gaat niet gebeuren en ze zien dit jaar ook als een tussenjaar met Honda, volgend jaar moeten ze serieus mee doen anders is hij wel weg denk ikquote:Op zondag 14 april 2019 10:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Hopelijk Max naar Mercedes volgend jaar.
Een zelfmoordterrorist met mensenvrees.quote:Op zondag 14 april 2019 10:23 schreef Caland het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)gn=socialsharing_web
Toch nog een dode @:knutdeijsbeer
een testjihadiquote:Op zondag 14 april 2019 10:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Een zelfmoordterrorist met mensenvrees.
Neem eens een normale UI idiootquote:Op zondag 14 april 2019 13:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Beetje zoals op vrijdagavond bij je moeder.
xD
Hallo onloquote:Op zondag 14 april 2019 13:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Beetje zoals op vrijdagavond bij je moeder.
xD
weddenschap ofzoquote:Op zondag 14 april 2019 14:56 schreef KingRoland het volgende:
waarom heeft DP eigenlijk de UI van madame_paon
Hoiquote:Op zondag 14 april 2019 10:19 schreef Tarado het volgende:
was hier vannacht ook iemand met zwaar vuurwerk bezig, Juventus is toch al naar huis?
Ik dacht een jaar lang, maar het is altijd nog 10x beter dan de UI van onlo.quote:
wel welquote:Op zondag 14 april 2019 15:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Lijkt wel of Groningen wel met 9 man speelt man.²
quote:Op zondag 14 april 2019 15:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Heb je je afsluiter onder je CMD + V of CTRL + V staan ofzo?quote:Op zondag 14 april 2019 15:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Ja, na de winterstop heb ik FC Groningen eigenlijk nog niet zo slecht zien spelen man.quote:Op zondag 14 april 2019 15:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb je je afsluiter onder je CMD + V of CTRL + V staan ofzo?
Geen idee, ik kijk geen proletensportquote:Op zondag 14 april 2019 15:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, na de winterstop heb ik FC Groningen eigenlijk nog niet zo slecht zien spelen man.²
Nou, neem het dan maar ter kennisgeving aan.quote:Op zondag 14 april 2019 15:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geen idee, ik kijk geen proletensport
Hoe gaat het met je vrouw?quote:Op zondag 14 april 2019 15:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nou, neem het dan maar ter kennisgeving aan.²
Zit goed man. Vrouwtje komt net binnen gewandeld met heerlijke spullen. Home made man.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |