Mendy wordt gok ik aan kettingen gelegd door Barça.quote:Op zaterdag 13 april 2019 13:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Memphis gaat zelf ook wel weg, en Mendy en Fekir en nog wel meer denk
United zal wel die Belg kopen en dan erachter komen dat het een one season flop is net als de meeste van hun aankopenquote:Op zaterdag 13 april 2019 13:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Mendy wordt gok ik aan kettingen gelegd door Barça.
Welke Belg? Denayer? Heb ik (gelukkig) nog niets over gelezen.quote:Op zaterdag 13 april 2019 13:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
United zal wel die Belg kopen en dan erachter komen dat het een one season flop is net als de meeste van hun aankopen
Ja die verdediger. Lijkt me wel een typische United aankoop of Chelsea..quote:Op zaterdag 13 april 2019 13:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Welke Belg? Denayer? Heb ik (gelukkig) nog niets over gelezen.
Hangt er bij Chelsea maar van af.quote:Op zaterdag 13 april 2019 13:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja die verdediger. Lijkt me wel een typische United aankoop of Chelsea..
Die 2 gaan weer met miljoenen smijten denk ikquote:Op zaterdag 13 april 2019 13:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hangt er bij Chelsea maar van af.
Deze zomer wordt weer een grote chaos. Real Madrid moet, PSG moet, Atlético moet, Bayern moet,quote:Op zaterdag 13 april 2019 13:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die 2 gaan weer met miljoenen smijten denk ik
Weet ik veel, ik zit mobiel.quote:Op zaterdag 13 april 2019 13:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
@:Yvonne
Waarom krijg ik hier een note voor? Waar slaat dit op?
RIP Ajax.quote:Op zaterdag 13 april 2019 13:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Deze zomer wordt weer een grote chaos. Real Madrid moet, PSG moet, Atlético moet, Bayern moet,
Overmars ondertussen:quote:Op zaterdag 13 april 2019 13:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Deze zomer wordt weer een grote chaos. Real Madrid moet, PSG moet, Atlético moet, Bayern moet,
Zouden er hier meer moeten doenquote:Op zaterdag 13 april 2019 13:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
De mod in kwestie mag zijn kleurtje wil inleveren lijkt me
quote:Op zaterdag 13 april 2019 15:20 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik heb uitstekende vragen gesteld aan Syrco.
Ja, niksquote:Op zaterdag 13 april 2019 18:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Avondeten is hier op. Genot.
Jullie nog plannen voor vanavond?
Gamenquote:Op zaterdag 13 april 2019 18:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Kop eraf schroevenquote:Op zaterdag 13 april 2019 18:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Lekker maatquote:
@GGMM is een goede vriend van me. Al kan ik me voorstellen dat dat niet zo lijkt. Maar beter laat je hem hierbuiten.quote:Op zaterdag 13 april 2019 18:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou doe eens aardig, anders stuur ik @:GGMM op je af
Hoezo alquote:Op zaterdag 13 april 2019 19:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Doe jij nou ook al mee met deze act?
Waaromquote:Op zaterdag 13 april 2019 19:30 schreef CrashO het volgende:
Excelsior
Echt belachelijk trouwens, ze zouden die Ziyech eens moeten schorsen
Act?quote:Op zaterdag 13 april 2019 19:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Doe jij nou ook al mee met deze act?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |