Beheurlijk ja.quote:Op zondag 14 april 2019 08:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is ook wel echt een kutrace tot nu toe
Dat we ook dat hele circus naar Nederland halen omdat we in subtopper in de gelederen hebben. Nou poe poe.quote:Op zondag 14 april 2019 09:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kans is groter dat ie erin rijdt dan erop staat
P2000quote:Op zondag 14 april 2019 09:31 schreef Caland het volgende:
Wtf hoorde een flinke explosie hier net
Op welke site kan ik van die politiemeldingen ook alweer zien
Even googlen op p2000 is regio afhankelijkquote:Op zondag 14 april 2019 09:31 schreef Caland het volgende:
HOUD ONS OP DE HOOGTEquote:Op zondag 14 april 2019 09:31 schreef Caland het volgende:
Als je net de explosie hoorde duurt dat ook nog wel even he.quote:Op zondag 14 april 2019 09:34 schreef Caland het volgende:
Hmm niks te zien, leek niet echt op vuurwerk
Caland zie je sowieso wel vaker terug komen, ouwe NSBer dat ie isquote:Op zondag 14 april 2019 09:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je net de explosie hoorde duurt dat ook nog wel even he.
Misschien eerst 112 bellen dan zie je je eigen telefoontje terug
quote:Op zondag 14 april 2019 09:44 schreef Caland het volgende:
Blijkbaar een trein in de fik
Hopelijk zaten er mensen in
Nee dan moet ik de deur uitquote:Op zondag 14 april 2019 09:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Kan je niet verslag ter plaatse gaan doen voor ons.
Hopelijk is het een trein met Duitsers.
Oke nog even in spanning wachten op nu.nlquote:Op zondag 14 april 2019 09:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee dan moet ik de deur uit
Mij niet gezien
Alleen brandweer helaas, geen gewonden dus.quote:Op zondag 14 april 2019 09:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Oke nog even in spanning wachten op nu.nl
Of staat het al op de nijmeegsche courant?
Jammerquote:Op zondag 14 april 2019 09:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Alleen brandweer helaas, geen gewonden dus.
Ik ben geen kenner maar F1 is toch altijd al dat je paar toffe races hebt in een jaar en verder vooral achter elkaar aan rijden?quote:Op zondag 14 april 2019 10:03 schreef Caland het volgende:
Voor niks vroeg m’n nest uit
Against modern F1
was kut inderdaad, gaat een saai jaar wordenquote:Op zondag 14 april 2019 10:03 schreef Caland het volgende:
Voor niks vroeg m’n nest uit
Against modern F1
Het is nu vooral meteen niet heel spannend meer zo lijkt hetquote:Op zondag 14 april 2019 10:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ben geen kenner maar F1 is toch altijd al dat je paar toffe races hebt in een jaar en verder vooral achter elkaar aan rijden?
inderdaad Ferrari met de zogenaamd snelste auto die dus niet het snelste is en Red Bull die er ook niet aan komt, Mercedes all the wayquote:Op zondag 14 april 2019 10:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is nu vooral meteen niet heel spannend meer zo lijkt het
Redbull mist gewoon weer de aansluiting jaquote:Op zondag 14 april 2019 10:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
inderdaad Ferrari met de zogenaamd snelste auto die dus niet het snelste is en Red Bull die er ook niet aan komt, Mercedes all the way
Ah dat was het dustwitter:POL_Gelderland twitterde op zondag 14-04-2019 om 10:01:38Op Ridderspoor #Nijmegen heeft zojuist ontploffing plaatsgevonden in trein op rangeerterrein. Een persoon gewond geraakt. Hulpdiensten aanwezig. ^NN reageer retweet
Hopelijk Max naar Mercedes volgend jaar.quote:Op zondag 14 april 2019 10:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
inderdaad Ferrari met de zogenaamd snelste auto die dus niet het snelste is en Red Bull die er ook niet aan komt, Mercedes all the way
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |