de klusjes moet je dan ook aan de mannen over latenquote:Op vrijdag 12 april 2019 08:48 schreef Myrr het volgende:
Haha wil het plafond in de gang witten maar ik ben te klein en mijn armen te kort en geen ladder.
Ik ken dit probleem niet #laagplafondbesteplafondquote:Op vrijdag 12 april 2019 08:48 schreef Myrr het volgende:
Haha wil het plafond in de gang witten maar ik ben te klein en mijn armen te kort en geen ladder.
quote:Op vrijdag 12 april 2019 08:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
de klusjes moet je dan ook aan de mannen over laten
soms moet je gewoon de rol die God je heeft gegeven accepterenquote:Op vrijdag 12 april 2019 08:52 schreef Myrr het volgende:
[..]
#geenhulpelozevrouwspelen
#wecandoit
#FEMINIST
Dat jij je rollen accepteert zegt niet dat iedereen dat moet doen Herman.quote:Op vrijdag 12 april 2019 08:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
soms moet je gewoon de rol die God je heeft gegeven accepteren
feminist zijn betekent gelijkheid willen voor vrouwen, niet dat vrouwen alles ooit moeten kunnen doen en WE DONT TAKE NO SHIT FROM NO MEN GIRLFREAAAAYYNNDDD moeten denkenquote:Op vrijdag 12 april 2019 08:56 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat jij je rollen accepteert zegt niet dat iedereen dat moet doen Herman.
wauwquote:Op vrijdag 12 april 2019 08:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
feminist zijn betekent gelijkheid willen voor vrouwen, niet dat vrouwen alles ooit moeten kunnen doen en WE DONT TAKE NO SHIT FROM NO MEN GIRLFREAAAAYYNNDDD moeten denken
Klopt dus als mannen dingen kunnen kunnen vrouwen dat ook. Mijn vriend kookt vaker dan ik en ik klus vaker dan hij HAD JE WAT. Onze rolverdeling is op basis van wat we (beter) kunnen en wie op dat moment tijd heeft en wie wat leuk vindt om te doen, niet wat er tussen onze poten zit.quote:Op vrijdag 12 april 2019 08:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
feminist zijn betekent gelijkheid willen voor vrouwen, niet dat vrouwen alles ooit moeten kunnen doen en WE DONT TAKE NO SHIT FROM NO MEN GIRLFREAAAAYYNNDDD moeten denken
nee hoorquote:Op vrijdag 12 april 2019 09:03 schreef Myrr het volgende:
Klopt dus als mannen dingen kunnen kunnen vrouwen dat ook.
Dat over het bed had je achterwege kunnen laten, zometeen is Hermann weer depressief omdat hij geen seks heeftquote:Op vrijdag 12 april 2019 09:03 schreef Myrr het volgende:
[..]
Klopt dus als mannen dingen kunnen kunnen vrouwen dat ook. Mijn vriend kookt vaker dan ik en ik klus vaker dan hij HAD JE WAT. Onze rolverdeling is op basis van wat we (beter) kunnen en wie op dat moment tijd heeft, niet wat er tussen onze poten zit.
Ik schilder gewoon net even wat strakker dan hij, dus wil ik dat graag zelf doen. Boeiend. Plafond gaat hij wel voor me doen hoor.En hij tilt ook zware dingen voor mij en maakt potjes open enzo en ik bed is hij de baas ben je nu blij Herman.
laten we het eens over jouw seksleven hebbenquote:Op vrijdag 12 april 2019 09:05 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dat over het bed had je achterwege kunnen laten, zometeen is Hermann weer depressief omdat hij geen seks heeft
Haha mad.quote:Op vrijdag 12 april 2019 09:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
laten we het eens over jouw seksleven hebben
Klaarquote:Op vrijdag 12 april 2019 09:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
laten we het eens over jouw seksleven hebben
Je hebt ook van die rollers met super lange stok.quote:Op vrijdag 12 april 2019 08:48 schreef Myrr het volgende:
Haha wil het plafond in de gang witten maar ik ben te klein en mijn armen te kort en geen ladder. Daar gaat mijn planning voor vandaag.
Is gewoon hip Randstedelijk hoor.quote:Op vrijdag 12 april 2019 09:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik spreek geen West Fries verpauperd Nederlands.
ik hoor het niet te doen maar als man kan ik het natuurlijk gewoon beterquote:Op vrijdag 12 april 2019 09:09 schreef Myrr het volgende:
Maar Herman stel je zou een vrouwtje hebben die continu dingen wil veranderen en zij is net even iets vaker vrij dan jij, zou je dan zin hebben om na een werkweek ook nog even het plafond te witten omdat dat iets is wat jij hoort te doen?
Ja die vind ik kut. Heb structuur op plafond (en ben net niet gek genoeg om dit hele huurhuis te stuucen) dus moet wel een beetje kracht kunnen zetten. In bepaald licht zie je anders toch dat het niet helemaal goed gedekt is en dat kan ik niet handelen.quote:Op vrijdag 12 april 2019 09:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je hebt ook van die rollers met super lange stok.
Daar heb je dan ook weer speciale rollers voor.quote:Op vrijdag 12 april 2019 09:11 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja die vind ik kut. Heb structuur op plafond (en ben net niet gek genoeg om dit hele huurhuis te stuucen) dus moet wel een beetje kracht kunnen zetten. In bepaald licht zie je anders toch dat het niet helemaal goed gedekt is en dat kan ik niet handelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |