ja precies allemaal dingen die ik niet hoef te kijken...quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 09:36 schreef Ceased2Be het volgende:
Nou ja, de Skywalker saga is klaar. Daarnaast komen er nog de trilogien van Benioff&Weiss, de Rian Johnson trilogie en de series The Mandalorian, Obi-Wan en Kassian Andor.
allemaal dingen die ik moet kijken.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 09:39 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ja precies allemaal dingen die ik niet hoef te kijken...
Nee doeiquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 09:40 schreef Fir3fly het volgende:
Ik hoop dat het meer deel 8 wordt dan 7. Wederom een herhaling van Return of the Jedi zit ik echt niet op te wachten.
Een matige film of een herhaling van een andere film. Allebei niet wenselijk.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 09:40 schreef Fir3fly het volgende:
Ik hoop dat het meer deel 8 wordt dan 7. Wederom een herhaling van Return of the Jedi zit ik echt niet op te wachten.
Dit.quote:
VII -> 'Dit is een rehash van IV! we willen wat anders!'quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 20:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vind het een “meer van hetzelfde” trailer, maar dat hoort wel bij Abrams en dat was waarschijnlijk de bedoeling, want Abrams staat nu eenmaal synoniem met risicoloze degelijkheid. Hij zal nooit iets buitengewoon maken, maar het zal ook nooit tegenvallen.
Jammer maar helaas, nu dergelijke blockbusters een budget hebben van +300 miljoen dollar is de kans dat je een onvoorspelbare film krijgt extreem zeldzaam.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 20:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vind het een “meer van hetzelfde” trailer, maar dat hoort wel bij Abrams en dat was waarschijnlijk de bedoeling, want Abrams staat nu eenmaal synoniem met risicoloze degelijkheid. Hij zal nooit iets buitengewoon maken, maar het zal ook nooit tegenvallen.
Ongeveer. Ik bedoel eerderquote:Op woensdag 23 oktober 2019 07:16 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
VII -> 'Dit is een rehash van IV! we willen wat anders!'
VIII ->'Nee, niet zo anders!'
IX -> GOTO IV-VII
Hoop dat Abrams gewoon een tof verhaal neerzet (visueel zal het wel goed zitten). Ben alleen een beetje nerveus voor Papa Palpatine hoe die er weer ingeschreven wordt.
Euh ja als ze dat niet doen dan is het toch gewoon een science fiction film in "a galaxy far away". Als je nergens verwijst naar voorgaande delen kun je ook gewoon de hele naam "star wars" weglaten.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 22:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
die hangen helemaal aan elkaar van verwijzingen, callbacks en cameos
Fan service? Als dat een happy end voor fans betekent dan vind ik dat het slechtste soort van pleasen wat ik ken.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 21:56 schreef HeatWave het volgende:
Echt, wtf is er mis met jullie?.
Als je hier als Star Warsfan geen kippenvel en "nee er zat iets in mijn oog" gevoel bij krijgt ben je echt zielloos verloren.
Fucking hell, wat een fan service and, that's not a fucking bad thing!.
Alsof het nog leeft. De vorige film heeft alles al om zeep geholpen.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 21:56 schreef HeatWave het volgende:
Echt, wtf is er mis met jullie?.
Als je hier als Star Warsfan geen kippenvel en "nee er zat iets in mijn oog" gevoel bij krijgt ben je echt zielloos verloren.
Fucking hell, wat een fan service and, that's not a fucking bad thing!.
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 13:03 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Alsof het nog leeft. De vorige film heeft alles al om zeep geholpen.
Ja, neequote:Op donderdag 24 oktober 2019 13:03 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Alsof het nog leeft. De vorige film heeft alles al om zeep geholpen.
Ik ben geen kind meer (helaas). Was voor dit soort dingen wel beter geweest.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 13:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, nee,
"Probleem" (tussen haakjes, iedereen mag er uiteraard van vinden wat hij/zij wil) in mijn ogen is dat de meeste mensen niet meer kunnen kijken met hun kinderogen, alles moet onder een microscoop, het moet kloppen, logisch zijn etc.
Ik kijk gewoon nog met dezelfde ogen als toen ik 5 was en voor het eerst SW zag, en die ogen zien alleen maar een enorm vette trailer.
Soms is infantiel zijn een zege.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |