Je hebt 2 soorten vrouwen, slechte en hele slechtequote:Op donderdag 11 april 2019 23:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
ze zijn altijd vriendinnen gewezen in huis
Ik blijf nog even wakker.quote:
Zegquote:Op donderdag 11 april 2019 23:01 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Je hebt 2 soorten vrouwen, slechte en hele slechte
Ik was paar uur onder narcose dan mag je echt niet dezelfde dag weg.quote:Op donderdag 11 april 2019 23:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was al wakker toen ik nog in de OK werd losgekoppeld en weg werd gereden .. Heb daarna niet meer geslapen.. gisteren dan.. Nu ben ik net weer wakker na een after diner dip
Was je toen al hyper?quote:Op donderdag 11 april 2019 22:59 schreef sig000 het volgende:
[..]
Op een zaal met hoop gekreun, gesnurk en andere vage geluiden wakker worden.
Ja zo gaat dat soms..... 1 korte reactiequote:Op donderdag 11 april 2019 23:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
produktie vind dat het te erg was
het was het waardquote:Op donderdag 11 april 2019 23:02 schreef mario390 het volgende:
zo will je toch niet en dag bevor ende als finalistin uit de Huis gegooid werden![]()
![]()
![]()
nee ze zijn echt goede vriendinnen gewezen ,maar alkohol destroyed veel de laatste kutparty had niet zijn moetenquote:Op donderdag 11 april 2019 23:01 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Je hebt 2 soorten vrouwen, slechte en hele slechte
De eindstrijd en het geld doet vreemde dingen met mensnequote:Op donderdag 11 april 2019 23:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
ze zijn altijd vriendinnen gewezen in huis
quote:Op donderdag 11 april 2019 23:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In Nederland doen we dat toch beter hoor.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe vaak ben jij al opengesneden dan?quote:Op donderdag 11 april 2019 23:03 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou je bent snel wakker tegenwoordig ik was klaarwakker al die keren er na
je kunn je niet vorstellen hoe het vor de uitgegooide meisje nu erg is, en hoe de anderen 3 gehuilt hebbenquote:Op donderdag 11 april 2019 23:03 schreef TillyB het volgende:
[..]
het was het waardZijn prachtige beelden geworden
Ik was ook snel wakker en ik ben 5 uur onder zeil geweest.quote:Op donderdag 11 april 2019 23:03 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou je bent snel wakker tegenwoordig ik was klaarwakker al die keren er na
dat was het maar nietquote:Op donderdag 11 april 2019 23:05 schreef chufi het volgende:
[..]
De eindstrijd en het geld doet vreemde dingen met mensne
Als ze het zoooooo erg vindt had ze haar klauwen thuis moeten houdenquote:Op donderdag 11 april 2019 23:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
je kunn je niet vorstellen hoe het vor de uitgegooide meisje nu erg is, en hoe de anderen 3 gehuilt hebben
Bam.quote:
Nah, dit was een schwalbe.quote:Op donderdag 11 april 2019 23:06 schreef TillyB het volgende:
[..]
Als ze het zoooooo erg vindt had ze haar klauwen thuis moeten houden
Keer of 6, maar ik heb een operatie aan een spier gehad die moest 2 keer over door een bacteriequote:Op donderdag 11 april 2019 23:05 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hoe vaak ben jij al opengesneden dan?
Matchfixing.quote:Op donderdag 11 april 2019 23:07 schreef mario390 het volgende:
wanneer Finale is moet toch de Produktie en oog toedrukken en niet zo entscheiden
Ja ik weet dat het een niet te vergelijken is met dat mijne ... heb nu wel opeens spierpijn .. die ik moeilijk kan verklarenquote:Op donderdag 11 april 2019 23:02 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik was paar uur onder narcose dan mag je echt niet dezelfde dag weg.
Een spierquote:Op donderdag 11 april 2019 23:08 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Keer of 6, maar ik heb een operatie aan een spier gehad die moest 2 keer over door een bacterie
Ik voelde me primaquote:Op donderdag 11 april 2019 23:09 schreef Gooddeal het volgende:
Wakker worden na narcose, zo'n beetje het ergste wat er is.
Niet wakker worden na narcose lijkt me erger.quote:Op donderdag 11 april 2019 23:09 schreef Gooddeal het volgende:
Wakker worden na narcose, zo'n beetje het ergste wat er is.
Vroeger ging dat ook meer van laten we genoeg doen wanneer het wat langer duurt.quote:Op donderdag 11 april 2019 23:08 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou vroeger was je echt wel een dag out van narcose
Valt mee,ik kwam bij en zei;Bedankt meneer.quote:Op donderdag 11 april 2019 23:08 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb nog wel uren liggen pitten door het shaken heenquote:Op donderdag 11 april 2019 23:08 schreef Ghostbuster het volgende:
Geen VAR daar waarschijnlijk.quote:Op donderdag 11 april 2019 23:09 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Er zitten belchinezen achter denk ik.
Ik word er sinds 2 weken mee lastiggevallen.quote:Op donderdag 11 april 2019 23:09 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Er zitten belchinezen achter denk ik.
quote:Op donderdag 11 april 2019 23:10 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Niet wakker worden na narcose lijkt me erger.
Nou daar was ik meer mee bezigquote:Op donderdag 11 april 2019 23:10 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Daar merk je zelf niks van.quote:Op donderdag 11 april 2019 23:10 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Na 3 nachten wakker ben ik naar huis gestuurd, dat is wel toevallig schuin tegenover.quote:Op donderdag 11 april 2019 23:10 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik heb nog wel uren liggen pitten door het shaken heenmaar daarna wel 2 dagen/nachten wakker
Denk ik .. heb niet getimed, want ik was wel de tijd kwijt ,, Ik weet nog wel dat ik gelijk vroeg hoe laat het was, maar ik wist niet hoe laat ze waren begonnen ...quote:
Ik werd heel rustig wakker.quote:Op donderdag 11 april 2019 23:10 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ben 3 x geopereerd en 3x gillend wakker geworden.
quote:
Je was snel weer online.quote:Op donderdag 11 april 2019 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk ik .. heb niet getimed, want ik was wel de tijd kwijt ,, Ik weet nog wel dat ik gelijk vroeg hoe laat het was, maar ik wist niet hoe laat ze waren begonnen ...
4 keer in een jaar? Blerghquote:Op donderdag 11 april 2019 23:12 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou daar was ik meer mee bezigen dan 4 keer in een jaar, ik dacht nou press your luck maar
Ja in korte tijd ook was maar een lullige ingreep, maar door mister bacterie moest het iedere keer open weerquote:
En ik werd te vroeg gehaald... Ik mocht me omkleden om te gaan en net op het moment dat ik naar beneden gereden zou worden werd er vanuit de balie geschreeuwd dat ik toch niet mocht.. toen was ik nog een extra tijdje ongewild offline omdat ik mn spullen al ingeleverd had voor in de kluisquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |