Nee is niet waar want dit taaltje hebben een klasgenootje en ik in 2012 zo'n beetje ontworpen en inmiddels is het uitgespreid onder meerdere hippe groeperingen in Amsterdam.quote:Op vrijdag 12 april 2019 09:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jammer dat het zich uitzaait dan. Zoiets komt echt uit West Friesland.
Hoe ging je tentamen lol.quote:Op vrijdag 12 april 2019 09:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Daar heb je dan ook weer speciale rollers voor.
Jemig, ik heb niet eens bij de bouwmarkt gewerkt. Wil je schilderen of excuses zoeken om het niet te doen?
In West Friesland praten ze ook zo. Dingen zijn niet ‘mooi’ maar ‘knap. Je hebt dus een ‘knappe auto’.quote:Op vrijdag 12 april 2019 09:13 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee is niet waar want dit taaltje hebben een klasgenootje en ik in 2012 zo'n beetje ontworpen en inmiddels is het uitgespreid onder meerdere hippe groeperingen in Amsterdam.
Honger denk. Knappe auto.quote:Op vrijdag 12 april 2019 09:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
In West Friesland praten ze ook zo. Dingen zijn niet ‘mooi’ maar ‘knap. Je hebt dus een ‘knappe auto’._!
Ja goed. Had een 6,7. Fissaquote:Op vrijdag 12 april 2019 09:14 schreef Myrr het volgende:
[..]
Hoe ging je tentamen lol.
Daar zijn inderdaad rollers voor die na drie keer goed rollen hun werking zijn verloren. Beste zou zijn met een spuit te doen maar die heb ik even niet bij de hand.
Ik zie de connectie in de verloedering van de taal. West Friezen plakken tevens overal ‘denk’ achter. “Ik ga maar even naar de supermarkt denk.”quote:Op vrijdag 12 april 2019 09:16 schreef Myrr het volgende:
[..]
Honger denk. Knappe auto.
Ja ik die geen connectie.
Hier kan dat. In het echte leven zijn mensen meteen op hun kut getrapt.quote:Op vrijdag 12 april 2019 09:15 schreef Myrr het volgende:
Vind je wel leuk als je sago bent eigenlijk. Lekker fierce en bijdehand.
Weet ik niet. Ga even kijken. Denk dat zoiets wel van kwaliteit moet zijn wil het een beetje lekker werken. Heb destijds buurman van mijn pa laten doen in de babykamer en dat is echt mooi geworden.quote:Op vrijdag 12 april 2019 09:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja goed. Had een 6,7. FissaLief dat je ‘t vraagt.
Is zoiets duur?
En je hebt geen spierpijn aan het einde van de dag. Win-win.quote:Op vrijdag 12 april 2019 09:18 schreef Myrr het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ga even kijken. Denk dat zoiets wel van kwaliteit moet zijn wil het een beetje lekker werken. Heb destijds buurman van mijn pa laten doen in de babykamer en dat is echt mooi geworden.
nicequote:Op vrijdag 12 april 2019 09:18 schreef Myrr het volgende:
Heb destijds buurman van mijn pa laten doen
Ja. Lekker dat je je tentamen eindelijk gehaald hebt. Moet je nog veel vakken tot je klaar bent?quote:Op vrijdag 12 april 2019 09:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
En je hebt geen spierpijn aan het einde van de dag. Win-win.
Zou dat pijn doen?quote:Op vrijdag 12 april 2019 09:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hier kan dat. In het echte leven zijn mensen meteen op hun kut getrapt.
3. Daarna zomervakantie. En dan nog 1 jaartje. En daarna nog m’n master. Maar einde komt in zicht.quote:Op vrijdag 12 april 2019 09:26 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja. Lekker dat je je tentamen eindelijk gehaald hebt. Moet je nog veel vakken tot je klaar bent?
Oh ja sorry hij heeft hetzelfde postuur als jij dus seks is fysiek niet mogelijk.quote:Op vrijdag 12 april 2019 09:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het was een seksgrap maar deze manier werkt ook
Lekker lekker.quote:Op vrijdag 12 april 2019 09:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
3. Daarna zomervakantie. En dan nog 1 jaartje. En daarna nog m’n master. Maar einde komt in zicht.
quote:Op vrijdag 12 april 2019 09:34 schreef Myrr het volgende:
[..]
Oh ja sorry hij heeft hetzelfde postuur als jij dus seks is fysiek niet mogelijk.
Niet spotten met mijn gebrek aan gevat zijn.quote:Op vrijdag 12 april 2019 09:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
moest je echt lachen of is het omdat je op elke vrouwelijke user positief reageert
Ik moest meer lachen dat ze zo fel uit de hoek komt in een keer.quote:Op vrijdag 12 april 2019 09:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
moest je echt lachen of is het omdat je op elke vrouwelijke user positief reageert
maar ze komt altijd fel uit de hoek, moet me elke dag weer kwetsenquote:Op vrijdag 12 april 2019 09:39 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik moest meer lachen dat ze zo fel uit de hoek komt in een keer.![]()
Als jij zo had gereageerd had ik ook gelachen
Misschien is ze gewoon erg op je gesteldquote:Op vrijdag 12 april 2019 09:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar ze komt altijd fel uit de hoek, moet me elke dag weer kwetsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |