Dat vroeg ik laatst ook aan iemand die zijn hand had verloren na het afsteken van vuurwerkquote:
Haha Chia zaadquote:Op vrijdag 12 april 2019 17:51 schreef McGrath het volgende:
Yvonne en Chia hebben weer een tijdje te weinig zaad gehad
daar mag je 't ook zeggen tochquote:
Wow dat kan echt niet wat je nu zegtquote:
Post het daar dan even, dan blijft het staanquote:Op vrijdag 12 april 2019 17:53 schreef Solotovski het volgende:
[..]
daar mag je 't ook zeggen toch
Wrom hier dan niet he
Omdat hier de zure b-rank zit denk ikquote:Op vrijdag 12 april 2019 17:53 schreef Solotovski het volgende:
[..]
daar mag je 't ook zeggen toch
Wrom hier dan niet he
quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat vroeg ik laatst ook aan iemand die zijn hand had verloren na het afsteken van vuurwerk
@Driepink @scrupuleus @Kiid @Vanillekwark @haags_kwartiertjequote:Op vrijdag 12 april 2019 17:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als iedereen nou eens gewoon in z'n eigen sc blijft?
Had Ajax weer verloren? xDquote:Op vrijdag 12 april 2019 17:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat vroeg ik laatst ook aan iemand die zijn hand had verloren na het afsteken van vuurwerk
Toen ze humor aan het uitdelen waren kon je degene toen zien die aan het uitdelen was?quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zullen we hier lekker normaal doen vriend
quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toen ze humor aan het uitdelen waren kon je degene toen zien die aan het uitdelen was?
Zin in een elandquote:Op vrijdag 12 april 2019 17:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dit heeft nog nooit iemand gezegd
Huhquote:Op vrijdag 12 april 2019 17:58 schreef Chia het volgende:
Huh ik zag net allemaal interessante posts over Noord-Korea. Wilde net gaan lezen en nu zijn ze weg.
Ik weet het. Je post het gewoon daar in de SC. En dan quote je hier je eigen post uit VBL hier weer.quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:58 schreef Zosk het volgende:
Ik post echt nog weinig met kanker maar gezien het in VBL gewoon mag terwijl rood meepost pas ik mezelf al te graag direct aan aan het nieuwe beleid
Dat is wel slimquote:Op vrijdag 12 april 2019 17:59 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik weet het. Je post het gewoon daar in de SC. En dan quote je hier je eigen post uit VBL hier weer.
En dan kan niemand je iets maken
Welkom op FOK!quote:Op vrijdag 12 april 2019 18:00 schreef Flamarande het volgende:
Kim Jong-un is een Noord-Koreaans politicus en militair. Hij is de jongste zoon van dictator Kim Jong-il. Op 13 april 2012 volgde hij zijn vader op als voorzitter van de Nationale Defensiecommissie van de Democratische Volksrepubliek Korea en daarmee als de facto staatshoofd van Noord-Korea.
Wat triest ditquote:Op vrijdag 12 april 2019 17:59 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik weet het. Je post het gewoon daar in de SC. En dan quote je hier je eigen post uit VBL hier weer.
En dan kan niemand je iets maken
*minst selectiefquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:00 schreef Der_Mann het volgende:
volgens mij was yvonne even in de war toen ze zei dat VBL het strengste gemod werd
Deelnemen is belangrijker dan winnenquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is een strijd die je altijd verliest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |