hahaquote:Op vrijdag 12 april 2019 08:28 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Zeker heb je een keus, maar is een beetje lullig om zijn verhaal af te kappen. Met mijn werk doe ik dat wel, dan druk ik ze ineens weg onder het motto de batterij is leeg[quote]
Op vrijdag 12 april 2019 08:28 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Zeker heb je een keus, maar is een beetje lullig om zijn verhaal af te kappen. Met mijn werk doe ik dat wel, dan druk ik ze ineens weg onder het motto de batterij is leeg
Goedemorgen Femquote:Op vrijdag 12 april 2019 08:36 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Heb die nieuwe trailer gezien van The Lion King, Denk dat ik wel naar die film wil ook al ken ik het verhaal al
8 uur is gewoon de normale werktijd hoorquote:Op vrijdag 12 april 2019 08:42 schreef Driepink het volgende:
[..]
Valt mee, ben al 45 mins aan het werk, half uur te vroeg zoals gewoonlijk
Niet voor mij, mijn werkdag begint normaal om 08:30quote:Op vrijdag 12 april 2019 08:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
8 uur is gewoon de normale werktijd hoor
zo zie je maar weer wie de harde werker van ons isquote:Op vrijdag 12 april 2019 08:44 schreef Driepink het volgende:
[..]
Niet voor mij, mijn werkdag begint normaal om 08:30
Geen van beidequote:Op vrijdag 12 april 2019 08:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zo zie je maar weer wie de harde werker van ons is
quote:Op vrijdag 12 april 2019 08:44 schreef Driepink het volgende:
[..]
Was een beetje vroeg in slaap gevallen gisteren, dus geen foto kunnen sturen, sorry.
Hij is wel tof ja.quote:Op vrijdag 12 april 2019 08:36 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Heb die nieuwe trailer gezien van The Lion King, Denk dat ik wel naar die film wil ook al ken ik het verhaal al
Nice.quote:Op vrijdag 12 april 2019 08:42 schreef Driepink het volgende:
[..]
Valt mee, ben al 45 mins aan het werk, half uur te vroeg zoals gewoonlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |