abonnement Unibet Coolblue
pi_186178817




[ Bericht 46% gewijzigd door lord_bono op 12-04-2019 19:22:05 ]
  vrijdag 12 april 2019 @ 19:57:27 #3
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_186179627
Mis ik iets leeft er nog een Skywalker
pi_186180246
quote:
_O_ _O_ _O_
  roze vrijdag 12 april 2019 @ 23:51:54 #6
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_186184178
Zin in *O*
Your beauty never ever scared me.
pi_186186391
Ben benieuwd, gezien de titels van de 'deel 3's' van de trilogie ga ik er vanuit dat het een Anakin referentie is.

III -> Fall
VI -> Redemption
IX -> Rise

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2019 19:57 schreef KingRadler het volgende:
Mis ik iets leeft er nog een Skywalker
https://www.ign.com/artic(...)e-the-skywalker-name

Dit zou een mogelijkheid zijn.

[ Bericht 66% gewijzigd door Ceased2Be op 13-04-2019 07:38:00 ]
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  zaterdag 13 april 2019 @ 10:17:50 #8
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_186188213
Ik vond zowel 7 als 8 OK, stoorde me alleen aan de (in mijn ogen) abrupte en weinig organische koerswijziging tussen de 2. Op basis van de trailer lijkt het erop dat dit tussen 8 en 9 weer gaat gebeuren. Vraag me af wat het gaat geven als je de nieuwe trilogie gaat bingen.

Denk nog altijd dat Kylo Ren niet gaat eindigen als bad guy. Hoop dat de Skywalker uit de titel vooral symbolisch is. En hoop ook dat de film een monoloog van Lando bevat die begint met "This is my cape. There are many like it, but this one is mine. My cape is my best friend. It is my life. I must master it as I master my life. My cape, without me, is useless. Without my cape, I am useless...".

Oeh, oeh, als toch blijkt dat Luke ergens een kind heeft, dan hoop ik dat het Rose is.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 13 april 2019 @ 11:10:09 #9
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_186188870
quote:
99s.gif Op zaterdag 13 april 2019 10:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vond zowel 7 als 8 OK, stoorde me alleen aan de (in mijn ogen) abrupte en weinig organische koerswijziging tussen de 2. Op basis van de trailer lijkt het erop dat dit tussen 8 en 9 weer gaat gebeuren. Vraag me af wat het gaat geven als je de nieuwe trilogie gaat bingen.

Denk nog altijd dat Kylo Ren niet gaat eindigen als bad guy. Hoop dat de Skywalker uit de titel vooral symbolisch is. En hoop ook dat de film een monoloog van Lando bevat die begint met "This is my cape. There are many like it, but this one is mine. My cape is my best friend. It is my life. I must master it as I master my life. My cape, without me, is useless. Without my cape, I am useless...".

Oeh, oeh, als toch blijkt dat Luke ergens een kind heeft, dan hoop ik dat het Rose is.
Kylo Ren is natuurlijk wel een Skywalker-nazaat...
Nothing lasts forever but the certainty of change
  zaterdag 13 april 2019 @ 11:15:55 #10
8369 speknek
Another day another slay
pi_186188959
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2019 19:57 schreef KingRadler het volgende:
Mis ik iets leeft er nog een Skywalker
Always another there is.

They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zaterdag 13 april 2019 @ 11:18:33 #11
8369 speknek
Another day another slay
pi_186188995
quote:
99s.gif Op zaterdag 13 april 2019 10:17 schreef SaintOfKillers het volgende:

Oeh, oeh, als toch blijkt dat Luke ergens een kind heeft, dan hoop ik dat het Rose is.
Haha ik wil dit zien voor de fall out.

Maar Leia "leeft" nog toch?

Dus haar CGI gaat risen.

[ Bericht 6% gewijzigd door speknek op 13-04-2019 11:29:47 ]
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 13 april 2019 @ 11:35:08 #12
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_186189185
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 april 2019 11:18 schreef speknek het volgende:

[..]

Haha ik wil dit zien voor de fall out.

Maar Leia "leeft" nog toch?

Dus haar CGI gaat risen.
nee, wat overgebleven opnames uit The Force Awakens.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_186191842
Wordt er niet warm of koud van.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  zaterdag 13 april 2019 @ 14:48:29 #14
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_186191949
Vage titel. Ik hoop dat het meer 8 dan 7 wordt. Een rehash van Return of the Jedi heb ik geen trek in.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zaterdag 13 april 2019 @ 22:17:00 #16
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_186199225
Wie repareert hier de helm van Kylo?

Chewbacca?
(Of iemand anders met harige handen, lijkt mij iig niet Kylo zelf).

Weer een ronde schotel op de Falcon?
Burnt to the core but not broken
  zaterdag 13 april 2019 @ 22:39:49 #17
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_186199721
Het blijkt dat de waterscene en deathstar bedoeld waren voor TFA.
pi_186215223
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2019 22:17 schreef PPL het volgende:
Wie repareert hier de helm van Kylo?
[ afbeelding ]
Weer een ronde schotel op de Falcon?
[ afbeelding ]
Lando zal liever een ronde schotel hebben?
Of misschien vroeg LEGO om een ronde schotel zodat ze een nieuwe set kunnen verkopen.
pi_186215831
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2019 22:17 schreef PPL het volgende:
Wie repareert hier de helm van Kylo?
[ afbeelding ]
Chewbacca?
(Of iemand anders met harige handen, lijkt mij iig niet Kylo zelf).

Weer een ronde schotel op de Falcon?
[ afbeelding ]
Veel te kleine handen voor Chewbacca, er zijn genoeg aliens in het universum :9 Wel apart, aangezien we nog niet echt aliens in dienst van de First Order hebben gezien.

Wat betreft de schotel, de rechthoekige schotel van deel 7 en 8 is in de vorige film er af geschoten ;)
  vrijdag 19 april 2019 @ 02:26:13 #20
467982 Lyzio_NL
Ooit gewoon Lyzio
pi_186304328
We kunnen er wel zeker van zijn nu dat Rey de dochter van Luke is toch.
'the world had teeth and it could bite you with them anytime it wanted'
'the man in black fled across the desert... and the gunslinger followed'
Kom loat us nao 't Zuuje goan, woa Vasteloavend is ontstoan
pi_186305096
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2019 02:26 schreef Lyzio_NL het volgende:
We kunnen er wel zeker van zijn nu dat Rey de dochter van Luke is toch.
Want?

(ik ga nog steeds voor kloon van The Emperor)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  vrijdag 19 april 2019 @ 12:18:37 #22
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_186308492
Rey is de dochter van Leia en Lando dat denk ik zelf.
Finn is de broer van Rey.
  zaterdag 20 april 2019 @ 00:25:07 #23
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_186320843
:')
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_186397688
Dit wordt de eerste SW film die ik niet in de bios ga kijken. Naar Solo was ik nog wel gegaan, ondanks dat ik me wel aangesproken voelde door de Solo boycot n.a.v. The Last Jedi.

Maar dit slot van deze 'trilogie' hoef ik gewoon echt niet te zien. Ik kan je met de beste wil van de wereld niet vertellen wat nou eigenlijk het overkoepelende plot is van deze films. The Last Jedi had op zichzelf al totaal geen verhaallijn, en had daarbij zo totaal niets te maken met The Force Awakens dat er geen sprake is van een trilogie in mijn ogen.

Mijn interesse in deel 9 staat dan ook op een totaal nulpunt.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
  woensdag 24 april 2019 @ 17:22:25 #25
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_186400439
Tenzij het de sluitsteen is die de boog afmaakt. Prima als je niet gaat, maar dan kun je ook niet oordelen over het plot.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  donderdag 25 april 2019 @ 07:52:56 #26
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_186411505
Het mooie is wel als je Episode 9 over slaat dat je wel de Spoilers mag lezen.

Dat heb ik met Shazam ook gedaan.
pi_186415873
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 14:42 schreef UltraR het volgende:
Dit wordt de eerste SW film die ik niet in de bios ga kijken. Naar Solo was ik nog wel gegaan, ondanks dat ik me wel aangesproken voelde door de Solo boycot n.a.v. The Last Jedi.

Maar dit slot van deze 'trilogie' hoef ik gewoon echt niet te zien. Ik kan je met de beste wil van de wereld niet vertellen wat nou eigenlijk het overkoepelende plot is van deze films. The Last Jedi had op zichzelf al totaal geen verhaallijn, en had daarbij zo totaal niets te maken met The Force Awakens dat er geen sprake is van een trilogie in mijn ogen.

Mijn interesse in deel 9 staat dan ook op een totaal nulpunt.
Eens
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_186416280
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 14:42 schreef UltraR het volgende:
The Last Jedi had op zichzelf al totaal geen verhaallijn, en had daarbij zo totaal niets te maken met The Force Awakens dat er geen sprake is van een trilogie in mijn ogen.

Hoe kan TLJ niks te maken hebben met TFA terwijl het een direct vervolg is?
pi_186417432
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 13:24 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Hoe kan TLJ niks te maken hebben met TFA terwijl het een direct vervolg is?
Dat is de juiste vraag, die je aan regisseur Ryan Johnson zou mogen voorleggen.

JJ Abrams had een overkoepelend plan voor de drie films, en die ook met Ryan Johnson gedeeld. Maar die heeft dat volledig terzijde geschoven en helemaal z'n eigen ding gedaan met TLJ. Waardoor er dus geen lijn meer is.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_186420833
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 14:34 schreef UltraR het volgende:

[..]

Dat is de juiste vraag, die je aan regisseur Ryan Johnson zou mogen voorleggen.

JJ Abrams had een overkoepelend plan voor de drie films, en die ook met Ryan Johnson gedeeld. Maar die heeft dat volledig terzijde geschoven en helemaal z'n eigen ding gedaan met TLJ. Waardoor er dus geen lijn meer is.
Dat is knap, aangezien JJ Abrams gewoon een producer is gebleven tijdens de TLJ. De grote lijn zal nog steeds gehanteerd worden, als je JJ Abrams hebt gehoord over de nieuwe film. Verder heeft Rian Johnson geen hele gekke dingen dingen gedaan met TLJ. Het was juist een hele andere film dan z'n voorganger. Zoals Empire dat ook was tegenover A New Hope.

Ben het eigenlijk alleen met je eens op het gebied van de "trilogie" dat hebben ze fout aangepakt. Begon al bij het open einde van TFA. Daardoor moest Rian Johnson wel een film maken die er direct op aan sloot.
  donderdag 25 april 2019 @ 22:53:59 #31
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_186427999
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 07:52 schreef KingRadler het volgende:
Het mooie is wel als je Episode 9 over slaat dat je wel de Spoilers mag lezen.

Dat heb ik met Shazam ook gedaan.
Supervergelijking :')
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 24 mei 2019 @ 16:12:48 #32
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_187065585
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 17:57 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Dat is knap, aangezien JJ Abrams gewoon een producer is gebleven tijdens de TLJ. De grote lijn zal nog steeds gehanteerd worden, als je JJ Abrams hebt gehoord over de nieuwe film. Verder heeft Rian Johnson geen hele gekke dingen dingen gedaan met TLJ. Het was juist een hele andere film dan z'n voorganger. Zoals Empire dat ook was tegenover A New Hope.

Ben het eigenlijk alleen met je eens op het gebied van de "trilogie" dat hebben ze fout aangepakt. Begon al bij het open einde van TFA. Daardoor moest Rian Johnson wel een film maken die er direct op aan sloot.
Het is niet aan de producer om iets te zeggen over het verhaal. In principe heeft Abrams daar dus ook weinig over te vertellen. Hij is alleen maar de regelneef die er voor zorgt dat de rest zijn werk kan doen. Bij films en televisie is die rolverdeling vaak heel strikt.

Ik denk dat Abrams wel af en toe tandenknarsend heeft zitten kijken wat Johnson allemaal gedaan heeft. Johnson heeft de hele opzet die Abrams gemaakt heeft in TFA om zeep geholpen en Abrams heeft al gezegd dat hij bepaalde dingen toch wel weer wil terug draaien. Of dat nou de beste oplossing is vraag ik me af.
Disney heeft gewoon de fout gemaakt om het verhaal door verschillende mensen te laten schrijven en niet van te voren vast te stellen. Dat blijkt wel.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_187070966
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 16:12 schreef Komakie het volgende:
denk dat Abrams wel af en toe tandenknarsend heeft zitten kijken wat Johnson allemaal gedaan heeft. Johnson heeft de hele opzet die Abrams gemaakt heeft in TFA om zeep geholpen en Abrams heeft al gezegd dat hij bepaalde dingen toch wel weer wil terug draaien. Of dat nou de beste oplossing is vraag ik me af.
Disney heeft gewoon de fout gemaakt om het verhaal door verschillende mensen te laten schrijven en niet van te voren vast te stellen. Dat blijkt wel.
Je bent je er blijkbaar niet van bewust dat Disney zonder verpinken regisseurs van projecten haalt (bv Solo) omwille van "creative differences".
Ik kan mij niet van de indruk ontdoen dat ze Johnson wat de schuld willen geven omdat de film het minder goed deed dan verwacht en redelijk wat kritiek kreeg.
Je gaat mij echt niet wijsmaken dat men bij Disney het verhaal/keuzes niet kende en dat Abrams als producer niets te zeggen had.
  vrijdag 24 mei 2019 @ 23:32:52 #34
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_187073249
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 21:44 schreef catfish het volgende:

[..]

Je bent je er blijkbaar niet van bewust dat Disney zonder verpinken regisseurs van projecten haalt (bv Solo) omwille van "creative differences".
Ik kan mij niet van de indruk ontdoen dat ze Johnson wat de schuld willen geven omdat de film het minder goed deed dan verwacht en redelijk wat kritiek kreeg.
Je gaat mij echt niet wijsmaken dat men bij Disney het verhaal/keuzes niet kende en dat Abrams als producer niets te zeggen had.
Niet kennen zou een beetje gek zijn, maar feitelijk heeft Abrams niet zo heel veel te zeggen over het verhaal als producer.

Maar het blijft gek dat Johnson een aantal opzetjes van Abrams uit het raam heeft geflikkerd en dat er al gezegd is dat Abrams toch een aantal dingen weer wil gaan recht zetten. Als ik mij niet vergis heeft hij dat zelf gezegd.

Bijvoorbeeld de helm van Ren. Het was niet Abrams bedoeling om de helm te lozen. Die helm wordt in de komende film weer in ere hersteld. Ik heb begrepen dat er meer dingen zijn waarin Johnson andere keuzes heeft gemaakt die aanvankelijk niet het idee van Abrams waren.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 25 mei 2019 @ 09:16:09 #35
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_187076876
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 23:32 schreef Komakie het volgende:

[..]

Niet kennen zou een beetje gek zijn, maar feitelijk heeft Abrams niet zo heel veel te zeggen over het verhaal als producer.

Maar het blijft gek dat Johnson een aantal opzetjes van Abrams uit het raam heeft geflikkerd en dat er al gezegd is dat Abrams toch een aantal dingen weer wil gaan recht zetten. Als ik mij niet vergis heeft hij dat zelf gezegd.

Bijvoorbeeld de helm van Ren. Het was niet Abrams bedoeling om de helm te lozen. Die helm wordt in de komende film weer in ere hersteld. Ik heb begrepen dat er meer dingen zijn waarin Johnson andere keuzes heeft gemaakt die aanvankelijk niet het idee van Abrams waren.
de helm van Ren... Dat klinkt niet echt als een wijziging die van kolossale impact geweest is.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_187077066
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 23:32 schreef Komakie het volgende:
Het was niet Abrams bedoeling om de helm te lozen. Die helm wordt in de komende film weer in ere hersteld. Ik heb begrepen dat er meer dingen zijn waarin Johnson andere keuzes heeft gemaakt die aanvankelijk niet het idee van Abrams waren.
Jij denkt dat al die Hollywood mensen 100% de waarheid spreken in interviews?
Ik herken damage control en marketing praat meestal wel.
Het gaat hier om een miljarden franchise en jij denkt dat er geen overkoepelend plan is? Dan zouden ze nog dommer dan dom zijn. Die kans lijkt mij klein.
  zaterdag 25 mei 2019 @ 10:23:18 #37
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_187077730
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 09:31 schreef catfish het volgende:

Het gaat hier om een miljarden franchise en jij denkt dat er geen overkoepelend plan is? Dan zouden ze nog dommer dan dom zijn. Die kans lijkt mij klein.
Abrams is een generieke, commercile regisseur, een risicoloze crowdpleaser. Johnson is een eigenzinnige, atypische regisseur, een aanstellerig buitenbeetje. Ik laat in het midden wie van de 2 interessantere dingen doet met Star Wars, maar het is een absurd idee om die 2 te gaan combineren in een trilogie en dan verrast te zijn door een heel abrupte toonverschuiving binnen je verhaal.

Dan heb je ook nog Rogue One, waar ze eerst de ietwat saaie Gareth Edwards de film laten maken, om dan vast te stellen dat het eigenlijk veel grimmiger moest zijn, waarbij Tony Gilroy het allemaal wat donkerder moest komen maken. En uiteraard Solo, waarbij Lord & Miller tot eenieders verrassing een typische Lord & Miller film gingen maken en Ron Howard het mocht komen omtoveren tot de voorspelbare avonturenfilm die ze eigenlijk wilden.

Gooi daar dan ook nog eens het half dozijn andere projecten die werden aangekondigd, maar dan toch niet meer, maar misschien toch wel, maar dan veel later of toch maar niet of eventueel helemaal anders, etc.... en als kers op de taart het werkelijke visionaire idee om een hele trilogie te geven aan het ondertussen immens populaire en alom geliefde Game of Thrones duo Benioff & Weiss.

Dan durf ik toch concluderen dat er geen overkoepelend plan is, iedereen maar wat doet en dat men inderdaad dommer dan dom is. Het wereldwijd getemperde enthousiasme rondom Star Wars is echt niet te wijten aan 1 regisseur, dat is te wijten aan een gebrek aan visie bij degenen die de hele franchise aansturen.

Sjors Lucas wist dan tenminste nog enigszins waarmee hij bezig was en waar hij heen wilde, ook al was hij zelf niet de meest geschikte persoon om het in praktijk te gaan uitwerken.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_187087107
Misschien zijn ze dan wel dommer dan dom bij Disney.
  zondag 26 mei 2019 @ 00:24:46 #39
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_187091130
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 09:16 schreef Tokus het volgende:

[..]

de helm van Ren... Dat klinkt niet echt als een wijziging die van kolossale impact geweest is.
De helm is alleen maar symbolisch.
Abrams wilde de helm en Johnson wilde hem juist weg om ontwikkeling van het karakter beter te kunnen tonen en meer van dat soort kreten. Vervolgens doet Abrams deel 3 waardoor de helm weer op gaat, want Abrams wilde die helm helemaal niet kwijt.

Zo zouden er nog veel meer voorbeelden zijn.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zondag 26 mei 2019 @ 00:42:33 #40
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_187091433
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 21:06 schreef catfish het volgende:
Misschien zijn ze dan wel dommer dan dom bij Disney.
Ik denk niet dat ze dommer dan dom zijn. Ze hebben met Marvel een franchise die ze wel goed neerzetten. Het lijkt er alleen wel op dat ze het een beetje onderschat hebben ofzo. Te veel ineens willen.

ze hebben Star Wars gekocht om er veel geld aan te kunnen verdienen. Niet alleen aan de films maar alles wat daar omheen zit ook. Misschien nog wel meer.
Alleen komen ze met een overkill aan content waar misschien niet lang genoeg over is nagedacht.

Zo zie je ook dat ze 2 totaal verschillende regisseurs genomen hebben die directe vervolgen moeten maken op wat de ander heeft neergezet. Johnson heeft andere ideen dan Abrams en wil die ideen doordrukken. Hierdoor krijg je een film die niet lekker loopt en rare keuzes maakt. Ik durf te wedden dat TROS weer als een vervolg op TFA aanvoelt, maar er ook een hoop gaten weer moeten worden dicht gelopen waardoor er best wel weer eens een aantal losse flodders in kunnen zitten.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zondag 26 mei 2019 @ 00:44:10 #41
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_187091445
quote:
99s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 10:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
Gooi daar dan ook nog eens het half dozijn andere projecten die werden aangekondigd, maar dan toch niet meer, maar misschien toch wel, maar dan veel later of toch maar niet of eventueel helemaal anders, etc.... en als kers op de taart het werkelijke visionaire idee om een hele trilogie te geven aan het ondertussen immens populaire en alom geliefde Game of Thrones duo Benioff & Weiss.
Toch ben ik naar dat laatste wel benieuwd. Ik ben geen GOT fan. Nog nooit een aflevering gezien, maar volgens mij doen ze het wel goed en ik ben benieuwd of zij dat wel aan kunnen.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 26 mei 2019 @ 01:13:16 #42
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_187091920
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2019 00:44 schreef Komakie het volgende:

[..]

Toch ben ik naar dat laatste wel benieuwd. Ik ben geen GOT fan. Nog nooit een aflevering gezien, maar volgens mij doen ze het wel goed en ik ben benieuwd of zij dat wel aan kunnen.
gezien de kritiek die er is op het laatste seizoen, waarbij ze niet konden terugvallen op de boeken, duidelijk niet gehoord.....
Nothing lasts forever but the certainty of change
  zondag 26 mei 2019 @ 13:04:34 #43
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_187096542
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2019 00:44 schreef Komakie het volgende:

[..]

Toch ben ik naar dat laatste wel benieuwd. Ik ben geen GOT fan. Nog nooit een aflevering gezien, maar volgens mij doen ze het wel goed en ik ben benieuwd of zij dat wel aan kunnen.
Het zijn goede showrunners en producers en ze zijn ook in staat om een script te adapteren, maar als ze zelf van nul moeten beginnen... dan komt er iets als X-Men Origins: Wolverine uit.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_187125255
Voor de mensen die het interesseren. Iemand op reddit heeft ep 7 en 8 ge-edit. Bij ep 7 zijn wat dingen veranderd qua volgorde en andere kleine dingen en bij ep 8 een hoop 'humor' weggedaan. Ik heb genoten :)
  woensdag 29 mei 2019 @ 02:12:38 #45
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_187145788
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 mei 2019 00:21 schreef FL_Freak het volgende:
Voor de mensen die het interesseren. Iemand op reddit heeft ep 7 en 8 ge-edit. Bij ep 7 zijn wat dingen veranderd qua volgorde en andere kleine dingen en bij ep 8 een hoop 'humor' weggedaan. Ik heb genoten :)
Filename en ik kijk het (al heb ik nauwelijks klachten over 7 en 8)
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zondag 2 juni 2019 @ 20:13:58 #46
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_187226317
Klopt het dat ze de karakter Finn gemaakt hebben puur om een donkere acteur in Star Wars te hebben.
  dinsdag 4 juni 2019 @ 15:38:11 #47
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_187256997
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 20:13 schreef KingRadler het volgende:
Klopt het dat ze de karakter Finn gemaakt hebben puur om een donkere acteur in Star Wars te hebben.
De excuusneger!
Dat is alleen niet uniek in Star Wars. Elke grote francise heeft er 1. Of iemand van een ander afwijkende afkomst dan de rest van de karakters in de film.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 4 juni 2019 @ 15:43:51 #48
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_187257072
quote:
2s.gif Op zondag 26 mei 2019 13:04 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Het zijn goede showrunners en producers en ze zijn ook in staat om een script te adapteren, maar als ze zelf van nul moeten beginnen... dan komt er iets als X-Men Origins: Wolverine uit.
Ik hou me altijd wat afzijdig als het om GOT gaat dus wat betreft kritiek heb ik er niet zo veel over gehoord. Dan nog ben ik wel benieuwd. X-Men Origins is ook al weer een redelijk oude film en GOT heeft er tussen gezeten. Misschien hebben ze wel geleerd van fouten uit het verleden.

[ Bericht 25% gewijzigd door Komakie op 04-06-2019 16:28:02 ]
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_187257439
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 20:13 schreef KingRadler het volgende:
Klopt het dat ze de karakter Finn gemaakt hebben puur om een donkere acteur in Star Wars te hebben.
Was Lando dat ook dan ?
  dinsdag 4 juni 2019 @ 16:13:45 #50
8369 speknek
Another day another slay
pi_187257517
Dat er een donkere acteur in zit is waarschijnlijk net zo opzienbarend als dat de hoofdrolspelers in de vorige twee trilogieen blonde mooiboys waren. Het is een bedrijf, ze kijken naar wat mensen naar de bioscoop trekt.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 4 juni 2019 @ 16:14:58 #51
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_187257534
Maar de hoofdrolspeler is al een vrouw (dus Mary Sue), dus dan is een zwarte acteur natuurlijk wel wat te veel van het goede.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_187257750
Laten we maar weer eens on-topic gaan..

Vanity Fair heeft een tijdje terug weer een prachtige preview gemaakt van Star Wars Episode IX O+

Vanity Fair Preview

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 4 juni 2019 @ 16:29:02 #53
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_187257752
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 16:13 schreef speknek het volgende:
Dat er een donkere acteur in zit is waarschijnlijk net zo opzienbarend als dat de hoofdrolspelers in de vorige twee trilogieen blonde mooiboys waren. Het is een bedrijf, ze kijken naar wat mensen naar de bioscoop trekt.
Nee man, dat was puur om acting skills!
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 18 juni 2019 @ 03:00:37 #54
431030 BlackEyedAngel
Allergic to morons and idiots.
pi_187479815
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 16:14 schreef Fir3fly het volgende:
Maar de hoofdrolspeler is al een vrouw (dus Mary Sue),
:')
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
pi_188832156
Heb net wat leaks gezien en het word er eerlijk gezegd niet beter op. Het was ook erg moeilijk om een passend gevolg te geven aan TLJ dat uiteindelijk zoveel schade heeft gebracht aan de franchise.
Kortom de uitspraak let the past die is bij de volgende film weer teruggedraaid en er is een oude bekende die zijn rentree gaat maken.
Mocht dit waar zijn dan ondermijnd dat natuurlijk de vorige films en heel de profetie waar de prequals op gebouwd zijn.
JJ Abrams staat voor de onmogelijke taak om iets te repareren wat niet te repareren valt.
Het word voor mij nu de 2e SW film die ik niet in de bios zal zien, ik denk ook dat er heel wat fans er hetzelfde over denken.
  zaterdag 7 september 2019 @ 14:20:14 #56
289385 Schroevendraaier
Er zit een schroefje los
pi_188832418
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 13:57 schreef Chivaz het volgende:
Heb net wat leaks gezien en het word er eerlijk gezegd niet beter op. Het was ook erg moeilijk om een passend gevolg te geven aan TLJ dat uiteindelijk zoveel schade heeft gebracht aan de franchise.
Kortom de uitspraak let the past die is bij de volgende film weer teruggedraaid en er is een oude bekende die zijn rentree gaat maken.
Mocht dit waar zijn dan ondermijnd dat natuurlijk de vorige films en heel de profetie waar de prequals op gebouwd zijn.
JJ Abrams staat voor de onmogelijke taak om iets te repareren wat niet te repareren valt.
Het word voor mij nu de 2e SW film die ik niet in de bios zal zien, ik denk ook dat er heel wat fans er hetzelfde over denken.
Geen leaks gezien, hooguit die nieuwe trailer (grappig genoeg nog niet gepost hier):
Al probeer ik leaks doorgaans te vermijden, gezien het eventuele verhaal stuk minder sterk overkomt zo.

Het is inderdaad moeilijk om die U-bocht van TLJ te fixen, al ben ik wel benieuwd hoe JJ Abrams dit aan gaat pakken. Maar of het wel/niet bios waardig voor mij zal zijn: ik wacht eerst een paar dagen af. Als het voor het algemeen redelijk/goed ontvangen wordt, dan ok. Zo niet, dan wordt het denk ik ook mijn tweede SW film zonder bios.
pi_188832811
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 13:57 schreef Chivaz het volgende:
Heb net wat leaks gezien en het word er eerlijk gezegd niet beter op. Het was ook erg moeilijk om een passend gevolg te geven aan TLJ dat uiteindelijk zoveel schade heeft gebracht aan de franchise.
Kortom de uitspraak let the past die is bij de volgende film weer teruggedraaid en er is een oude bekende die zijn rentree gaat maken.
Mocht dit waar zijn dan ondermijnd dat natuurlijk de vorige films en heel de profetie waar de prequals op gebouwd zijn.
JJ Abrams staat voor de onmogelijke taak om iets te repareren wat niet te repareren valt.
Het word voor mij nu de 2e SW film die ik niet in de bios zal zien, ik denk ook dat er heel wat fans er hetzelfde over denken.
Dit. Na alles wat ik er van gezien en gehoord heb kan deze film kan me zolangzamerhand aan m'n reet roesten. Ik kijk veel meer uit naar The Mandalorian.
pi_188832862
Ik ben er allemaal niet zo zuur van hoor. En ik ben die hard fan van het eerste uur (was bij de premiere van a new hope in 1977 B-) ).

Het is niet allemaal perfect maar ik kijk elke film met veel plezier, meerdere keren. Er is misschien van alles mis als je overal op gaat letten, maar ik zit lekker Star Wars te kijken.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_188835665
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 14:20 schreef Schroevendraaier het volgende:

[..]

Geen leaks gezien, hooguit die nieuwe trailer (grappig genoeg nog niet gepost hier):

Klopt, precies omdat ik dat geouwehoer zoals dat van Chivaz nogal beu ben.
Van die figuren die denken dat er niets ver vantevoren is uitgepland en dat JJ er pas in de bios achter kwam wat Rian met het verhaal had gedaan enzo.

"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  zondag 8 september 2019 @ 10:20:17 #60
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_188843392
Verwachtingen van fans die vastzitten in hun smalle eigen beleving...

Zijn de nieuwe films perfect? Nee. Hebben ze dezelfde impact? Nee. Zijn ze prima vermaak? Absoluut. Spreken ze de oude delen tegen: nergens.

Behalve als je dus vast zit in je eigen beleving.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_188843922
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 10:20 schreef Skull-splitter het volgende:
Verwachtingen van fans die vastzitten in hun smalle eigen beleving...

Zijn de nieuwe films perfect? Nee. Hebben ze dezelfde impact? Nee. Zijn ze prima vermaak? Absoluut. Spreken ze de oude delen tegen: nergens.

Behalve als je dus vast zit in je eigen beleving.
Nouja het feit dat hyperspace een wapen is, dat je zonder enige vorm van training de force kan gebruiken ervaar ik als best ondermijnend voor de vorige delen. En als de leaks waar zijn dan had het hele verhaal over Anakin die balans zou brengen absoluut geen waarde.
Maar voor de rest is het voor iemand die geen waarde hecht aan de historie waarschijnlijk een prachtige trilogie.
pi_188844757
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 10:55 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Nouja het feit dat hyperspace een wapen is,
Hoezo spreekt dat vorige delen tegen?

quote:
dat je zonder enige vorm van training de force kan gebruiken ervaar ik als best ondermijnend voor de vorige delen.
Precies! zoals die ene kleuter die als enige mens kon podracen omdat hij Force-sensitive was. Complete kolder!

quote:
En als de leaks waar zijn dan had het hele verhaal over Anakin die balans zou brengen absoluut geen waarde.
Geen leaks gezien, maar 'balans' is zo'n heerlijk container-begrip dat je er alle kanten mee op kan. Of het de kant is die 'fans' graag willen is weer een tweede.

quote:
Maar voor de rest is het voor iemand die geen waarde hecht aan de historie waarschijnlijk een prachtige trilogie.
Ach, het heeft niet de impact die de OT op me had als kleuter en bij de PT waren we in eerste instantie blij dat er weer nieuwe films kwamen voordat het gezeik pas echt op gang kwam. Vooralsnog vermaak ik me prima met de ST en alle andere nieuwe content die er uit komt op het moment. Genoeg om me vrijwel dagelijks mee te vermaken iig
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_188845415
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 10:20 schreef Skull-splitter het volgende:
Verwachtingen van fans die vastzitten in hun smalle eigen beleving...

Zijn de nieuwe films perfect? Nee. Hebben ze dezelfde impact? Nee. Zijn ze prima vermaak? Absoluut. Spreken ze de oude delen tegen: nergens.

Behalve als je dus vast zit in je eigen beleving.
Beetje hetzelfde als de trekkies bij Discovery :O
pi_188846008
quote:
10s.gif Op zondag 8 september 2019 11:59 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Hoezo spreekt dat vorige delen tegen?
[..]

Precies! zoals die ene kleuter die als enige mens kon podracen omdat hij Force-sensitive was. Complete kolder!
[..]

Geen leaks gezien, maar 'balans' is zo'n heerlijk container-begrip dat je er alle kanten mee op kan. Of het de kant is die 'fans' graag willen is weer een tweede.
[..]

Ach, het heeft niet de impact die de OT op me had als kleuter en bij de PT waren we in eerste instantie blij dat er weer nieuwe films kwamen voordat het gezeik pas echt op gang kwam. Vooralsnog vermaak ik me prima met de ST en alle andere nieuwe content die er uit komt op het moment. Genoeg om me vrijwel dagelijks mee te vermaken iig
Op het punt van hyperspace als wapen. Er zijn een aantal plekken waar het de vorige films ondermijnd. Als hyperspace als wapen gebruikt kan worden dan vraag ik mij eigen af waarom de rebellen dat niet eerder gebruikt hebben bij bijvoorbeeld Endor of bij Hoth.
In beide instanties waren de rebellen in de minderheid en waren er genoeg schepen van de empire om te vernietigen. Sterker nog de superstardestroyer was een perfect doelwit geweest voor zo’n stunt vooral omdat het relatief weinig zou kosten.
Een vrachtschip inzetten op zo’n superstardestroyer en dat ding was kapot geweest.
Hetzelfde geld natuurlijk ook voor de deathstar in a new hope en in Return of the Jedi.

Anakin was de chosen one, hij was in potentie sterker dan Yoda en dat hij dan over bepaalde talenten beschikte zoals podracen was nog redelijk geloofwaardig.
Rey daarentegen die zover we weten lang niet zo sterk was als Anakin heeft het in zich om zonder training mensen te manipuleren, de force te gebruiken om objecten te verplaatsen en verslaat ook nog even Kylo Ren die waarschijnlijk zijn hele leven is getraind om een Jedi te worden.
In the last Jedi had je een scene waar random kinderen met de force een bezem naar zich toe konden trekken en al dat alles zonder training.
Luke kreeg bijna zijn lightsaber niet uit de sneeuw en die had al meer training gehad dan Rey en die kinderen bij elkaar.

Ik wil de leaks hier niet posten vanwege mogelijke spoilers maar het ziet ernaar uit dat als de leaks waar zijn dat de story arch van Anakin en in mindere mate Luke compleet nutteloos zijn gebleken.
pi_188846056
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 13:37 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Op het punt van hyperspace als wapen. Er zijn een aantal plekken waar het de vorige films ondermijnd. Als hyperspace als wapen gebruikt kan worden dan vraag ik mij eigen af waarom de rebellen dat niet eerder gebruikt hebben bij bijvoorbeeld Endor of bij Hoth.
In beide instanties waren de rebellen in de minderheid en waren er genoeg schepen van de empire om te vernietigen. Sterker nog de superstardestroyer was een perfect doelwit geweest voor zo’n stunt vooral omdat het relatief weinig zou kosten.
Een vrachtschip inzetten op zo’n superstardestroyer en dat ding was kapot geweest.
Hetzelfde geld natuurlijk ook voor de deathstar in a new hope en in Return of the Jedi.

Anakin was de chosen one, hij was in potentie sterker dan Yoda en dat hij dan over bepaalde talenten beschikte zoals podracen was nog redelijk geloofwaardig.
Rey daarentegen die zover we weten lang niet zo sterk was als Anakin heeft het in zich om zonder training mensen te manipuleren, de force te gebruiken om objecten te verplaatsen en verslaat ook nog even Kylo Ren die waarschijnlijk zijn hele leven is getraind om een Jedi te worden.
In the last Jedi had je een scene waar random kinderen met de force een bezem naar zich toe konden trekken en al dat alles zonder training.
Luke kreeg bijna zijn lightsaber niet uit de sneeuw en die had al meer training gehad dan Rey en die kinderen bij elkaar.

Ik wil de leaks hier niet posten vanwege mogelijke spoilers maar het ziet ernaar uit dat als de leaks waar zijn dat de story arch van Anakin en in mindere mate Luke compleet nutteloos zijn gebleken.
https://scifi.stackexchan(...)vre-not-used-earlier
pi_188846544
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 13:37 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Op het punt van hyperspace als wapen. Er zijn een aantal plekken waar het de vorige films ondermijnd. Als hyperspace als wapen gebruikt kan worden dan vraag ik mij eigen af waarom de rebellen dat niet eerder gebruikt hebben bij bijvoorbeeld Endor of bij Hoth.
In beide instanties waren de rebellen in de minderheid en waren er genoeg schepen van de empire om te vernietigen. Sterker nog de superstardestroyer was een perfect doelwit geweest voor zo’n stunt vooral omdat het relatief weinig zou kosten.
Een vrachtschip inzetten op zo’n superstardestroyer en dat ding was kapot geweest.
Hetzelfde geld natuurlijk ook voor de deathstar in a new hope en in Return of the Jedi.
Maar ja, dan hadden we farmboy Luke niet nodig gehad om de dag te redden. (Of die had zichzelf dan op mogen blazen).
Het simpelste antwoord; omdat het mooi is voor het verhaal. In universe zou er nog wat voor te zeggen kunnen zijn dat de rebellen nu niet heel erg dik in het materieel zaten. Etc etc.

quote:
Anakin was de chosen one, hij was in potentie sterker dan Yoda en dat hij dan over bepaalde talenten beschikte zoals podracen was nog redelijk geloofwaardig.
Rey daarentegen die zover we weten lang niet zo sterk was als Anakin heeft het in zich om zonder training mensen te manipuleren, de force te gebruiken om objecten te verplaatsen en verslaat ook nog even Kylo Ren die waarschijnlijk zijn hele leven is getraind om een Jedi te worden.
In the last Jedi had je een scene waar random kinderen met de force een bezem naar zich toe konden trekken en al dat alles zonder training.
Luke kreeg bijna zijn lightsaber niet uit de sneeuw en die had al meer training gehad dan Rey en die kinderen bij elkaar.
Maar Luke wist wel met een sihp wat ie nooit eerder had bestuurd dmv de Force die hij net leerde kennen een torpedo op volle snelheid een gat in te mikken en de Death Star op te blazen. (jeej Luke!) Dat niet alles even soepel gaat kun je hem moeilijk kwalijk nemen, dat is met elke vaardigheid die je opbouwt; zodra je er echt bij na gaat denken gaat het meestal minder soepel.

Vwb die force-zaken zie ik het hetzelfde als de mutanten uit het X-men universe; sommige dingen gaan vanzelf. Ik kan me echt niet storen aan 'broom-boy', die vind ik een stuk minder storend dan een kleuter die een protocol droid en podracer bouwt :')

quote:
Ik wil de leaks hier niet posten vanwege mogelijke spoilers maar het ziet ernaar uit dat als de leaks waar zijn dat de story arch van Anakin en in mindere mate Luke compleet nutteloos zijn gebleken.
Bendemption; Ben komt terug van de Darkside en zet samen met Rey de Skywalkers weer op de kaart. Zou perfect passen in de arcs en themas.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_188848743
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 14:15 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Maar ja, dan hadden we farmboy Luke niet nodig gehad om de dag te redden. (Of die had zichzelf dan op mogen blazen).
Het simpelste antwoord; omdat het mooi is voor het verhaal. In universe zou er nog wat voor te zeggen kunnen zijn dat de rebellen nu niet heel erg dik in het materieel zaten. Etc etc.
[..]

Maar Luke wist wel met een sihp wat ie nooit eerder had bestuurd dmv de Force die hij net leerde kennen een torpedo op volle snelheid een gat in te mikken en de Death Star op te blazen. (jeej Luke!) Dat niet alles even soepel gaat kun je hem moeilijk kwalijk nemen, dat is met elke vaardigheid die je opbouwt; zodra je er echt bij na gaat denken gaat het meestal minder soepel.

Vwb die force-zaken zie ik het hetzelfde als de mutanten uit het X-men universe; sommige dingen gaan vanzelf. Ik kan me echt niet storen aan 'broom-boy', die vind ik een stuk minder storend dan een kleuter die een protocol droid en podracer bouwt :')
[..]

Bendemption; Ben komt terug van de Darkside en zet samen met Rey de Skywalkers weer op de kaart. Zou perfect passen in de arcs en themas.
Luke was al een piloot en hij was ook de enige tijdens de briefing die opmerkte dat het best mogelijk was om een torpedo in zo’n klein gat te schieten. Dus dat hij een xwing kon besturen was in mijn ogen redelijk geloofwaardig, we kunnen twisten over het feit dat hij wel erg goed was met dat ding maar nogmaals hij beweerde door heel de film dat hij een piloot was.
Ik heb deze discussies vorig jaar al tot in den treuren gevoerd en we zijn het gewoon niet met elkaar eens.
De fanbase is gewoon gespleten, aan de ene kant heb je de fans die het prachtig vinden dat er een nieuwe film is al heeft die film geen respect voor het universum waar het in plaats vind.
Ik en velen met mij vinden het onvergeeflijk wat er met de franchise is gebeurt en we willen er liever niets meer mee te maken hebben.
Uiteraard ben ik nog steeds wel benieuwd hoe ze de ellende van the last Jedi nog recht gaan trekken maar ik zal er persoonlijk geen euro meer aan uitgeven.
Het komt er gewoon op neer dat het verhaal wat mij betreft stopt met return of the Jedi. Alles wat er na komt zie ik als slecht geschreven fan fictie.
  zondag 8 september 2019 @ 23:48:27 #68
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_188855711
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 12:56 schreef Max23 het volgende:

[..]

Beetje hetzelfde als de trekkies bij Discovery :O
"Jamaar er wordt een agenda gepusht"

En dan jezelf een Trekkie noemen :')
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 10:55 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Nouja het feit dat hyperspace een wapen is, dat je zonder enige vorm van training de force kan gebruiken ervaar ik als best ondermijnend voor de vorige delen. En als de leaks waar zijn dan had het hele verhaal over Anakin die balans zou brengen absoluut geen waarde.
Maar voor de rest is het voor iemand die geen waarde hecht aan de historie waarschijnlijk een prachtige trilogie.
Ophouwen nou. Je hebt een half jaar lang lopen janken na de vorige film en nu ga je dat dunnetjes over doen? Tis je film niet, prima, blijf vooral de oude films herkijken en verdoe jouw maar ook zeker onze tijd niet met je eindeloze geklaag dat het in jouw ogen allemaal zo logisch/onlogisch is...

[ Bericht 42% gewijzigd door Skull-splitter op 08-09-2019 23:55:45 ]
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_188857275
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2019 23:48 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

"Jamaar er wordt een agenda gepusht"

En dan jezelf een Trekkie noemen :')
[..]

Ophouwen nou. Je hebt een half jaar lang lopen janken na de vorige film en nu ga je dat dunnetjes over doen? Tis je film niet, prima, blijf vooral de oude films herkijken en verdoe jouw maar ook zeker onze tijd niet met je eindeloze geklaag dat het in jouw ogen allemaal zo logisch/onlogisch is...
Onzin, iemand mag hier klagen/zeuren/discussiren wat hij of zij wil. Daar zijn deze fora voor. Net zoals jij altijd meteen in de vlekken mag schieten als iemand wat kritiek of op te merken heeft over Star Wars en dan met name TLJ.

Ik vond de TLJ ook een gedrocht van een film, jij niet en dat is helemaal prima.
pi_188861413
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2019 23:48 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

"Jamaar er wordt een agenda gepusht"

En dan jezelf een Trekkie noemen :')
[..]

Ophouwen nou. Je hebt een half jaar lang lopen janken na de vorige film en nu ga je dat dunnetjes over doen? Tis je film niet, prima, blijf vooral de oude films herkijken en verdoe jouw maar ook zeker onze tijd niet met je eindeloze geklaag dat het in jouw ogen allemaal zo logisch/onlogisch is...
En ik maar denken dat je mij geblokt had.
  maandag 9 september 2019 @ 19:00:36 #71
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_188866527
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 08:54 schreef MCPO het volgende:

[..]

Onzin, iemand mag hier klagen/zeuren/discussiren wat hij of zij wil. Daar zijn deze fora voor. Net zoals jij altijd meteen in de vlekken mag schieten als iemand wat kritiek of op te merken heeft over Star Wars en dan met name TLJ.

Ik vond de TLJ ook een gedrocht van een film, jij niet en dat is helemaal prima.
Het is wel vrij zinloos dat exact dezelfde personen exact dezelfde discussie over exact hetzelfde onderwerp met exact dezelfde argumenten nog eens opnieuw voeren. Al is het wel ironisch dat de discussie ontstaat omdat de vorige keer niet exact dezelfde Star Wars film werd gemaakt.

Heb zelf eerlijk gezegd niet zo heel veel zin in deel 9, ben een beetje SW moe gemaakt de voorbije jaren. Dat komt (voor de volledigheid) meer door de 2 anthology films en ander gedoe in de marge dan door TLJ.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_188866991
quote:
99s.gif Op maandag 9 september 2019 19:00 schreef SaintOfKillers het volgende:

Al is het wel ironisch dat de discussie ontstaat omdat de vorige keer niet exact dezelfde Star Wars film werd gemaakt.

Dan heb je al die tijd niet opgelet.
  dinsdag 10 september 2019 @ 12:29:25 #73
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_188878378
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 08:54 schreef MCPO het volgende:

[..]

Onzin, iemand mag hier klagen/zeuren/discussiren wat hij of zij wil. Daar zijn deze fora voor. Net zoals jij altijd meteen in de vlekken mag schieten als iemand wat kritiek of op te merken heeft over Star Wars en dan met name TLJ.

Ik vond de TLJ ook een gedrocht van een film, jij niet en dat is helemaal prima.
Het is de herhaling van zetten die vermoeiend is. Draagt niks bij aan discussie want er zit nul beweging in, wat iemand ook aandraagt. Dat is bij Chivaz wel duidelijk inmiddels en behoeft geen pagina's aan uitleg die al zes of meer keer voorbij is gekomen. Zeg dan gewoon dat je het nog steeds ruk vindt en dat je bij de oude films blijft. Ontvolg het topic en ga verder met je leven. Iedereen blij.
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 14:15 schreef Chivaz het volgende:

[..]

En ik maar denken dat je mij geblokt had.
Ik had heel graag een filter gehad om je gezatel niet mee te krijgen inderdaad. Ik ga dan ook niet inhoudelijk in op wat je zegt.
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 19:23 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Dan heb je al die tijd niet opgelet.
Of je hebt je hoofd in je anus zitten of telefoonboeken als oogkleppen.

[ Bericht 13% gewijzigd door Skull-splitter op 10-09-2019 12:35:55 ]
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_189558799
f*cking awesome.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  Moderator dinsdag 22 oktober 2019 @ 09:26:25 #76
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_189559413
Ben geen star wars fan maar heb er toch wel zin in. En goed dat ze wel duidelijk zijn dat de saga nu is afgelopen :D (al kan er natuurlijk altijd iemand deel 10, 11 en 12 gaan maken :O )
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_189559547
Nou ja, de Skywalker saga is klaar. Daarnaast komen er nog de trilogien van Benioff&Weiss, de Rian Johnson trilogie en de series The Mandalorian, Obi-Wan en Kassian Andor.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  Moderator dinsdag 22 oktober 2019 @ 09:39:41 #78
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_189559584
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 09:36 schreef Ceased2Be het volgende:
Nou ja, de Skywalker saga is klaar. Daarnaast komen er nog de trilogien van Benioff&Weiss, de Rian Johnson trilogie en de series The Mandalorian, Obi-Wan en Kassian Andor.
ja precies allemaal dingen die ik niet hoef te kijken... :D
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  dinsdag 22 oktober 2019 @ 09:40:42 #79
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_189559598
Ik hoop dat het meer deel 8 wordt dan 7. Wederom een herhaling van Return of the Jedi zit ik echt niet op te wachten.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_189559673
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 09:39 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

ja precies allemaal dingen die ik niet hoef te kijken... :D
allemaal dingen die ik moet kijken. 8-)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_189559711
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 09:40 schreef Fir3fly het volgende:
Ik hoop dat het meer deel 8 wordt dan 7. Wederom een herhaling van Return of the Jedi zit ik echt niet op te wachten.
Nee doei
  dinsdag 22 oktober 2019 @ 16:16:04 #82
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_189565268
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 09:40 schreef Fir3fly het volgende:
Ik hoop dat het meer deel 8 wordt dan 7. Wederom een herhaling van Return of the Jedi zit ik echt niet op te wachten.
Een matige film of een herhaling van een andere film. Allebei niet wenselijk.

De trailer ziet er in ieder geval wel dik uit. Maar dat zag die van TLJ ook. Kwam hem toevallig nog tegen van de week. Toen ik die weer keek dacht ik weer van "whow vet". Hoe is het mogelijk dat het eindproduct dan zo matig is.

Deze trailer doet weer hetzelfde met me. Hopelijk kan hij nu tegen de verwachtingen op leven.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 22 oktober 2019 @ 17:09:35 #83
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_189566197
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 08:25 schreef Ceased2Be het volgende:
f*cking awesome.
Dit.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 22 oktober 2019 @ 20:02:04 #84
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_189569756
Ik vind het een “meer van hetzelfde” trailer, maar dat hoort wel bij Abrams en dat was waarschijnlijk de bedoeling, want Abrams staat nu eenmaal synoniem met risicoloze degelijkheid. Hij zal nooit iets buitengewoon maken, maar het zal ook nooit tegenvallen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_189575204
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 20:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vind het een “meer van hetzelfde” trailer, maar dat hoort wel bij Abrams en dat was waarschijnlijk de bedoeling, want Abrams staat nu eenmaal synoniem met risicoloze degelijkheid. Hij zal nooit iets buitengewoon maken, maar het zal ook nooit tegenvallen.
VII -> 'Dit is een rehash van IV! we willen wat anders!'
VIII ->'Nee, niet zo anders!'
IX -> GOTO IV-VII

Hoop dat Abrams gewoon een tof verhaal neerzet (visueel zal het wel goed zitten). Ben alleen een beetje nerveus voor Papa Palpatine hoe die er weer ingeschreven wordt.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  Moderator woensdag 23 oktober 2019 @ 08:56:55 #86
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_189575867
mogelijk plot: de darkside en de lightside krijgen een kindje die groeit op als een jezus en bracht balance to the force en ze leefden nog lang en gelukkig.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  woensdag 23 oktober 2019 @ 21:28:47 #87
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_189589047
"Nietszeggende trailer" en anders janken dat er spoilers in zitten.

Echt, blijf gewoon thuis...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_189589456
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 20:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vind het een “meer van hetzelfde” trailer, maar dat hoort wel bij Abrams en dat was waarschijnlijk de bedoeling, want Abrams staat nu eenmaal synoniem met risicoloze degelijkheid. Hij zal nooit iets buitengewoon maken, maar het zal ook nooit tegenvallen.
Jammer maar helaas, nu dergelijke blockbusters een budget hebben van +300 miljoen dollar is de kans dat je een onvoorspelbare film krijgt extreem zeldzaam.
  woensdag 23 oktober 2019 @ 21:56:32 #89
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_189589547
Echt, wtf is er mis met jullie? :').

Als je hier als Star Warsfan geen kippenvel en "nee er zat iets in mijn oog" gevoel bij krijgt ben je echt zielloos verloren.

Fucking hell, wat een fan service and, that's not a fucking bad thing! O+.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 23 oktober 2019 @ 21:56:54 #90
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_189589553
Ik kijk sowieso geen trailers meer, waarom zou je?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  woensdag 23 oktober 2019 @ 22:36:16 #91
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_189590342
Prima trailer, zin in O+ Maar ik heb me ook prima vermaakt met de laatste films, vond ze niet bepaald onder doen aan de oude Star Wars films, maar dat ziet iedereen (gelukkig) anders :)
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  woensdag 23 oktober 2019 @ 22:49:53 #92
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_189590591
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 07:16 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

VII -> 'Dit is een rehash van IV! we willen wat anders!'
VIII ->'Nee, niet zo anders!'
IX -> GOTO IV-VII

Hoop dat Abrams gewoon een tof verhaal neerzet (visueel zal het wel goed zitten). Ben alleen een beetje nerveus voor Papa Palpatine hoe die er weer ingeschreven wordt.
Ongeveer. Ik bedoel eerder
VII -> de prequels waren kut, doe maar iets wat nauwelijks te onderscheiden valt van de originele trilogie, zelfs de cynici zullen dat nog wel accepteren als hoopvol opstapje tot echte creativiteit in de volgende films
VIII -> OK, de schaapjes zijn terug mee, doe nu maar eens iets inventiefs en vernieuw deze franchise.....WTF.....ze janken allemaal omdat het niet ng maar eens exact hetzelfde is, terwijl we echt nog conservatief zijn geweest met de nieuwe impulsen, ze kunnen echt nergens tegen
IX -> lightsaber, wookie, sith, tie-fighter, de force, de falcon, dark, light, lando, palpatine-monoloogje, pjoew-pjoew-pjoew, jedi, de droids en weet je wat, steek gewoon die kapotte death star er nog eens in, we gaan er helemaal voor. OK, dat zou moeten volstaan, dat doet hen terug denken aan de originele trilogie, dat geeft iedereen een goed gevoel. Nu nog een titel.... ach, laten we toegeven dat we ons universum belachelijk klein houden, noem het gewoon ongegeneerd Skywalker.

Echt benieuwd of ze 't laatste greintje lef uit deze trilogie gaan schrappen en Rey toch maar gaan verbinden aan de Skywalkers, Obi-Wan, Palpatine, Plagueis of eender welke bestaande personages. Het meest jammere is dat deze trilogie al bij al nog steeds gedurfder is dan hun anthology-films, die hangen helemaal aan elkaar van verwijzingen, callbacks en cameos.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  Moderator donderdag 24 oktober 2019 @ 09:54:56 #93
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_189594393
quote:
99s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 22:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
die hangen helemaal aan elkaar van verwijzingen, callbacks en cameos
Euh ja als ze dat niet doen dan is het toch gewoon een science fiction film in "a galaxy far away". Als je nergens verwijst naar voorgaande delen kun je ook gewoon de hele naam "star wars" weglaten.

Ergens in een universum gebeurde iets ongerelateerd aan wat er ergens anders in datzelfde universum zich afspeelde, maakt het ook niet meer star wars :D
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_189594457
Gave trailer! Zin in deze film!
Die muziek vanaf 1:30 O+
Ik kreeg een erectie en kippenvel tegelijk! Weet je hoe gek dat is!
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  donderdag 24 oktober 2019 @ 12:22:31 #95
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_189596183
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 21:56 schreef HeatWave het volgende:
Echt, wtf is er mis met jullie? :').

Als je hier als Star Warsfan geen kippenvel en "nee er zat iets in mijn oog" gevoel bij krijgt ben je echt zielloos verloren.

Fucking hell, wat een fan service and, that's not a fucking bad thing! O+.
Fan service? Als dat een happy end voor fans betekent dan vind ik dat het slechtste soort van pleasen wat ik ken.

Tis een prima trailer die geen klap weggeeft, maar fanservice omdat er oude schepen en een Palpatine in zit vind ik wat ver gaan...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_189596742
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 21:56 schreef HeatWave het volgende:
Echt, wtf is er mis met jullie? :').

Als je hier als Star Warsfan geen kippenvel en "nee er zat iets in mijn oog" gevoel bij krijgt ben je echt zielloos verloren.

Fucking hell, wat een fan service and, that's not a fucking bad thing! O+.
Alsof het nog leeft. De vorige film heeft alles al om zeep geholpen.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  roze donderdag 24 oktober 2019 @ 13:16:42 #97
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_189596902
Jaaa zin in 😍
Your beauty never ever scared me.
pi_189597001
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 13:03 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Alsof het nog leeft. De vorige film heeft alles al om zeep geholpen.
:')
pi_189597299
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 13:03 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Alsof het nog leeft. De vorige film heeft alles al om zeep geholpen.
Ja, nee :'),

"Probleem" (tussen haakjes, iedereen mag er uiteraard van vinden wat hij/zij wil) in mijn ogen is dat de meeste mensen niet meer kunnen kijken met hun kinderogen, alles moet onder een microscoop, het moet kloppen, logisch zijn etc.

Ik kijk gewoon nog met dezelfde ogen als toen ik 5 was en voor het eerst SW zag, en die ogen zien alleen maar een enorm vette trailer.

Soms is infantiel zijn een zege O+.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_189598902
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 13:47 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, nee :'),

"Probleem" (tussen haakjes, iedereen mag er uiteraard van vinden wat hij/zij wil) in mijn ogen is dat de meeste mensen niet meer kunnen kijken met hun kinderogen, alles moet onder een microscoop, het moet kloppen, logisch zijn etc.

Ik kijk gewoon nog met dezelfde ogen als toen ik 5 was en voor het eerst SW zag, en die ogen zien alleen maar een enorm vette trailer.

Soms is infantiel zijn een zege O+.
Ik ben geen kind meer (helaas). Was voor dit soort dingen wel beter geweest.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  Moderator donderdag 24 oktober 2019 @ 16:01:52 #101
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_189598989
Voor mijn intellectuele verzadiging kijk ik wel andere films dan star wars. Star wars is gewoon plat vermaak, goed tegen slecht, lightsaber voor je bakkes, entertainment :) Ik zit zeker weer in de bios voor deze :Y
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  donderdag 24 oktober 2019 @ 18:01:23 #102
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_189600746
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 13:47 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, nee :'),

"Probleem" (tussen haakjes, iedereen mag er uiteraard van vinden wat hij/zij wil) in mijn ogen is dat de meeste mensen niet meer kunnen kijken met hun kinderogen, alles moet onder een microscoop, het moet kloppen, logisch zijn etc.

Ik kijk gewoon nog met dezelfde ogen als toen ik 5 was en voor het eerst SW zag, en die ogen zien alleen maar een enorm vette trailer.

Soms is infantiel zijn een zege O+.
Je vergeet "enorm subjectieve en smalle verwachtingen" in je antwoord.

Mensen gaan bitchen, hoe dan ook. Sommige verzuurde fans hadden het liever op 1 film gehouden omdat ze die nu eenmaal als kind gezien hadden. Get a life en ga er gewoon niet heen, niemand dwingt je. Stop met hier posten en ontvolg.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 25 oktober 2019 @ 15:34:56 #103
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_189614809
Als we nou allemaal elkaar in de waarde laten en iedereen die de nieuwe films kut vinden hun mening gunnen en andersom eveneens zou de wereld een stuk makkelijker zijn.

Als trailer is het natuurlijk in ieder geval dikke visuele porno.
De potentie die vanuit de trailer komt is natuurlijk ook gewoon super groot. Kan echt een mega vette popcorn film worden.

En conclusie van de film wordt gewoon dat Ben zich bekeert tot de light side, flink gaat batsen met Rey en ze een kind krijgen dat ze Reyben noemen die dan de Emperor verslaat. :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zondag 27 oktober 2019 @ 10:33:57 #104
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_189644115
Mening gunnen of een dood paard blijven schoppen omdat anderen het wel leuk vinden?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zondag 27 oktober 2019 @ 12:05:21 #105
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_189645353
quote:
2s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 09:54 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Euh ja als ze dat niet doen dan is het toch gewoon een science fiction film in "a galaxy far away". Als je nergens verwijst naar voorgaande delen kun je ook gewoon de hele naam "star wars" weglaten.

Ergens in een universum gebeurde iets ongerelateerd aan wat er ergens anders in datzelfde universum zich afspeelde, maakt het ook niet meer star wars :D
Ik stoor me niet aan het situeren van een verhaal binnen een geheel en een paar verwijzingen naar eerdere gebeurtenissen/films, eerder aan het excessief gebruik ervan. Solo was nauwelijks een film, dat was 1 grote annotatie voor alle scenes van Han Solo in de originele trilogie. The Mandalorian ziet er al interessanter uit, misschien dat de franchise zijn creativiteit buiten de bioscoop moet zoeken. Al vrees ik wel dat de Obi-Wan reeks gewoon gaat opbouwen naar een Kenobi vs. Maul rematch, hopelijk zit ik daar helemaal verkeerd.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_189645639
quote:
99s.gif Op zondag 27 oktober 2019 12:05 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Ik stoor me niet aan het situeren van een verhaal binnen een geheel en een paar verwijzingen naar eerdere gebeurtenissen/films, eerder aan het excessief gebruik ervan. Solo was nauwelijks een film, dat was 1 grote annotatie voor alle scenes van Han Solo in de originele trilogie.
Klopt, van mij had die Solo film ook niet gehoeven hoor en ik snap goed dat ze na deze film de 'Star Wars Story' films in de ijskast hebben gezet.

quote:
The Mandalorian ziet er al interessanter uit, misschien dat de franchise zijn creativiteit buiten de bioscoop moet zoeken.
Zoals de 20+ jaar voordat Episode 1 uitkwam? Het universum buiten de films is altijd vele malen groter geweest iig.

quote:
Al vrees ik wel dat de Obi-Wan reeks gewoon gaat opbouwen naar een Kenobi vs. Maul rematch, hopelijk zit ik daar helemaal verkeerd.
Maul's arc is wel klaar met Clone Wars en Rebels. Sterker nog; Maul gaat nog een grote rol spelen in het nieuwe Seizoen van de Clone Wars dus of ze nog tijd aan hem gaan verspillen in de Obi-Wan serie betwijfel ik.

"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  dinsdag 29 oktober 2019 @ 07:57:21 #107
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_189678185
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 29 oktober 2019 @ 10:01:12 #108
289385 Schroevendraaier
Er zit een schroefje los
pi_189679780
quote:
Game of Thrones-makers gestopt met Star Wars-project

Game of Thrones-makers David Benioff and D. B. Weiss gaan toch niet werken aan een nieuwe trilogie van Star Wars. Vanwege een deal met streamgigant Netflix hebben ze naar eigen zeggen geen tijd meer voor het project.

(...)

Kathleen Kennedy, directeur van Star Wars-producent Lucasfilm, zegt het besluit van de twee te betreuren. Ze hoopt dat Benioff en Weiss zich in de toekomst alsnog mengen in de sciencefictionsaga. "Als hun drukke schema's het toelaten."

Wat er nu met de trilogie van het duo gaat gebeuren, liet ze niet weten.
https://nos.nl/artikel/23(...)ar-wars-project.html
pi_189680272
quote:
Ja prutsers, eerst GoT afraffelen omdat ze aan Star Wars wilden beginnen en nu naar Netflix toe :')

Goed, genoeg zaken nog in de pijplijn ben hier niet zo rouwig om
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 29 oktober 2019 @ 11:52:56 #110
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_189681508
dus, ze hebben een deal om 3 films te maken in de populairste filmreeks ooit... en dan nog gaan ze een deal aan met Netflix om ook daar wat voor te maken.... en dan komen ze er pas achter dat het allemaal wel heel veel tijd gaat vergen.

iets zegt me dat ze nog niet heel ver waren met hun Star Wars-scripts, als ze dat zo laten varen. En dat Netflix veel geld er tegenaan gooit.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_189681623
Waarom heeft Kathleen Kennedy nog een baan?
Als je zo opzichtig faalt is het toch niet meer dan normaal dat je ontslagen word?
pi_189681682
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 11:58 schreef Chivaz het volgende:
Waarom heeft Kathleen Kennedy nog een baan?
Als je zo opzichtig faalt is het toch niet meer dan normaal dat je ontslagen word?
Waarom is het haar schuld?

-edit-
Ik zie vooral gejuich dat die Benioff en Weiss nu niet met hun fikken aan Star Wars zitten. Toch leuk dat er nog iets is wat de fanbase verbind :D
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  dinsdag 29 oktober 2019 @ 15:33:35 #113
289385 Schroevendraaier
Er zit een schroefje los
pi_189684847
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 11:52 schreef Tokus het volgende:
dus, ze hebben een deal om 3 films te maken in de populairste filmreeks ooit... en dan nog gaan ze een deal aan met Netflix om ook daar wat voor te maken.... en dan komen ze er pas achter dat het allemaal wel heel veel tijd gaat vergen.

iets zegt me dat ze nog niet heel ver waren met hun Star Wars-scripts, als ze dat zo laten varen. En dat Netflix veel geld er tegenaan gooit.
Zoiets vermoed ik ook inderdaad, ze laten zoiets wel erg makkelijk varen.

In eerste instantie dacht ik nog dat ze bij GoT gingen haasten puur om z.s.m. aan SW te beginnen. Nu krijg ik het idee dat die twee simpelweg het schrijftempo van George RR Martin hebben overgenomen...

Ben benieuwd wie het gaat/gaan overnemen.
pi_189685199
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 15:33 schreef Schroevendraaier het volgende:

[..]

Zoiets vermoed ik ook inderdaad, ze laten zoiets wel erg makkelijk varen.

In eerste instantie dacht ik nog dat ze bij GoT gingen haasten puur om z.s.m. aan SW te beginnen. Nu krijg ik het idee dat die twee simpelweg het schrijftempo van George RR Martin hebben overgenomen...

Ben benieuwd wie het gaat/gaan overnemen.
En ze hebben nog een deal voor een serie bij HBO of zoiets. Dus denk vooral te snel willen cashen op hun GoT succes.
En Disney is misschien te snel geweest met zaken aankondigen.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  dinsdag 29 oktober 2019 @ 16:58:03 #115
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_189685956
Misschien dat Disney van ze af wil na de negatieve ontvangst van het laatste seizoen van GoT, maar dat ze dat niet naar buiten hebben willen brengen en dus dit als excuus gebruiken waarbij iedereen er vrij goed vanaf komt ofzo?

Wel vreemd, maar ach shit happens.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 29 oktober 2019 @ 17:03:01 #116
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_189685994
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 16:58 schreef Komakie het volgende:
Misschien dat Disney van ze af wil na de negatieve ontvangst van het laatste seizoen van GoT, maar dat ze dat niet naar buiten hebben willen brengen en dus dit als excuus gebruiken waarbij iedereen er vrij goed vanaf komt ofzo?

Wel vreemd, maar ach shit happens.
Of misschien heeft Disney zelf de show gezien en hun interviews gelezen en gezien.
Hierna kun je alleen maar tot de conclusie komen dat beide heren ongeschikt zijn voor deze baan.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  dinsdag 29 oktober 2019 @ 20:22:06 #117
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_189688992
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 17:03 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Of misschien heeft Disney zelf de show gezien en hun interviews gelezen en gezien.
Hierna kun je alleen maar tot de conclusie komen dat beide heren ongeschikt zijn voor deze baan.
Mwah, fanbases zijn vaak zuur als iets onverwachts gedaan wordt. Hoe conservatiever de fanbase (en dat is bij SW helemaal), hoe zuurder.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_189693222
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 20:22 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Mwah, fanbases zijn vaak zuur als iets onverwachts gedaan wordt. Hoe conservatiever de fanbase (en dat is bij SW helemaal), hoe zuurder.
En misschien is een combo van factoren; Disney kondigde het te vroeg aan (in 2018 aankondigen dat iemand vanaf 2022 een reeks gaat maken is wellicht wat te voorbarig) daarnaast had je qua Benioff en Weiss de backlash op de laatste seizoenen van Game of Thrones, hun Confederate serie die gecancelled werd en daarnaast hun deal met Netflix. Het statement van Disney kan ook een beleefde 'we zien wel of we nog eens zaken gaan doen met dit duo' zijn. Het is niet alsof er niet genoeg in de pipeline zit qua tv-content. Misshien dat het gat van de Benioff/Weiss trilogie nu opgevuld wordt door Rian Johnson's trilogie. Die gaf eerder deze week aan nog niets over de planning te kunnen zeggen omdat deze nog in flux was. Dus wellicht wist hij er al van.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_189693272
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 12:01 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Waarom is het haar schuld?

-edit-
Ik zie vooral gejuich dat die Benioff en Weiss nu niet met hun fikken aan Star Wars zitten. Toch leuk dat er nog iets is wat de fanbase verbind :D
Ik vind haar bijzonder incompetent en erg ideologisch gedreven, dat gezegd hebbende ging ik er ook van uit dat zij op een of andere manier de reden zou zijn dat deze twee mannen afhaakten.
Het einde van GoT was helaas niet helemaal wat de fans hadden verdiend na het lange wachten. Maar het was ook een puinhoop omdat GRRM maar niet opschoot met zijn verhaal.
Zo zie je maar weer dat je geen meerdere kapiteins op een schip kan hebben.
  woensdag 30 oktober 2019 @ 10:51:20 #120
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_189695662
Maar jij bent dan ook gewoon tegen alles wat sinds Disney gemaakt is.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 30 oktober 2019 @ 10:59:28 #121
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_189695774
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 07:02 schreef Ceased2Be het volgende:

Disney kondigde het te vroeg aan (in 2018 aankondigen dat iemand vanaf 2022 een reeks gaat maken is wellicht wat te voorbarig)
hoezo is dat te vroeg? je weet ook wel hoe lang het maken van zo'n film duurt, van beginnen met schrijven tot het eindproduct. Dat eindproduct moest in 2022 uitkomen. Zo raar is het niet dat ze dat dus in 2018 al aankondigden.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_189695853
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 10:51 schreef Skull-splitter het volgende:
Maar jij bent dan ook gewoon tegen alles wat sinds Disney gemaakt is.
Nee hoor, heb mezelf goed vermaakt met return of the Sith.

Rogue one vond ik ook goed te pruimen. Het is alleen de nieuwe trilogie die ik ronduit slecht vind. Maar daar ga ik het niet weer over hebben.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 30 oktober 2019 @ 11:21:24 #123
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_189696056
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 11:04 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Nee hoor, heb mezelf goed vermaakt met return of the Sith.

met wat?
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_189696140
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 11:21 schreef Tokus het volgende:

[..]

met wat?
Revenge of the Sith
pi_189696320
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 11:26 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Revenge of the Sith
Die was Pre-Disney.

quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 10:59 schreef Tokus het volgende:

[..]

hoezo is dat te vroeg? je weet ook wel hoe lang het maken van zo'n film duurt, van beginnen met schrijven tot het eindproduct. Dat eindproduct moest in 2022 uitkomen. Zo raar is het niet dat ze dat dus in 2018 al aankondigden.
Ik denk dat ze een beetje voorbarig zijn geweest met dat hele schedule aan te kondigen, dat is het meer. Het 'elk jaar een Star Wars film' is na Solo ook teruggedraaid, de geplande Obi-Wan film wordt nu een serie maar van de Kassion Andor serie horen we dan weer helemaal niets.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 30 oktober 2019 @ 12:00:19 #126
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_189696603
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 11:26 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Revenge of the Sith
ah. een film van 7 jaar voordat Disney de hele Star Wars-franchise overnam.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  woensdag 30 oktober 2019 @ 12:01:36 #127
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_189696619
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:00 schreef Tokus het volgende:

[..]

ah. een film van 7 jaar voordat Disney de hele Star Wars-franchise overnam.
Wel mijn favoriet :Y.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  donderdag 31 oktober 2019 @ 23:32:38 #128
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_189722643
quote:
14s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:01 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Wel mijn favoriet :Y.
Neemt niet weg dat meneer als kenner zijn eigen ruiten inkinkelt. Anyway, next.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_189723996
quote:
14s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:01 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Wel mijn favoriet :Y.
Het is een goede 2e voor mij. De val naar de dark side van Anakin en de ontknoping van palpatines plannen waren imo erg goed gedaan.
pi_189724033
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 23:32 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Neemt niet weg dat meneer als kenner zijn eigen ruiten inkinkelt. Anyway, next.
Ik kan er wel eens naast zitten, neemt niet weg dat Kathleen Kennedy de zaak goed heeft verknald.
Het resultaat is dat het een rommeltje is geworden de laatste trilogie en de mensen niet echt veel interesse tonen in de nieuwe characters.
Daarom ook ineens de terugkeer van palpatine waar ze waarschijnlijk mee proberen de fans aan te trekken die diep teleurgesteld zijn in het lot van Luke en het gebrek aan een echte villain waar Rey het tegen kan opnemen.
Ze heeft immers Kylo Ren al 2 keer verslagen dus wat kun je nog doen?
pi_189725196
Als je denkt dat de terugkeer van Palps pas verzonnen is nadat TLJ is uitgekomen heb je echt geen idee hoever vantevoren alles al was uitgepland.
Rian had al gespreken met JJ en andere Lucasarts mensen voor TFA, Rian kreeg de dailies van JJ om te bekijken en JJ heeft aanpassingen gedaan op verzoek van Rian om e.e.a. beter aan te laten sluiten met TLJ.
Palps was DE villain in de eerste 2 trilogin en ze zouden hem volledig negeren in de 3e? Right... wil niet zeggen dat ik niet wat nerveus ben over de manier waarop ze het gaan doen.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  vrijdag 1 november 2019 @ 12:16:23 #132
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_189727765
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 08:19 schreef Ceased2Be het volgende:
Als je denkt dat de terugkeer van Palps pas verzonnen is nadat TLJ is uitgekomen heb je echt geen idee hoever vantevoren alles al was uitgepland.
Rian had al gespreken met JJ en andere Lucasarts mensen voor TFA, Rian kreeg de dailies van JJ om te bekijken en JJ heeft aanpassingen gedaan op verzoek van Rian om e.e.a. beter aan te laten sluiten met TLJ.
Palps was DE villain in de eerste 2 trilogin en ze zouden hem volledig negeren in de 3e? Right... wil niet zeggen dat ik niet wat nerveus ben over de manier waarop ze het gaan doen.
Enige samenwerking zal er wel zijn geweest neem ik aan inderdaad.
Dat de film van Johnson niet lekker liep heft volgens mij toch wel te maken met keuzes die hij zelf wilde maken die Abrams niet gemaakt zou hebben waardoor het een beetje los zand leek te zijn.

Maar als je van te voren weet dat het een trilogie wordt met verschillende directors weet je ook dat die lui met elkaar moeten overleggen dus dat zal echt wel gebeurt zijn.
Ik heb alleen het gevoel dat Johnson toch iets meer zijn eigen ding wilde doen en de opzet van Abrams wilde corrigeren waardoor het allemaal wat raar aanvoelde.

Hoewel veel mensen heel negatief zijn over een mogelijke trilogie van Johnson ben ik dat niet direct. Zou best kunnen dat als hij een complete trilogie maakt volgens zijn eigen inzicht het veel beter in elkaar valt.

Wil niet zeggen dat Palpatine geforceerd moet aanvoelen. Kan best zijn dat hij de absolute stille kracht is achter het hele verhaal en het als een schok zou moeten komen als hij toch de ultieme badguy blijkt te zijn. Alleen zou hij dan (naar mijn mening) niet in de trailer moeten zitten maar goed. Dat kunnen we pas nadat we de film gezien hebben zeggen.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 1 november 2019 @ 12:23:29 #133
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_189727852
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 02:01 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik kan er wel eens naast zitten, neemt niet weg dat Kathleen Kennedy de zaak goed heeft verknald.
Het resultaat is dat het een rommeltje is geworden de laatste trilogie en de mensen niet echt veel interesse tonen in de nieuwe characters.
Daarom ook ineens de terugkeer van palpatine waar ze waarschijnlijk mee proberen de fans aan te trekken die diep teleurgesteld zijn in het lot van Luke en het gebrek aan een echte villain waar Rey het tegen kan opnemen.
Ze heeft immers Kylo Ren al 2 keer verslagen dus wat kun je nog doen?
Ik vind het wel bijzonder dat Disney met de Marvel films zo goed doet. (bijna) alles klopt gewoon in dat universum. (bijna) iedereen is lyrisch over de manier waarop het opgezet is. Ze hebben de perfecte blauwdruk en bij Star Wars voel alles zo onlogisch in elkaar steken. Of dat nou is omdat ze bang zijn de fans tegen het hoofd te stoten of het wat anders is, ik weet het niet.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_189728411
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 12:23 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik vind het wel bijzonder dat Disney met de Marvel films zo goed doet. (bijna) alles klopt gewoon in dat universum. (bijna) iedereen is lyrisch over de manier waarop het opgezet is. Ze hebben de perfecte blauwdruk en bij Star Wars voel alles zo onlogisch in elkaar steken. Of dat nou is omdat ze bang zijn de fans tegen het hoofd te stoten of het wat anders is, ik weet het niet.
Die is makkelijk te beantwoorden. Bij Marvel zit Kevin Feige aan het roer. Die zit er als een havik boven op (zie je ook wel in de making of van alle films). Het is zijn taak om de "marvel universe" bij elkaar te houden, en dat is hem inderdaad verdaaid goed gelukt.
pi_189728526
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 12:23 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik vind het wel bijzonder dat Disney met de Marvel films zo goed doet. (bijna) alles klopt gewoon in dat universum. (bijna) iedereen is lyrisch over de manier waarop het opgezet is. Ze hebben de perfecte blauwdruk en bij Star Wars voel alles zo onlogisch in elkaar steken. Of dat nou is omdat ze bang zijn de fans tegen het hoofd te stoten of het wat anders is, ik weet het niet.
Als je alleen naar de laatste 2 films kijkt wellicht (niet dat ik het daar geheel mee eens ben) , als je echter ziet hoe alles in elkaar grijpt qua comics/boeken,tv-series en films echter doet het zeker niet onder voor het MCU.
Het MCU is ook alleen dat; het 'cinematic' universe van Marvel waar Star Wars multimediaal is.
En qua MCU is het ook nog maar afwachten wat er mee gaat gebeuren nu ze over gaan naar de minder bekende characters, maar da's weer een andere discussie :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  vrijdag 1 november 2019 @ 14:01:21 #136
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_189729171
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 12:23 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik vind het wel bijzonder dat Disney met de Marvel films zo goed doet. (bijna) alles klopt gewoon in dat universum. (bijna) iedereen is lyrisch over de manier waarop het opgezet is. Ze hebben de perfecte blauwdruk en bij Star Wars voel alles zo onlogisch in elkaar steken. Of dat nou is omdat ze bang zijn de fans tegen het hoofd te stoten of het wat anders is, ik weet het niet.
Tja, Disney kocht zowel Marvel als LucasArts uiteraard alleen maar om generiek bandwerk te maken dat blockbusters uitpoept. Bij Marvel hadden ze echter al een ambitieus concept en een idee van de richting die ze uit wilden vr ze werden overgenomen. Ze hebben dat project gewoon voortgezet. Bij LucasArts hadden ze schijnbaar geen creatief doel toen ze 't kochten, daar is de visie beperkt tot meer Star Wars. Het percentage regisseurs dat daar verdwijnt, wanneer men "plots" ontdekt wat ze willen doen, is tekenend.

Vraag me af of een MCU-achtige insteek zou werken met bij Star Wars. Dat ze enkele nobele onbekende avonturen laten beleven aan de andere kant van het universum en dat die pas enkele films later ergens Poe of Finn tegenkomen. Waarbij initieel de enige link met Star Wars is dat je af en toe eens wat semi-herkenbare schepen of rassen ziet, maar niet meer dan dat. En dan in elke film een cameo van George Lucas. Denk dat ze dat gewoonweg niet aandurven.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_189729248
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 november 2019 14:01 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Vraag me af of een MCU-achtige insteek zou werken met bij Star Wars. Dat ze enkele nobele onbekende avonturen laten beleven aan de andere kant van het universum en dat die pas enkele films later ergens Poe of Finn tegenkomen. Waarbij initieel de enige link met Star Wars is dat je af en toe eens wat semi-herkenbare schepen of rassen ziet, maar niet meer dan dat. En dan in elke film een cameo van George Lucas. Denk dat ze dat gewoonweg niet aandurven.
Ik denk dat we er pas achter komen hoe Live-Action Star Wars ZONDER link naar de Skywalker-saga gaat lopen met de komst van de tv-series.
En misschien is de toekomst van Star Wars wel gewoon op tv, daar zou ik ook geen moeite mee hebben.
Deze maand alleen al komen er 2 boeken uit, het derde deel van Vader Immortal, Jedi: Fallen Order, 7 nieuwe comics en dan nog wat afleveringen van de animatie-series. Genoeg te doen buiten de films om :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  vrijdag 1 november 2019 @ 14:23:29 #138
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_189729488
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 14:06 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ik denk dat we er pas achter komen hoe Live-Action Star Wars ZONDER link naar de Skywalker-saga gaat lopen met de komst van de tv-series.
En misschien is de toekomst van Star Wars wel gewoon op tv, daar zou ik ook geen moeite mee hebben.
Deze maand alleen al komen er 2 boeken uit, het derde deel van Vader Immortal, Jedi: Fallen Order, 7 nieuwe comics en dan nog wat afleveringen van de animatie-series. Genoeg te doen buiten de films om :)
Zijn die strips nog wat?
In de Dark Horse tijd waren ze populair en stonden te boek als goed (de meeste dan), en Marvel nam ze over door Disney. De nieuwe series verkochten bijzonder goed, met goede tekenaars, bekende schrijvers. Tegenwoordig echter verkopen ze ongeveer op het niveau van My Little Pony en zeggen de schrijvers en tekenaars me niks meer. Ik lees er nooit meer iets over.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_189729513
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 14:23 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Zijn die strips nog wat?
In de Dark Horse tijd waren ze populair en stonden te boek als goed (de meeste dan), en Marvel nam ze over door Disney. De nieuwe series verkochten bijzonder goed, met goede tekenaars, bekende schrijvers. Tegenwoordig echter verkopen ze ongeveer op het niveau van My Little Pony en zeggen de schrijvers en tekenaars me niks meer. Ik lees er nooit meer iets over.
Ligt eraan wat je zoekt, de Darth Vader series zijn erg goed en persoonlijk erg fan van Doctor Aphra. Alles wat Charles Soule heeft geschreven is sowieso wel een aanrader.
Comic-verkopen lopen al jaren terug, dat is niet alleen voorbehouden aan de Star Wars comics.

Ik lees eigenlijk alles wat van Marvel afkomt, kan niets zeggen over de zaken die nog via IDW lopen.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 1 november 2019 @ 14:49:28 #140
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_189729850
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 november 2019 14:01 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Tja, Disney kocht zowel Marvel als LucasArts
LucasFilm. ;)
LucasArts is de gamesdivisie die daaronder viel.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  zaterdag 2 november 2019 @ 11:16:13 #141
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_189743346
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 12:23 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik vind het wel bijzonder dat Disney met de Marvel films zo goed doet. (bijna) alles klopt gewoon in dat universum. (bijna) iedereen is lyrisch over de manier waarop het opgezet is. Ze hebben de perfecte blauwdruk en bij Star Wars voel alles zo onlogisch in elkaar steken. Of dat nou is omdat ze bang zijn de fans tegen het hoofd te stoten of het wat anders is, ik weet het niet.
Marvel is enorm formulewerk op een handvol uitzonderingen na, en mikt op popcorn entertainment, niet op fantastische verhalen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_189773820
Er bestaan maar 3 Star Wars films:

Star Wars, the Empire Strikes Back & Return of the Jedi.
  maandag 4 november 2019 @ 08:43:09 #143
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_189776165
:')
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  Moderator maandag 4 november 2019 @ 09:21:54 #144
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_189776529
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2019 11:16 schreef Skull-splitter het volgende:
op een handvol uitzonderingen na
Welke zijn dat want ik heb niets met superhelden films maar tegelijk vind ik het ook eigenlijk heel tof. Maar elke keer als ik er weer eens n probeer neig ik weer naar dat ik niets met superheldenfilms heb.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  dinsdag 5 november 2019 @ 02:03:17 #145
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_189790613
quote:
2s.gif Op maandag 4 november 2019 09:21 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Welke zijn dat want ik heb niets met superhelden films maar tegelijk vind ik het ook eigenlijk heel tof. Maar elke keer als ik er weer eens n probeer neig ik weer naar dat ik niets met superheldenfilms heb.
Uit de 20+ films vind ik vooral de buitenbeentjes interessant: eerste Iron-man, eerste Thor, Guardians, Ant-man, dat soort spul probeerde iig meer te zijn dan enkel "man wordt held", de rest leek daar een natte doorslag van.
Ik heb de reeks compleet op de plank staan, maar ik stond ervan versteld hoe weinig eigenlijk memorabel waren...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  Moderator dinsdag 5 november 2019 @ 08:49:35 #146
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_189791819
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 02:03 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Uit de 20+ films vind ik vooral de buitenbeentjes interessant: eerste Iron-man, eerste Thor, Guardians, Ant-man, dat soort spul probeerde iig meer te zijn dan enkel "man wordt held", de rest leek daar een natte doorslag van.
Ik heb de reeks compleet op de plank staan, maar ik stond ervan versteld hoe weinig eigenlijk memorabel waren...
Ikzelf heb eigenlijk alleen de x-men gevolgd omdat ik daar de jaren 90 cartoon serie leuk van vond en ook behoorlijk wat van de jaren 60/70 comics heb gelezen. Ik blijf het idee van x-men wel sterk vinden maar lang niet in alle films goed uitgewerkt. Van de films die jij noemt hebik alleen thor gezien en eerlijk gezegd vond ik die wel grappig maar ook niet echt bijzonder. Grootste buitenbeentje vond ik deadpool en ook wel erg vermakelijk :) Misschien dat ik die andere films die je noemt ook nog wel eens kijk. Bedankt voor de tip iig.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  woensdag 6 november 2019 @ 08:53:36 #147
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_189811938
Deadpool is alleen geen MCU.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 6 november 2019 @ 09:55:43 #148
8369 speknek
Another day another slay
pi_189812663
De enige goede Marvel films zijn beide Guardians of the Galaxy (eigenlijk gewoon Star Wars), Thor Ragnarok en de beide Captain Americas. De rest kan ik me prima mee vermaken maar zijn ook erg formulaisch (sp?))

(En into the spiderverse, maar dat is geen MCU)

[ Bericht 17% gewijzigd door speknek op 06-11-2019 10:04:36 ]
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 6 november 2019 @ 10:27:11 #149
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_189813064
Beide, het zijn er drie?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 6 november 2019 @ 10:40:40 #150
8369 speknek
Another day another slay
pi_189813237
Om een of andere reden zie ik Civil War altijd als een Avengers film. Maar verder vind ik Civil War ook niet echt goed. Ze doen heel erg hun best een conflict tussen waardenethiek en utilitarisme op te zetten en dan na tien minuten denkt de regisseur: Fuck it de kijkers zijn echt veel te dom hiervoor, hier is twee uur lang explosies.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 6 november 2019 @ 10:45:55 #151
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_189813315
Civil War vond ik om te huilen zo nietszeggend.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_189813719
stel dat ze met skywalker kilo ren bedoelen... wie zegt dat die rise er een aan de geode kant is?
ik speculeerde met mn broer laatst, zou het niet een verrassing zijn als dit laatste deel gewoon slecht afloopt? heb je gelijk een opzet voor de volgende drie. en de keizer komt ook terug.

ik hoop het, en na het vorige deel, blijkt dat ze niet terugdeinzen voor verwachtingen. wat mij betreft wordt het er dan alleen maar leuker op.
pi_189814717
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 11:18 schreef pokkerdepok het volgende:
stel dat ze met skywalker kilo ren bedoelen... wie zegt dat die rise er een aan de geode kant is?
ik speculeerde met mn broer laatst, zou het niet een verrassing zijn als dit laatste deel gewoon slecht afloopt? heb je gelijk een opzet voor de volgende drie. en de keizer komt ook terug.

ik hoop het, en na het vorige deel, blijkt dat ze niet terugdeinzen voor verwachtingen. wat mij betreft wordt het er dan alleen maar leuker op.
Een serie die gebouwd is op hoop en het goede laten aflopen met een slecht einde? Als ze echt van het merk af willen moeten ze dat doen ja. :D
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 6 november 2019 @ 12:33:11 #154
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_189814877
Het is ook "Skywalker", geen "the", "a".

Het kan alle kanten op, en ik hoop verrast te worden. Al gok ik op niet...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_189815104
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 12:23 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Een serie die gebouwd is op hoop en het goede laten aflopen met een slecht einde? Als ze echt van het merk af willen moeten ze dat doen ja. :D
de prequals lopen ook slecht af. en de populairste starwars film, empire, ook.
pi_189815247
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 12:49 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

de prequals lopen ook slecht af. en de populairste starwars film, empire, ook.
En Empire was de middelste net als Last Jedi die ook dramatisch eindigt.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_189815419
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 12:57 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

En Empire was de middelste net als Last Jedi die ook dramatisch eindigt.
klopt, maar deel drie was een laatste.
en ze kunnen natuurlijk ook dingen goed laten aflopen.. maar misschien niet die rise of skywalker. maar je zal wel gelijk hebben... na de laatste, waar luke van zn voetstuk viel, is er zoveel geklaag... ik vond het geniaal. ik hoef niet alleen maar bediend te worden met wat fans willen zien.
pi_189815502
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 13:09 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

klopt, maar deel drie was een laatste.
en ze kunnen natuurlijk ook dingen goed laten aflopen.. maar misschien niet die rise of skywalker. maar je zal wel gelijk hebben... na de laatste, waar luke van zn voetstuk viel, is er zoveel geklaag... ik vond het geniaal. ik hoef niet alleen maar bediend te worden met wat fans willen zien.
PT - opkomst Empire en val van Skywalker
OT - val Empire en 'redemption' van Skywalker
ST - opkomst First Order / Terugkeer Sidious en kans voor Skywalker om het allemaal nog goed te maken (Rise).

Past goed binnen de thema's, Lucas moest zonodig die 'Chosen One' ongein erin fietsen waardoor elke schrijver daarna zich in bochten moet wringen om alles een plek te geven dus ben benieuwd hoe ze dat gaan retconnen.
Papa Palpatine terugbrengen is een risico, hele benieuwd hoe ze dat gaan aanvliegen maar het wordt hoe dan ook afgerond en daarna kunnen we verder zonder dat Skywalker blok aan ons been.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 6 november 2019 @ 13:17:20 #159
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_189815534
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 12:49 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

de prequals lopen ook slecht af.
de prequels (met een e, overigens) zijn bewust zo gemaakt om het verhaal te vertellen hoe het zo gekomen is dat er rebellen zijn in A New Hope die de slechte keizer weg willen hebben. Dus die moeten wel slecht aflopen. De prequels zijn absoluut geen losstaand verhaal, wat episode 7 t/m 9 wel is.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_189815632
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 13:17 schreef Tokus het volgende:

[..]

de prequels (met een e, overigens) zijn bewust zo gemaakt om het verhaal te vertellen hoe het zo gekomen is dat er rebellen zijn in A New Hope die de slechte keizer weg willen hebben. Dus die moeten wel slecht aflopen. De prequels zijn absoluut geen losstaand verhaal, wat episode 7 t/m 9 wel is.
ja okee, maar wie zegt dat drie delen dan intro-slecht-goed moeten zijn... het hoeft niet hetzelfde te gaan als de originele drie. zou beetje saai zijn, toch, als ze dat elke keer zo gaan doen.
pi_189815661
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 13:14 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

PT - opkomst Empire en val van Skywalker
OT - val Empire en 'redemption' van Skywalker
ST - opkomst First Order / Terugkeer Sidious en kans voor Skywalker om het allemaal nog goed te maken (Rise).

Past goed binnen de thema's, Lucas moest zonodig die 'Chosen One' ongein erin fietsen waardoor elke schrijver daarna zich in bochten moet wringen om alles een plek te geven dus ben benieuwd hoe ze dat gaan retconnen.
Papa Palpatine terugbrengen is een risico, hele benieuwd hoe ze dat gaan aanvliegen maar het wordt hoe dan ook afgerond en daarna kunnen we verder zonder dat Skywalker blok aan ons been.
nou we zullen zien... zou ook flauw zijn als ze de keizer voor een aflevering terugbrengen, en dan wordt ie weer verslagen.
pi_189815690
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 13:29 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

nou we zullen zien... zou ook flauw zijn als ze de keizer voor een aflevering terugbrengen, en dan wordt ie weer verslagen.
Het is de overkoepelende bad guy van de hele Skywalker-saga, hij heeft in het geheel meer screentime gehad dan Snoke :P
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 6 november 2019 @ 14:10:56 #163
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_189816319
Ik moet toch zeggen dat ik dan niet bijzonder onder de indruk ben van de Skywalker bloedlijn in hun eigen saga. Anakin de massamoordenaar die enkel op 't einde 1 ding goed doet (en blijkbaar zelfs dat niet indien Palpatine nog leeft), Luke de ietwat slappe tussenpaus die als jedi nauwelijks een gevecht kon winnen en verder vooral neefje Ben op het slechte pad brengt door zijn zwakke opleiding. Tot slot Kylo als hysterische en makkelijk te benvloeden janksmoel. En Leia, I guess, die daar ook nog wat tussen hangt met haar inefficinte decennialange oorlog. Dus Rey moet ook al een Skywalker zijn indien ze de familie-eer nog enigszins willen redden, al blijf ik denken dat ze een Kenobi of een Palpatine is.

Nu is 't wel interessant om feilbare helden te hebben, maar dit is meer een familie van gevaarlijke knoeiers.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  woensdag 6 november 2019 @ 14:11:31 #164
8369 speknek
Another day another slay
pi_189816331
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 13:14 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

PT - opkomst Empire en val van Skywalker
OT - val Empire en 'redemption' van Skywalker
ST - opkomst First Order / Terugkeer Sidious en kans voor Skywalker om het allemaal nog goed te maken (Rise).

Past goed binnen de thema's, Lucas moest zonodig die 'Chosen One' ongein erin fietsen waardoor elke schrijver daarna zich in bochten moet wringen om alles een plek te geven dus ben benieuwd hoe ze dat gaan retconnen.
Papa Palpatine terugbrengen is een risico, hele benieuwd hoe ze dat gaan aanvliegen maar het wordt hoe dan ook afgerond en daarna kunnen we verder zonder dat Skywalker blok aan ons been.
Ik snap deze niet. The Chosen One was Anakin die balance in the Force kwam brengen. En dat heeft hij dan ook gedaan. Voor hem waren er honderden Jedi en maar twee Sith. Na de coup waren er nog maar twee Jedi en twee Sith, dus de lichte en donkere kant waren toen in balans. Prophecy fulfilled. Dus dat is geen blok meer aan het been. Alleen dat anderen nu ook force sensitive zijn is een domme retcon, maar ik gok dat Rey toch wel de dochter van Luke blijkt te zijn.

Dat Palpatine terugkomt van de dood kan verklaard worden aan de hand van dat hij de apprentice van Darth Plagueis was en die kennis had overgenomen voordat hij Plagueis the Wise in zijn slaap had gedood. Ben benieuwd of ze iets bedenken waardoor hij finaal doodgaat.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 6 november 2019 @ 14:15:04 #165
8369 speknek
Another day another slay
pi_189816383
quote:
99s.gif Op woensdag 6 november 2019 14:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik moet toch zeggen dat ik dan niet bijzonder onder de indruk ben van de Skywalker bloedlijn in hun eigen saga. Anakin de massamoordenaar die enkel op 't einde 1 ding goed doet (en blijkbaar zelfs dat niet indien Palpatine nog leeft), Luke de ietwat slappe tussenpaus die als jedi nauwelijks een gevecht kon winnen en verder vooral neefje Ben op het slechte pad brengt door zijn zwakke opleiding. Tot slot Kylo als hysterische en makkelijk te benvloeden janksmoel. En Leia, I guess, die daar ook nog wat tussen hangt met haar inefficinte decennialange oorlog. Dus Rey moet ook al een Skywalker zijn indien ze de familie-eer nog enigszins willen redden, al blijf ik denken dat ze een Kenobi of een Palpatine is.

Nu is 't wel interessant om feilbare helden te hebben, maar dit is meer een familie van gevaarlijke knoeiers.
Eigenlijk is het dan ook niet de Skywalker saga, maar de Sheev saga. Da's de enige die er vanaf het begin tot het einde bijzit en de machtigste Force gebruiker van allemaal is.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 6 november 2019 @ 14:48:53 #166
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_189816850
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 14:15 schreef speknek het volgende:

[..]

Eigenlijk is het dan ook niet de Skywalker saga, maar de Sheev saga. Da's de enige die er vanaf het begin tot het einde bijzit en de machtigste Force gebruiker van allemaal is.
Het is waarschijnlijk wel de meest interessante figuur uit de hele reeks. Verrassend genoeg vooral dankzij de prequels waarin hij n van de zeldzame lichtpunten was en waarin de potentieel interessantste, Vader, hoofdzakelijk werd verneukt.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_189816923
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 13:30 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Het is de overkoepelende bad guy van de hele Skywalker-saga, hij heeft in het geheel meer screentime gehad dan Snoke :P
haha ja... ik denk dat ie blijft.
pi_189817025
quote:
99s.gif Op woensdag 6 november 2019 14:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik moet toch zeggen dat ik dan niet bijzonder onder de indruk ben van de Skywalker bloedlijn in hun eigen saga. Anakin de massamoordenaar die enkel op 't einde 1 ding goed doet (en blijkbaar zelfs dat niet indien Palpatine nog leeft), Luke de ietwat slappe tussenpaus die als jedi nauwelijks een gevecht kon winnen en verder vooral neefje Ben op het slechte pad brengt door zijn zwakke opleiding. Tot slot Kylo als hysterische en makkelijk te benvloeden janksmoel. En Leia, I guess, die daar ook nog wat tussen hangt met haar inefficinte decennialange oorlog. Dus Rey moet ook al een Skywalker zijn indien ze de familie-eer nog enigszins willen redden, al blijf ik denken dat ze een Kenobi of een Palpatine is.

Nu is 't wel interessant om feilbare helden te hebben, maar dit is meer een familie van gevaarlijke knoeiers.
t zijn geen marvel helden, dat is zeker. maar dat geeft niet. luke was gewoon een verwarde boerenzoon, echt een jochie. dat ie toch held werd, was daarom des te mooier. en dat ie faalde en zich weer terugvocht, ook. en, vind ik persoonlijk, dat ie eindigd als verbitterde oude man die probeerde zn neefje te vermoorden en dan nog een keer de boel redt, ook mooi.
alle jedi uit het hele verhaal falen. sterker nog, het hele idee van de jedi faalt. dat is star wars.
  woensdag 6 november 2019 @ 16:25:16 #169
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_189818113
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 11:18 schreef pokkerdepok het volgende:
stel dat ze met skywalker kilo ren bedoelen... wie zegt dat die rise er een aan de geode kant is?
ik speculeerde met mn broer laatst, zou het niet een verrassing zijn als dit laatste deel gewoon slecht afloopt? heb je gelijk een opzet voor de volgende drie. en de keizer komt ook terug.

ik hoop het, en na het vorige deel, blijkt dat ze niet terugdeinzen voor verwachtingen. wat mij betreft wordt het er dan alleen maar leuker op.
Zou wel wat ver gezocht zijn aangezien Ben een Solo is. Zijn moeder is dan wel een Skywalker, maar toch.

Op zich zou een slechte afloop ook wel grappig zijn, maar nog meer films in dit saga hoeft van mij niet.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 6 november 2019 @ 16:26:00 #170
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_189818126
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 15:07 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

t zijn geen marvel helden, dat is zeker. maar dat geeft niet. luke was gewoon een verwarde boerenzoon, echt een jochie. dat ie toch held werd, was daarom des te mooier. en dat ie faalde en zich weer terugvocht, ook. en, vind ik persoonlijk, dat ie eindigd als verbitterde oude man die probeerde zn neefje te vermoorden en dan nog een keer de boel redt, ook mooi.
alle jedi uit het hele verhaal falen. sterker nog, het hele idee van de jedi faalt. dat is star wars.
Tot nu toe wel.
Dit moet het deel zijn om het ultieme tegendeel te bewijzen.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 6 november 2019 @ 16:54:46 #171
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_189818498
De hele Jedi Order was een lachertje. Een Praat groepje met gefrustreerde Jedi.
pi_189827343
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2019 14:11 schreef speknek het volgende:

[..]

Ik snap deze niet. The Chosen One was Anakin die balance in the Force kwam brengen. En dat heeft hij dan ook gedaan. Voor hem waren er honderden Jedi en maar twee Sith. Na de coup waren er nog maar twee Jedi en twee Sith, dus de lichte en donkere kant waren toen in balans. Prophecy fulfilled. Dus dat is geen blok meer aan het been. Alleen dat anderen nu ook force sensitive zijn is een domme retcon, maar ik gok dat Rey toch wel de dochter van Luke blijkt te zijn.
Maar de Jedi en Sith hebben geen alleenrecht op het gebruik van the force. Er zijn legio andere culturen en groeperingen in het universum die iets met die force doen dus ik zie niet zo goed wat daaraan geretconned is.
Na de coup waren er nog tientallen Jedi op de vlucht dus het was ook niet zo alsof er direct een balans was alsof Thanos een keer met z'n vingers knipte :P

Ik hoop niet dat Rey een Skywalker is, die hele saga is al zo'n incestueuze bende... laat Rey gewoon lekker een nobody zijn.

quote:
Dat Palpatine terugkomt van de dood kan verklaard worden aan de hand van dat hij de apprentice van Darth Plagueis was en die kennis had overgenomen voordat hij Plagueis the Wise in zijn slaap had gedood. Ben benieuwd of ze iets bedenken waardoor hij finaal doodgaat.
Plagueis is een optie, maar ook bijv de manier waarop Momin het deed uit de Darth Vader comic; die had zijn essence in een masker gezet. Palps zou zijn Essence overgebracht kunnen hebben naar de Death Star. Maar we zullen zien wat ze er mee doen.

quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 16:25 schreef Komakie het volgende:

[..]

Zou wel wat ver gezocht zijn aangezien Ben een Solo is. Zijn moeder is dan wel een Skywalker, maar toch.

Op zich zou een slechte afloop ook wel grappig zijn, maar nog meer films in dit saga hoeft van mij niet.
Ben was Skywalker genoeg voor Snoke, die had het specifiek over z'n bloedlijn. Die achternaam boeit verder niet zo.

En dit is de laatste film in de saga dus die gaan ze echt niet slecht af laten lopen en dit gaat er hoe dan ook weer eentje zijn waar heel veel mensen boos over gaan worden omdat het ergens niet klopt met 40 jaar hype die ze in hun hoofd hebben opgebouwd maar dat gaat iig iets zijn waar de volgende films geen last van zullen hebben (hoop ik dan toch).
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_189827447
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 16:25 schreef Komakie het volgende:

[..]

Zou wel wat ver gezocht zijn aangezien Ben een Solo is. Zijn moeder is dan wel een Skywalker, maar toch.

Op zich zou een slechte afloop ook wel grappig zijn, maar nog meer films in dit saga hoeft van mij niet.
meer lijkt me onvermijdelijk. ze gaan geen 30 jaar wachten.
het zal rey wel zijn, de skywalker.
pi_189827482
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 07:37 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Maar de Jedi en Sith hebben geen alleenrecht op het gebruik van the force. Er zijn legio andere culturen en groeperingen in het universum die iets met die force doen dus ik zie niet zo goed wat daaraan geretconned is.
Na de coup waren er nog tientallen Jedi op de vlucht dus het was ook niet zo alsof er direct een balans was alsof Thanos een keer met z'n vingers knipte :P

Ik hoop niet dat Rey een Skywalker is, die hele saga is al zo'n incestueuze bende... laat Rey gewoon lekker een nobody zijn.
[..]

Plagueis is een optie, maar ook bijv de manier waarop Momin het deed uit de Darth Vader comic; die had zijn essence in een masker gezet. Palps zou zijn Essence overgebracht kunnen hebben naar de Death Star. Maar we zullen zien wat ze er mee doen.
[..]

Ben was Skywalker genoeg voor Snoke, die had het specifiek over z'n bloedlijn. Die achternaam boeit verder niet zo.

En dit is de laatste film in de saga dus die gaan ze echt niet slecht af laten lopen en dit gaat er hoe dan ook weer eentje zijn waar heel veel mensen boos over gaan worden omdat het ergens niet klopt met 40 jaar hype die ze in hun hoofd hebben opgebouwd maar dat gaat iig iets zijn waar de volgende films geen last van zullen hebben (hoop ik dan toch).
grote groep fans zullen nooit tevreden zijn.... boeit niet zo. die zijn nu zelfs de prequels aan het 'herwaarderen'. kwestie van tijd tot ze ook zullen zien hoe goed deze trilogie eigenlijk is. want dat is ie (in ieder geval de eerste twee).
pi_189827567
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 07:57 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

meer lijkt me onvermijdelijk. ze gaan geen 30 jaar wachten.
het zal rey wel zijn, de skywalker.
Ik ga voor Ben, om van Rey nu nog een Skywalker te maken terwijl de boodschap is dat iedereen het verschil kan maken zou haar character een stuk minder bijzonder maken.

En er komen nieuwe Star Wars film alleen is het hierna klaar met de Skywalkers. De volgende trilogie is iig geen onderdeel hiervan, maar er zal nog genoeg uitgebouwd worden in comics, tv-series en boeken.

quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 08:05 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

grote groep fans zullen nooit tevreden zijn.... boeit niet zo. die zijn nu zelfs de prequels aan het 'herwaarderen'. kwestie van tijd tot ze ook zullen zien hoe goed deze trilogie eigenlijk is. want dat is ie (in ieder geval de eerste twee).
De backlash op de prequels was de voornaamste reden dat Lucas de boel verkocht heeft, maar dat lijken er veel weer vergeten te zijn. Die 'grote groep' is vooral actief op twitter en reddit, zag wat dingen voorbij komen van de 'fandom menace' die vooral met heel veel kloons doen alsof het heel groot is :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_189827766
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 08:26 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ik ga voor Ben, om van Rey nu nog een Skywalker te maken terwijl de boodschap is dat iedereen het verschil kan maken zou haar character een stuk minder bijzonder maken.

En er komen nieuwe Star Wars film alleen is het hierna klaar met de Skywalkers. De volgende trilogie is iig geen onderdeel hiervan, maar er zal nog genoeg uitgebouwd worden in comics, tv-series en boeken.
[..]

De backlash op de prequels was de voornaamste reden dat Lucas de boel verkocht heeft, maar dat lijken er veel weer vergeten te zijn. Die 'grote groep' is vooral actief op twitter en reddit, zag wat dingen voorbij komen van de 'fandom menace' die vooral met heel veel kloons doen alsof het heel groot is :')
dat geloof ik... ook met zn allen even de nieuwste trailers de grond in boren op youtube...
pi_189831679
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 15:07 schreef pokkerdepok het volgende:
het hele idee van de jedi faalt. dat is star wars.
daarom richt Rey een nieuwe orde op genaamd skywalker dat force gebruikers die in balans zijn en dus de donkere en lichte zijde van de force gebruiken. deze orde noemt men skywalker in ere van Luke. daarom heet de film the Rise of Skywalker

called it first!
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
pi_189833147
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 13:19 schreef DestroyerPiet het volgende:

[..]

daarom richt Rey een nieuwe orde op genaamd skywalker dat force gebruikers die in balans zijn en dus de donkere en lichte zijde van de force gebruiken. deze orde noemt men skywalker in ere van Luke. daarom heet de film the Rise of Skywalker

called it first!
zou best kunnen ja.
  vrijdag 8 november 2019 @ 07:31:39 #179
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_189845613
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 13:19 schreef DestroyerPiet het volgende:

[..]

daarom richt Rey een nieuwe orde op genaamd skywalker dat force gebruikers die in balans zijn en dus de donkere en lichte zijde van de force gebruiken. deze orde noemt men skywalker in ere van Luke. daarom heet de film the Rise of Skywalker

called it first!
Zogeheten Grey Jedi zijn al jaren een dingetje.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_189845764
of de "rise" is een soort "resurrection" en Anakin en/of Luke komen terug.
  vrijdag 8 november 2019 @ 08:18:07 #181
8369 speknek
Another day another slay
pi_189845844
Er is nog maar een Skywalker en dat is Leia. Overigens ook de enige die een Sky Walk heeft gemaakt. En uit de dood gerisen is.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 8 november 2019 @ 08:31:25 #182
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_189845932
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 08:18 schreef speknek het volgende:
Er is nog maar een Skywalker en dat is Leia. Overigens ook de enige die een Sky Walk heeft gemaakt. En uit de dood gerisen is.
*mompel*Ben

Maar zoals aangegeven: geen the, geen a, alleen skywalker
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2019 14:11 schreef speknek het volgende:
Alleen dat anderen nu ook force sensitive zijn is een domme retcon
Eh, nee.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 8 november 2019 @ 08:48:41 #183
8369 speknek
Another day another slay
pi_189846075


*there are thousands of others and some have the strongest Force powers without training.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Public Relations / Redactie Film vrijdag 8 november 2019 @ 11:45:03 #184
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_189848283
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 13:19 schreef DestroyerPiet het volgende:

[..]

daarom richt Rey een nieuwe orde op genaamd skywalker dat force gebruikers die in balans zijn en dus de donkere en lichte zijde van de force gebruiken. deze orde noemt men skywalker in ere van Luke. daarom heet de film the Rise of Skywalker

called it first!
Exact mijn theorie. Rijmt ook met de andere afsluit-titels. Revenge of the Sith. Return of the Jedi. The Rise of Skywalker. Indien Skywalker de naam voor de Grey Jedi blijkt te zijn en ze berhaupt dat pad op gaan.
  vrijdag 8 november 2019 @ 14:24:01 #185
144695 Sinister-D-
NL'er in Belgi
pi_189850706
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 08:48 schreef speknek het volgende:
[ afbeelding ]

*there are thousands of others and some have the strongest Force powers without training.
dat heeft toch gewoon betrekking op Leia, wat duidelijk wordt in RotJ.
Dat Obi-Wan dat zou moeten weten op dat moment is een retcon in de prequels.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_189850714
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 08:48 schreef speknek het volgende:
[ afbeelding ]

*there are thousands of others and some have the strongest Force powers without training.
Lol
  zaterdag 9 november 2019 @ 02:42:40 #187
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_189861223
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 08:48 schreef speknek het volgende:
[ afbeelding ]

*there are thousands of others and some have the strongest Force powers without training.
Iets met de voorspelling en niet alle force sensitives :')
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zaterdag 9 november 2019 @ 13:13:22 #188
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_189864693
Ben Skywalker daar gaat Rise over
pi_189867333
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 13:13 schreef KingRadler het volgende:
Ben Skywalker daar gaat Rise over
*Solo

En bedankt Hans voor wederom een ontzettend zinnige bijdrage ^O^
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 9 november 2019 @ 19:14:39 #190
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_189868669
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 17:26 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

*Solo

En bedankt Hans voor wederom een ontzettend zinnige bijdrage ^O^
die oneliners van hem zonder enige bronnen of onderbouwing zijn altijd zo mooi he?
Nothing lasts forever but the certainty of change
  zondag 10 november 2019 @ 19:37:02 #191
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_189884105
Ik begrijp dat de screenings tot nu toe dramatische ratings krijgen.

quote:
"It's claimed that three cuts of Star Wars: The Rise of Skywalker exist: A Kathleen Kennedy / J.J. Abrams version that absolutely tanked with test screening audiences; a second one featuring mandates from Disney CEO Bob Iger; with the third from George Lucas.

It's said the Star Wars test screenings were made up with a quarter of hardcore fans, a quarter who said they are simply fans, a quarter who are aware of Star Wars but don't buy merchandise or consider themselves big fans, and a quarter of people who are just as likely to see any movie (general audience).

Regarding the Kennedy / Abrams version, it said the first act is said to be pretty good and scored a 65 at the test screening; however it is all downhill from there.

The second act scored a 12, and is said to be "really really bad."

The third act scored only a 4, with only the general audience people giving it points.

The aggregate score for the Kathleen Kennedy / J.J. Abrams cut is said to be a 29, just awful.

Iger sat in on one of the last test screenings and is said to be p-ssed.
Iger is said to have flipped his lid and immediately ordered a redo.

IGER VERSION
Disney CEO Bob Iger is said to have ordered a rework of the latter half of the first act and some of the second half.

The Iger test screening for Star Wars: The Rise of Skywalker is said to have fared better at a 65.

GEORGE LUCAS VERSION
With the Kenney / Abrams version and the Iger version scoring not as high as hoped, George Lucas, who is said to have worked on some early writing on the flick, offers help and incorporates both the Kenney / Abrams version and the Iger version...

The Lucas version is said to have scored an 88."
Voor wat het waard is.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_189884526
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 19:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik begrijp dat de screenings tot nu toe dramatische ratings krijgen.
[..]

Voor wat het waard is.
:')

Toch mooi dat Lucas eerst werd uitgekotst en nu ineens de "beste" versie zou hebben geadviseerd..
pi_189889993
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 19:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik begrijp dat de screenings tot nu toe dramatische ratings krijgen.
[..]

Voor wat het waard is.
Het ziet er vooral uit als het zoveelste verzonnen verhaal eigenlijk.Kathleen Kennedy verziekt Star Wars, Bob Iger's naam is een keer genoemd dus die doet nu spontaan ook iets met Star Wars en waarom zouden ze in godsnaam Lucas terugvragen?

Ik zie vooral veel mensen geld/clicks verdienen met nieuwsberichten over hoe Star Wars gedoemd is

MakingStarWars twitterde op zondag 10-11-2019 om 02:04:29 I spoke to sources in Disney, Lucasfilm, & in the theater industry & I can tell you that they say there have been zero test screenings of a Star Wars film. It is an attempt to manufacture "poutrage" instead of creative content. Thanks for coming to my TED Talk. reageer retweet
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 19:58 schreef lord_bono het volgende:

[..]

:')

Toch mooi dat Lucas eerst werd uitgekotst en nu ineens de "beste" versie zou hebben geadviseerd..
Terwijl zijn versie van de ST ongeveer op 1 A4-tje paste en vooral zou ingaan op de mythische zijde van The Force... (maar wel met Luke als exile en een vrouwelijk hoofdpersonage). Als Lucas die had gemaakt was Skywalker Ranch met de grond gelijk gemaakt denk ik :')

[ Bericht 22% gewijzigd door Ceased2Be op 11-11-2019 07:38:23 ]
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  Moderator maandag 11 november 2019 @ 09:33:51 #194
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_189890994
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 13:19 schreef DestroyerPiet het volgende:

[..]

daarom richt Rey een nieuwe orde op genaamd skywalker dat force gebruikers die in balans zijn en dus de donkere en lichte zijde van de force gebruiken. deze orde noemt men skywalker in ere van Luke. daarom heet de film the Rise of Skywalker

called it first!
Er komt gewoon weer een messias kindje die dark en light is. Kindje van rey en ben natuurlijk.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_189892034
quote:
2s.gif Op maandag 11 november 2019 09:33 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Er komt gewoon weer een messias kindje die dark en light is. Kindje van rey en ben natuurlijk.
Zowel Rey als Ben zijn al 'dark en light', Rey is geen Jedi en Ben geen Sith.
Ben zegt letterlijk in TFA dat hij het licht voelt roepen, Rey gaat in TLJ 'straigh to the dark'.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  maandag 11 november 2019 @ 11:16:07 #196
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_189892204
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2019 07:03 schreef Ceased2Be het volgende:

Ik zie vooral veel mensen geld/clicks verdienen met nieuwsberichten over hoe Star Wars gedoemd is.
Dit. En helaas niet uniek voor Star Wars.

Sensatiezucht en onvrede zijn een slechte combinatie op internet, waar een paar mondademers met een uitgesproken maar slecht onderbouwde mening al snel een kleine volksopstand kan ontketenen, met paniekvoetbal als gevolg.

Je ziet dit bij filmfranchises, comic books, producten in ontwikkeling en bijvoorbeeld kickstarters.

En bij SW zit er een hele meute thuis op de bank die een alleenrecht claimt op wat een goede film is omdat ze de OT in de bios gezien hebben, en l het nieuwe is per definitie slecht omdat het in hun ogen niet aansluit. Nul tolerantie voor enige vernieuwing of verdieping.

Ik bedoel, de prequels zijn niet de beste films ooit, maar het vormt wel degelijk de opmars naar de OT en is gewoon prima space opera. Lucas had er alleen beter aan gedaan om iets meer tegengas te krijgen, want haalt niet het maximale uit wat er was.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 11 november 2019 @ 11:31:10 #197
8369 speknek
Another day another slay
pi_189892398
Ik zit een aantal films nu nog een keer te kijken in aanloop naar RoS, maar de prequels zijn wel echt slecht. Zelfs RotS is voor de helft een rommeltje met matige cinematografie en debiele momenten. En TLJ is toch wel een van de beste. Een van de weinige Star Wars films die pathos en een boodschap toevoegt aan het standaard heldenverhaal.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 11 november 2019 @ 11:34:59 #198
8369 speknek
Another day another slay
pi_189892432
quote:
2s.gif Op maandag 11 november 2019 09:33 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Er komt gewoon weer een messias kindje die dark en light is. Kindje van rey en ben natuurlijk.
Incest :P.
Na nog een keer TLJ gekeken te hebben, hinten ze toch wel heel erg op dat ze familie zijn. De connectie die Rey en Ben hebben wordt zelfs in een shot meteen afgewisseld met Luke en Leia die elkaar aanvoelen. Ik weet dat ze dat ook gebruiken om dat idee op te bouwen om vervolgens te zeggen dat Rey een nobody is (met let the past die), maar het zou toch wel onlogisch zijn dat twee vreemden zo'n connectie hebben in the Force.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_189892461
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2019 11:34 schreef speknek het volgende:

[..]

Incest :P.
Na nog een keer TLJ gekeken te hebben, hinten ze toch wel heel erg op dat ze familie zijn. De connectie die Rey en Ben hebben wordt zelfs in een shot meteen afgewisseld met Luke en Leia die elkaar aanvoelen. Ik weet dat ze dat ook gebruiken om dat idee op te bouwen om vervolgens te zeggen dat Rey een nobody is (met let the past die), maar het zou toch wel onlogisch zijn dat twee vreemden zo'n connectie hebben in the Force.
De in-universe verklaring tot nu toe is dat dat is opgezet door Snoke. Ik hoop van ganser harte dat het geen familie is want dan wordt het wel weer een erg incestueuze bende.
De enige die nog voor nageslacht gezorgd kon hebben was Luke en dan zou verdomd goed verklaard moeten worden waarom Luke z'n eigen dochter niet herkende in TLJ.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  maandag 11 november 2019 @ 12:04:01 #200
8369 speknek
Another day another slay
pi_189892721
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2019 11:38 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

De in-universe verklaring tot nu toe is dat dat is opgezet door Snoke. Ik hoop van ganser harte dat het geen familie is want dan wordt het wel weer een erg incestueuze bende.
De enige die nog voor nageslacht gezorgd kon hebben was Luke en dan zou verdomd goed verklaard moeten worden waarom Luke z'n eigen dochter niet herkende in TLJ.
Mwah het "mighty Skywalker blood" kan verklaren waarom ze zo abnormaal sterk met de Force is. Volgens mij was dat ook de oorspronkelijke boodschap bij TFA, dat dit een trilogie over de kinderen zou zijn. En Luke vraagt alleen in het begin "who ARE you" hij zou zijn dochter dan al 20 jaar niet gezien moeten hebben, daarna heeft hij het er niet meer over. Hij heeft zichzelf ook opzettelijk van de Force afgesloten wat ertoe geleid heeft dat hij haar awakening niet gevoeld heeft. Het is allemaal een beetje gekunsteld, maar het kan wel.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_189893054
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2019 12:04 schreef speknek het volgende:

[..]

Mwah het "mighty Skywalker blood" kan verklaren waarom ze zo abnormaal sterk met de Force is. Volgens mij was dat ook de oorspronkelijke boodschap bij TFA, dat dit een trilogie over de kinderen zou zijn. En Luke vraagt alleen in het begin "who ARE you" hij zou zijn dochter dan al 20 jaar niet gezien moeten hebben, daarna heeft hij het er niet meer over. Hij heeft zichzelf ook opzettelijk van de Force afgesloten wat ertoe geleid heeft dat hij haar awakening niet gevoeld heeft. Het is allemaal een beetje gekunsteld, maar het kan wel.
Het zou Luke nog wel een grotere lul maken als hij ook nog eens een kind verwekt heeft en er verder niet meer naar omkijkt :D
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  maandag 11 november 2019 @ 19:05:27 #202
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_189897717
Rey is keihard een clone van de keizer.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_189897948
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2019 19:05 schreef Skull-splitter het volgende:
Rey is keihard een clone van de keizer.
Dat was mijn theorie ten tijde van VII ook, maar nu hoop ik vooral dat het verhaal geen kloon whatsoever bevat.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_189898305
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2019 19:05 schreef Skull-splitter het volgende:
Rey is keihard een clone van de keizer.
Als Anakin z'n vader Palpatine is, en Palpatine heeft Episode VI overleeft, dan kan Rey een dochter zijn van Palpatine en kan de moeder van Rey een "nobody" zijn.

Als dit het verhaal zou zijn, dan snap ik echter niet goed wat Snoke z'n functie was (tenzij dat een puppet van Palpatine was) en is de opbouw van de trilogie ronduit raar te noemen.
pi_189905296
Begin nu aan Star Wars: The Mandalorian.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 49% gewijzigd door CoExist op 12-11-2019 10:55:18 ]
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  Public Relations / Redactie Film dinsdag 12 november 2019 @ 10:51:24 #206
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_189905471
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 november 2019 10:29 schreef CoExist het volgende:
Begin nu aan Star Wars: The Mandalorian.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga even naar het juiste topic. Ik verwacht hier geen Mandalorion spoilers.
pi_189905533
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 10:51 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]

Ga even naar het juiste topic. Ik verwacht hier geen Mandalorion spoilers.
Excuus, heb het ff in een spoilertag gezet.
Ik heb een The Mandalorian sub-topic aangemaakt.

[ Bericht 1% gewijzigd door CoExist op 12-11-2019 11:16:21 ]
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  dinsdag 12 november 2019 @ 23:41:49 #208
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_189916951
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2019 19:40 schreef catfish het volgende:

[..]

Als Anakin z'n vader Palpatine is, en Palpatine heeft Episode VI overleeft, dan kan Rey een dochter zijn van Palpatine en kan de moeder van Rey een "nobody" zijn.

Als dit het verhaal zou zijn, dan snap ik echter niet goed wat Snoke z'n functie was (tenzij dat een puppet van Palpatine was) en is de opbouw van de trilogie ronduit raar te noemen.
Zit je nog vast aan Kylo zijn uitspraak waarbij beide dronkaards zouden zijn. Ik zou een korrel zout nemen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  donderdag 14 november 2019 @ 16:47:03 #209
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_189940507
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2019 19:40 schreef catfish het volgende:

[..]

Als Anakin z'n vader Palpatine is, en Palpatine heeft Episode VI overleeft, dan kan Rey een dochter zijn van Palpatine en kan de moeder van Rey een "nobody" zijn.

Als dit het verhaal zou zijn, dan snap ik echter niet goed wat Snoke z'n functie was (tenzij dat een puppet van Palpatine was) en is de opbouw van de trilogie ronduit raar te noemen.
Gezien de aangewezigheid van Snoke in de eerste film snap ik uberhaupt totaal niet waarom hij is afgekapt in de 2de film. Dat hij een puppet van Palpatine was lijkt me sowieso wel duidelijk. Of tenminste, het zou mij totaal niet verbazen.

Snoke is in ieder geval het meest stom neergezette karakter van de nieuwe trilogie in mijn optiek.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 14 november 2019 @ 16:47:26 #210
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_189940518
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 23:41 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Zit je nog vast aan Kylo zijn uitspraak waarbij beide dronkaards zouden zijn. Ik zou een korrel zout nemen.
Zou die niet gewoon maar wat geroepen hebben?
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  Moderator donderdag 14 november 2019 @ 17:06:35 #211
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_189940748
Kaartjes alvast gereserveerd voor de 18e december. Mij benieuwen. :).
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  vrijdag 15 november 2019 @ 05:54:14 #212
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_189949146
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 16:47 schreef Komakie het volgende:

[..]

Zou die niet gewoon maar wat geroepen hebben?
Waar denk je dat die korrel zout voor is?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 15 november 2019 @ 13:52:29 #213
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_189953867
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2019 05:54 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Waar denk je dat die korrel zout voor is?
Ik dacht dat je met die korrel zout op iets anders doelde dan op Kylo Ren zijn uitspraak.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zaterdag 16 november 2019 @ 00:51:59 #214
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_189964515
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2019 13:52 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik dacht dat je met die korrel zout op iets anders doelde dan op Kylo Ren zijn uitspraak.
Nee, Kylo deed een wanhopige poging om te manipuleren.

Ze kan overigens ook een clone van Luke zijn. Maar we zien het over een ruime maand. Kaarten zijn besteld.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_190003508
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 00:51 schreef Skull-splitter het volgende:
Ze kan overigens ook een clone van Luke zijn. Maar we zien het over een ruime maand. Kaarten zijn besteld.
Rey is een vrouw. dat betekent dat ze per defenitie geen Clone van een luke of palpatine kan zijn omdat dat mannen zijn
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
  maandag 18 november 2019 @ 13:34:15 #216
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_190004161
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 13:06 schreef DestroyerPiet het volgende:

[..]

Rey is een vrouw. dat betekent dat ze per defenitie geen Clone van een luke of palpatine kan zijn omdat dat mannen zijn
Schattig, zo beperkt denken.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  Moderator maandag 18 november 2019 @ 13:54:54 #217
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_190004672
Nog maar een maand! *O*
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  maandag 18 november 2019 @ 14:24:46 #218
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_190005129
Ben niet meteen fan van personages waarbij ze met kloon komen aanzetten als origine. Dan vind ik zelfs midichlorians nog interessanter als uitleg.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_190005380
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 13:06 schreef DestroyerPiet het volgende:

[..]

Rey is een vrouw. dat betekent dat ze per defenitie geen Clone van een luke of palpatine kan zijn omdat dat mannen zijn
Dat kan zeker. Als Star Wars die pad op gaat, is het niet de eerste. Bijvoorbeeld, Time Enough for Love van Robert Heinlein. Bizar genoeg zou je theoretisch in het echt, een vrouwelijke kloon van een man kunnen maken.
pi_190007311
quote:
11s.gif Op maandag 18 november 2019 14:43 schreef Doler12 het volgende:
Dat kan zeker. Als Star Wars die pad op gaat, is het niet de eerste. Bijvoorbeeld, Time Enough for Love van Robert Heinlein. Bizar genoeg zou je theoretisch in het echt, een vrouwelijke kloon van een man kunnen maken.
Maar een kloon is toch een exacte kopie. als je daar dan vervolgens veranderingen aan gaat brengen dan is het toch geen kopie meer? maar meer een designer baby/mens.

en in star wars zijn de klonen toch een exacte kopie. bijvoorbeeld de clone troopers zijn toch kopien van Jango Fett?
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
pi_190022086
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  dinsdag 19 november 2019 @ 19:44:08 #222
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_190025402
quote:
Goed artikel, al zitten er weinig verrassingen in.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 22 november 2019 @ 09:25:08 #223
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_190064000
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2019 19:44 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Goed artikel, al zitten er weinig verrassingen in.
Je vind het niet verrassend dat ze zegt dat het moeilijke films zijn om te maken omdat er geen bronmateriaal is?
Zelf vind ik het een van de domste opmerkingen van het decennium.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  vrijdag 22 november 2019 @ 09:59:28 #224
8369 speknek
Another day another slay
pi_190064387
Dat vind je een van de domste opmerkingen van het decennium?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 22 november 2019 @ 12:37:12 #225
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_190066305
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 09:25 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Je vind het niet verrassend dat ze zegt dat het moeilijke films zijn om te maken omdat er geen bronmateriaal is?
Zelf vind ik het een van de domste opmerkingen van het decennium.
tsja, er was geen bronmateriaal, want ze besloten om nieuwe films te maken en dan nog eens te kijken wat voor verhaal er bij zou kunnen. In plaats van eerst te bedenken hoe het verhaal gaat lopen en dan de films erbij te maken...
Nothing lasts forever but the certainty of change
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 22 november 2019 @ 12:47:36 #226
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_190066465
Hot Toys heeft overigens al wat nieuwe actiefiguren aangekondigd, waarin een spoilertje zit (waarmee ze toch weer een keer iedereen een "ooooooooo dat zat ook in de 1e film!!!!!!! TOF!!!!"-momentje geven in de film)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(deze figuren zijn niet voor iedereen weggelegd, want ze kosten 200+ euro per stuk)

of zat dit moment al in een trailer? ik kan het me niet herinneren
Nothing lasts forever but the certainty of change
  vrijdag 22 november 2019 @ 23:05:39 #227
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_190076532
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 november 2019 12:47 schreef Tokus het volgende:
Hot Toys heeft overigens al wat nieuwe actiefiguren aangekondigd, waarin een spoilertje zit (waarmee ze toch weer een keer iedereen een "ooooooooo dat zat ook in de 1e film!!!!!!! TOF!!!!"-momentje geven in de film)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(deze figuren zijn niet voor iedereen weggelegd, want ze kosten 200+ euro per stuk)

of zat dit moment al in een trailer? ik kan het me niet herinneren
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 09:25 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Je vind het niet verrassend dat ze zegt dat het moeilijke films zijn om te maken omdat er geen bronmateriaal is?
Zelf vind ik het een van de domste opmerkingen van het decennium.
Nee, dat vind ik niet verrassend. Ze heeft het namelijk over verfilming van bestaand materiaal, en hoewel er een sloot aan comics, boeken en weet ik niet wat nog meer is, is niets daarvan echt een Episode 7-9 geweest, waardoor ze zelfs met al die inspiratie wel een eigen verhaal moesten bouwen.

Natuurlijk kun je dat heel kort door de bocht verkeerd opvatten, maar tis gewoon niet wat ze gezegd heeft.

quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 09:59 schreef speknek het volgende:
Dat vind je een van de domste opmerkingen van het decennium?
In dit interview of in het algemeen? :v
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_190154940
quote:
:') :') :')

Al vaker ontkracht.

Nu ook door JJ Abrams,
ESQ: I know you just finished the movie as of last night, but has anyone seen the finished finished product yet?

JJA: Oh yeah, yeah. Sure, I mean the final final? No. I mean the truth is, I have not even gotten to see the final product. The way it works is you do the mix, you go back and forth between two different places like you’re doing the picture at the color correction place, you’re doing the sound at the mix stage, so it’s like you’re getting it in pieces, where you say “Oh that looks amazing!” but there's no sound to it. And then you go and you say “Oh that sounds incredible!" Then you’re still putting pieces together in your head, but of course I’ve shown it at a friends and family screening, but we’ve never done like a test screening.

https://www.esquire.com/e(...)tter_impression=true

[ Bericht 15% gewijzigd door lord_bono op 27-11-2019 19:00:00 ]
pi_190155668
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 november 2019 12:47 schreef Tokus het volgende:
Hot Toys heeft overigens al wat nieuwe actiefiguren aangekondigd, waarin een spoilertje zit (waarmee ze toch weer een keer iedereen een "ooooooooo dat zat ook in de 1e film!!!!!!! TOF!!!!"-momentje geven in de film)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(deze figuren zijn niet voor iedereen weggelegd, want ze kosten 200+ euro per stuk)

of zat dit moment al in een trailer? ik kan het me niet herinneren
vraag je je toch af bij wie ze gaat trainen.
pi_190156614
quote:
Vraag me echt af hoeveel geld dit soort figuren ophalen met zulke onzin.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_190156764
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 19:21 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

vraag je je toch af bij wie ze gaat trainen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 27 november 2019 @ 20:18:53 #234
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_190156845
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2019 18:41 schreef lord_bono het volgende:

[..]

:') :') :')

Al vaker ontkracht.

Nu ook door JJ Abrams,
ESQ: I know you just finished the movie as of last night, but has anyone seen the finished finished product yet?

JJA: Oh yeah, yeah. Sure, I mean the final final? No. I mean the truth is, I have not even gotten to see the final product. The way it works is you do the mix, you go back and forth between two different places like you’re doing the picture at the color correction place, you’re doing the sound at the mix stage, so it’s like you’re getting it in pieces, where you say “Oh that looks amazing!” but there's no sound to it. And then you go and you say “Oh that sounds incredible!" Then you’re still putting pieces together in your head, but of course I’ve shown it at a friends and family screening, but we’ve never done like a test screening.

https://www.esquire.com/e(...)tter_impression=true
Dat Abrams dat zegt, betekent niet dat het waar is natuurlijk.
Stel dat het zo zou zijn dat de testscreenings rampzalig verlopen, dan gaat hij dat natuurlijk niet overal rondbazuinen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  woensdag 27 november 2019 @ 20:34:55 #235
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_190157146
Om Palpatine is ook veel onduidelijk.

Is het een kloon of heeft hij een warphole gebruikt in Return of the Jedi.

Er is veel fake news leaks in omloop. Hoe Palpatine terug is gekomen.
pi_190157212
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 20:34 schreef KingRadler het volgende:
Om Palpatine is ook veel onduidelijk.

Is het een kloon of heeft hij een warphole gebruikt in Return of the Jedi.

Er is veel fake news leaks in omloop. Hoe Palpatine terug is gekomen.
wie zegt dat hij terug is gekomen. kan ook zomaar een flashback of iets dergelijks zijn.
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 27 november 2019 @ 20:45:57 #237
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_190157382
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 20:37 schreef DestroyerPiet het volgende:

[..]

wie zegt dat hij terug is gekomen. kan ook zomaar een flashback of iets dergelijks zijn.
Of iets wat al door Ben Kenobi, Yoda en Anakin gebruikt is, namelijk hun force spirit. Waarom zouden Sith dat niet kunnen?
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_190159017
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 20:18 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Dat Abrams dat zegt, betekent niet dat het waar is natuurlijk.
Stel dat het zo zou zijn dat de testscreenings rampzalig verlopen, dan gaat hij dat natuurlijk niet overal rondbazuinen.
Lucasfilm heeft voor de vorige delen ook nooit testscreenings gedaan dus waarom nu beginnen?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_190159104
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 20:45 schreef Tokus het volgende:

[..]

Of iets wat al door Ben Kenobi, Yoda en Anakin gebruikt is, namelijk hun force spirit. Waarom zouden Sith dat niet kunnen?
Dat is voorbehouden aan light side users en daar was ome George redelijk strikt in. Maar zoiets als Lord Momin zou kunnen:

https://starwars.fandom.com/wiki/Mask_of_Lord_Momin

Leuke fantheorie: palps essence zit in het masker van vader. Kylo denkt dat hij met vader praat maar het is palps die hem manipuleert.

[ Bericht 7% gewijzigd door Ceased2Be op 27-11-2019 22:00:13 ]
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_190161583
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 20:14 schreef lord_bono het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha zou het? op zich wel goed getimed dan, de serie en dan de film.
pi_190161632
ik denk eerder dat palpie zichzelf terug brengt. hij zegt zelfs, noone is ever really gone. en heeft opgeschept over hoe hij doden kon terugbrengen, tegen anakin.
pi_190163140
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 23:59 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

haha zou het? op zich wel goed getimed dan, de serie en dan de film.
De een na laatste ep van the mandalorian komt op de releasedatum van ix uit. Zo zomaar kunnen dat er meer links zijn dan we denken.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_190163451
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 00:03 schreef pokkerdepok het volgende:
ik denk eerder dat palpie zichzelf terug brengt. hij zegt zelfs, noone is ever really gone. en heeft opgeschept over hoe hij doden kon terugbrengen, tegen anakin.
hoe Darth Plagueis dat kon.....

[ Bericht 0% gewijzigd door Sinister-D- op 28-11-2019 09:12:33 ]
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_190163750
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 08:14 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

hoe Darth Plagieus dat kon.....
Die toch redelijk dood bleef nadat hij in z'n slaap werd vermoord :p
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_190165045
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 07:13 schreef Ceased2Be het volgende:
De een na laatste ep van the mandalorian komt op de releasedatum van ix uit. Zo zomaar kunnen dat er meer links zijn dan we denken.
Oh god, hopelijk houden ze _O_ The Mandalorian _O_ zover mogelijk van de :r Disney Trilogie :r weg.
pi_190165176
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 10:40 schreef Aurelius het volgende:

[..]

Oh god, hopelijk houden ze _O_ The Mandalorian _O_ zover mogelijk van de :r Disney Trilogie :r weg.
Dus Disney is goed zolang het maar 100% safe op sentiment speelt?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_190167084
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 08:52 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Die toch redelijk dood bleef nadat hij in z'n slaap werd vermoord :p
Eigenlijk was het dat ie leven kon creren, anderen van de dood kon redden maar niet zichzelf.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  donderdag 28 november 2019 @ 17:22:19 #248
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_190169941
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 10:54 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Dus Disney is goed zolang het maar 100% safe op sentiment speelt?
Tuurlijk, want zo zijn fans die enkel en alleen de OT tolereren O+
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  donderdag 28 november 2019 @ 22:05:31 #250
8369 speknek
Another day another slay
pi_190175874
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 29 november 2019 @ 01:08:52 #251
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_190178508
quote:
Moet. Niet. Kijken...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_190180034
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 00:03 schreef pokkerdepok het volgende:
ik denk eerder dat palpie zichzelf terug brengt. hij zegt zelfs, noone is ever really gone. en heeft opgeschept over hoe hij doden kon terugbrengen, tegen anakin.
Om hem daarna te vertellen dat ie eigenlijk niet wist hoe het moest maar dat ze daar samen vast wel achter zouden komen... In canon zijn er nu meer voorbeelden van Sith die hun essence in een voorwerp hebben geplaatst en vooral maskers zijn in het Star Wars universe altijd erg krachtig en symbolisch geweest.
Palps die zijn essence in Vader's helm zette net voordat ie aan z'n eind kwam zou nog enigszins plausibel zijn.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 29 november 2019 @ 08:28:20 #253
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_190180135
Of ze hebben hem gewoon alleen in de trailer wat voiceovers laten doen om zo de fans te fucken. Dat zou pas een stunt zijn.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_190180359
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 08:28 schreef Tokus het volgende:
Of ze hebben hem gewoon alleen in de trailer wat voiceovers laten doen om zo de fans te fucken. Dat zou pas een stunt zijn.
Het hoeft ook niet meer dan z'n stem te zijn natuurlijk, Kylo die denk dat Vader's helm tegen hem praat maar eigenlijk is het Papa Palpatine.
Hoop iig dat die overacterende pruim niet heel prominent in de film zit.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  vrijdag 29 november 2019 @ 09:23:54 #255
8369 speknek
Another day another slay
pi_190180688
Ik vind het wel plausibel dat de dark side doden tot leven kan wekken, maar Palpatine tegen Anakin zei dat hij het niet kon. Omdat een gebroken, gefrustreerde Anakin meer onder de controle van de Dark Side is.

Een beetje zoals in andere fantasy. Dat de donkere magie necromancy is, en de lichte magie illusion. Light side Jedi kunnen een illusie van zichzelf astraal projecteren, Dark side Jedi kunnen doden tot leven wekken.

Maar het is JJ, dus we zullen wel een terugblik zien dat Palpatine schreeuwend de schacht naar beneden valt, steeds langzamer begint te vallen, en dan een klaarstaand ruimteschip inzweeft. Vervolgens met een grote trollface de camera inkijkt de plannen voor Starkiller base omhooghoudt, en wegvliegt.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Moderator vrijdag 29 november 2019 @ 09:31:00 #256
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_190180789
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 09:23 schreef speknek het volgende:
Maar het is JJ, dus we zullen wel een terugblik zien dat Palpatine schreeuwend de schacht naar beneden valt, steeds langzamer begint te vallen, en dan een klaarstaand ruimteschip inzweeft. Vervolgens met een grote trollface de camera inkijkt de plannen voor Starkiller base omhooghoudt, en wegvliegt.
Plausibel :Y
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  vrijdag 29 november 2019 @ 09:51:22 #257
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_190181074
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 09:23 schreef speknek het volgende:
Ik vind het wel plausibel dat de dark side doden tot leven kan wekken, maar Palpatine tegen Anakin zei dat hij het niet kon. Omdat een gebroken, gefrustreerde Anakin meer onder de controle van de Dark Side is.

Een beetje zoals in andere fantasy. Dat de donkere magie necromancy is, en de lichte magie illusion. Light side Jedi kunnen een illusie van zichzelf astraal projecteren, Dark side Jedi kunnen doden tot leven wekken.

Maar het is JJ, dus we zullen wel een terugblik zien dat Palpatine schreeuwend de schacht naar beneden valt, steeds langzamer begint te vallen, en dan een klaarstaand ruimteschip inzweeft. Vervolgens met een grote trollface de camera inkijkt de plannen voor Starkiller base omhooghoudt, en wegvliegt.
Blijf gewoon thuis joh, scheelt in je bloeddruk :')
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_190181271
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 09:23 schreef speknek het volgende:
Ik vind het wel plausibel dat de dark side doden tot leven kan wekken, maar Palpatine tegen Anakin zei dat hij het niet kon. Omdat een gebroken, gefrustreerde Anakin meer onder de controle van de Dark Side is.

Een beetje zoals in andere fantasy. Dat de donkere magie necromancy is, en de lichte magie illusion. Light side Jedi kunnen een illusie van zichzelf astraal projecteren, Dark side Jedi kunnen doden tot leven wekken.
Enige voorbeeld wat we nu hebben komt uit de VR game Vader Immortal. Oude regent van de planeet Mustafar probeerde haar man terug te halen met een krachtig artefact. Het terughalen van haar man uit de dood resulteerde in de vernietiging van de planeet (vandaar dat gezellige lava-hellscape) en een man die in een soort Limbo zat.

Andere optie zou zijn dat Palps gebruik maakt van 'The World Between Worlds' zoals we die in Star Wars Rebels zagen maar lijkt me niet dat hij daar de tijd voor had terwijl hij in die schacht flikkerde.

Dan houden we enerzijds de 'essence transfer' uit de huidige canon als optie waarbij die essence in de Death Star en/of het masker van Vader zit.
Of ze putten uit Legends en we krijgen een kloon van Palps.

Of een andere optie.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 29 november 2019 @ 10:12:36 #259
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_190181346
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 10:06 schreef Ceased2Be het volgende:


Of een andere optie.
dit lijkt me de meest voor de hand liggende optie, aangezien ze bij de films zelf bedenken hoe ze het willen doen en de rest van de verhalen heeft zich maar aan te passen.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  vrijdag 29 november 2019 @ 10:15:45 #260
8369 speknek
Another day another slay
pi_190181388
Nouja enige voorbeeld is van Darth Plagueis the Wise. Ik ben geen fan van de nieuwe Disney canon, tijdens George Lucas golden alleen de films als canon en daarbinnen past het, maar je hebt op zich gelijk dat dat nu het raam uit is.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_190181432
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 10:12 schreef Tokus het volgende:

[..]

dit lijkt me de meest voor de hand liggende optie, aangezien ze bij de films zelf bedenken hoe ze het willen doen en de rest van de verhalen heeft zich maar aan te passen.
Dat was met Ome George inderdaad wel erg het geval, maar tegenwoordig hangt alles aan elkaar. In het nieuwe resistance reborn boek bijv. zitten alleen in de eerste hoofdstukken al characters uit de games, cartoons en films bij elkaar.

In Jedi Fallen Order zitten characters die rechtstreeks uit de Darth Vader comic komen etc.

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 10:15 schreef speknek het volgende:
Nouja enige voorbeeld is van Darth Plagueis the Wise. Ik ben geen fan van de nieuwe Disney canon, tijdens George Lucas golden alleen de films als canon en daarbinnen past het, maar je hebt op zich gelijk dat dat nu het raam uit is.
Maar de novel van Plagueis is geen canon meer dus het hoeft niet per s waar te zijn wat daarin staat. Het enige wat we dus hebben is wat Palps ons verteld in de PT.

Persoonlijk mag ik de nieuwe canon wel, het voelt meer als 1 geheel
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 29 november 2019 @ 10:21:25 #262
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_190181463
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 10:19 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Dat was met Ome George inderdaad wel erg het geval, maar tegenwoordig hangt alles aan elkaar. In het nieuwe resistance reborn boek bijv. zitten alleen in de eerste hoofdstukken al characters uit de games, cartoons en films bij elkaar.

In Jedi Fallen Order zitten characters die rechtstreeks uit de Darth Vader comic komen etc.
Ja leuk, maar dat zijn nog altijd de dingen die om de film heen hangen waar ze samenkomen. Niet in de films zelf.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_190181466
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 10:06 schreef Ceased2Be het volgende:

Of een andere optie.
ja, ik denk dat het helemaal niet per se afhankelijk is van of iets al eerder is gebeurt of niet.

ik denk ook niet dat de gemiddelde starwars kijker dit zo uitgebreid doorlicht. hij was een van de machtigste darkside figuren, als hij gewoon weer terug komt uit de dood....why not. dan kan hij dat dus kennelijk.

maar goed, dat ie toch niet dood was, kan ook ja. ik denk dat ze daarom ook solo naar beneden hebben gegooid. voor het geval dat ie toch nog een film had willen doen.. zou wel spectaculair zijn, als hij nog terug kwam.
pi_190181721
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 10:21 schreef Tokus het volgende:

[..]

Ja leuk, maar dat zijn nog altijd de dingen die om de film heen hangen waar ze samenkomen. Niet in de films zelf.
Nee ik hoop dat dat wel meer wordt. Maar de cameo van Chopper en de Ghost uit Star Wars Rebels in Rogue One bijv zijn een eerste stap.
De Ghost zit ook weer prominent in de nieuwe trailers.

En ze kunnen er ook weer niet teveel mee doen want voor 90% van de mensen bestaat Star Wars uit de films. Dus ik verwacht in IX ook niet meer dan wat namedropping vwb de personages die uit andere media komen. Leuk voor de fans en het zit de 'casuals' niet in de weg.
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 10:21 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

ja, ik denk dat het helemaal niet per se afhankelijk is van of iets al eerder is gebeurt of niet.
Is ook weer waar, in deel VIII werden ook dingen met de Force gedaan die we nog niet eerder hadden gezien.

quote:
ik denk ook niet dat de gemiddelde starwars kijker dit zo uitgebreid doorlicht. hij was een van de machtigste darkside figuren, als hij gewoon weer terug komt uit de dood....why not. dan kan hij dat dus kennelijk.
Gelukkig zit er nog een story-group achter die wel wat meer moet hebben dan 'hij kan dat dus kennelijk'. Als de verklaring goed is gaan de fans er ook wel in mee (hopelijk :D)

quote:
maar goed, dat ie toch niet dood was, kan ook ja. ik denk dat ze daarom ook solo naar beneden hebben gegooid. voor het geval dat ie toch nog een film had willen doen.. zou wel spectaculair zijn, als hij nog terug kwam.
Harrison wilde in de OT al dat Solo het loodje legde, voor hem was die arc al klaar. Als ze Ford terug zouden laten komen zou dat een groter wonder zijn dan de wederopstanding van Christus.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  vrijdag 29 november 2019 @ 10:38:04 #265
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_190181727
Waar is de marketing afdeling mee bezig met het maken van Trailers.
Er zit gewoon Spoiler in TV Spot.

Niet op klikken als je film nog wilt zien. Deze Spoiler zat in Trailer.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_190181837
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 10:38 schreef KingRadler het volgende:
Waar is de marketing afdeling mee bezig met het maken van Trailers.
Er zit gewoon Spoiler in TV Spot.

Niet op klikken als je film nog wilt zien. Deze Spoiler zat in Trailer.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_190181877
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 10:37 schreef Ceased2Be het volgende:

Is ook weer waar, in deel VIII werden ook dingen met de Force gedaan die we nog niet eerder hadden gezien.
[..]

Gelukkig zit er nog een story-group achter die wel wat meer moet hebben dan 'hij kan dat dus kennelijk'. Als de verklaring goed is gaan de fans er ook wel in mee (hopelijk :D)
[..]

Harrison wilde in de OT al dat Solo het loodje legde, voor hem was die arc al klaar. Als ze Ford terug zouden laten komen zou dat een groter wonder zijn dan de wederopstanding van Christus.
ja moet wel een goed verhaaltje zijn, natuurlijk. maar niet per se afhankelijk of het ergens in een starwars tekenfilm of game al eens aangehaald is. ik geloof ook dat disney redelijk schijt heeft aan of Lucas iets ooit zo bedoeld had of niet.

en ja, kans dat solo terugkomt is klein. maar we hebben hem niet dood zien gaan, dat was toch de deur op een kiertje laten staan, denk ik, voor het geval ze hem nog een keer kunnen overtuigen.

dat geldt trouwens ook voor luke.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 29 november 2019 @ 11:08:04 #268
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_190182168
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 10:37 schreef Ceased2Be het volgende:

Gelukkig zit er nog een story-group achter
waar was die story-group toen Ryan Johnson besloot om al het opgebouwde uit episode VII weg te donderen?
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_190182391
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 10:48 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]
ik geloof ook dat disney redelijk schijt heeft aan of Lucas iets ooit zo bedoeld had of niet.
Ja? Waaruit blijkt dat dan?
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 11:08 schreef Tokus het volgende:

[..]

waar was die story-group toen Ryan Johnson besloot om al het opgebouwde uit episode VII weg te donderen?
Ik zit in het kamp wat dat deel wel tof vond (in de grote lijn) dus ik zie het niet zo. Sowieso kun je er echt pas wat van zeggen als IX klaar is.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 29 november 2019 @ 11:33:00 #270
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_190182543
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 11:22 schreef Ceased2Be het volgende:


Ik zit in het kamp wat dat deel wel tof vond
jij zit in het kamp dat alles wat krom is recht probeert te lullen.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_190182604
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 11:33 schreef Tokus het volgende:

[..]

jij zit in het kamp dat alles wat krom is recht probeert te lullen.
Helemaal goed gast, maar ik ga deze discussie niet voor de zoveelste keer aan.
We zullen zien wat ep IX recht gaat proberen te lullen iig.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_190184257
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 11:22 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ja? Waaruit blijkt dat dan?
[..]

Ik zit in het kamp wat dat deel wel tof vond (in de grote lijn) dus ik zie het niet zo. Sowieso kun je er echt pas wat van zeggen als IX klaar is.
ik zag in een amateur docutje op youtube.. dat lucas wel een idee had klarliggen voor 7-8-9 maar dat disney dat niet gebruikt heeft.
pi_190184519
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 13:34 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

ik zag in een amateur docutje op youtube.. dat lucas wel een idee had klarliggen voor 7-8-9 maar dat disney dat niet gebruikt heeft.
Lucas had idd wel plannen maar die waren volgens een paar leden van de storygroup 'surprisingly brief'. Een vrouwelijk hoofdpersonage en Luke in exile waren iig 2 dingen die ook Lucas in zijn kladje had zitten maar meer dan dat was het schijnbaar niet.
Wel was bekend dat Lucas de meer spirituele kant en diepere betekenis van de Force zelf wilde gaan onderzoeken in de sequels in hoeverre dat een succes zou zijn geweest valt ook nog te bezien. Lucas is goed in werelden bouwen maar regisseren en dialogen bouwen moet hij dan weer niet doen.
Als Lucas het had gedaan hadden we ongetwijfeld een ander verhaal gehad, maar laten we wel wezen; de reden dat Lucas er klaar mee was was alle gal en doodsbedreigingen die hij over zich heen kreeg door de prequels. Ik heb niet de illusie dat Lucas een sequel trilogie had neergezet die niet dezelfde reacties had uitgelokt als die we nu zien.
Lucas zou zijn eigen ding doen en allerlei zaken uit de (nu) Legends EU negeren en daarmee ook weer vast kwaad bloed zetten.

En als deze klaar is zijn we iig van het Skywalker gedoe af en gaan ze hopelijk wat meer risico nemen met de franchise :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_190185786
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 13:58 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Lucas had idd wel plannen maar die waren volgens een paar leden van de storygroup 'surprisingly brief'. Een vrouwelijk hoofdpersonage en Luke in exile waren iig 2 dingen die ook Lucas in zijn kladje had zitten maar meer dan dat was het schijnbaar niet.
Wel was bekend dat Lucas de meer spirituele kant en diepere betekenis van de Force zelf wilde gaan onderzoeken in de sequels in hoeverre dat een succes zou zijn geweest valt ook nog te bezien. Lucas is goed in werelden bouwen maar regisseren en dialogen bouwen moet hij dan weer niet doen.
Als Lucas het had gedaan hadden we ongetwijfeld een ander verhaal gehad, maar laten we wel wezen; de reden dat Lucas er klaar mee was was alle gal en doodsbedreigingen die hij over zich heen kreeg door de prequels. Ik heb niet de illusie dat Lucas een sequel trilogie had neergezet die niet dezelfde reacties had uitgelokt als die we nu zien.
Lucas zou zijn eigen ding doen en allerlei zaken uit de (nu) Legends EU negeren en daarmee ook weer vast kwaad bloed zetten.

En als deze klaar is zijn we iig van het Skywalker gedoe af en gaan ze hopelijk wat meer risico nemen met de franchise :)
ja, in tegenstelling tot veel fans, vind ik de disney periode nu al een groot succes. ik amuseer me er rot mee, in ieder geval. maar ik vraag me af in hoeverre we ervan af zijn, als je deze laatste the rise of skywalker noemt, en binnenkort met een obi-wan serie gaat komen. dat ze ooit nog iets met prinses leia gaan doen lijkt me ook niet meer dan logisch (met andere actrice dan..)

ik begreep dat lucas een heel verhaal in zn hoofd had, wat zou draaien om de bouwstenen van de force, ben even de juiste termen kwijt. iets waar disney niet zoveel in zag. en lucas zou op een of andere manier betrokken blijven bij de producies, maar daar is ook niets van terecht gekomen.
pi_190186037
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 15:53 schreef pokkerdepok het volgende:
ik begreep dat lucas een heel verhaal in zn hoofd had, wat zou draaien om de bouwstenen van de force, ben even de juiste termen kwijt. iets waar disney niet zoveel in zag. en lucas zou op een of andere manier betrokken blijven bij de producies, maar daar is ook niets van terecht gekomen.
Klopt dat verhaal over die bouwstenen e.d. hoorde je wel vaker, maar dat zag je bijv. ook al terug in de Mortis-arc in de Clone Wars serie (en later in Rebels maar da's post-George).

Maar het is nooit onderdeel van een deal geweest dat Lucas ergens bij betrokken zou blijven, hij wilde er juist vanaf. Ondertussen is hij nog wel op elke set van elke nieuwe productie geweest, hier nog bij The Mandalorian bijv.:



Ik zie die geruchten vooral gevoed worden door mensen die de Disney-era niets vinden en zijn vergeten hoe het er op internet aan toeging ten tijde van de prequels.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  vrijdag 29 november 2019 @ 17:07:18 #276
8369 speknek
Another day another slay
pi_190186721
Ik vind de Disney-era qua films grotendeels geweldig. TLJ is waarschijnlijk de beste Star Wars of daar in de buurt, R:O past wat mij betreft ook in het rijtje van de OT. TFA is iets minder maar wel leuk nostalgisch, Solo was.. geen tijdverspilling. Ik ben minder blij met de vrijheden en retcons die ze gestart zijn die ik puur en alleen zie als uitmelktrucs. Het leek me vrij duidelijk dat de prophecy van George Lucas over balance in the Force ging over dat er nog twee Jedi en twee Sith overbleven. In RotS zegt Yoda dat ook gewoon. Nu zijn er in de Disney canon ineens weer overal verstopte Jedi, leeft Darth Maul wr etc. Oh ja de Empire is niet verslagen, het verhaal uit de OT is nooit echt afgerond, Palpatine komt weer terug etc. In plaats van dat ze gewoon de ballen hadden een lange time skip te doen, lijken veel beslissingen gewoon gebaseerd op wat het makkelijkste melken is, maar goed. Het levert wel goede films als TLJ op.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_190187824
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 16:16 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Klopt dat verhaal over die bouwstenen e.d. hoorde je wel vaker, maar dat zag je bijv. ook al terug in de Mortis-arc in de Clone Wars serie (en later in Rebels maar da's post-George).

Maar het is nooit onderdeel van een deal geweest dat Lucas ergens bij betrokken zou blijven, hij wilde er juist vanaf. Ondertussen is hij nog wel op elke set van elke nieuwe productie geweest, hier nog bij The Mandalorian bijv.:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ik zie die geruchten vooral gevoed worden door mensen die de Disney-era niets vinden en zijn vergeten hoe het er op internet aan toeging ten tijde van de prequels.
zou kunnen hoor, er staat natuurlijk ook een hoop onzin op youtube etc. wel leuk dat hij de sets bezoekt, dat zegt wel wat.
pi_190188564
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 17:07 schreef speknek het volgende:
Ik vind de Disney-era qua films grotendeels geweldig. TLJ is waarschijnlijk de beste Star Wars of daar in de buurt, R:O past wat mij betreft ook in het rijtje van de OT. TFA is iets minder maar wel leuk nostalgisch, Solo was.. geen tijdverspilling. Ik ben minder blij met de vrijheden en retcons die ze gestart zijn die ik puur en alleen zie als uitmelktrucs. Het leek me vrij duidelijk dat de prophecy van George Lucas over balance in the Force ging over dat er nog twee Jedi en twee Sith overbleven. In RotS zegt Yoda dat ook gewoon. Nu zijn er in de Disney canon ineens weer overal verstopte Jedi, leeft Darth Maul wr etc. Oh ja de Empire is niet verslagen, het verhaal uit de OT is nooit echt afgerond, Palpatine komt weer terug etc. In plaats van dat ze gewoon de ballen hadden een lange time skip te doen, lijken veel beslissingen gewoon gebaseerd op wat het makkelijkste melken is, maar goed. Het levert wel goede films als TLJ op.
Het leuke is dat Maul door Lucas zelf al tot leven was gewekt in de clone wars...
En ik denk dat hij zichzelf redelijk in een hoek heeft geschreven door die prophecy te verzinnen voor de prequels. Ben er zelf geen fan van iig.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_190197028
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 13:58 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Lucas had idd wel plannen maar die waren volgens een paar leden van de storygroup 'surprisingly brief'. Een vrouwelijk hoofdpersonage en Luke in exile waren iig 2 dingen die ook Lucas in zijn kladje had zitten maar meer dan dat was het schijnbaar niet.
Wel was bekend dat Lucas de meer spirituele kant en diepere betekenis van de Force zelf wilde gaan onderzoeken in de sequels in hoeverre dat een succes zou zijn geweest valt ook nog te bezien. Lucas is goed in werelden bouwen maar regisseren en dialogen bouwen moet hij dan weer niet doen.
Als Lucas het had gedaan hadden we ongetwijfeld een ander verhaal gehad, maar laten we wel wezen; de reden dat Lucas er klaar mee was was alle gal en doodsbedreigingen die hij over zich heen kreeg door de prequels. Ik heb niet de illusie dat Lucas een sequel trilogie had neergezet die niet dezelfde reacties had uitgelokt als die we nu zien.
Lucas zou zijn eigen ding doen en allerlei zaken uit de (nu) Legends EU negeren en daarmee ook weer vast kwaad bloed zetten.

En als deze klaar is zijn we iig van het Skywalker gedoe af en gaan ze hopelijk wat meer risico nemen met de franchise :)
Het punt is dat Lucas andere films wilde maken en veel fans willen dat het dezelfde films zijn.
De PT is toch wel sterk verschillend van OT en dat vind ik net leuk.
Enkel idioten worden enthousiast van de zoveelste Avenger film die in essentie identiek is aan de vorige.
Als je een wereld wil uitwerken moet je meer laten zien dan wat er al is, niet hetzelfde.
Tot nu toe is de nieuwe trilogy een (flauw) doorslagje van de OT: rebels vs empire. Zoals het er nu naar uitziet zal Episode XI vrij identiek zijn aan RotJ (maar dan zonder Ewoks). Een gemiste kans, want we hadden ook een trilogy kunnen hebben over n empire.
Ze hadden bv kunnen doen dat bv de Hutt clan en andere syndicaten het machtsvacum zou ingenomen hebben en dan konden ze 3 films maken over het ontstaan van een nieuwe republiek.
Of zoals Lucas z'n idee, meer op de Force ingaan.
Mogelijkheden zat, maar men kiest the easy way en dat is gewoon jammer.
  zaterdag 30 november 2019 @ 12:31:11 #280
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_190198200
Mijn probleem met de prequels was de setting. Je mag andere verhalen vertellen, met een andere insteek, andere drijfveren, etc... maar het interessante aan Star Wars was dat het een "realistisch" universum was, een vuile wereld vol contrasten, waarin de meeste personages zich ook maar door hun dagdagelijks bestaan worstelden, waarin elke figurant op de achtergrond een verhaal leek te hebben. En dan krijg je plots die prequels met het schijtlollige, supergladde, steriele universum, waarin een half dozijn personages door een artificieel decor wandelen met zielloze CGI-beeldvulling op de achtergrond.

Geen nieuw fris perspectief op dezelfde wereld of een andere kant ervan, dit was gewoon een totaal andere wereld. Sjors had geen financile of technische beperkingen meer, werd niet langer gedwongen om creatief en uniek te zijn om op te vallen en heeft er dus bijzonder generieke sci-fi van gemaakt.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_190198511
quote:
99s.gif Op zaterdag 30 november 2019 12:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
PEn dan krijg je plots die prequels met het schijtlollige, supergladde, steriele universum, waarin een half dozijn personages door een artificieel decor wandelen met zielloze CGI-beeldvulling op de achtergrond.

Geen nieuw fris perspectief op dezelfde wereld of een andere kant ervan, dit was gewoon een totaal andere wereld.
Was niet juist de insteek om op dat moment een steriel en superglad universum te tonen waarbij niet het overgrote deel het afvoerputje was geworden door het bewind van Palpatine als Emperor en de oorlog met de rebellen.
Al vind ik zelf het sfeertje in de OT ook veel overtuigender als echte wereld...
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_190204302
Mij stoorde dat dus niet, want ik vond het gewoon logisch.
De OT ging over het pleps, de PT ging over de elite.
De wereld van het pleps is ruw, de wereld van de elite is glad.

Ik denk wel dat het gemakkelijker is om een film met ruwe kantjes realistisch te laten overkomen.
Een bijkomend probleem is dat GL fantastisch is in dingen verzinnen, maar hij best wat hulp krijgt (zoals in de OT). Als ik de making of zie van de PT, dan zie ik altijd een hoop hielenlikkers. Met een beter team zou het wel beter geweest zijn.
  zaterdag 30 november 2019 @ 20:16:48 #283
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_190204882
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 12:59 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Was niet juist de insteek om op dat moment een steriel en superglad universum te tonen waarbij niet het overgrote deel het afvoerputje was geworden door het bewind van Palpatine als Emperor en de oorlog met de rebellen.
Ik ziet het meer als een trilogie waarin het neerzetten van "de wereld" zo sterk is dat het een extra personage is dat leeft en ademt en een trilogie waarin diezelfde wereld nauwelijks karakter heeft en volstrekt nietszeggend is. Maakt me dan niet echt uit wat de status van welvaart is, ik vind het gewoon niet geloofwaardig dat het over hetzelfde universum gaat.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_190224860
quote:
99s.gif Op zaterdag 30 november 2019 12:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
Mijn probleem met de prequels was de setting. Je mag andere verhalen vertellen, met een andere insteek, andere drijfveren, etc... maar het interessante aan Star Wars was dat het een "realistisch" universum was, een vuile wereld vol contrasten, waarin de meeste personages zich ook maar door hun dagdagelijks bestaan worstelden, waarin elke figurant op de achtergrond een verhaal leek te hebben. En dan krijg je plots die prequels met het schijtlollige, supergladde, steriele universum, waarin een half dozijn personages door een artificieel decor wandelen met zielloze CGI-beeldvulling op de achtergrond.

Geen nieuw fris perspectief op dezelfde wereld of een andere kant ervan, dit was gewoon een totaal andere wereld. Sjors had geen financile of technische beperkingen meer, werd niet langer gedwongen om creatief en uniek te zijn om op te vallen en heeft er dus bijzonder generieke sci-fi van gemaakt.
dit moest gewoon eerst. deze drie horen bij de andere trilogies. en lucas had het zo verpest met de prequals...
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 3 december 2019 @ 07:24:48 #285
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_190244265
Nieuwe Star Wars trailer!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_190292059
https://www.dailywire.com(...)m_campaign=dwtwitter


Here we go again, en dat in een tijd dat de oude fans teruggewonnen moeten worden.
pi_190292908
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 01:33 schreef Chivaz het volgende:
https://www.dailywire.com(...)m_campaign=dwtwitter


Here we go again, en dat in een tijd dat de oude fans teruggewonnen moeten worden.
Ga eens weg met die domme discussie. Wat is er nu zo moeilijk aan om te accepteren dat tijden veranderen? Als je wil discussiren over ras, geslacht etc ga je maar naar het fp topic over de James Bond trailer.
pi_190293126
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 06:04 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Ga eens weg met die domme discussie. Wat is er nu zo moeilijk aan om te accepteren dat tijden veranderen? Als je wil discussiren over ras, geslacht etc ga je maar naar het fp topic over de James Bond trailer.
Ach al die 'oude fans' die niet tegen verandering kunnen zitten lekker te fappen bij The Mandalorian.

En mensen die die bromance niet zagen zijn waarschijnlijk dezelfde die Rob Halford en George Michael het toppunt van mannelijkheid vonden in de 80s :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_190293164
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 06:58 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ach al die 'oude fans' die niet tegen verandering kunnen zitten lekker te fappen bij The Mandalorian.

Bij The Mandalorian ging het 3 afleveringen goed. Tot dat The Mandalorian werd verslagen door een vrouw en er een weduwe was die goed met een wapen overweg kon :')
pi_190293184
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 07:09 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Bij The Mandalorian ging het 3 afleveringen goed. Tot dat The Mandalorian werd verslagen door een vrouw en er een weduwe was die goed met een wapen overweg kon :')
Ja ik had het stuk daarover expres even weggelaten in m'n reactie, maar het is eigenlijk te triest voor woorden. Je weet nu ook al zonder te kijken dat er tig youtube video's zijn over het feit dat er ergens mogelijk misschien gehint wordt naar een homoseksuele relatie in IX. Als al die mensen die energie nu eens zouden steken in iets positiefs ipv dit zure gerant zou het allemaal een stuk minder vermoeiend zijn.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  vrijdag 6 december 2019 @ 07:22:07 #291
8369 speknek
Another day another slay
pi_190293206
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 01:33 schreef Chivaz het volgende:
https://www.dailywire.com(...)m_campaign=dwtwitter


Here we go again, en dat in een tijd dat de oude fans teruggewonnen moeten worden.
Homohaters hoeven niet teruggewonnen te worden. Die mogen lekker wegblijven.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_190293238
Overigens snap ik niet waarom Star Wars zo'n haat krijgt voor het gebruik van vrouwen, andere rassen etc. Want Star Wars laat wat mij betreft al vanaf het begin zien dat er een multi-culturele samenleving is. In steden/cantina's zie je altijd minstens een tiental verschillende mensen/aliens die normaal met elkaar functioneren. Daar zouden bepaalde fans eens een voorbeeld aan mogen nemen..
pi_190294747
prima toch, waarom niet.

r2d2 en c3po waren toch altijd al gay..
  vrijdag 6 december 2019 @ 12:05:05 #294
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_190295919
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 10:16 schreef pokkerdepok het volgende:
prima toch, waarom niet.

r2d2 en c3po waren toch altijd al gay..
Dat.

Zelfde als die Star Trek fans die discovery ineens slecht trekken omdat er een (zwarte) vrouw de hoofdrol heeft... I have news for them...
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 07:32 schreef lord_bono het volgende:
Overigens snap ik niet waarom Star Wars zo'n haat krijgt voor het gebruik van vrouwen, andere rassen etc. Want Star Wars laat wat mij betreft al vanaf het begin zien dat er een multi-culturele samenleving is. In steden/cantina's zie je altijd minstens een tiental verschillende mensen/aliens die normaal met elkaar functioneren. Daar zouden bepaalde fans eens een voorbeeld aan mogen nemen..
Sommigen hebben nogal oogkleppen op.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_190296012
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 01:33 schreef Chivaz het volgende:
https://www.dailywire.com(...)m_campaign=dwtwitter

Here we go again, en dat in een tijd dat de oude fans teruggewonnen moeten worden.
Zoals in de comments gezegd worden 2% van de bevolking moet een prominente rol krijgen. :') Hoezo vraag ik mij af.
  vrijdag 6 december 2019 @ 12:33:30 #296
8369 speknek
Another day another slay
pi_190296329
quote:
13s.gif Op vrijdag 6 december 2019 12:11 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Zoals in de comments gezegd worden 2% van de bevolking moet een prominente rol krijgen. :') Hoezo vraag ik mij af.
Anakin hetero
Padme hetero
Han hetero
Leia hetero
Luke hetero
Bail Organa hetero
Breha Organa hetero
Owen Lars hetero
Beru Lars hetero
(Clieg Lars Aiken Lars hetero)
Chewie wookieseksueel
Jyn Erso hetero
Cassian Andor hetero
Rose hetero
Nieuw karakter homo WAAROM MOET DIT RIIIII SJWS ONDERDRUKKEN HETEROS
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_190296352
quote:
13s.gif Op vrijdag 6 december 2019 12:11 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Zoals in de comments gezegd worden 2% van de bevolking moet een prominente rol krijgen. :') Hoezo vraag ik mij af.
Dan denk ik zomaar dat jij niet tot die 2% behoort die blij is dat ze vertegenwoordiging hebben.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  vrijdag 6 december 2019 @ 12:53:15 #298
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_190296503
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 12:33 schreef speknek het volgende:

[..]

Anakin hetero
Padme hetero
Han hetero
Leia hetero
Luke hetero
Bail Organa hetero
Breha Organa hetero
Owen Lars hetero
Beru Lars hetero
(Clieg Lars Aiken Lars hetero)
Chewie wookieseksueel
Jyn Erso hetero
Cassian Andor hetero
Rose hetero
Nieuw karakter homo WAAROM MOET DIT RIIIII SJWS ONDERDRUKKEN HETEROS
Je zou ook kunnen stellen dat geaardheid nooit een kwestie is geweest in het SWuniversum en het dus nergens voor nodig is dat te spiegelen aan de situatie hier en nu.

Mij boeit het verder niet, vind het van beide kanten vreemd dat het zonodig allemaal benoemd moet worden.
And so is the past
pi_190296576
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 december 2019 12:53 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Je zou ook kunnen stellen dat geaardheid nooit een kwestie is geweest in het SWuniversum en het dus nergens voor nodig is dat te spiegelen aan de situatie hier en nu.

Mij boeit het verder niet, vind het van beide kanten vreemd dat het zonodig allemaal benoemd moet worden.
Als het nooit een kwestie is geweest kun je het toch ook probleemloos implementeren? In de film zal het er waarschijnlijk ook niet dik opliggen dat 2 karakters homo of weet ik veel wat zijn..
pi_190296592
Het is gewoon een onnozele discussie.
pi_190296595
Dicht
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')