Daar vraag je toch om. Kijk als het druk is sla ik je wel over maar nu het rustig is heb ik wel tijd om je van repliek te dienen.quote:Op vrijdag 12 april 2019 09:40 schreef Der_Mann het volgende: [..] maar ze komt altijd fel uit de hoek, moet me elke dag weer kwetsen
ook al is het druk heb je toch genoeg vrije tijdquote:Op vrijdag 12 april 2019 09:44 schreef Myrr het volgende:
[..]
Daar vraag je toch om. Kijk als het druk is sla ik je wel over maar nu het rustig is heb ik wel tijd om je van repliek te dienen.
Beetje rubens. I like. Ziet eruit als een sterke doch kwetsbare vrouw zou zeker langdurig mee daten.quote:
Ga toch niet op 6 quotes reageren.quote:Op vrijdag 12 april 2019 09:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ook al is het druk heb je toch genoeg vrije tijd
Ze heeft een slotjesbeugel. Dat wordt praktisch gezien wat lastig.quote:Op vrijdag 12 april 2019 09:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ging je maar eens door het slotje van je vrouw
Merkte gisteren al wel wat last van m'n bicep links, maar dacht er niet echt iets bij behalve misschien verkeerd gelegen en daardoor overbelast of zo, maar straalde een uur terug door naar m'n rechterkant, hele rechter bovenkant begon te tintelen en zwaar te voelen, en daarna zakte ik haast in elkaar van de pijn in m'n rug. 112 gebeld, gezegd dat ik een ambulance nodig heb omdat ik het niet vertrouw, werd mij gevraagd of ik mee wilde naar het ziekenhuis voor een check-up, wilde ik niet (pussy, ik weet) maar ik werd daar aan de apparatuur gelegd en daar kwam uit dat ik een lichte hartaanval heb gehad.quote:Op vrijdag 12 april 2019 09:44 schreef McGrath het volgende:
[..]
dat je je even na moet laten kijken, met overgewicht heb je wat meer kans op een beroerte
Wat schattig.quote:Op vrijdag 12 april 2019 09:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze heeft een slotjesbeugel. Dat wordt praktisch gezien wat lastig.
Goed verhaal, lekker kort.quote:Op vrijdag 12 april 2019 09:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Merkte gisteren al wel wat last van m'n bicep links, maar dacht er niet echt iets bij behalve misschien verkeerd gelegen en daardoor overbelast of zo, maar straalde een uur terug door naar m'n rechterkant, hele rechter bovenkant begon te tintelen en zwaar te voelen, en daarna zakte ik haast in elkaar van de pijn in m'n rug. 112 gebeld, gezegd dat ik een ambulance nodig heb omdat ik het niet vertrouw, werd mij gevraagd of ik mee wilde naar het ziekenhuis voor een check-up, wilde ik niet (pussy, ik weet) maar ik werd daar aan de apparatuur gelegd en daar kwam uit dat ik een lichte hartaanval heb gehad.
Had ze verteld over dat ik naar de sportschool ben geweest, tijd heel veel ben afgevallen maar alles weer aankwam en ik niet geloofde dat dit mij nu overkwam... Mij is aangeraden om in elk geval iedere dag minstens 20 minuten te wandelen binnen mijn kunnen, binnen de grenzen blijven van wat voor mij goed voelt en over 6 weken langs komen in't ziekenhuis voor een check-up. Bloeddruk is gemeten, die was 150/95 dus dat was behoorlijk hoog.. Maar goed, hetgeen wat hier dus is geroepen, overlijden binnen 5 jaar etc zou dus inderdaad realiteit kùnnen worden als ik niet heel snel ga veranderen..
En nu duik ik m'n nest in.
slaap lekker der_mann!quote:Op vrijdag 12 april 2019 09:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Merkte gisteren al wel wat last van m'n bicep links, maar dacht er niet echt iets bij behalve misschien verkeerd gelegen en daardoor overbelast of zo, maar straalde een uur terug door naar m'n rechterkant, hele rechter bovenkant begon te tintelen en zwaar te voelen, en daarna zakte ik haast in elkaar van de pijn in m'n rug. 112 gebeld, gezegd dat ik een ambulance nodig heb omdat ik het niet vertrouw, werd mij gevraagd of ik mee wilde naar het ziekenhuis voor een check-up, wilde ik niet (pussy, ik weet) maar ik werd daar aan de apparatuur gelegd en daar kwam uit dat ik een lichte hartaanval heb gehad.
Had ze verteld over dat ik naar de sportschool ben geweest, tijd heel veel ben afgevallen maar alles weer aankwam en ik niet geloofde dat dit mij nu overkwam... Mij is aangeraden om in elk geval iedere dag minstens 20 minuten te wandelen binnen mijn kunnen, binnen de grenzen blijven van wat voor mij goed voelt en over 6 weken langs komen in't ziekenhuis voor een check-up. Bloeddruk is gemeten, die was 150/95 dus dat was behoorlijk hoog.. Maar goed, hetgeen wat hier dus is geroepen, overlijden binnen 5 jaar etc zou dus inderdaad realiteit kùnnen worden als ik niet heel snel ga veranderen..
En nu duik ik m'n nest in.
Ja, maar 6 gesprekken door elkaar voeren is me een beetje teveel.quote:Op vrijdag 12 april 2019 09:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
tuurlijk wel, doet @:zosk ook altijd ook al zijn die posts 2 uur geleden gemaakt
Wie is maxquote:Op vrijdag 12 april 2019 09:47 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja, maar 6 gesprekken door elkaar voeren is me een beetje teveel.
Driep is mijn max.
als er 6 potentiële gesprekken zijn, op welke plek sta ik dan?quote:Op vrijdag 12 april 2019 09:47 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja, maar 6 gesprekken door elkaar voeren is me een beetje teveel.
Drie is mijn max.
Zevendequote:Op vrijdag 12 april 2019 09:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als er 6 potentiële gesprekken zijn, op welke plek sta ik dan?
Dat belerende ____ toontje van je is écht zo diep en dieptriest. Zoveel commentaar terwijl je zelf nooit je stem laat horen op vocaroo laat staan met je kop op internet komt, in een andere taal dan je eigen taal.quote:
quote:Op vrijdag 12 april 2019 09:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Dat belerende ____ toontje van je is écht zo diep en dieptriest. Zoveel commentaar terwijl je zelf nooit je stem laat horen op vocaroo laat staan met je kop op internet komt, in een andere taal dan je eigen taal.
Wat is nou weer vocarooquote:Op vrijdag 12 april 2019 09:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Dat belerende ____ toontje van je is écht zo diep en dieptriest. Zoveel commentaar terwijl je zelf nooit je stem laat horen op vocaroo laat staan met je kop op internet komt, in een andere taal dan je eigen taal.
Voel je je nu stoer ofzo?quote:Op vrijdag 12 april 2019 09:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat weet ik zelfs. Man man man.
Nee, die worden denk ik alleen gedeeld onderling, niet openbaarquote:Op vrijdag 12 april 2019 09:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb je mijn prachtige vocaroo's nooit gehoord, dat is jammer
in 2015/2016 had ik er hier vele gepost, ik heb onder andere Shake It Off van Taylor Swift gezongen en All I Want For Christmas Is You van Mariah Careyquote:Op vrijdag 12 april 2019 09:53 schreef Driepink het volgende:
[..]
Nee, die worden denk ik alleen gedeeld onderling, niet openbaar
Komt er nog wat fatsoenlijks uit je gouden keeltje?quote:Op vrijdag 12 april 2019 09:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
in 2015/2016 had ik er hier vele gepost, ik heb onder andere Shake It Off van Taylor Swift gezongen en All I Want For Christmas Is You van Mariah Carey
had ze laatst nog opgezocht maar zijn helaas van de site verwijderd, had je er maar bij moeten zijn
Wat een kut tijd moet dat zijn geweest.quote:Op vrijdag 12 april 2019 09:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
in 2015/2016 had ik er hier vele gepost, ik heb onder andere Shake It Off van Taylor Swift gezongen en All I Want For Christmas Is You van Mariah Carey
had ze laatst nog opgezocht maar zijn helaas van de site verwijderd, had je er maar bij moeten zijn
quote:Op vrijdag 12 april 2019 09:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Ah toen was ik niet actief op Fok! vriendquote:Op vrijdag 12 april 2019 09:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze noemden me niet voor niets Hermann de Gouden Stermannquote:Op vrijdag 12 april 2019 09:56 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Komt er nog wat fatsoenlijks uit je gouden keeltje?
Het was de meest prachtige tijd in de SCquote:Op vrijdag 12 april 2019 09:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat een kut tijd moet dat zijn geweest.
Rip deadprezquote:Op vrijdag 12 april 2019 09:58 schreef Chia het volgende:
[..]
Het was de meest prachtige tijd in de SC
Ik ben er nu, dat telt ook wel voor iets tochquote:Op vrijdag 12 april 2019 09:58 schreef Chia het volgende:
[..]
Het was de meest prachtige tijd in de SC
Trotsquote:Op vrijdag 12 april 2019 09:46 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja ook goed. Laatste blok gaat in.![]()
Heb 1 ding niet ingeleverd maar verder alles behaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |