Een wayler?quote:
Was een geintje. Broeder.quote:
quote:
2 sleutels en ik sliep 24 uur niet.quote:
Dat was ik met speedquote:
Sexquote:
Soms ook heel rustig,apart spul.quote:
Ik heb een dinnetje gehad die me doorgesnoven wakker maakte voor dat soort acties.quote:
Coke nooit meer dan een kwart gram ofzo gebruikt,maar dat was best lekkerquote:Op donderdag 11 april 2019 22:03 schreef sig000 het volgende:
[..]
Coke gaf nog wel relaxt effect maar dan bleef je snuiven.
Dat lijkt me eerlijk gezegd heel vervelend.quote:Op donderdag 11 april 2019 22:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik heb een dinnetje gehad die me doorgesnoven wakker maakte voor dat soort acties.
Dan deed je wat verkeerdquote:Op donderdag 11 april 2019 22:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik heb een dinnetje gehad die me doorgesnoven wakker maakte voor dat soort acties.
Ligt een beetje aan welk spul het is maar ik sliep er meestal wel goed op. En dan superfris wakkerworden aahhh heerlijkquote:Op donderdag 11 april 2019 21:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
2 sleutels en ik sliep 24 uur niet.
Ohhquote:
Daar ga je hard op zekerquote:Op donderdag 11 april 2019 22:08 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb toch heerlijke saffraanrijst op vanavond!
Liegbeestquote:Op donderdag 11 april 2019 22:08 schreef Deisyy het volgende:
Wat toevallig ,jarig Jetje.quote:Op donderdag 11 april 2019 22:08 schreef Deisyy het volgende:
jaloers.Ik was echt kapot na gebruik.quote:Op donderdag 11 april 2019 22:07 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan welk spul het is maar ik sliep er meestal wel goed op. En dan superfris wakkerworden aahhh heerlijk
Daar zijn weer andere dingen voorquote:
Daar heb ik nog wel een verhaal over.quote:
quote:Op donderdag 11 april 2019 22:08 schreef Deisyy het volgende:
Lievelingsquote:Op donderdag 11 april 2019 22:15 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
jaloers.Ik was echt kapot na gebruik.
Bewaar het maarquote:Op donderdag 11 april 2019 22:16 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Daar heb ik nog wel een verhaal over.
Dat is niet aan jou.ga naar je balkon.quote:
Heel raar, die staat buiten met alleen zijn onderbroek aan te dansen.quote:
Teveelquote:Op donderdag 11 april 2019 22:21 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hoeveel lag er ook alweer in je medicijnkastje?
Zit ie in Psychose?quote:Op donderdag 11 april 2019 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heel raar, die staat buiten met alleen zijn onderbroek aan te dansen.
OK brandt losquote:Op donderdag 11 april 2019 22:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat is niet aan jou.ga naar je balkon.
Ik wacht in spanning af.quote:Op donderdag 11 april 2019 22:22 schreef TillyB het volgende:
[..]
En er zit nog een felicitatie aan te komen zometeen
Hou je dat allemaal bij?quote:Op donderdag 11 april 2019 22:25 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik was net te laat met de mededeling
Heb jij een glazen bol?quote:Op donderdag 11 april 2019 22:25 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik was net te laat met de mededeling
Maar jij wist dat Sig Deisyy nog niet gefeliciteerd had.quote:Op donderdag 11 april 2019 22:27 schreef TillyB het volgende:
[..]
Sig kondigde het net nog aan dat het eraan zat te komen
Je wilde wachten tot 23.59?quote:Op donderdag 11 april 2019 22:28 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wilde nog wachten maat het kwam er ineens uit.
Ja dat zei hij net, dat ie zou wachten tot het laatste moment oid.quote:Op donderdag 11 april 2019 22:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar jij wist dat Sig Deisyy nog niet gefeliciteerd had.
Ja maar kon niet wachten.quote:Op donderdag 11 april 2019 22:27 schreef TillyB het volgende:
[..]
Sig kondigde het net nog aan dat het eraan zat te komen
Een maatje van me reed voor een Apotheek ,kwam met dozen Oxazepam aanzetten.Daar hebben we een een heel apart feestje mee beleefd.quote:
Ja niet gelukt helaas.quote:Op donderdag 11 april 2019 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je wilde wachten tot 23.59?
Dan was je wel de laatste geweest vandaag.
Wat dan? Val je daar niet gewoon van in slaap?quote:Op donderdag 11 april 2019 22:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Een maatje van me reed voor een Apotheek ,kwam met dozen Oxazepam aanzetten.Daar hebben we een een heel apart feestje mee beleefd.
Met Oxazepam? Maar daar wordt je toch juist heel rustig van?quote:Op donderdag 11 april 2019 22:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Een maatje van me reed voor een Apotheek ,kwam met dozen Oxazepam aanzetten.Daar hebben we een een heel apart feestje mee beleefd.
Kan je beter saffraan nemenquote:Op donderdag 11 april 2019 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met Oxazepam? Maar daar wordt je toch juist heel rustig van?
Ja toch ik was stoned van die shitquote:Op donderdag 11 april 2019 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met Oxazepam? Maar daar wordt je toch juist heel rustig van?
Daar word ik niet hyper van, het werkt pijnstillend bij mij.quote:
Heb een keer experiment gedaan met 10x valium en halve krat bier, dat gaf geen slaap.quote:Op donderdag 11 april 2019 22:30 schreef TillyB het volgende:
[..]
Wat dan? Val je daar niet gewoon van in slaap?
Icm met alcohol niet.Een vriend van me viel in het water,ik moest hem aan zijn haren naar boven trekken.Ik ben wel in coma geraakt later.Zijn vader kon me niet wakker krijgen.quote:Op donderdag 11 april 2019 22:30 schreef TillyB het volgende:
[..]
Wat dan? Val je daar niet gewoon van in slaap?
Vast een heel saai feestje. Van dat spul word je toch hardstikke suf.quote:Op donderdag 11 april 2019 22:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Jij snapt het.quote:Op donderdag 11 april 2019 22:33 schreef sig000 het volgende:
[..]
Heb een keer experiment gedaan met 10x valium en halve krat bier, dat gaf geen slaap.
Ik werd vroeger als kind eens geopereerd en kreeg alvast iets kalmerends voordat ik naar de OK ging, nog nooit zo hyper geweest, koprollen op dat bed alles.quote:Op donderdag 11 april 2019 22:32 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Daar word ik niet hyper van, het werkt pijnstillend bij mij.
Apartquote:Op donderdag 11 april 2019 22:33 schreef sig000 het volgende:
[..]
Heb een keer experiment gedaan met 10x valium en halve krat bier, dat gaf geen slaap.
Jezusquote:Op donderdag 11 april 2019 22:33 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Icm met alcohol niet.Een vriend van me viel in het water,ik moest hem aan zijn haren naar boven trekken.Ik ben wel in coma geraakt later.Zijn vader kon me niet wakker krijgen.
quote:Op donderdag 11 april 2019 22:33 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Icm met alcohol niet.Een vriend van me viel in het water,ik moest hem aan zijn haren naar boven trekken.Ik ben wel in coma geraakt later.Zijn vader kon me niet wakker krijgen.
Dat weet ik niet meer ik had spit in mijn rug en kreeg die zooi, ik ben gewoon naar mijn werk gegaan en ik kreeg te horen of ik gerookt had ofzo.quote:
Ik zie dit voor me nuquote:Op donderdag 11 april 2019 22:34 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik werd vroeger als kind eens geopereerd en kreeg alvast iets kalmerends voordat ik naar de OK ging, nog nooit zo hyper geweest, koprollen op dat bed alles.Geen idee wat het voor spul was maar misschien heb ik ook het sig-gen.
Heavy shit dude.quote:Op donderdag 11 april 2019 22:33 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Best nog een gedoetje dat gefeliciteer.quote:Op donderdag 11 april 2019 22:29 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja dat zei hij net, dat ie zou wachten tot het laatste moment oid.
quote:
Zwaaien, feliciteren, we hebben er een dagtaak aan hierquote:Op donderdag 11 april 2019 22:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Best nog een gedoetje dat gefeliciteer.
Apart, ik word er alleen rustiger van, maar dat waren maar 10 mg tabletjes.quote:Op donderdag 11 april 2019 22:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer ik had spit in mijn rug en kreeg die zooi, ik ben gewoon naar mijn werk gegaan en ik kreeg te horen of ik gerookt had ofzo.
Vooral schaamte nadien.We hadden de gekste dingen gedaan.quote:
Zeg dat welquote:Op donderdag 11 april 2019 22:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Best nog een gedoetje dat gefeliciteer.
MIjn vader had het ook toen ie veel syntetische morfine kreeg in zijn laatste dagen, hij ging wandelen in de hospice.quote:Op donderdag 11 april 2019 22:34 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik werd vroeger als kind eens geopereerd en kreeg alvast iets kalmerends voordat ik naar de OK ging, nog nooit zo hyper geweest, koprollen op dat bed alles.Geen idee wat het voor spul was maar misschien heb ik ook het sig-gen.
Oh, er valt een kwartje opeensquote:Op donderdag 11 april 2019 22:37 schreef TillyB het volgende:
[..]Ik had het zelf niet zo door, maar m’n moeder wist niet wat ze meemaakte. Ik was altijd zo rustig en ineens een explosie in die kamer.
Dat is echt raar! Het werkte gewoon averechts.quote:Op donderdag 11 april 2019 22:37 schreef TillyB het volgende:
[..]Ik had het zelf niet zo door, maar m’n moeder wist niet wat ze meemaakte. Ik was altijd zo rustig en ineens een explosie in die kamer.
Ik had het zelf ook niet door.quote:Op donderdag 11 april 2019 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Apart, ik word er alleen rustiger van, maar dat waren maar 10 mg tabletjes.
quote:Op donderdag 11 april 2019 22:38 schreef sig000 het volgende:
[..]
MIjn vader had het ook toen ie veel syntetische morfine kreeg in zijn laatste dagen, hij ging wandelen in de hospice.
quote:Op donderdag 11 april 2019 22:38 schreef sig000 het volgende:
[..]
MIjn vader had het ook toen ie veel syntetische morfine kreeg in zijn laatste dagen, hij ging wandelen in de hospice.
Bij mij net zo en probeer dat maar eens duidelijk te maken in ziekenhuis.quote:Op donderdag 11 april 2019 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is echt raar! Het werkte gewoon averechts.
Leuke dag gehad vandaag ? Ja toch zekerquote:
Nee het was klaar aan de morfine pomp en dag later over en uit.quote:Op donderdag 11 april 2019 22:40 schreef TillyB het volgende:
[..]en toen? Hebben ze dan überhaupt nog andere opties qua medicatie..
Ja zeker wel, vanmiddag lekker op een terrasje geluncht en vanavond met mijn kinderen wezen eten en de hele dag zon!quote:Op donderdag 11 april 2019 22:41 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Leuke dag gehad vandaag ? Ja toch zeker
Mijn ouders ook zo. Maar ze mochten nog beiden 89 jaar worden. Mooi toch.quote:Op donderdag 11 april 2019 22:42 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nee het was klaar aan de morfine pomp en dag later over en uit.
Hmm eigenlijk wel herkenbaar verhaal dit.. misschien zit het hier toch ook in de familie.quote:Op donderdag 11 april 2019 22:42 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nee het was klaar aan de morfine pomp en dag later over en uit.
quote:Op donderdag 11 april 2019 22:42 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Wapperen. Het is na die operatie en medicatie nooit meer goedgekomen met je.
Mijn vrouw had haar mantelzorgdag en is gelijk bij dochter geweest, die liep nog rond alsof het nog 2 weken kon duren, hoorde ikquote:Op donderdag 11 april 2019 22:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja zeker wel, vanmiddag lekker op een terrasje geluncht en vanavond met mijn kinderen wezen eten en de hele dag zon!![]()
Bij jouw dochter alles nog rustig?
Morgen gaan ze toch sowieso dingesen?quote:Op donderdag 11 april 2019 22:44 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Mijn vrouw had haar mantelzorgdag en is gelijk bij dochter geweest, die liep nog rond alsof het nog 2 weken kon duren, hoorde ik
Yep, correct.quote:Op donderdag 11 april 2019 22:46 schreef TillyB het volgende:
[..]
Morgen gaan ze toch sowieso dingesen?
Staat ook in de bijsluiter.quote:Op donderdag 11 april 2019 22:44 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hmm eigenlijk wel herkenbaar verhaal dit.. misschien zit het hier toch ook in de familie.
Zoquote:Op donderdag 11 april 2019 22:47 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Als dat weer over een of andere schijt RLS gaat, moet je je niet aanstellen.
quote:
Maar harari het kanarie is eruitquote:Op donderdag 11 april 2019 22:47 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Doeiquote:
Blijf uit de buurt van hoge gebouwenquote:Op donderdag 11 april 2019 22:48 schreef mario390 het volgende:
het liefste meisje is van de produktie verwijdeerd en zij was Finaliste vor morgen
Ahhh en nu kun je niet slapen?quote:Op donderdag 11 april 2019 22:48 schreef mario390 het volgende:
het liefste meisje is van de produktie verwijdeerd en zij was Finaliste vor morgen
Ze had ook in Sudan geboren kunnen zijnquote:Op donderdag 11 april 2019 22:50 schreef mario390 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
uit de spel verwijdeerd wegen en klein dingetje
[ afbeelding ]
Net of jij niet moest huilen toen Sabine uit BB gestemd werd.quote:Op donderdag 11 april 2019 22:47 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 april 2019 22:50 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb 3 uur Tempation Island zitten kijken dus ik kan wel wat hebben
Kleine tieten wel inderdaad.quote:Op donderdag 11 april 2019 22:50 schreef mario390 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
uit de spel verwijdeerd wegen en klein dingetje
[ afbeelding ]
nee hoor is blondquote:Op donderdag 11 april 2019 22:51 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ze had ook in Sudan geboren kunnen zijn
Wat is er?quote:
Yep, eruit ermee.quote:
Ik bedenk me ineens.. gebruiken ze bij anesthesie ook opiaten? De laatste keer dat ik bijkwam van een operatie lag ik gigantisch te shaken. Verder alles ok maar gewoon heel raar. Hoorde een verpleegster iets mompelen over “misschien adrenaline”. Zal misschien daar ook mee te maken hebben.quote:
Ooit komt ze er toch echt uitquote:Op donderdag 11 april 2019 22:44 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Mijn vrouw had haar mantelzorgdag en is gelijk bij dochter geweest, die liep nog rond alsof het nog 2 weken kon duren, hoorde ik
Man man manquote:Op donderdag 11 april 2019 22:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Net of jij niet moest huilen toen Sabine uit BB gestemd werd.
Maar hij had het over een klein dingetje. Toch een shemale?quote:
quote:Op donderdag 11 april 2019 22:51 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ze had ook in Sudan geboren kunnen zijn
ruzie was wegen alkoholquote:Op donderdag 11 april 2019 22:52 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Maar hij had het over een klein dingetje. Toch een shemale?
zij is expulsar tao tristequote:Op donderdag 11 april 2019 22:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Alsof ie al normaal om 2 uur naar bed ging
Alcohol is shitzooi, in andermans lichaam.quote:
En een stift voor boven haar ogeenquote:
Weet ik niet precies maar dat bijkomen op uitslaapkamer was zo ongeveer de grootste nachtmerrie die ik ooit had.quote:Op donderdag 11 april 2019 22:52 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik bedenk me ineens.. gebruiken ze bij anesthesie ook opiaten? De laatste keer dat ik bijkwam van een operatie lag ik gigantisch te shaken. Verder alles ok maar gewoon heel raar. Hoorde een verpleegster iets mompelen over “misschien adrenaline”. Zal misschien daar ook mee te maken hebben.
Hoezo?quote:Op donderdag 11 april 2019 22:55 schreef sig000 het volgende:
[..]
Weet ik niet precies maar dat bijkomen op uitslaapkamer was zo ongeveer de grootste nachtmerrie die ik ooit had.
Zeker niet slim neequote:Op donderdag 11 april 2019 22:57 schreef mario390 het volgende:
in deze video zij je wat is vannacht gebeurd, zo schlimm is het niet
https://twitter.com/nottodaychris/status/1116355833422594048
quote:Op donderdag 11 april 2019 22:57 schreef mario390 het volgende:
ligquote:Op donderdag 11 april 2019 22:57 schreef mario390 het volgende:
Ik was al wakker toen ik nog in de OK werd losgekoppeld en weg werd gereden .. Heb daarna niet meer geslapen.. gisteren dan.. Nu ben ik net weer wakker na een after diner dipquote:Op donderdag 11 april 2019 22:55 schreef sig000 het volgende:
[..]
Weet ik niet precies maar dat bijkomen op uitslaapkamer was zo ongeveer de grootste nachtmerrie die ik ooit had.
Je hebt 2 soorten vrouwen, slechte en hele slechtequote:Op donderdag 11 april 2019 23:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
ze zijn altijd vriendinnen gewezen in huis
Ik blijf nog even wakker.quote:
Zegquote:Op donderdag 11 april 2019 23:01 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Je hebt 2 soorten vrouwen, slechte en hele slechte
Ik was paar uur onder narcose dan mag je echt niet dezelfde dag weg.quote:Op donderdag 11 april 2019 23:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was al wakker toen ik nog in de OK werd losgekoppeld en weg werd gereden .. Heb daarna niet meer geslapen.. gisteren dan.. Nu ben ik net weer wakker na een after diner dip
Was je toen al hyper?quote:Op donderdag 11 april 2019 22:59 schreef sig000 het volgende:
[..]
Op een zaal met hoop gekreun, gesnurk en andere vage geluiden wakker worden.
Ja zo gaat dat soms..... 1 korte reactiequote:Op donderdag 11 april 2019 23:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
produktie vind dat het te erg was
het was het waardquote:Op donderdag 11 april 2019 23:02 schreef mario390 het volgende:
zo will je toch niet en dag bevor ende als finalistin uit de Huis gegooid werden![]()
![]()
![]()
nee ze zijn echt goede vriendinnen gewezen ,maar alkohol destroyed veel de laatste kutparty had niet zijn moetenquote:Op donderdag 11 april 2019 23:01 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Je hebt 2 soorten vrouwen, slechte en hele slechte
De eindstrijd en het geld doet vreemde dingen met mensnequote:Op donderdag 11 april 2019 23:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
ze zijn altijd vriendinnen gewezen in huis
quote:Op donderdag 11 april 2019 23:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In Nederland doen we dat toch beter hoor.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe vaak ben jij al opengesneden dan?quote:Op donderdag 11 april 2019 23:03 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou je bent snel wakker tegenwoordig ik was klaarwakker al die keren er na
je kunn je niet vorstellen hoe het vor de uitgegooide meisje nu erg is, en hoe de anderen 3 gehuilt hebbenquote:Op donderdag 11 april 2019 23:03 schreef TillyB het volgende:
[..]
het was het waardZijn prachtige beelden geworden
Ik was ook snel wakker en ik ben 5 uur onder zeil geweest.quote:Op donderdag 11 april 2019 23:03 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou je bent snel wakker tegenwoordig ik was klaarwakker al die keren er na
dat was het maar nietquote:Op donderdag 11 april 2019 23:05 schreef chufi het volgende:
[..]
De eindstrijd en het geld doet vreemde dingen met mensne
Als ze het zoooooo erg vindt had ze haar klauwen thuis moeten houdenquote:Op donderdag 11 april 2019 23:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
je kunn je niet vorstellen hoe het vor de uitgegooide meisje nu erg is, en hoe de anderen 3 gehuilt hebben
Bam.quote:
Nah, dit was een schwalbe.quote:Op donderdag 11 april 2019 23:06 schreef TillyB het volgende:
[..]
Als ze het zoooooo erg vindt had ze haar klauwen thuis moeten houden
Keer of 6, maar ik heb een operatie aan een spier gehad die moest 2 keer over door een bacteriequote:Op donderdag 11 april 2019 23:05 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hoe vaak ben jij al opengesneden dan?
Matchfixing.quote:Op donderdag 11 april 2019 23:07 schreef mario390 het volgende:
wanneer Finale is moet toch de Produktie en oog toedrukken en niet zo entscheiden
Ja ik weet dat het een niet te vergelijken is met dat mijne ... heb nu wel opeens spierpijn .. die ik moeilijk kan verklarenquote:Op donderdag 11 april 2019 23:02 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik was paar uur onder narcose dan mag je echt niet dezelfde dag weg.
Een spierquote:Op donderdag 11 april 2019 23:08 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Keer of 6, maar ik heb een operatie aan een spier gehad die moest 2 keer over door een bacterie
Ik voelde me primaquote:Op donderdag 11 april 2019 23:09 schreef Gooddeal het volgende:
Wakker worden na narcose, zo'n beetje het ergste wat er is.
Niet wakker worden na narcose lijkt me erger.quote:Op donderdag 11 april 2019 23:09 schreef Gooddeal het volgende:
Wakker worden na narcose, zo'n beetje het ergste wat er is.
Vroeger ging dat ook meer van laten we genoeg doen wanneer het wat langer duurt.quote:Op donderdag 11 april 2019 23:08 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou vroeger was je echt wel een dag out van narcose
Valt mee,ik kwam bij en zei;Bedankt meneer.quote:Op donderdag 11 april 2019 23:08 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb nog wel uren liggen pitten door het shaken heenquote:Op donderdag 11 april 2019 23:08 schreef Ghostbuster het volgende:
Geen VAR daar waarschijnlijk.quote:Op donderdag 11 april 2019 23:09 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Er zitten belchinezen achter denk ik.
Ik word er sinds 2 weken mee lastiggevallen.quote:Op donderdag 11 april 2019 23:09 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Er zitten belchinezen achter denk ik.
quote:Op donderdag 11 april 2019 23:10 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Niet wakker worden na narcose lijkt me erger.
Nou daar was ik meer mee bezigquote:Op donderdag 11 april 2019 23:10 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Daar merk je zelf niks van.quote:Op donderdag 11 april 2019 23:10 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Na 3 nachten wakker ben ik naar huis gestuurd, dat is wel toevallig schuin tegenover.quote:Op donderdag 11 april 2019 23:10 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik heb nog wel uren liggen pitten door het shaken heenmaar daarna wel 2 dagen/nachten wakker
Denk ik .. heb niet getimed, want ik was wel de tijd kwijt ,, Ik weet nog wel dat ik gelijk vroeg hoe laat het was, maar ik wist niet hoe laat ze waren begonnen ...quote:
Ik werd heel rustig wakker.quote:Op donderdag 11 april 2019 23:10 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ben 3 x geopereerd en 3x gillend wakker geworden.
quote:
Je was snel weer online.quote:Op donderdag 11 april 2019 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk ik .. heb niet getimed, want ik was wel de tijd kwijt ,, Ik weet nog wel dat ik gelijk vroeg hoe laat het was, maar ik wist niet hoe laat ze waren begonnen ...
4 keer in een jaar? Blerghquote:Op donderdag 11 april 2019 23:12 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou daar was ik meer mee bezigen dan 4 keer in een jaar, ik dacht nou press your luck maar
Ja in korte tijd ook was maar een lullige ingreep, maar door mister bacterie moest het iedere keer open weerquote:
En ik werd te vroeg gehaald... Ik mocht me omkleden om te gaan en net op het moment dat ik naar beneden gereden zou worden werd er vanuit de balie geschreeuwd dat ik toch niet mocht.. toen was ik nog een extra tijdje ongewild offline omdat ik mn spullen al ingeleverd had voor in de kluisquote:
Nog 5 dagen skeet.quote:Op donderdag 11 april 2019 23:17 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Heel apart, na een paar uur weer met de tram naar huis. Ik had dat niet gered.![]()
De doping wordt steeds beter.quote:Op donderdag 11 april 2019 23:17 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Heel apart, na een paar uur weer met de tram naar huis. Ik had dat niet gered.![]()
poessie nouquote:Op donderdag 11 april 2019 23:16 schreef mario390 het volgende:
hier kwam de voice met de Entscheidung,te erg![]()
![]()
https://twitter.com/diImabr/status/1116419309616680960
quote:Op donderdag 11 april 2019 23:16 schreef mario390 het volgende:
hier kwam de voice met de Entscheidung,te erg![]()
![]()
https://twitter.com/diImabr/status/1116419309616680960
Hoezo vaak gehecht? Ben je zo onhandig?quote:Op donderdag 11 april 2019 23:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben nog nooit echt geopereerd. Wel vrij vaak gehecht en een keer onder plaatselijke verdoving een stuk van m'n teen af, maar verder mag ik niet klagen.
Linksvoor staan en dan een rechtse directe/hoek.quote:
Ik was nogal wild als kind.quote:Op donderdag 11 april 2019 23:21 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Hoezo vaak gehecht? Ben je zo onhandig?
Ik heb een sterker lichaam dan de normale mens..quote:Op donderdag 11 april 2019 23:17 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 april 2019 23:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn overbuurman is anesthesist, en die wist hoe bang ik was voor de narcose, na een traumatische ervaring met een vorige ervaring.quote:
quote:Op donderdag 11 april 2019 23:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb een sterker lichaam dan de normale mens..![]()
Ze noemen me ook wel Chufgod
Een vetbultje weghalen is 1 klein sneetje man.quote:Op donderdag 11 april 2019 23:22 schreef chufi het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 april 2019 23:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er morgen in de finale gewoon weer bij is als verrassing voor die anderen.
Godver.quote:Op donderdag 11 april 2019 23:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Die heeft mn broer nog een tijdje lopen stalken.. Ik heb hem toen geadviseerd om maar geen aandacht te gevenquote:Op donderdag 11 april 2019 23:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
het is niet grappig,het is te erg voor worden ze willten alle 3 vrouwen in finale zijn maar laatste spel heeft de laatste man gewonnenquote:
Zou fijn zijn als dat achter de rug en in orde is.quote:Op donderdag 11 april 2019 23:24 schreef sig000 het volgende:
Dat verhaal met je ogen is andere koek.
het is gewoon viswijfshaming van de Produktiequote:Op donderdag 11 april 2019 23:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
het is niet grappig,het is te erg voor worden ze willten alle 3 vrouwen in finale zijn maar laatste spel heeft de laatste man gewonnen
twitter mensen zijn zo scheise poep kaka het is niet normalquote:Op donderdag 11 april 2019 23:25 schreef TillyB het volgende:
[..]al die ''kkkkkkkkkkkkkkkkk'' reacties op dat twitter bericht
Een beetje assertiviteit wordt niet gewaardeerd daar blijkbaar. Vrouwenhaat gewoon.quote:Op donderdag 11 april 2019 23:26 schreef TillyB het volgende:
[..]
het is gewoon viswijfshaming van de Produktie
Ze mogen ook helemaal niks daarquote:Op donderdag 11 april 2019 23:28 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Een beetje assertiviteit wordt niet gewaardeerd daar blijkbaar. Vrouwenhaat gewoon.
Natasia zou de hele redactie afgerost hebben.quote:Op donderdag 11 april 2019 23:28 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Een beetje assertiviteit wordt niet gewaardeerd daar blijkbaar. Vrouwenhaat gewoon.
Met d'r Bergman boobies.quote:Op donderdag 11 april 2019 23:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Natasia zou de hele redactie afgerost hebben.
Dat wordt nog en lange nacht danquote:Op donderdag 11 april 2019 23:30 schreef mario390 het volgende:
het kann nog zijn dat de geschoffte ook vannacht gaan moet om dat 2 nominiert zijn en vannacht is entscheidung
Pleur op met dat gedoe.quote:
Houd ons op de hoogte dan maar.quote:Op donderdag 11 april 2019 23:30 schreef mario390 het volgende:
het kann nog zijn dat de geschoffte ook vannacht gaan moet om dat 2 nominiert zijn en vannacht is entscheidung
Man, man, man.quote:Op donderdag 11 april 2019 23:30 schreef mario390 het volgende:
Alstjeblieft niet.quote:
Hoe laat?quote:Op donderdag 11 april 2019 23:34 schreef Recce het volgende:
Hopelijk gaat de Falcon Heavy zo wel goed, na de crash van de Israëlische lander.
Ik hoop het ook, anders wordt het hier allemaal wel heel depressief.quote:Op donderdag 11 april 2019 23:34 schreef Recce het volgende:
Hopelijk gaat de Falcon Heavy zo wel goed, na de crash van de Israëlische lander.
quote:Op donderdag 11 april 2019 23:35 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, anders wordt het hier allemaal wel heel depressief.
0.35 uur, als alles goed gaat. Ze hebben een window van twee uur, dus het kan ook iets later worden.quote:
Ja, inderdaad. Dat medische gedoe hoeft van mij niet zo.quote:Op donderdag 11 april 2019 23:35 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, anders wordt het hier allemaal wel heel depressief.
Doe je een minuut of 10 van tevoren even een linkje?quote:Op donderdag 11 april 2019 23:36 schreef Recce het volgende:
[..]
0.35 uur, als alles goed gaat. Ze hebben een window van twee uur, dus het kan ook iets later worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |