Het zou Luke nog wel een grotere lul maken als hij ook nog eens een kind verwekt heeft en er verder niet meer naar omkijktquote:Op maandag 11 november 2019 12:04 schreef speknek het volgende:
[..]
Mwah het "mighty Skywalker blood" kan verklaren waarom ze zo abnormaal sterk met de Force is. Volgens mij was dat ook de oorspronkelijke boodschap bij TFA, dat dit een trilogie over de kinderen zou zijn. En Luke vraagt alleen in het begin "who ARE you" hij zou zijn dochter dan al 20 jaar niet gezien moeten hebben, daarna heeft hij het er niet meer over. Hij heeft zichzelf ook opzettelijk van de Force afgesloten wat ertoe geleid heeft dat hij haar awakening niet gevoeld heeft. Het is allemaal een beetje gekunsteld, maar het kan wel.
Dat was mijn theorie ten tijde van VII ook, maar nu hoop ik vooral dat het verhaal geen kloon whatsoever bevat.quote:Op maandag 11 november 2019 19:05 schreef Skull-splitter het volgende:
Rey is keihard een clone van de keizer.
Als Anakin z'n vader Palpatine is, en Palpatine heeft Episode VI overleeft, dan kan Rey een dochter zijn van Palpatine en kan de moeder van Rey een "nobody" zijn.quote:Op maandag 11 november 2019 19:05 schreef Skull-splitter het volgende:
Rey is keihard een clone van de keizer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 49% gewijzigd door CoExist op 12-11-2019 10:55:18 ]You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
quote:Op dinsdag 12 november 2019 10:29 schreef CoExist het volgende:
Begin nu aan Star Wars: The Mandalorian.Ga even naar het juiste topic. Ik verwacht hier geen Mandalorion spoilers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Excuus, heb het ff in een spoilertag gezet.quote:Op dinsdag 12 november 2019 10:51 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Ga even naar het juiste topic. Ik verwacht hier geen Mandalorion spoilers.
Zit je nog vast aan Kylo zijn uitspraak waarbij beide dronkaards zouden zijn. Ik zou een korrel zout nemen.quote:Op maandag 11 november 2019 19:40 schreef catfish het volgende:
[..]
Als Anakin z'n vader Palpatine is, en Palpatine heeft Episode VI overleeft, dan kan Rey een dochter zijn van Palpatine en kan de moeder van Rey een "nobody" zijn.
Als dit het verhaal zou zijn, dan snap ik echter niet goed wat Snoke z'n functie was (tenzij dat een puppet van Palpatine was) en is de opbouw van de trilogie ronduit raar te noemen.
Gezien de aangewezigheid van Snoke in de eerste film snap ik uberhaupt totaal niet waarom hij is afgekapt in de 2de film. Dat hij een puppet van Palpatine was lijkt me sowieso wel duidelijk. Of tenminste, het zou mij totaal niet verbazen.quote:Op maandag 11 november 2019 19:40 schreef catfish het volgende:
[..]
Als Anakin z'n vader Palpatine is, en Palpatine heeft Episode VI overleeft, dan kan Rey een dochter zijn van Palpatine en kan de moeder van Rey een "nobody" zijn.
Als dit het verhaal zou zijn, dan snap ik echter niet goed wat Snoke z'n functie was (tenzij dat een puppet van Palpatine was) en is de opbouw van de trilogie ronduit raar te noemen.
Zou die niet gewoon maar wat geroepen hebben?quote:Op dinsdag 12 november 2019 23:41 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Zit je nog vast aan Kylo zijn uitspraak waarbij beide dronkaards zouden zijn. Ik zou een korrel zout nemen.
Waar denk je dat die korrel zout voor is?quote:Op donderdag 14 november 2019 16:47 schreef Komakie het volgende:
[..]
Zou die niet gewoon maar wat geroepen hebben?
Ik dacht dat je met die korrel zout op iets anders doelde dan op Kylo Ren zijn uitspraak.quote:Op vrijdag 15 november 2019 05:54 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Waar denk je dat die korrel zout voor is?
Nee, Kylo deed een wanhopige poging om te manipuleren.quote:Op vrijdag 15 november 2019 13:52 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik dacht dat je met die korrel zout op iets anders doelde dan op Kylo Ren zijn uitspraak.
Rey is een vrouw. dat betekent dat ze per defenitie geen Clone van een luke of palpatine kan zijn omdat dat mannen zijnquote:Op zaterdag 16 november 2019 00:51 schreef Skull-splitter het volgende:
Ze kan overigens ook een clone van Luke zijn. Maar we zien het over een ruime maand. Kaarten zijn besteld.
Schattig, zo beperkt denken.quote:Op maandag 18 november 2019 13:06 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
Rey is een vrouw. dat betekent dat ze per defenitie geen Clone van een luke of palpatine kan zijn omdat dat mannen zijn
Dat kan zeker. Als Star Wars die pad op gaat, is het niet de eerste. Bijvoorbeeld, Time Enough for Love van Robert Heinlein. Bizar genoeg zou je theoretisch in het echt, een vrouwelijke kloon van een man kunnen maken.quote:Op maandag 18 november 2019 13:06 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
Rey is een vrouw. dat betekent dat ze per defenitie geen Clone van een luke of palpatine kan zijn omdat dat mannen zijn
Maar een kloon is toch een exacte kopie. als je daar dan vervolgens veranderingen aan gaat brengen dan is het toch geen kopie meer? maar meer een designer baby/mens.quote:Op maandag 18 november 2019 14:43 schreef Doler12 het volgende:
Dat kan zeker. Als Star Wars die pad op gaat, is het niet de eerste. Bijvoorbeeld, Time Enough for Love van Robert Heinlein. Bizar genoeg zou je theoretisch in het echt, een vrouwelijke kloon van een man kunnen maken.
Goed artikel, al zitten er weinig verrassingen in.quote:Op dinsdag 19 november 2019 15:40 schreef Ceased2Be het volgende:
https://www.rollingstone.(...)re-star-wars-912393/
Je vind het niet verrassend dat ze zegt dat het moeilijke films zijn om te maken omdat er geen bronmateriaal is?quote:Op dinsdag 19 november 2019 19:44 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Goed artikel, al zitten er weinig verrassingen in.
tsja, er was geen bronmateriaal, want ze besloten om nieuwe films te maken en dan nog eens te kijken wat voor verhaal er bij zou kunnen. In plaats van eerst te bedenken hoe het verhaal gaat lopen en dan de films erbij te maken...quote:Op vrijdag 22 november 2019 09:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je vind het niet verrassend dat ze zegt dat het moeilijke films zijn om te maken omdat er geen bronmateriaal is?
Zelf vind ik het een van de domste opmerkingen van het decennium.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |