twitter mensen zijn zo scheise poep kaka het is niet normalquote:Op donderdag 11 april 2019 23:25 schreef TillyB het volgende:
[..]al die ''kkkkkkkkkkkkkkkkk'' reacties op dat twitter bericht
Een beetje assertiviteit wordt niet gewaardeerd daar blijkbaar. Vrouwenhaat gewoon.quote:Op donderdag 11 april 2019 23:26 schreef TillyB het volgende:
[..]
het is gewoon viswijfshaming van de Produktie
Ze mogen ook helemaal niks daarquote:Op donderdag 11 april 2019 23:28 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Een beetje assertiviteit wordt niet gewaardeerd daar blijkbaar. Vrouwenhaat gewoon.
Natasia zou de hele redactie afgerost hebben.quote:Op donderdag 11 april 2019 23:28 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Een beetje assertiviteit wordt niet gewaardeerd daar blijkbaar. Vrouwenhaat gewoon.
Met d'r Bergman boobies.quote:Op donderdag 11 april 2019 23:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Natasia zou de hele redactie afgerost hebben.
Dat wordt nog en lange nacht danquote:Op donderdag 11 april 2019 23:30 schreef mario390 het volgende:
het kann nog zijn dat de geschoffte ook vannacht gaan moet om dat 2 nominiert zijn en vannacht is entscheidung
Pleur op met dat gedoe.quote:
Houd ons op de hoogte dan maar.quote:Op donderdag 11 april 2019 23:30 schreef mario390 het volgende:
het kann nog zijn dat de geschoffte ook vannacht gaan moet om dat 2 nominiert zijn en vannacht is entscheidung
Man, man, man.quote:Op donderdag 11 april 2019 23:30 schreef mario390 het volgende:
Alstjeblieft niet.quote:
Hoe laat?quote:Op donderdag 11 april 2019 23:34 schreef Recce het volgende:
Hopelijk gaat de Falcon Heavy zo wel goed, na de crash van de Israëlische lander.
Ik hoop het ook, anders wordt het hier allemaal wel heel depressief.quote:Op donderdag 11 april 2019 23:34 schreef Recce het volgende:
Hopelijk gaat de Falcon Heavy zo wel goed, na de crash van de Israëlische lander.
quote:Op donderdag 11 april 2019 23:35 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, anders wordt het hier allemaal wel heel depressief.
0.35 uur, als alles goed gaat. Ze hebben een window van twee uur, dus het kan ook iets later worden.quote:
Ja, inderdaad. Dat medische gedoe hoeft van mij niet zo.quote:Op donderdag 11 april 2019 23:35 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, anders wordt het hier allemaal wel heel depressief.
Doe je een minuut of 10 van tevoren even een linkje?quote:Op donderdag 11 april 2019 23:36 schreef Recce het volgende:
[..]
0.35 uur, als alles goed gaat. Ze hebben een window van twee uur, dus het kan ook iets later worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |