Vrolijke boelquote:Op vrijdag 12 april 2019 14:46 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Hoorde net van die spermadokter op de radio, heb je zo had je al 21 broers en zussen krijg je er zo 49 bij
dat is de droomquote:Op vrijdag 12 april 2019 14:50 schreef Driepink het volgende:
[..]
Vrolijke boel
Of je komt erachter dat die chick waarmee je gister hebt liggen neuken je halfzusje is
Net zoals jij die uitlogt, is echt maar een klein dingetje, maar het maakt het wel mooiquote:Op vrijdag 12 april 2019 14:41 schreef Kiid het volgende:
Mevrouw Kiid moet morgen werken en ik kan dus vanavond de hele avond Fifa spelen. Juist de kleine dingen van het leven maken het mooi
Volgens mij dezelfde vent hoorquote:Op vrijdag 12 april 2019 14:52 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Tijd geleden was ook zoiets in het nieuws alleen dat was toen een Engelse arts
ach wat niet weetquote:Op vrijdag 12 april 2019 14:50 schreef Driepink het volgende:
[..]
Vrolijke boel
Of je komt erachter dat die chick waarmee je gister hebt liggen neuken je halfzusje is
Nee die Engels man was een klein kalend propje met een bril en de kinderen waren helaas 'gezegend' met zijn kenmerkenquote:
er zijn hier twee users die daar wel iets over te zeggen hebben, en ééntje die niet genoemd mag wordenquote:Op vrijdag 12 april 2019 14:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
TT klopt wel aardig ja @:driepink
Ik log nooit uitquote:Op vrijdag 12 april 2019 14:52 schreef McGrath het volgende:
[..]
Net zoals jij die uitlogt, is echt maar een klein dingetje, maar het maakt het wel mooi
Waarom zou je mij niet mogen opnoemen? Ben ook maar een mensquote:Op vrijdag 12 april 2019 14:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
er zijn hier twee users die daar wel iets over te zeggen hebben, en ééntje die niet genoemd mag worden
Het mag dan niet illegaal zijn in Nederland, maar het wordt niet echt getolereerd, dus ik zou het stiekem doenquote:
Ja? Zou jij het doen met een halfzusje?quote:Op vrijdag 12 april 2019 15:02 schreef McGrath het volgende:
[..]
Het mag dan niet illegaal zijn in Nederland, maar het wordt niet echt getolereerd, dus ik zou het stiekem doen
Moet nog 2 dagen wachten op mijn nieuwe databundel. Moet het al bijna een week stellen met kut internet op mijn mobielquote:Op vrijdag 12 april 2019 15:02 schreef McGrath het volgende:
[..]
Het mag dan niet illegaal zijn in Nederland, maar het wordt niet echt getolereerd, dus ik zou het stiekem doen
Ik wel, maar mijn stiefzusje is ook best knapquote:Op vrijdag 12 april 2019 15:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja? Zou jij het doen met een halfzusje?
Nee, heb ook geen halfzusjequote:Op vrijdag 12 april 2019 15:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja kloptquote:Op vrijdag 12 april 2019 14:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
er zijn hier twee users die daar wel iets over te zeggen hebben, en ééntje die niet genoemd mag worden
maar stiefzusje is geen halfzusjequote:Op vrijdag 12 april 2019 15:03 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik wel, maar mijn stiefzusje is ook best knap
oh dat houdt op danquote:
heb jij een halfzusje?quote:Op vrijdag 12 april 2019 15:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
maar stiefzusje is geen halfzusje
[..]
oh dat houdt op dan
neequote:Op vrijdag 12 april 2019 15:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
nee geen halfzusjes
Heb jij broers of broertjes?
Ligt er beetje aan of het de bovenste of de onderste helft is.quote:Op vrijdag 12 april 2019 15:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ohquote:
wtfquote:Op vrijdag 12 april 2019 15:05 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ligt er beetje aan of het de bovenste of de onderste helft is.
Zag op dumpert dat je eergisteren een onvergetelijke avond hebt gehadquote:Op vrijdag 12 april 2019 15:08 schreef Driepink het volgende:
[..]
Is toch stiekem als je het tegen niemand zegt
Ik ben ronaldo niet hoorquote:Op vrijdag 12 april 2019 15:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zag op dumpert dat je eergisteren een onvergetelijke avond hebt gehad
[ afbeelding ]
zo lief hequote:Op vrijdag 12 april 2019 15:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zag op dumpert dat je eergisteren een onvergetelijke avond hebt gehad
[ afbeelding ]
patatquote:Op vrijdag 12 april 2019 15:11 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Zal eens naar de winkel, kan ik even bedenken wat we vanavond weer moeten eten
niets dan goeds over dooiequote:Op vrijdag 12 april 2019 15:11 schreef McGrath het volgende:
[..]
michael jackson was ook goed met kinderen
Ik heb mij voorgenomen dit een poosje niet te etenquote:Op vrijdag 12 april 2019 15:12 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee moet ook zeggen dat ik dat zelden eet
Hoop dat je eruit komt, de spanning is te voelen.quote:Op vrijdag 12 april 2019 15:11 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Nou voor mij mag ze wel gaan liggen hoor HAHAHAquote:
Dan ga je vlees halen, of eet je iets vegetarisch.quote:Op vrijdag 12 april 2019 15:13 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik heb mij voorgenomen dit een poosje niet te eten
maar ik ben wéér vlees er vergeten uit te halen
Ik zal van de week even weer stukken vlees bestellen, vergeet het elke keerquote:Op vrijdag 12 april 2019 15:13 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik heb mij voorgenomen dit een poosje niet te eten
maar ik ben wéér vlees er vergeten uit te halen
Kipquote:Op vrijdag 12 april 2019 15:11 schreef Fem_LittleLady het volgende:
patat is vegetarisch lulloquote:Op vrijdag 12 april 2019 15:14 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dan ga je vlees halen, of eet je iets vegetarisch.
Bedankt hansquote:Op vrijdag 12 april 2019 15:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het wordt vaak niet in plantaardig olie gefrituurd, dus dat
Als je om 15:15 het excuus 'ik heb geen vlees uitgelegd' gaat gebriken om vanavond patat te eten dan zoek je gewoon een excuus om patat te eten, vet zwijn.quote:
Neemt niet weg dat de patat zelf gemaakt is van aardappel en niet van kipquote:Op vrijdag 12 april 2019 15:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het wordt vaak niet in plantaardig olie gefrituurd, dus dat
Heb jij hier problemen mee? Achterlijke loempia?quote:Op vrijdag 12 april 2019 15:17 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Als je om 15:15 het excuus 'ik heb geen vlees uitgelegd' gaat gebriken om vanavond patat te eten dan zoek je gewoon een excuus om patat te eten, vet zwijn.
quote:Op vrijdag 12 april 2019 15:17 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Als je om 15:15 het excuus 'ik heb geen vlees uitgelegd' gaat gebriken om vanavond patat te eten dan zoek je gewoon een excuus om patat te eten, vet zwijn.
Nee maar ik wilde het niet ongezegd latenquote:Op vrijdag 12 april 2019 15:18 schreef Driepink het volgende:
[..]
Heb jij hier problemen mee? Achterlijke loempia?
Je hoeft niet alles te zeggen he, mislukte nederlanderquote:Op vrijdag 12 april 2019 15:20 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee maar ik wilde het niet ongezegd laten
Nee maar dit vond ik wel even belangrijkquote:Op vrijdag 12 april 2019 15:21 schreef Driepink het volgende:
[..]
Je hoeft niet alles te zeggen he, mislukte nederlander
heb begrepen dat hij gepest is omdat hij onverstaanbaar was in discordquote:Op vrijdag 12 april 2019 15:21 schreef Driepink het volgende:
[..]
Je hoeft niet alles te zeggen he, mislukte nederlander
Dit kan ik mij wel voorstellen jaquote:Op vrijdag 12 april 2019 15:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
heb begrepen dat hij gepest is omdat hij onverstaanbaar was in discord
Hey daar is onze recidivist weerquote:Op vrijdag 12 april 2019 15:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik zei nog zo van: mijn laatste vakantie heb ik al gehad dit jaar en paar uur later was ik al wegquote:Op vrijdag 12 april 2019 15:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hey daar is onze recidivist weer
ja kloptquote:Op vrijdag 12 april 2019 15:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je zoekt ook altijd onnodig de grens op hier vriendquote:Op vrijdag 12 april 2019 15:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik zei nog zo van: mijn laatste vakantie heb ik al gehad dit jaar en paar uur later was ik al weg
zie je welquote:Op vrijdag 12 april 2019 15:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik zei nog zo van: mijn laatste vakantie heb ik al gehad dit jaar en paar uur later was ik al weg
quote:Op vrijdag 12 april 2019 15:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Trollscience is wel gewoon verstaanbaar, dus snap niet waarom je niet gewoon Nederlands spreekt.quote:
Ja deed je goed, ze zag ook gelijk in dat ze dom aan het lullen was.quote:Op vrijdag 12 april 2019 15:25 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik dacht dat flippiee even vergeten was dat er genoeg eikels overleden zijn
Sowquote:Op vrijdag 12 april 2019 15:26 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja. Maar wat wil je nou eigenlijk de hele tijd?
Maar ik vind hans wel leukquote:Op vrijdag 12 april 2019 15:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Daarom is Hans geen goede match met jou. Veel te baldadig hier
Ik beschik tenminste over zelfreflectie, daar ontbreekt het hier nogal aanquote:Op vrijdag 12 april 2019 15:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja deed je goed, ze zag ook gelijk in dat ze dom aan het lullen was.
Azpi was pas baldadig. Blij dat we van die vervelende user af zijn.quote:Op vrijdag 12 april 2019 15:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Daarom is Hans geen goede match met jou. Veel te baldadig hier
quote:Op vrijdag 12 april 2019 15:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Trollscience is wel gewoon verstaanbaar, dus snap niet waarom je niet gewoon Nederlands spreekt.
Goede eikels komen er altijd weer bovenop, aldus flippiee.quote:Op vrijdag 12 april 2019 15:25 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik dacht dat flippiee even vergeten was dat er genoeg eikels overleden zijn
Past wel bij een fifaboyquote:Op vrijdag 12 april 2019 15:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Azpi was pas baldadig. Blij dat we van die vervelende user af zijn.
bovenop flippiee zekerquote:Op vrijdag 12 april 2019 15:30 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Goede eikels komen er altijd weer bovenop, aldus flippiee.
Matig, 4/10quote:Op vrijdag 12 april 2019 15:31 schreef Le_Professeur het volgende:
snap je want bal-dadig hahah hoe kom je erop
Niet gelachenquote:Op vrijdag 12 april 2019 15:31 schreef Le_Professeur het volgende:
snap je want bal-dadig hahah hoe kom je erop
zoals?quote:Op vrijdag 12 april 2019 15:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
liever niet, ik heb liever goede jongens
Zou je een jongen zoenen met een hazenlip?quote:Op vrijdag 12 april 2019 15:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
liever niet, ik heb liever goede jongens
wtf trek je alles in extremenquote:
Wee niequote:Op vrijdag 12 april 2019 15:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zou je een jongen zoenen met een hazenlip?
nee trek alleen mijn piemel, die is best standaardquote:Op vrijdag 12 april 2019 15:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
wtf trek je alles in extremen
[..]
Wee nie
hoe standaardquote:Op vrijdag 12 april 2019 15:37 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee trek alleen mijn piemel, die is best standaard
En mij?quote:Op vrijdag 12 april 2019 15:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar ik vind hans wel leuk
[..]
Ik beschik tenminste over zelfreflectie, daar ontbreekt het hier nogal aan
Die missen we nog iedere dag. Opdat we het nooit meer mogen vergetenquote:Op vrijdag 12 april 2019 15:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Azpi was pas baldadig. Blij dat we van die vervelende user af zijn.
Uh goeie, of zo..quote:Op vrijdag 12 april 2019 15:36 schreef Driepink het volgende:
[..]
O hadden we het over favoriete schietschijven?
Ik mis mijn IF maatje enormquote:Op vrijdag 12 april 2019 15:39 schreef Kiid het volgende:
[..]
Die missen we nog iedere dag. Opdat we het nooit meer mogen vergeten
wat is standaardquote:Op vrijdag 12 april 2019 15:37 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee trek alleen mijn piemel, die is best standaard
je bent cutequote:
Uiteindelijk draaien we allemaal maar rondjes vriendquote:Op vrijdag 12 april 2019 15:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee jij ziet zelf niet in dat je kut bent
hoezo saai? alsof je ooit de meest doorsnee piemel hebt meegemaaktquote:Op vrijdag 12 april 2019 15:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
wat is standaard
wel saai
[..]
je bent cute
Dankjequote:Op vrijdag 12 april 2019 15:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
wat is standaard
wel saai
[..]
je bent cute
Omdat de aarde om zijn as draait zit er ook niks anders opquote:Op vrijdag 12 april 2019 15:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
Uiteindelijk draaien we allemaal maar rondjes vriend
Slap: de gemiddelde man heeft een slappe penis van 9,16 centimeter lang, met een omtrek van 9,31 centimeter. Stijf: in stijve toestand groeit de gemiddelde penis uit naar 13,12 centimeter, met een omtrek van 11,66 centimeterquote:Op vrijdag 12 april 2019 15:40 schreef McGrath het volgende:
zou gebruikt kunnen worden als boegbeeld voor de Nederlandse penis
dat heb ik niet denk ikquote:Op vrijdag 12 april 2019 15:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
hoezo saai? alsof je ooit de meest doorsnee piemel hebt meegemaakt
Nee nog niet. Jij wisselt ook vaak he.quote:Op vrijdag 12 april 2019 15:41 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dankje
En heel lief. Heb je mijn NIEUWSTE wa foto nog gezien? Is echt een must c
Dit was gewoon toeval. De vorige foto was echt A++ foto dit is meer een leuke fotoquote:Op vrijdag 12 april 2019 15:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
dat heb ik niet denk ik
[..]
Nee nog niet. Jij wisselt ook vaak he.
Even kijken
1312quote:Op vrijdag 12 april 2019 15:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Slap: de gemiddelde man heeft een slappe penis van 9,16 centimeter lang, met een omtrek van 9,31 centimeter. Stijf: in stijve toestand groeit de gemiddelde penis uit naar 13,12 centimeter, met een omtrek van 11,66 centimeter
Toch wat povere stats
Een leuke foto kan ook primaquote:Op vrijdag 12 april 2019 15:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dit was gewoon toeval. De vorige foto was echt A++ foto dit is meer een leuke foto
oei ja, dan heb ik me vergist, dacht dat het bij de 15 lag, excuusquote:Op vrijdag 12 april 2019 15:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Slap: de gemiddelde man heeft een slappe penis van 9,16 centimeter lang, met een omtrek van 9,31 centimeter. Stijf: in stijve toestand groeit de gemiddelde penis uit naar 13,12 centimeter, met een omtrek van 11,66 centimeter
Toch wat povere stats
acht cola acht bierquote:
Hoe zit het met jouw penisquote:
Ik dacht ook 15, misschien is dit wereldwijd en trekken die klote aziaten de boel omlaagquote:Op vrijdag 12 april 2019 15:44 schreef McGrath het volgende:
[..]
oei ja, dan heb ik me vergist, dacht dat het bij de 15 lag, excuus
Waarom haat je mij zoquote:Op vrijdag 12 april 2019 16:22 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee dat is het dus zeker niet dat lijkt me wel duidelijk
Er zijn maar weinig mensen die ik haat, jij valt daar niet onder want zo speciaal ben je niet hoor hahaquote:
Is goed maatquote:Op vrijdag 12 april 2019 09:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
tuurlijk wel, doet @:zosk ook altijd ook al zijn die posts 2 uur geleden gemaakt
Waarom ben ik niet de beste danquote:Op vrijdag 12 april 2019 16:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig mensen die ik haat, jij valt daar niet onder want zo speciaal ben je niet hoor haha
Mensen vinden het ook vervelend om jouw stem te horenquote:Op vrijdag 12 april 2019 16:26 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik vind het altijd nog vervelender om mensen te moeten bellen
heb inderdaad echt een belachelijke stem, maar gelukkig kan je makkelijker je bek houden dan gewoon niet levenquote:Op vrijdag 12 april 2019 16:29 schreef Driepink het volgende:
[..]
Mensen vinden het ook vervelend om jouw stem te horen
echt hequote:Op vrijdag 12 april 2019 16:33 schreef HPLC het volgende:
Altijd van die mensen die de sfeer verpesten met hun zure gedrag en geschop
quote:Op vrijdag 12 april 2019 16:33 schreef HPLC het volgende:
Snap ikquote:Op vrijdag 12 april 2019 16:25 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja heb het niet zo op grote druktes
Dat is het ergste wat er bestaat, bellenquote:Op vrijdag 12 april 2019 16:26 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik vind het altijd nog vervelender om mensen te moeten bellen
quote:Op vrijdag 12 april 2019 16:33 schreef HPLC het volgende:
Kom op jongens, doe nou eens aardig tegen elkaar
Donder lekker een eind op debieltjequote:Op vrijdag 12 april 2019 16:33 schreef HPLC het volgende:
Nee, want ik ben gewoon de bestequote:Op vrijdag 12 april 2019 16:41 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik denk dat je die vraag heel goed zelf kunt beantwoorden
Ga toch lekker Apex Legends spelen, mafketelquote:Op vrijdag 12 april 2019 16:41 schreef Zosk het volgende:
[..]
[..]
Donder lekker een eind op debieltje
Ben nog gewoon een uur en drie kwartier aan het werkquote:Op vrijdag 12 april 2019 16:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ga toch lekker Apex Legends spelen, mafketel
Ik zie het jaquote:Op vrijdag 12 april 2019 16:42 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ben nog gewoon een uur en drie kwartier aan het werk
Ben ik nog steeds bestequote:Op vrijdag 12 april 2019 16:42 schreef Zosk het volgende:
[..]
De beste van de laagste sociale klasse wellicht
Er zijn dus nog heel veel mensen in alle klassen daarboven die beter zijn dan jijquote:
Dat is bijzaakquote:Op vrijdag 12 april 2019 16:44 schreef Zosk het volgende:
[..]
Er zijn dus nog heel veel mensen in alle klassen daarboven die beter zijn dan jij
Denk je dat die vijf stuks zoveel verschil maken?quote:Op vrijdag 12 april 2019 16:47 schreef Rozevla het volgende:
Na hoeveel Amstel Radler mag je niet meer rijden????
Heb er nu 19 op namelijk.
Twijfel beetje.
Ik denk zelf 24
Welneequote:Op vrijdag 12 april 2019 16:47 schreef Zosk het volgende:
[..]
Daar ging deze hele discussie om godverdomme
Niet zo mierenneuken jijquote:Op vrijdag 12 april 2019 16:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zeker wel, dit is weer een perfect voorbeeld waarom jij dus niet de beste bent
Welke feiten.quote:Op vrijdag 12 april 2019 16:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik druk je met je neus op de feiten gek
dit zijn comebacks waar ze je in groep 3 nog om uitlachenquote:Op vrijdag 12 april 2019 16:53 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik gedraag me naar waar ik mee om ga
Zolang hij maar niet in het zicht loopt hahaquote:Op vrijdag 12 april 2019 16:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
echt een user die we onze voetstappen laten zien
Moeten ze hem daarom in ONZ ook niet meer?quote:Op vrijdag 12 april 2019 16:55 schreef McGrath het volgende:
[..]
dit zijn comebacks waar ze je in groep 3 nog om uitlachen
Ik word overal uitgekotst vriendquote:Op vrijdag 12 april 2019 16:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Moeten ze hem daarom in ONZ ook niet meer?
Omdat niemand mij echt magquote:Op vrijdag 12 april 2019 16:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoe kan je nou zo kut zijn dat je nergens tussen past
nee hoorquote:Op vrijdag 12 april 2019 17:00 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dit dan weer wel, maar moet ik echt blauw blijven?
Ja, ga mezelf niet aanpassen voor iemand andersquote:Op vrijdag 12 april 2019 17:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Omdat niemand je mag ben je ongelooflijk kut? Zoek jij altijd de schuld bij een ander?
🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:02 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja, ga mezelf niet aanpassen voor iemand anders
LOUDER FOR THE PEOPLE IN THE BACKquote:Op vrijdag 12 april 2019 17:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼
DRIEPINK DONT OWE YOU SHIT
Helemaal myrrs signature opgezocht hahaquote:Op vrijdag 12 april 2019 17:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼
DRIEPINK DONT OWE YOU SHIT
Alleen soms die overdaad aan smileys pfffquote:Op vrijdag 12 april 2019 16:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maar jij vindt Crack niet vermoeiend, dus daar valt geen peil op te trekken
nee hoor is mijn achtergrondquote:Op vrijdag 12 april 2019 17:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Helemaal myrrs signature opgezocht haha
🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:09 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Alleen soms die overdaad aan smileys pfff
quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee hoor is mijn achtergrond
[ afbeelding ]
SPINNEN ZIJN CUTEEEEquote:Op vrijdag 12 april 2019 17:09 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Alleen soms die overdaad aan smileys pfff
Zet een zonnebril op, dan is ie weer zwart.quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nog meer blauwen in de SC, kijk daar worden we blij van
Helemeel wausquote:Op vrijdag 12 april 2019 17:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee hoor is mijn achtergrond
[ afbeelding ]
dat wil ik liever niet wetenquote:Op vrijdag 12 april 2019 17:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Helemeel waus
4k video downloader4k youtube to mp3
Hoeveel Gb zit in die khporno map
quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nog meer blauwen in de SC, kijk daar worden we blij van
quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wel netjes geordend in submapjes?
Zonde, maar die achteruitgang was al langer bij je te merkenquote:Op vrijdag 12 april 2019 17:45 schreef Chia het volgende:
JOngens, ik heb de laatste tijd vaak in R&P gepost, nu mag ik hier helaas niet meer posten
hey vriend goed nieuws, iemand postte net ''kanker op, debiel'' in VBL SC en zelfs van yvonne mag het gewoonquote:
Ik wilde gewoon van twee walletjes eten, maar dat mag niet: VBL / [VBL SC #7084] Negersexquote:Op vrijdag 12 april 2019 17:45 schreef McGrath het volgende:
[..]
Zonde, maar die achteruitgang was al langer bij je te merken
Ja hou je Anneloos daar doegquote:Op vrijdag 12 april 2019 17:45 schreef Chia het volgende:
JOngens, ik heb de laatste tijd vaak in R&P gepost, nu mag ik hier helaas niet meer posten
Ja daar mag dat gewoon, meten met twee matenquote:Op vrijdag 12 april 2019 17:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hey vriend goed nieuws, iemand postte net ''kanker op, debiel'' in VBL SC en zelfs van yvonne mag het gewoon
Welkom in VBL!quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hey vriend goed nieuws, iemand postte net ''kanker op, debiel'' in VBL SC en zelfs van yvonne mag het gewoon
En dan ook nog in de VBL SC, ik denk dat ik een TR zetquote:Op vrijdag 12 april 2019 17:46 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon van twee walletjes eten, maar dat mag niet: VBL / [VBL SC #7084] Negersex
Ik heb gewoon mijn best gedaan normaal mee te posten hoor.quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
In de herhaling,
in VBL wordt strenger gemod dan waar ook, juist omdat VBL door iedereen in de gaten gehouden wordt.
Nu kun je hier de boel komen uitlokken, prima, maar ga dan niet lopen huilen.
Dat vroeg ik laatst ook aan iemand die zijn hand had verloren na het afsteken van vuurwerkquote:
Haha Chia zaadquote:Op vrijdag 12 april 2019 17:51 schreef McGrath het volgende:
Yvonne en Chia hebben weer een tijdje te weinig zaad gehad
daar mag je 't ook zeggen tochquote:
Wow dat kan echt niet wat je nu zegtquote:
Post het daar dan even, dan blijft het staanquote:Op vrijdag 12 april 2019 17:53 schreef Solotovski het volgende:
[..]
daar mag je 't ook zeggen toch
Wrom hier dan niet he
Omdat hier de zure b-rank zit denk ikquote:Op vrijdag 12 april 2019 17:53 schreef Solotovski het volgende:
[..]
daar mag je 't ook zeggen toch
Wrom hier dan niet he
quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat vroeg ik laatst ook aan iemand die zijn hand had verloren na het afsteken van vuurwerk
@Driepink @scrupuleus @Kiid @Vanillekwark @haags_kwartiertjequote:Op vrijdag 12 april 2019 17:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als iedereen nou eens gewoon in z'n eigen sc blijft?
Had Ajax weer verloren? xDquote:Op vrijdag 12 april 2019 17:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat vroeg ik laatst ook aan iemand die zijn hand had verloren na het afsteken van vuurwerk
Toen ze humor aan het uitdelen waren kon je degene toen zien die aan het uitdelen was?quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zullen we hier lekker normaal doen vriend
quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toen ze humor aan het uitdelen waren kon je degene toen zien die aan het uitdelen was?
Zin in een elandquote:Op vrijdag 12 april 2019 17:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dit heeft nog nooit iemand gezegd
Huhquote:Op vrijdag 12 april 2019 17:58 schreef Chia het volgende:
Huh ik zag net allemaal interessante posts over Noord-Korea. Wilde net gaan lezen en nu zijn ze weg.
Ik weet het. Je post het gewoon daar in de SC. En dan quote je hier je eigen post uit VBL hier weer.quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:58 schreef Zosk het volgende:
Ik post echt nog weinig met kanker maar gezien het in VBL gewoon mag terwijl rood meepost pas ik mezelf al te graag direct aan aan het nieuwe beleid
Dat is wel slimquote:Op vrijdag 12 april 2019 17:59 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik weet het. Je post het gewoon daar in de SC. En dan quote je hier je eigen post uit VBL hier weer.
En dan kan niemand je iets maken
Welkom op FOK!quote:Op vrijdag 12 april 2019 18:00 schreef Flamarande het volgende:
Kim Jong-un is een Noord-Koreaans politicus en militair. Hij is de jongste zoon van dictator Kim Jong-il. Op 13 april 2012 volgde hij zijn vader op als voorzitter van de Nationale Defensiecommissie van de Democratische Volksrepubliek Korea en daarmee als de facto staatshoofd van Noord-Korea.
Wat triest ditquote:Op vrijdag 12 april 2019 17:59 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik weet het. Je post het gewoon daar in de SC. En dan quote je hier je eigen post uit VBL hier weer.
En dan kan niemand je iets maken
*minst selectiefquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:00 schreef Der_Mann het volgende:
volgens mij was yvonne even in de war toen ze zei dat VBL het strengste gemod werd
Deelnemen is belangrijker dan winnenquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is een strijd die je altijd verliest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |