MIjn vader had het ook toen ie veel syntetische morfine kreeg in zijn laatste dagen, hij ging wandelen in de hospice.quote:Op donderdag 11 april 2019 22:34 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik werd vroeger als kind eens geopereerd en kreeg alvast iets kalmerends voordat ik naar de OK ging, nog nooit zo hyper geweest, koprollen op dat bed alles.Geen idee wat het voor spul was maar misschien heb ik ook het sig-gen.
Oh, er valt een kwartje opeensquote:Op donderdag 11 april 2019 22:37 schreef TillyB het volgende:
[..]Ik had het zelf niet zo door, maar m’n moeder wist niet wat ze meemaakte. Ik was altijd zo rustig en ineens een explosie in die kamer.
Dat is echt raar! Het werkte gewoon averechts.quote:Op donderdag 11 april 2019 22:37 schreef TillyB het volgende:
[..]Ik had het zelf niet zo door, maar m’n moeder wist niet wat ze meemaakte. Ik was altijd zo rustig en ineens een explosie in die kamer.
Ik had het zelf ook niet door.quote:Op donderdag 11 april 2019 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Apart, ik word er alleen rustiger van, maar dat waren maar 10 mg tabletjes.
quote:Op donderdag 11 april 2019 22:38 schreef sig000 het volgende:
[..]
MIjn vader had het ook toen ie veel syntetische morfine kreeg in zijn laatste dagen, hij ging wandelen in de hospice.
quote:Op donderdag 11 april 2019 22:38 schreef sig000 het volgende:
[..]
MIjn vader had het ook toen ie veel syntetische morfine kreeg in zijn laatste dagen, hij ging wandelen in de hospice.
Bij mij net zo en probeer dat maar eens duidelijk te maken in ziekenhuis.quote:Op donderdag 11 april 2019 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is echt raar! Het werkte gewoon averechts.
Leuke dag gehad vandaag ? Ja toch zekerquote:
Nee het was klaar aan de morfine pomp en dag later over en uit.quote:Op donderdag 11 april 2019 22:40 schreef TillyB het volgende:
[..]en toen? Hebben ze dan überhaupt nog andere opties qua medicatie..
Ja zeker wel, vanmiddag lekker op een terrasje geluncht en vanavond met mijn kinderen wezen eten en de hele dag zon!quote:Op donderdag 11 april 2019 22:41 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Leuke dag gehad vandaag ? Ja toch zeker
Mijn ouders ook zo. Maar ze mochten nog beiden 89 jaar worden. Mooi toch.quote:Op donderdag 11 april 2019 22:42 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nee het was klaar aan de morfine pomp en dag later over en uit.
Hmm eigenlijk wel herkenbaar verhaal dit.. misschien zit het hier toch ook in de familie.quote:Op donderdag 11 april 2019 22:42 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nee het was klaar aan de morfine pomp en dag later over en uit.
quote:Op donderdag 11 april 2019 22:42 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Wapperen. Het is na die operatie en medicatie nooit meer goedgekomen met je.
Mijn vrouw had haar mantelzorgdag en is gelijk bij dochter geweest, die liep nog rond alsof het nog 2 weken kon duren, hoorde ikquote:Op donderdag 11 april 2019 22:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja zeker wel, vanmiddag lekker op een terrasje geluncht en vanavond met mijn kinderen wezen eten en de hele dag zon!![]()
Bij jouw dochter alles nog rustig?
Morgen gaan ze toch sowieso dingesen?quote:Op donderdag 11 april 2019 22:44 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Mijn vrouw had haar mantelzorgdag en is gelijk bij dochter geweest, die liep nog rond alsof het nog 2 weken kon duren, hoorde ik
Yep, correct.quote:Op donderdag 11 april 2019 22:46 schreef TillyB het volgende:
[..]
Morgen gaan ze toch sowieso dingesen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |