Hoop dat je eruit komt, de spanning is te voelen.quote:Op vrijdag 12 april 2019 15:11 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Zal eens naar de winkel, kan ik even bedenken wat we vanavond weer moeten eten
Nou voor mij mag ze wel gaan liggen hoor HAHAHAquote:
Dan ga je vlees halen, of eet je iets vegetarisch.quote:Op vrijdag 12 april 2019 15:13 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik heb mij voorgenomen dit een poosje niet te eten
maar ik ben wéér vlees er vergeten uit te halen
Ik zal van de week even weer stukken vlees bestellen, vergeet het elke keerquote:Op vrijdag 12 april 2019 15:13 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik heb mij voorgenomen dit een poosje niet te eten
maar ik ben wéér vlees er vergeten uit te halen
Kipquote:Op vrijdag 12 april 2019 15:11 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Zal eens naar de winkel, kan ik even bedenken wat we vanavond weer moeten eten
patat is vegetarisch lulloquote:Op vrijdag 12 april 2019 15:14 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dan ga je vlees halen, of eet je iets vegetarisch.
Bedankt hansquote:Op vrijdag 12 april 2019 15:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het wordt vaak niet in plantaardig olie gefrituurd, dus dat
Als je om 15:15 het excuus 'ik heb geen vlees uitgelegd' gaat gebriken om vanavond patat te eten dan zoek je gewoon een excuus om patat te eten, vet zwijn.quote:
Neemt niet weg dat de patat zelf gemaakt is van aardappel en niet van kipquote:Op vrijdag 12 april 2019 15:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het wordt vaak niet in plantaardig olie gefrituurd, dus dat
Heb jij hier problemen mee? Achterlijke loempia?quote:Op vrijdag 12 april 2019 15:17 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Als je om 15:15 het excuus 'ik heb geen vlees uitgelegd' gaat gebriken om vanavond patat te eten dan zoek je gewoon een excuus om patat te eten, vet zwijn.
quote:Op vrijdag 12 april 2019 15:17 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Als je om 15:15 het excuus 'ik heb geen vlees uitgelegd' gaat gebriken om vanavond patat te eten dan zoek je gewoon een excuus om patat te eten, vet zwijn.
Nee maar ik wilde het niet ongezegd latenquote:Op vrijdag 12 april 2019 15:18 schreef Driepink het volgende:
[..]
Heb jij hier problemen mee? Achterlijke loempia?
Je hoeft niet alles te zeggen he, mislukte nederlanderquote:Op vrijdag 12 april 2019 15:20 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee maar ik wilde het niet ongezegd laten
Nee maar dit vond ik wel even belangrijkquote:Op vrijdag 12 april 2019 15:21 schreef Driepink het volgende:
[..]
Je hoeft niet alles te zeggen he, mislukte nederlander
heb begrepen dat hij gepest is omdat hij onverstaanbaar was in discordquote:Op vrijdag 12 april 2019 15:21 schreef Driepink het volgende:
[..]
Je hoeft niet alles te zeggen he, mislukte nederlander
Dit kan ik mij wel voorstellen jaquote:Op vrijdag 12 april 2019 15:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
heb begrepen dat hij gepest is omdat hij onverstaanbaar was in discord
Hey daar is onze recidivist weerquote:Op vrijdag 12 april 2019 15:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
heb begrepen dat hij gepest is omdat hij onverstaanbaar was in discord
Ik zei nog zo van: mijn laatste vakantie heb ik al gehad dit jaar en paar uur later was ik al wegquote:Op vrijdag 12 april 2019 15:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hey daar is onze recidivist weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |