abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 30 oktober 2019 @ 12:00:19 #126
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_189696603
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 11:26 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Revenge of the Sith
ah. een film van 7 jaar voordat Disney de hele Star Wars-franchise overnam.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  woensdag 30 oktober 2019 @ 12:01:36 #127
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_189696619
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:00 schreef Tokus het volgende:

[..]

ah. een film van 7 jaar voordat Disney de hele Star Wars-franchise overnam.
Wel mijn favoriet :Y.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  donderdag 31 oktober 2019 @ 23:32:38 #128
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_189722643
quote:
14s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:01 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Neemt niet weg dat meneer als kenner zijn eigen ruiten inkinkelt. Anyway, next.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_189723996
quote:
14s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:01 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Het is een goede 2e voor mij. De val naar de dark side van Anakin en de ontknoping van palpatines plannen waren imo erg goed gedaan.
pi_189724033
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 23:32 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Neemt niet weg dat meneer als kenner zijn eigen ruiten inkinkelt. Anyway, next.
Ik kan er wel eens naast zitten, neemt niet weg dat Kathleen Kennedy de zaak goed heeft verknald.
Het resultaat is dat het een rommeltje is geworden de laatste trilogie en de mensen niet echt veel interesse tonen in de nieuwe characters.
Daarom ook ineens de terugkeer van palpatine waar ze waarschijnlijk mee proberen de fans aan te trekken die diep teleurgesteld zijn in het lot van Luke en het gebrek aan een echte villain waar Rey het tegen kan opnemen.
Ze heeft immers Kylo Ren al 2 keer verslagen dus wat kun je nog doen?
pi_189725196
Als je denkt dat de terugkeer van Palps pas verzonnen is nadat TLJ is uitgekomen heb je echt geen idee hoever vantevoren alles al was uitgepland.
Rian had al gespreken met JJ en andere Lucasarts mensen voor TFA, Rian kreeg de dailies van JJ om te bekijken en JJ heeft aanpassingen gedaan op verzoek van Rian om e.e.a. beter aan te laten sluiten met TLJ.
Palps was DE villain in de eerste 2 trilogiën en ze zouden hem volledig negeren in de 3e? Right... wil niet zeggen dat ik niet wat nerveus ben over de manier waarop ze het gaan doen.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  vrijdag 1 november 2019 @ 12:16:23 #132
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_189727765
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 08:19 schreef Ceased2Be het volgende:
Als je denkt dat de terugkeer van Palps pas verzonnen is nadat TLJ is uitgekomen heb je echt geen idee hoever vantevoren alles al was uitgepland.
Rian had al gespreken met JJ en andere Lucasarts mensen voor TFA, Rian kreeg de dailies van JJ om te bekijken en JJ heeft aanpassingen gedaan op verzoek van Rian om e.e.a. beter aan te laten sluiten met TLJ.
Palps was DE villain in de eerste 2 trilogiën en ze zouden hem volledig negeren in de 3e? Right... wil niet zeggen dat ik niet wat nerveus ben over de manier waarop ze het gaan doen.
Enige samenwerking zal er wel zijn geweest neem ik aan inderdaad.
Dat de film van Johnson niet lekker liep heft volgens mij toch wel te maken met keuzes die hij zelf wilde maken die Abrams niet gemaakt zou hebben waardoor het een beetje los zand leek te zijn.

Maar als je van te voren weet dat het een trilogie wordt met verschillende directors weet je ook dat die lui met elkaar moeten overleggen dus dat zal echt wel gebeurt zijn.
Ik heb alleen het gevoel dat Johnson toch iets meer zijn eigen ding wilde doen en de opzet van Abrams wilde corrigeren waardoor het allemaal wat raar aanvoelde.

Hoewel veel mensen heel negatief zijn over een mogelijke trilogie van Johnson ben ik dat niet direct. Zou best kunnen dat als hij een complete trilogie maakt volgens zijn eigen inzicht het veel beter in elkaar valt.

Wil niet zeggen dat Palpatine geforceerd moet aanvoelen. Kan best zijn dat hij de absolute stille kracht is achter het hele verhaal en het als een schok zou moeten komen als hij toch de ultieme badguy blijkt te zijn. Alleen zou hij dan (naar mijn mening) niet in de trailer moeten zitten maar goed. Dat kunnen we pas nadat we de film gezien hebben zeggen.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 1 november 2019 @ 12:23:29 #133
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_189727852
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 02:01 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik kan er wel eens naast zitten, neemt niet weg dat Kathleen Kennedy de zaak goed heeft verknald.
Het resultaat is dat het een rommeltje is geworden de laatste trilogie en de mensen niet echt veel interesse tonen in de nieuwe characters.
Daarom ook ineens de terugkeer van palpatine waar ze waarschijnlijk mee proberen de fans aan te trekken die diep teleurgesteld zijn in het lot van Luke en het gebrek aan een echte villain waar Rey het tegen kan opnemen.
Ze heeft immers Kylo Ren al 2 keer verslagen dus wat kun je nog doen?
Ik vind het wel bijzonder dat Disney met de Marvel films zo goed doet. (bijna) alles klopt gewoon in dat universum. (bijna) iedereen is lyrisch over de manier waarop het opgezet is. Ze hebben de perfecte blauwdruk en bij Star Wars voel alles zo onlogisch in elkaar steken. Of dat nou is omdat ze bang zijn de fans tegen het hoofd te stoten of het wat anders is, ik weet het niet.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_189728411
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 12:23 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik vind het wel bijzonder dat Disney met de Marvel films zo goed doet. (bijna) alles klopt gewoon in dat universum. (bijna) iedereen is lyrisch over de manier waarop het opgezet is. Ze hebben de perfecte blauwdruk en bij Star Wars voel alles zo onlogisch in elkaar steken. Of dat nou is omdat ze bang zijn de fans tegen het hoofd te stoten of het wat anders is, ik weet het niet.
Die is makkelijk te beantwoorden. Bij Marvel zit Kevin Feige aan het roer. Die zit er als een havik boven op (zie je ook wel in de making of van alle films). Het is zijn taak om de "marvel universe" bij elkaar te houden, en dat is hem inderdaad verdaaid goed gelukt.
pi_189728526
quote:

[..]

Als je alleen naar de laatste 2 films kijkt wellicht (niet dat ik het daar geheel mee eens ben) , als je echter ziet hoe alles in elkaar grijpt qua comics/boeken,tv-series en films echter doet het zeker niet onder voor het MCU.
Het MCU is ook alleen dat; het 'cinematic' universe van Marvel waar Star Wars multimediaal is.
En qua MCU is het ook nog maar afwachten wat er mee gaat gebeuren nu ze over gaan naar de minder bekende characters, maar da's weer een andere discussie :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  vrijdag 1 november 2019 @ 14:01:21 #136
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_189729171
quote:

[..]

Tja, Disney kocht zowel Marvel als LucasArts uiteraard alleen maar om generiek bandwerk te maken dat blockbusters uitpoept. Bij Marvel hadden ze echter al een ambitieus concept en een idee van de richting die ze uit wilden vóór ze werden overgenomen. Ze hebben dat project gewoon voortgezet. Bij LucasArts hadden ze schijnbaar geen creatief doel toen ze 't kochten, daar is de visie beperkt tot meer Star Wars. Het percentage regisseurs dat daar verdwijnt, wanneer men "plots" ontdekt wat ze willen doen, is tekenend.

Vraag me af of een MCU-achtige insteek zou werken met bij Star Wars. Dat ze enkele nobele onbekende avonturen laten beleven aan de andere kant van het universum en dat die pas enkele films later ergens Poe of Finn tegenkomen. Waarbij initieel de enige link met Star Wars is dat je af en toe eens wat semi-herkenbare schepen of rassen ziet, maar niet meer dan dat. En dan in elke film een cameo van George Lucas. Denk dat ze dat gewoonweg niet aandurven.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_189729248
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 november 2019 14:01 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Vraag me af of een MCU-achtige insteek zou werken met bij Star Wars. Dat ze enkele nobele onbekende avonturen laten beleven aan de andere kant van het universum en dat die pas enkele films later ergens Poe of Finn tegenkomen. Waarbij initieel de enige link met Star Wars is dat je af en toe eens wat semi-herkenbare schepen of rassen ziet, maar niet meer dan dat. En dan in elke film een cameo van George Lucas. Denk dat ze dat gewoonweg niet aandurven.
Ik denk dat we er pas achter komen hoe Live-Action Star Wars ZONDER link naar de Skywalker-saga gaat lopen met de komst van de tv-series.
En misschien is de toekomst van Star Wars wel gewoon op tv, daar zou ik ook geen moeite mee hebben.
Deze maand alleen al komen er 2 boeken uit, het derde deel van Vader Immortal, Jedi: Fallen Order, 7 nieuwe comics en dan nog wat afleveringen van de animatie-series. Genoeg te doen buiten de films om :)
  vrijdag 1 november 2019 @ 14:23:29 #138
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_189729488
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 14:06 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ik denk dat we er pas achter komen hoe Live-Action Star Wars ZONDER link naar de Skywalker-saga gaat lopen met de komst van de tv-series.
En misschien is de toekomst van Star Wars wel gewoon op tv, daar zou ik ook geen moeite mee hebben.
Deze maand alleen al komen er 2 boeken uit, het derde deel van Vader Immortal, Jedi: Fallen Order, 7 nieuwe comics en dan nog wat afleveringen van de animatie-series. Genoeg te doen buiten de films om :)
Zijn die strips nog wat?
In de Dark Horse tijd waren ze populair en stonden te boek als goed (de meeste dan), en Marvel nam ze over door Disney. De nieuwe series verkochten bijzonder goed, met goede tekenaars, bekende schrijvers. Tegenwoordig echter verkopen ze ongeveer op het niveau van My Little Pony en zeggen de schrijvers en tekenaars me niks meer. Ik lees er nooit meer iets over.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_189729513
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 14:23 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Zijn die strips nog wat?
In de Dark Horse tijd waren ze populair en stonden te boek als goed (de meeste dan), en Marvel nam ze over door Disney. De nieuwe series verkochten bijzonder goed, met goede tekenaars, bekende schrijvers. Tegenwoordig echter verkopen ze ongeveer op het niveau van My Little Pony en zeggen de schrijvers en tekenaars me niks meer. Ik lees er nooit meer iets over.
Ligt eraan wat je zoekt, de Darth Vader series zijn erg goed en persoonlijk erg fan van Doctor Aphra. Alles wat Charles Soule heeft geschreven is sowieso wel een aanrader.
Comic-verkopen lopen al jaren terug, dat is niet alleen voorbehouden aan de Star Wars comics.

Ik lees eigenlijk alles wat van Marvel afkomt, kan niets zeggen over de zaken die nog via IDW lopen.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 1 november 2019 @ 14:49:28 #140
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_189729850
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 november 2019 14:01 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Tja, Disney kocht zowel Marvel als LucasArts
LucasFilm. ;)
LucasArts is de gamesdivisie die daaronder viel.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  zaterdag 2 november 2019 @ 11:16:13 #141
12888 Skull-splitter
pi_189743346
quote:

[..]

Marvel is enorm formulewerk op een handvol uitzonderingen na, en mikt op popcorn entertainment, niet op fantastische verhalen.
pi_189773820
Er bestaan maar 3 Star Wars films:

Star Wars, the Empire Strikes Back & Return of the Jedi.
  maandag 4 november 2019 @ 08:43:09 #143
12888 Skull-splitter
pi_189776165
:')
  Moderator maandag 4 november 2019 @ 09:21:54 #144
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_189776529
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2019 11:16 schreef Skull-splitter het volgende:
op een handvol uitzonderingen na
Welke zijn dat want ik heb niets met superhelden films maar tegelijk vind ik het ook eigenlijk heel tof. Maar elke keer als ik er weer eens één probeer neig ik weer naar dat ik niets met superheldenfilms heb.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  dinsdag 5 november 2019 @ 02:03:17 #145
12888 Skull-splitter
pi_189790613
quote:
2s.gif Op maandag 4 november 2019 09:21 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Welke zijn dat want ik heb niets met superhelden films maar tegelijk vind ik het ook eigenlijk heel tof. Maar elke keer als ik er weer eens één probeer neig ik weer naar dat ik niets met superheldenfilms heb.
Uit de 20+ films vind ik vooral de buitenbeentjes interessant: eerste Iron-man, eerste Thor, Guardians, Ant-man, dat soort spul probeerde iig meer te zijn dan enkel "man wordt held", de rest leek daar een natte doorslag van.
Ik heb de reeks compleet op de plank staan, maar ik stond ervan versteld hoe weinig eigenlijk memorabel waren...
  Moderator dinsdag 5 november 2019 @ 08:49:35 #146
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_189791819
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 02:03 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Uit de 20+ films vind ik vooral de buitenbeentjes interessant: eerste Iron-man, eerste Thor, Guardians, Ant-man, dat soort spul probeerde iig meer te zijn dan enkel "man wordt held", de rest leek daar een natte doorslag van.
Ik heb de reeks compleet op de plank staan, maar ik stond ervan versteld hoe weinig eigenlijk memorabel waren...
Ikzelf heb eigenlijk alleen de x-men gevolgd omdat ik daar de jaren 90 cartoon serie leuk van vond en ook behoorlijk wat van de jaren 60/70 comics heb gelezen. Ik blijf het idee van x-men wel sterk vinden maar lang niet in alle films goed uitgewerkt. Van de films die jij noemt hebik alleen thor gezien en eerlijk gezegd vond ik die wel grappig maar ook niet echt bijzonder. Grootste buitenbeentje vond ik deadpool en ook wel erg vermakelijk :) Misschien dat ik die andere films die je noemt ook nog wel eens kijk. Bedankt voor de tip iig.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  woensdag 6 november 2019 @ 08:53:36 #147
12888 Skull-splitter
pi_189811938
Deadpool is alleen geen MCU.
  woensdag 6 november 2019 @ 09:55:43 #148
8369 speknek
Another day another slay
pi_189812663
De enige goede Marvel films zijn beide Guardians of the Galaxy (eigenlijk gewoon Star Wars), Thor Ragnarok en de beide Captain Americas. De rest kan ik me prima mee vermaken maar zijn ook erg formulaisch (sp?))

(En into the spiderverse, maar dat is geen MCU)

[ Bericht 17% gewijzigd door speknek op 06-11-2019 10:04:36 ]
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 6 november 2019 @ 10:27:11 #149
12888 Skull-splitter
pi_189813064
Beide, het zijn er drie?
  woensdag 6 november 2019 @ 10:40:40 #150
8369 speknek
Another day another slay
pi_189813237
Om een of andere reden zie ik Civil War altijd als een Avengers film. Maar verder vind ik Civil War ook niet echt goed. Ze doen heel erg hun best een conflict tussen waardenethiek en utilitarisme op te zetten en dan na tien minuten denkt de regisseur: Fuck it de kijkers zijn echt veel te dom hiervoor, hier is twee uur lang explosies.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')