ja kloptquote:Op vrijdag 12 april 2019 15:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
heb begrepen dat hij gepest is omdat hij onverstaanbaar was in discord
Je zoekt ook altijd onnodig de grens op hier vriendquote:Op vrijdag 12 april 2019 15:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik zei nog zo van: mijn laatste vakantie heb ik al gehad dit jaar en paar uur later was ik al weg
zie je welquote:Op vrijdag 12 april 2019 15:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik zei nog zo van: mijn laatste vakantie heb ik al gehad dit jaar en paar uur later was ik al weg
quote:Op vrijdag 12 april 2019 15:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Trollscience is wel gewoon verstaanbaar, dus snap niet waarom je niet gewoon Nederlands spreekt.quote:
Ja deed je goed, ze zag ook gelijk in dat ze dom aan het lullen was.quote:Op vrijdag 12 april 2019 15:25 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik dacht dat flippiee even vergeten was dat er genoeg eikels overleden zijn
Sowquote:Op vrijdag 12 april 2019 15:26 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja. Maar wat wil je nou eigenlijk de hele tijd?
Maar ik vind hans wel leukquote:Op vrijdag 12 april 2019 15:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Daarom is Hans geen goede match met jou. Veel te baldadig hier
Ik beschik tenminste over zelfreflectie, daar ontbreekt het hier nogal aanquote:Op vrijdag 12 april 2019 15:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja deed je goed, ze zag ook gelijk in dat ze dom aan het lullen was.
Azpi was pas baldadig. Blij dat we van die vervelende user af zijn.quote:Op vrijdag 12 april 2019 15:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Daarom is Hans geen goede match met jou. Veel te baldadig hier
quote:Op vrijdag 12 april 2019 15:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Trollscience is wel gewoon verstaanbaar, dus snap niet waarom je niet gewoon Nederlands spreekt.
Goede eikels komen er altijd weer bovenop, aldus flippiee.quote:Op vrijdag 12 april 2019 15:25 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik dacht dat flippiee even vergeten was dat er genoeg eikels overleden zijn
Past wel bij een fifaboyquote:Op vrijdag 12 april 2019 15:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Azpi was pas baldadig. Blij dat we van die vervelende user af zijn.
bovenop flippiee zekerquote:Op vrijdag 12 april 2019 15:30 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Goede eikels komen er altijd weer bovenop, aldus flippiee.
Matig, 4/10quote:Op vrijdag 12 april 2019 15:31 schreef Le_Professeur het volgende:
snap je want bal-dadig hahah hoe kom je erop
Niet gelachenquote:Op vrijdag 12 april 2019 15:31 schreef Le_Professeur het volgende:
snap je want bal-dadig hahah hoe kom je erop
zoals?quote:Op vrijdag 12 april 2019 15:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
liever niet, ik heb liever goede jongens
Zou je een jongen zoenen met een hazenlip?quote:Op vrijdag 12 april 2019 15:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
liever niet, ik heb liever goede jongens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |