ja toevallig welquote:Op zaterdag 13 april 2019 22:04 schreef moemoe het volgende:
[..]
Airplane part 2 (ook in het Japans), Blood Sweat & Tears en I'm Fine mogen er wel bij van mij om de top 6 compleet te maken.
Heb je onderstaand optreden gezien? Ik was helemaal HYPED.
Vooral hun optredens live kijk ik heel vaak terug, hoe ze dansen spreekt me heel erg aan.quote:Op zaterdag 13 april 2019 22:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ja toevallig wel, maar was je ook naar hun concert gegaan in oktober in Amsterdam?
Zijn er speciale momenten in deze video?quote:
een jaar sinds mic drop ongeveer, maar ik luister veel verschillende k-pop liedjes.quote:Op zaterdag 13 april 2019 22:20 schreef moemoe het volgende:
[..]
Vooral hun optredens live kijk ik heel vaak terug, hoe ze dansen spreekt me heel erg aan.
Nee, ik ben pas na alle rumoer rond dat optreden naar ze gaan luisteren, omdat ik nieuwsgierig werd en sindsdien dus fan.
Hoe lang luister jij al naar ze?
[..]
Zijn er speciale momenten in deze video?Behalve dan de (voor mij) onbekende artiesten op het podium.
Ik zag wel even een gebaar van die jongeman uiterst links waaruit bleek dat hij het wel erg tof vond.
POL is zeker een zooitje het is ook een bende zowel bij de mods als users daar.quote:Op zaterdag 13 april 2019 19:43 schreef Doublepain het volgende:
POL / [POL-Feedback]
Snap niet wat @:Jancees ermee te maken heeft trouwens
RAAR
Ik ben meer ge๏nteresseerd in interviews met de VI mannen, voetballers kramen vaak onzin uit.quote:Op zaterdag 13 april 2019 21:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:el-stinho
@:rensajacied
@:johannes_vermeer
@:ggmm
@:onlogisch
@:kapiteintje
@:jancees
@:doublepain
@:napoleonfour
@:lange_lans
@:lenny_leonard
@:jojoortje
@:knutdeijsbeer
@:mani89
@:scrummie2.0
@:timmmmm
@:tagliano
@:mexicanobakker
Check Discord, heb je net getaggedquote:
Heb jij je google data al gedownload??quote:
Baas hequote:
Lijkt net een optocht.quote:Op zondag 14 april 2019 08:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is ook wel echt een kutrace tot nu toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |