Vrolijke boelquote:Op vrijdag 12 april 2019 14:46 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Hoorde net van die spermadokter op de radio, heb je zo had je al 21 broers en zussen krijg je er zo 49 bij
dat is de droomquote:Op vrijdag 12 april 2019 14:50 schreef Driepink het volgende:
[..]
Vrolijke boel
Of je komt erachter dat die chick waarmee je gister hebt liggen neuken je halfzusje is
Net zoals jij die uitlogt, is echt maar een klein dingetje, maar het maakt het wel mooiquote:Op vrijdag 12 april 2019 14:41 schreef Kiid het volgende:
Mevrouw Kiid moet morgen werken en ik kan dus vanavond de hele avond Fifa spelen. Juist de kleine dingen van het leven maken het mooi
Volgens mij dezelfde vent hoorquote:Op vrijdag 12 april 2019 14:52 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Tijd geleden was ook zoiets in het nieuws alleen dat was toen een Engelse arts
ach wat niet weetquote:Op vrijdag 12 april 2019 14:50 schreef Driepink het volgende:
[..]
Vrolijke boel
Of je komt erachter dat die chick waarmee je gister hebt liggen neuken je halfzusje is
Nee die Engels man was een klein kalend propje met een bril en de kinderen waren helaas 'gezegend' met zijn kenmerkenquote:
er zijn hier twee users die daar wel iets over te zeggen hebben, en ééntje die niet genoemd mag wordenquote:Op vrijdag 12 april 2019 14:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
TT klopt wel aardig ja @:driepink
Ik log nooit uitquote:Op vrijdag 12 april 2019 14:52 schreef McGrath het volgende:
[..]
Net zoals jij die uitlogt, is echt maar een klein dingetje, maar het maakt het wel mooi
Waarom zou je mij niet mogen opnoemen? Ben ook maar een mensquote:Op vrijdag 12 april 2019 14:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
er zijn hier twee users die daar wel iets over te zeggen hebben, en ééntje die niet genoemd mag worden
Het mag dan niet illegaal zijn in Nederland, maar het wordt niet echt getolereerd, dus ik zou het stiekem doenquote:
Ja? Zou jij het doen met een halfzusje?quote:Op vrijdag 12 april 2019 15:02 schreef McGrath het volgende:
[..]
Het mag dan niet illegaal zijn in Nederland, maar het wordt niet echt getolereerd, dus ik zou het stiekem doen
Moet nog 2 dagen wachten op mijn nieuwe databundel. Moet het al bijna een week stellen met kut internet op mijn mobielquote:Op vrijdag 12 april 2019 15:02 schreef McGrath het volgende:
[..]
Het mag dan niet illegaal zijn in Nederland, maar het wordt niet echt getolereerd, dus ik zou het stiekem doen
Ik wel, maar mijn stiefzusje is ook best knapquote:Op vrijdag 12 april 2019 15:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja? Zou jij het doen met een halfzusje?
Nee, heb ook geen halfzusjequote:Op vrijdag 12 april 2019 15:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja kloptquote:Op vrijdag 12 april 2019 14:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
er zijn hier twee users die daar wel iets over te zeggen hebben, en ééntje die niet genoemd mag worden
maar stiefzusje is geen halfzusjequote:Op vrijdag 12 april 2019 15:03 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik wel, maar mijn stiefzusje is ook best knap
oh dat houdt op danquote:
heb jij een halfzusje?quote:Op vrijdag 12 april 2019 15:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
maar stiefzusje is geen halfzusje
[..]
oh dat houdt op dan
neequote:Op vrijdag 12 april 2019 15:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
nee geen halfzusjes
Heb jij broers of broertjes?
Ligt er beetje aan of het de bovenste of de onderste helft is.quote:Op vrijdag 12 april 2019 15:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ohquote:
wtfquote:Op vrijdag 12 april 2019 15:05 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ligt er beetje aan of het de bovenste of de onderste helft is.
Zag op dumpert dat je eergisteren een onvergetelijke avond hebt gehadquote:Op vrijdag 12 april 2019 15:08 schreef Driepink het volgende:
[..]
Is toch stiekem als je het tegen niemand zegt
Ik ben ronaldo niet hoorquote:Op vrijdag 12 april 2019 15:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zag op dumpert dat je eergisteren een onvergetelijke avond hebt gehad
[ afbeelding ]
zo lief hequote:Op vrijdag 12 april 2019 15:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zag op dumpert dat je eergisteren een onvergetelijke avond hebt gehad
[ afbeelding ]
patatquote:Op vrijdag 12 april 2019 15:11 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Zal eens naar de winkel, kan ik even bedenken wat we vanavond weer moeten eten
niets dan goeds over dooiequote:Op vrijdag 12 april 2019 15:11 schreef McGrath het volgende:
[..]
michael jackson was ook goed met kinderen
Ik heb mij voorgenomen dit een poosje niet te etenquote:Op vrijdag 12 april 2019 15:12 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee moet ook zeggen dat ik dat zelden eet
Hoop dat je eruit komt, de spanning is te voelen.quote:Op vrijdag 12 april 2019 15:11 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Nou voor mij mag ze wel gaan liggen hoor HAHAHAquote:
Dan ga je vlees halen, of eet je iets vegetarisch.quote:Op vrijdag 12 april 2019 15:13 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik heb mij voorgenomen dit een poosje niet te eten
maar ik ben wéér vlees er vergeten uit te halen
Ik zal van de week even weer stukken vlees bestellen, vergeet het elke keerquote:Op vrijdag 12 april 2019 15:13 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik heb mij voorgenomen dit een poosje niet te eten
maar ik ben wéér vlees er vergeten uit te halen
Kipquote:Op vrijdag 12 april 2019 15:11 schreef Fem_LittleLady het volgende:
patat is vegetarisch lulloquote:Op vrijdag 12 april 2019 15:14 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dan ga je vlees halen, of eet je iets vegetarisch.
Bedankt hansquote:Op vrijdag 12 april 2019 15:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het wordt vaak niet in plantaardig olie gefrituurd, dus dat
Als je om 15:15 het excuus 'ik heb geen vlees uitgelegd' gaat gebriken om vanavond patat te eten dan zoek je gewoon een excuus om patat te eten, vet zwijn.quote:
Neemt niet weg dat de patat zelf gemaakt is van aardappel en niet van kipquote:Op vrijdag 12 april 2019 15:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het wordt vaak niet in plantaardig olie gefrituurd, dus dat
Heb jij hier problemen mee? Achterlijke loempia?quote:Op vrijdag 12 april 2019 15:17 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Als je om 15:15 het excuus 'ik heb geen vlees uitgelegd' gaat gebriken om vanavond patat te eten dan zoek je gewoon een excuus om patat te eten, vet zwijn.
quote:Op vrijdag 12 april 2019 15:17 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Als je om 15:15 het excuus 'ik heb geen vlees uitgelegd' gaat gebriken om vanavond patat te eten dan zoek je gewoon een excuus om patat te eten, vet zwijn.
Nee maar ik wilde het niet ongezegd latenquote:Op vrijdag 12 april 2019 15:18 schreef Driepink het volgende:
[..]
Heb jij hier problemen mee? Achterlijke loempia?
Je hoeft niet alles te zeggen he, mislukte nederlanderquote:Op vrijdag 12 april 2019 15:20 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee maar ik wilde het niet ongezegd laten
Nee maar dit vond ik wel even belangrijkquote:Op vrijdag 12 april 2019 15:21 schreef Driepink het volgende:
[..]
Je hoeft niet alles te zeggen he, mislukte nederlander
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |