Linksvoor staan en dan een rechtse directe/hoek.quote:
Ik was nogal wild als kind.quote:Op donderdag 11 april 2019 23:21 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Hoezo vaak gehecht? Ben je zo onhandig?
Ik heb een sterker lichaam dan de normale mens..quote:Op donderdag 11 april 2019 23:17 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Heel apart, na een paar uur weer met de tram naar huis. Ik had dat niet gered.![]()
quote:Op donderdag 11 april 2019 23:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In Nederland doen we dat toch beter hoor.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn overbuurman is anesthesist, en die wist hoe bang ik was voor de narcose, na een traumatische ervaring met een vorige ervaring.quote:
quote:Op donderdag 11 april 2019 23:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb een sterker lichaam dan de normale mens..![]()
Ze noemen me ook wel Chufgod
Een vetbultje weghalen is 1 klein sneetje man.quote:Op donderdag 11 april 2019 23:22 schreef chufi het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 april 2019 23:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er morgen in de finale gewoon weer bij is als verrassing voor die anderen.
Godver.quote:Op donderdag 11 april 2019 23:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Die heeft mn broer nog een tijdje lopen stalken.. Ik heb hem toen geadviseerd om maar geen aandacht te gevenquote:Op donderdag 11 april 2019 23:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In Nederland doen we dat toch beter hoor.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
het is niet grappig,het is te erg voor worden ze willten alle 3 vrouwen in finale zijn maar laatste spel heeft de laatste man gewonnenquote:
Zou fijn zijn als dat achter de rug en in orde is.quote:Op donderdag 11 april 2019 23:24 schreef sig000 het volgende:
Dat verhaal met je ogen is andere koek.
het is gewoon viswijfshaming van de Produktiequote:Op donderdag 11 april 2019 23:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
het is niet grappig,het is te erg voor worden ze willten alle 3 vrouwen in finale zijn maar laatste spel heeft de laatste man gewonnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |