Vrolijke boelquote:Op vrijdag 12 april 2019 14:46 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Hoorde net van die spermadokter op de radio, heb je zo had je al 21 broers en zussen krijg je er zo 49 bij
dat is de droomquote:Op vrijdag 12 april 2019 14:50 schreef Driepink het volgende:
[..]
Vrolijke boel
Of je komt erachter dat die chick waarmee je gister hebt liggen neuken je halfzusje is
Net zoals jij die uitlogt, is echt maar een klein dingetje, maar het maakt het wel mooiquote:Op vrijdag 12 april 2019 14:41 schreef Kiid het volgende:
Mevrouw Kiid moet morgen werken en ik kan dus vanavond de hele avond Fifa spelen. Juist de kleine dingen van het leven maken het mooi
Volgens mij dezelfde vent hoorquote:Op vrijdag 12 april 2019 14:52 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Tijd geleden was ook zoiets in het nieuws alleen dat was toen een Engelse arts
ach wat niet weetquote:Op vrijdag 12 april 2019 14:50 schreef Driepink het volgende:
[..]
Vrolijke boel
Of je komt erachter dat die chick waarmee je gister hebt liggen neuken je halfzusje is
Nee die Engels man was een klein kalend propje met een bril en de kinderen waren helaas 'gezegend' met zijn kenmerkenquote:
er zijn hier twee users die daar wel iets over te zeggen hebben, en ééntje die niet genoemd mag wordenquote:Op vrijdag 12 april 2019 14:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
TT klopt wel aardig ja @:driepink
Ik log nooit uitquote:Op vrijdag 12 april 2019 14:52 schreef McGrath het volgende:
[..]
Net zoals jij die uitlogt, is echt maar een klein dingetje, maar het maakt het wel mooi
Waarom zou je mij niet mogen opnoemen? Ben ook maar een mensquote:Op vrijdag 12 april 2019 14:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
er zijn hier twee users die daar wel iets over te zeggen hebben, en ééntje die niet genoemd mag worden
Het mag dan niet illegaal zijn in Nederland, maar het wordt niet echt getolereerd, dus ik zou het stiekem doenquote:
Ja? Zou jij het doen met een halfzusje?quote:Op vrijdag 12 april 2019 15:02 schreef McGrath het volgende:
[..]
Het mag dan niet illegaal zijn in Nederland, maar het wordt niet echt getolereerd, dus ik zou het stiekem doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |