Gaan we regelen.quote:Op zaterdag 13 april 2019 13:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
De mod in kwestie mag zijn kleurtje wil inleveren lijkt me
Hoi Yvonne.quote:
mogen er in VBL ook aparte tags komen? bij KLB zag ik al een paar voorbij komen.quote:
Dit is een erg specifieke vraagquote:Op zaterdag 13 april 2019 20:28 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Hoi Yvonne.
Vraagje: Stel jij had een negrode hummel thuis op de bank zitten en papa zou geen alimentatie meer betalen, wat is dan je plan?
Dan sta ik op z'n stoepquote:Op zaterdag 13 april 2019 20:28 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Hoi Yvonne.
Vraagje: Stel jij had een negrode hummel thuis op de bank zitten en papa zou geen alimentatie meer betalen, wat is dan je plan?
Wat zullen ze blij zijn dat je deze content zomaar weggeeft !!!quote:Op zaterdag 13 april 2019 21:23 schreef moemoe het volgende:
Hoi mensen.
Zojuist heb ik 3 artikelen uit de meest recente editie van Helden Magazine geplaatst hier in VBL.
Dusan Tadic en Jaap Stam worden bevraagd en daarnaast is er ook een stuk geschreven over Jos Mourinho.
Voor wie het interessant mocht vinden.
@El-Stinhoquote:Op zaterdag 13 april 2019 21:23 schreef moemoe het volgende:
Hoi mensen.
Zojuist heb ik 3 artikelen uit de meest recente editie van Helden Magazine geplaatst hier in VBL.
Dusan Tadic en Jaap Stam worden bevraagd en daarnaast is er ook een stuk geschreven over Jos Mourinho.
Voor wie het interessant mocht vinden.
Wat voor tags?quote:Op zaterdag 13 april 2019 20:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
mogen er in VBL ook aparte tags komen? bij KLB zag ik al een paar voorbij komen.
Bedankt maatquote:Op zaterdag 13 april 2019 21:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:el-stinho
@:rensajacied
@:johannes_vermeer
@:ggmm
@:onlogisch
@:kapiteintje
@:jancees
@:doublepain
@:napoleonfour
@:lange_lans
@:lenny_leonard
@:jojoortje
@:knutdeijsbeer
@:mani89
@:scrummie2.0
@:timmmmm
@:tagliano
@:mexicanobakker
Leuk.quote:Op zaterdag 13 april 2019 21:19 schreef KingRoland het volgende:
zo ik zit vol. hele dikke buik nu #viesdik
nu weet ik even hoe het is om jojo te zijn
Ik heb er netjes voor betaald andersquote:Op zaterdag 13 april 2019 21:26 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Wat zullen ze blij zijn dat je deze content zomaar weggeeft !!!
Eigenlijk luister ik alleen naar BTS wat betreft dat genre. ''Fake Love'' was mijn meest beluisterde nummer van 2018quote:Op zaterdag 13 april 2019 21:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
alleen bts of luister je ook naar k-pop in het algemeen
Heldinquote:Op zaterdag 13 april 2019 21:37 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik heb er netjes voor betaald anders.
[..]
Eigenlijk luister ik alleen naar BTS wat betreft dat genre. ''Fake Love'' was mijn meest beluisterde nummer van 2018.
quote:
mijn top 3 van hun:quote:Op zaterdag 13 april 2019 21:37 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik heb er netjes voor betaald anders.
[..]
Eigenlijk luister ik alleen naar BTS wat betreft dat genre. ''Fake Love'' was mijn meest beluisterde nummer van 2018.
Leuk dat je aan mij denktquote:Op zaterdag 13 april 2019 21:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:el-stinho
@:rensajacied
@:johannes_vermeer
@:ggmm
@:onlogisch
@:kapiteintje
@:jancees
@:doublepain
@:napoleonfour
@:lange_lans
@:lenny_leonard
@:jojoortje
@:knutdeijsbeer
@:mani89
@:scrummie2.0
@:timmmmm
@:tagliano
@:mexicanobakker
Airplane part 2 (ook in het Japans), Blood Sweat & Tears en I'm Fine mogen er wel bij van mij om de top 6 compleet te maken.quote:Op zaterdag 13 april 2019 21:40 schreef KingRoland het volgende:
mijn top 3 van hun:
1. mic drop
2. idol
3. fake love
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |