Een wayler?quote:
Was een geintje. Broeder.quote:
quote:
2 sleutels en ik sliep 24 uur niet.quote:
Dat was ik met speedquote:
Sexquote:
Soms ook heel rustig,apart spul.quote:
Ik heb een dinnetje gehad die me doorgesnoven wakker maakte voor dat soort acties.quote:
Coke nooit meer dan een kwart gram ofzo gebruikt,maar dat was best lekkerquote:Op donderdag 11 april 2019 22:03 schreef sig000 het volgende:
[..]
Coke gaf nog wel relaxt effect maar dan bleef je snuiven.
Dat lijkt me eerlijk gezegd heel vervelend.quote:Op donderdag 11 april 2019 22:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik heb een dinnetje gehad die me doorgesnoven wakker maakte voor dat soort acties.
Dan deed je wat verkeerdquote:Op donderdag 11 april 2019 22:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik heb een dinnetje gehad die me doorgesnoven wakker maakte voor dat soort acties.
Ligt een beetje aan welk spul het is maar ik sliep er meestal wel goed op. En dan superfris wakkerworden aahhh heerlijkquote:Op donderdag 11 april 2019 21:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
2 sleutels en ik sliep 24 uur niet.
Ohhquote:
Daar ga je hard op zekerquote:Op donderdag 11 april 2019 22:08 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb toch heerlijke saffraanrijst op vanavond!
Liegbeestquote:Op donderdag 11 april 2019 22:08 schreef Deisyy het volgende:
Wat toevallig ,jarig Jetje.quote:Op donderdag 11 april 2019 22:08 schreef Deisyy het volgende:
jaloers.Ik was echt kapot na gebruik.quote:Op donderdag 11 april 2019 22:07 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan welk spul het is maar ik sliep er meestal wel goed op. En dan superfris wakkerworden aahhh heerlijk
Daar zijn weer andere dingen voorquote:
Daar heb ik nog wel een verhaal over.quote:
quote:Op donderdag 11 april 2019 22:08 schreef Deisyy het volgende:
Lievelingsquote:Op donderdag 11 april 2019 22:15 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
jaloers.Ik was echt kapot na gebruik.
Bewaar het maarquote:Op donderdag 11 april 2019 22:16 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Daar heb ik nog wel een verhaal over.
Dat is niet aan jou.ga naar je balkon.quote:
Heel raar, die staat buiten met alleen zijn onderbroek aan te dansen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |