Ja niet gelukt helaas.quote:Op donderdag 11 april 2019 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je wilde wachten tot 23.59?
Dan was je wel de laatste geweest vandaag.
Wat dan? Val je daar niet gewoon van in slaap?quote:Op donderdag 11 april 2019 22:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Een maatje van me reed voor een Apotheek ,kwam met dozen Oxazepam aanzetten.Daar hebben we een een heel apart feestje mee beleefd.
Met Oxazepam? Maar daar wordt je toch juist heel rustig van?quote:Op donderdag 11 april 2019 22:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Een maatje van me reed voor een Apotheek ,kwam met dozen Oxazepam aanzetten.Daar hebben we een een heel apart feestje mee beleefd.
Kan je beter saffraan nemenquote:Op donderdag 11 april 2019 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met Oxazepam? Maar daar wordt je toch juist heel rustig van?
Ja toch ik was stoned van die shitquote:Op donderdag 11 april 2019 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met Oxazepam? Maar daar wordt je toch juist heel rustig van?
Daar word ik niet hyper van, het werkt pijnstillend bij mij.quote:
Heb een keer experiment gedaan met 10x valium en halve krat bier, dat gaf geen slaap.quote:Op donderdag 11 april 2019 22:30 schreef TillyB het volgende:
[..]
Wat dan? Val je daar niet gewoon van in slaap?
Icm met alcohol niet.Een vriend van me viel in het water,ik moest hem aan zijn haren naar boven trekken.Ik ben wel in coma geraakt later.Zijn vader kon me niet wakker krijgen.quote:Op donderdag 11 april 2019 22:30 schreef TillyB het volgende:
[..]
Wat dan? Val je daar niet gewoon van in slaap?
Vast een heel saai feestje. Van dat spul word je toch hardstikke suf.quote:Op donderdag 11 april 2019 22:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Jij snapt het.quote:Op donderdag 11 april 2019 22:33 schreef sig000 het volgende:
[..]
Heb een keer experiment gedaan met 10x valium en halve krat bier, dat gaf geen slaap.
Ik werd vroeger als kind eens geopereerd en kreeg alvast iets kalmerends voordat ik naar de OK ging, nog nooit zo hyper geweest, koprollen op dat bed alles.quote:Op donderdag 11 april 2019 22:32 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Daar word ik niet hyper van, het werkt pijnstillend bij mij.
Apartquote:Op donderdag 11 april 2019 22:33 schreef sig000 het volgende:
[..]
Heb een keer experiment gedaan met 10x valium en halve krat bier, dat gaf geen slaap.
Jezusquote:Op donderdag 11 april 2019 22:33 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Icm met alcohol niet.Een vriend van me viel in het water,ik moest hem aan zijn haren naar boven trekken.Ik ben wel in coma geraakt later.Zijn vader kon me niet wakker krijgen.
quote:Op donderdag 11 april 2019 22:33 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Icm met alcohol niet.Een vriend van me viel in het water,ik moest hem aan zijn haren naar boven trekken.Ik ben wel in coma geraakt later.Zijn vader kon me niet wakker krijgen.
Dat weet ik niet meer ik had spit in mijn rug en kreeg die zooi, ik ben gewoon naar mijn werk gegaan en ik kreeg te horen of ik gerookt had ofzo.quote:
Ik zie dit voor me nuquote:Op donderdag 11 april 2019 22:34 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik werd vroeger als kind eens geopereerd en kreeg alvast iets kalmerends voordat ik naar de OK ging, nog nooit zo hyper geweest, koprollen op dat bed alles.Geen idee wat het voor spul was maar misschien heb ik ook het sig-gen.
Heavy shit dude.quote:Op donderdag 11 april 2019 22:33 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Best nog een gedoetje dat gefeliciteer.quote:Op donderdag 11 april 2019 22:29 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja dat zei hij net, dat ie zou wachten tot het laatste moment oid.
quote:
Zwaaien, feliciteren, we hebben er een dagtaak aan hierquote:Op donderdag 11 april 2019 22:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Best nog een gedoetje dat gefeliciteer.
Apart, ik word er alleen rustiger van, maar dat waren maar 10 mg tabletjes.quote:Op donderdag 11 april 2019 22:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer ik had spit in mijn rug en kreeg die zooi, ik ben gewoon naar mijn werk gegaan en ik kreeg te horen of ik gerookt had ofzo.
Vooral schaamte nadien.We hadden de gekste dingen gedaan.quote:
Zeg dat welquote:Op donderdag 11 april 2019 22:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Best nog een gedoetje dat gefeliciteer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |