelijke doodzonde.quote:Op zaterdag 13 april 2019 13:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ajax moet altijd met een nummer 9 spelen.quote:Op zaterdag 13 april 2019 13:42 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Bedankt vriend!
Hoe vond jij de Ajax opstelling??
Ik ga je vanavond TR'en wanneer je ''Betisgoden'' post.quote:Op zaterdag 13 april 2019 13:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Pas op als je straks in het Feyenoordtopic, Feyenoordgoden post
Je weet maar nooit
In een democratie mag iedereen lekker zelf bepalen wat ie stemt zonder oordelingquote:Op zaterdag 13 april 2019 13:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Stemmen op Forum voor Democratie is een begrijpelijke doodzonde.
Oordelingquote:Op zaterdag 13 april 2019 13:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
In een democratie mag iedereen lekker zelf bepalen wat ie stemt zonder oordeling
Een mod een debiel wijf noemen.quote:Op zaterdag 13 april 2019 13:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Denk omdat er in POL zo'n debiel wijf mod is die zwaar anti FvD is.
POL is een grote trieste bende wb users en mods, dit laat het mooi zienquote:Op zaterdag 13 april 2019 13:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Denk omdat er in POL zo'n debiel wijf mod is die zwaar anti FvD is.
Mis.quote:Op zaterdag 13 april 2019 13:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
In een democratie mag iedereen lekker zelf bepalen wat ie stemt zonder oordeling
Altijd bijzonder dat je andere users debiel mag worden, maar als het dan om een mod gaat, dan gaat dat te ver.quote:Op zaterdag 13 april 2019 13:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Een mod een debiel wijf noemen.
TR meegepakt.
En een nummer 14 toch.quote:Op zaterdag 13 april 2019 13:44 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ajax moet altijd met een nummer 9 spelen.
Genesio gaat aan het einde van het seizoen weg bij Lyon. Dat scheelt voor Memphis.quote:
Memphis gaat zelf ook wel weg, en Mendy en Fekir en nog wel meer denkquote:Op zaterdag 13 april 2019 13:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Genesio gaat aan het einde van het seizoen weg bij Lyon. Dat scheelt voor Memphis.
Mendy wordt gok ik aan kettingen gelegd door Barça.quote:Op zaterdag 13 april 2019 13:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Memphis gaat zelf ook wel weg, en Mendy en Fekir en nog wel meer denk
United zal wel die Belg kopen en dan erachter komen dat het een one season flop is net als de meeste van hun aankopenquote:Op zaterdag 13 april 2019 13:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Mendy wordt gok ik aan kettingen gelegd door Barça.
Welke Belg? Denayer? Heb ik (gelukkig) nog niets over gelezen.quote:Op zaterdag 13 april 2019 13:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
United zal wel die Belg kopen en dan erachter komen dat het een one season flop is net als de meeste van hun aankopen
Ja die verdediger. Lijkt me wel een typische United aankoop of Chelsea..quote:Op zaterdag 13 april 2019 13:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Welke Belg? Denayer? Heb ik (gelukkig) nog niets over gelezen.
Hangt er bij Chelsea maar van af.quote:Op zaterdag 13 april 2019 13:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja die verdediger. Lijkt me wel een typische United aankoop of Chelsea..
Die 2 gaan weer met miljoenen smijten denk ikquote:Op zaterdag 13 april 2019 13:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hangt er bij Chelsea maar van af.
Deze zomer wordt weer een grote chaos. Real Madrid moet, PSG moet, Atlético moet, Bayern moet,quote:Op zaterdag 13 april 2019 13:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die 2 gaan weer met miljoenen smijten denk ik
Weet ik veel, ik zit mobiel.quote:Op zaterdag 13 april 2019 13:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
RIP Ajax.quote:Op zaterdag 13 april 2019 13:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Deze zomer wordt weer een grote chaos. Real Madrid moet, PSG moet, Atlético moet, Bayern moet,
Overmars ondertussen:quote:Op zaterdag 13 april 2019 13:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Deze zomer wordt weer een grote chaos. Real Madrid moet, PSG moet, Atlético moet, Bayern moet,
Zouden er hier meer moeten doenquote:Op zaterdag 13 april 2019 13:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
De mod in kwestie mag zijn kleurtje wil inleveren lijkt me
quote:Op zaterdag 13 april 2019 15:20 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik heb uitstekende vragen gesteld aan Syrco.
Ja, niksquote:Op zaterdag 13 april 2019 18:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Avondeten is hier op. Genot.
Jullie nog plannen voor vanavond?
Gamenquote:Op zaterdag 13 april 2019 18:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Kop eraf schroevenquote:Op zaterdag 13 april 2019 18:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Lekker maatquote:
@GGMM is een goede vriend van me. Al kan ik me voorstellen dat dat niet zo lijkt. Maar beter laat je hem hierbuiten.quote:Op zaterdag 13 april 2019 18:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou doe eens aardig, anders stuur ik @:GGMM op je af
Hoezo alquote:Op zaterdag 13 april 2019 19:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Doe jij nou ook al mee met deze act?
Waaromquote:Op zaterdag 13 april 2019 19:30 schreef CrashO het volgende:
Excelsior
Echt belachelijk trouwens, ze zouden die Ziyech eens moeten schorsen
Act?quote:Op zaterdag 13 april 2019 19:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Doe jij nou ook al mee met deze act?
Gaan we regelen.quote:Op zaterdag 13 april 2019 13:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
De mod in kwestie mag zijn kleurtje wil inleveren lijkt me
Hoi Yvonne.quote:
mogen er in VBL ook aparte tags komen? bij KLB zag ik al een paar voorbij komen.quote:
Dit is een erg specifieke vraagquote:Op zaterdag 13 april 2019 20:28 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Hoi Yvonne.
Vraagje: Stel jij had een negroïde hummel thuis op de bank zitten en papa zou geen alimentatie meer betalen, wat is dan je plan?
Dan sta ik op z'n stoepquote:Op zaterdag 13 april 2019 20:28 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Hoi Yvonne.
Vraagje: Stel jij had een negroïde hummel thuis op de bank zitten en papa zou geen alimentatie meer betalen, wat is dan je plan?
Wat zullen ze blij zijn dat je deze content zomaar weggeeft !!!quote:Op zaterdag 13 april 2019 21:23 schreef moemoe het volgende:
Hoi mensen.
Zojuist heb ik 3 artikelen uit de meest recente editie van Helden Magazine geplaatst hier in VBL.
Dusan Tadic en Jaap Stam worden bevraagd en daarnaast is er ook een stuk geschreven over José Mourinho.
Voor wie het interessant mocht vinden.
@El-Stinhoquote:Op zaterdag 13 april 2019 21:23 schreef moemoe het volgende:
Hoi mensen.
Zojuist heb ik 3 artikelen uit de meest recente editie van Helden Magazine geplaatst hier in VBL.
Dusan Tadic en Jaap Stam worden bevraagd en daarnaast is er ook een stuk geschreven over José Mourinho.
Voor wie het interessant mocht vinden.
Wat voor tags?quote:Op zaterdag 13 april 2019 20:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
mogen er in VBL ook aparte tags komen? bij KLB zag ik al een paar voorbij komen.
Bedankt maatquote:Op zaterdag 13 april 2019 21:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:el-stinho
@:rensajacied
@:johannes_vermeer
@:kapiteintje
@:jancees
@:doublepain
@:napoleonfour
@:lange_lans
@:lenny_leonard
@:jojoortje
@:knutdeijsbeer
@:mani89
@:scrummie2.0
@:timmmmm
@:tagliano
@:mexicanobakker
Leuk.quote:Op zaterdag 13 april 2019 21:19 schreef KingRoland het volgende:
zo ik zit vol. hele dikke buik nu #viesdik
nu weet ik even hoe het is om jojo te zijn
Ik heb er netjes voor betaald andersquote:Op zaterdag 13 april 2019 21:26 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Wat zullen ze blij zijn dat je deze content zomaar weggeeft !!!
Eigenlijk luister ik alleen naar BTS wat betreft dat genre. ''Fake Love'' was mijn meest beluisterde nummer van 2018quote:Op zaterdag 13 april 2019 21:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
alleen bts of luister je ook naar k-pop in het algemeen
Heldinquote:Op zaterdag 13 april 2019 21:37 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik heb er netjes voor betaald anders.
[..]
Eigenlijk luister ik alleen naar BTS wat betreft dat genre. ''Fake Love'' was mijn meest beluisterde nummer van 2018.
quote:
mijn top 3 van hun:quote:Op zaterdag 13 april 2019 21:37 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik heb er netjes voor betaald anders.
[..]
Eigenlijk luister ik alleen naar BTS wat betreft dat genre. ''Fake Love'' was mijn meest beluisterde nummer van 2018.
Leuk dat je aan mij denktquote:Op zaterdag 13 april 2019 21:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Airplane part 2 (ook in het Japans), Blood Sweat & Tears en I'm Fine mogen er wel bij van mij om de top 6 compleet te maken.quote:Op zaterdag 13 april 2019 21:40 schreef KingRoland het volgende:
mijn top 3 van hun:
1. mic drop
2. idol
3. fake love
ja toevallig welquote:Op zaterdag 13 april 2019 22:04 schreef moemoe het volgende:
[..]
Airplane part 2 (ook in het Japans), Blood Sweat & Tears en I'm Fine mogen er wel bij van mij om de top 6 compleet te maken.
Heb je onderstaand optreden gezien? Ik was helemaal HYPED.
Vooral hun optredens live kijk ik heel vaak terug, hoe ze dansen spreekt me heel erg aan.quote:Op zaterdag 13 april 2019 22:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ja toevallig wel, maar was je ook naar hun concert gegaan in oktober in Amsterdam?
Zijn er speciale momenten in deze video?quote:
een jaar sinds mic drop ongeveer, maar ik luister veel verschillende k-pop liedjes.quote:Op zaterdag 13 april 2019 22:20 schreef moemoe het volgende:
[..]
Vooral hun optredens live kijk ik heel vaak terug, hoe ze dansen spreekt me heel erg aan.
Nee, ik ben pas na alle rumoer rond dat optreden naar ze gaan luisteren, omdat ik nieuwsgierig werd en sindsdien dus fan.
Hoe lang luister jij al naar ze?
[..]
Zijn er speciale momenten in deze video?Behalve dan de (voor mij) onbekende artiesten op het podium.
Ik zag wel even een gebaar van die jongeman uiterst links waaruit bleek dat hij het wel erg tof vond.
POL is zeker een zooitje het is ook een bende zowel bij de mods als users daar.quote:Op zaterdag 13 april 2019 19:43 schreef Doublepain het volgende:
POL / [POL-Feedback]
Snap niet wat @:Jancees ermee te maken heeft trouwens
RAAR
Ik ben meer geïnteresseerd in interviews met de VI mannen, voetballers kramen vaak onzin uit.quote:Op zaterdag 13 april 2019 21:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Check Discord, heb je net getaggedquote:
Heb jij je google data al gedownload??quote:
Baas hequote:
Lijkt net een optocht.quote:Op zondag 14 april 2019 08:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is ook wel echt een kutrace tot nu toe
Beheurlijk ja.quote:Op zondag 14 april 2019 08:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is ook wel echt een kutrace tot nu toe
Dat we ook dat hele circus naar Nederland halen omdat we in subtopper in de gelederen hebben. Nou poe poe.quote:Op zondag 14 april 2019 09:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kans is groter dat ie erin rijdt dan erop staat
P2000quote:Op zondag 14 april 2019 09:31 schreef Caland het volgende:
Wtf hoorde een flinke explosie hier net
Op welke site kan ik van die politiemeldingen ook alweer zien
Even googlen op p2000 is regio afhankelijkquote:Op zondag 14 april 2019 09:31 schreef Caland het volgende:
HOUD ONS OP DE HOOGTEquote:Op zondag 14 april 2019 09:31 schreef Caland het volgende:
Als je net de explosie hoorde duurt dat ook nog wel even he.quote:Op zondag 14 april 2019 09:34 schreef Caland het volgende:
Hmm niks te zien, leek niet echt op vuurwerk
Caland zie je sowieso wel vaker terug komen, ouwe NSBer dat ie isquote:Op zondag 14 april 2019 09:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je net de explosie hoorde duurt dat ook nog wel even he.
Misschien eerst 112 bellen dan zie je je eigen telefoontje terug
quote:Op zondag 14 april 2019 09:44 schreef Caland het volgende:
Blijkbaar een trein in de fik
Hopelijk zaten er mensen in
Nee dan moet ik de deur uitquote:Op zondag 14 april 2019 09:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Kan je niet verslag ter plaatse gaan doen voor ons.
Hopelijk is het een trein met Duitsers.
Oke nog even in spanning wachten op nu.nlquote:Op zondag 14 april 2019 09:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee dan moet ik de deur uit
Mij niet gezien
Alleen brandweer helaas, geen gewonden dus.quote:Op zondag 14 april 2019 09:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Oke nog even in spanning wachten op nu.nl
Of staat het al op de nijmeegsche courant?
Jammerquote:Op zondag 14 april 2019 09:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Alleen brandweer helaas, geen gewonden dus.
Ik ben geen kenner maar F1 is toch altijd al dat je paar toffe races hebt in een jaar en verder vooral achter elkaar aan rijden?quote:Op zondag 14 april 2019 10:03 schreef Caland het volgende:
Voor niks vroeg m’n nest uit
Against modern F1
was kut inderdaad, gaat een saai jaar wordenquote:Op zondag 14 april 2019 10:03 schreef Caland het volgende:
Voor niks vroeg m’n nest uit
Against modern F1
Het is nu vooral meteen niet heel spannend meer zo lijkt hetquote:Op zondag 14 april 2019 10:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ben geen kenner maar F1 is toch altijd al dat je paar toffe races hebt in een jaar en verder vooral achter elkaar aan rijden?
inderdaad Ferrari met de zogenaamd snelste auto die dus niet het snelste is en Red Bull die er ook niet aan komt, Mercedes all the wayquote:Op zondag 14 april 2019 10:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is nu vooral meteen niet heel spannend meer zo lijkt het
Redbull mist gewoon weer de aansluiting jaquote:Op zondag 14 april 2019 10:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
inderdaad Ferrari met de zogenaamd snelste auto die dus niet het snelste is en Red Bull die er ook niet aan komt, Mercedes all the way
Ah dat was het dustwitter:POL_Gelderland twitterde op zondag 14-04-2019 om 10:01:38Op Ridderspoor #Nijmegen heeft zojuist ontploffing plaatsgevonden in trein op rangeerterrein. Een persoon gewond geraakt. Hulpdiensten aanwezig. ^NN reageer retweet
Hopelijk Max naar Mercedes volgend jaar.quote:Op zondag 14 april 2019 10:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
inderdaad Ferrari met de zogenaamd snelste auto die dus niet het snelste is en Red Bull die er ook niet aan komt, Mercedes all the way
gaat niet gebeuren en ze zien dit jaar ook als een tussenjaar met Honda, volgend jaar moeten ze serieus mee doen anders is hij wel weg denk ikquote:Op zondag 14 april 2019 10:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Hopelijk Max naar Mercedes volgend jaar.
Een zelfmoordterrorist met mensenvrees.quote:Op zondag 14 april 2019 10:23 schreef Caland het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)gn=socialsharing_web
Toch nog een dode @:knutdeijsbeer
een testjihadiquote:Op zondag 14 april 2019 10:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Een zelfmoordterrorist met mensenvrees.
Neem eens een normale UI idiootquote:Op zondag 14 april 2019 13:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Beetje zoals op vrijdagavond bij je moeder.
xD
Hallo onloquote:Op zondag 14 april 2019 13:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Beetje zoals op vrijdagavond bij je moeder.
xD
weddenschap ofzoquote:Op zondag 14 april 2019 14:56 schreef KingRoland het volgende:
waarom heeft DP eigenlijk de UI van madame_paon
Hoiquote:Op zondag 14 april 2019 10:19 schreef Tarado het volgende:
was hier vannacht ook iemand met zwaar vuurwerk bezig, Juventus is toch al naar huis?
Ik dacht een jaar lang, maar het is altijd nog 10x beter dan de UI van onlo.quote:
wel welquote:Op zondag 14 april 2019 15:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Lijkt wel of Groningen wel met 9 man speelt man.²
quote:Op zondag 14 april 2019 15:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Heb je je afsluiter onder je CMD + V of CTRL + V staan ofzo?quote:Op zondag 14 april 2019 15:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Ja, na de winterstop heb ik FC Groningen eigenlijk nog niet zo slecht zien spelen man.quote:Op zondag 14 april 2019 15:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb je je afsluiter onder je CMD + V of CTRL + V staan ofzo?
Geen idee, ik kijk geen proletensportquote:Op zondag 14 april 2019 15:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, na de winterstop heb ik FC Groningen eigenlijk nog niet zo slecht zien spelen man.²
Nou, neem het dan maar ter kennisgeving aan.quote:Op zondag 14 april 2019 15:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geen idee, ik kijk geen proletensport
Hoe gaat het met je vrouw?quote:Op zondag 14 april 2019 15:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nou, neem het dan maar ter kennisgeving aan.²
Zit goed man. Vrouwtje komt net binnen gewandeld met heerlijke spullen. Home made man.quote:
quote:Op zondag 14 april 2019 15:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik dacht een jaar lang, maar het is altijd nog 10x beter dan de UI van onlo.
Hey, het ging weer goed gisteren. Nu zijn jullie helemaal wel veilig.quote:
Ja mooi hequote:Op zondag 14 april 2019 17:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hey, het ging weer goed gisteren. Nu zijn jullie helemaal wel veilig.
Ja, de druk is er nu wel vanaf, nu nog even stunten tegen PSV graag.quote:
Dat zie ik niet gebeuren.quote:Op zondag 14 april 2019 17:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, de druk is er nu wel vanaf, nu nog even stunten tegen PSV graag.
Als je ziet hoeveel moeite PSV al heeft met clubs als De Graafschap dan kan het zomaar.quote:
Proost makker.quote:Op zondag 14 april 2019 17:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als je ziet hoeveel moeite PSV al heeft met clubs als De Graafschap dan kan het zomaar.
Tijd voor een biertje.
quote:Op zondag 14 april 2019 17:19 schreef GGMM het volgende:
Als ADO niet verliest van PSV zal ik een week lang lang KLB modden voor Haags.
De punten zijn niet echt meer nodig. Denk dat ze het wel gescheten vinden nu.quote:Op zondag 14 april 2019 17:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom niet?
Gewoon kapoet maken, help jullie vrienden uit de Randstad maar.
Ik las dit vanmorgen ja. Heerlijke recensiequote:Op zondag 14 april 2019 17:09 schreef AFCNiels het volgende:
Het eettentje van die Bløf gast blijkt net zo goed te zijn als zijn muziek.
https://www.volkskrant.nl(...)bedroevend~b70b2ed2/
Ga je morgen wel werken?quote:Op zondag 14 april 2019 17:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik las dit vanmorgen ja. Heerlijke recensie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |