quote:
Vanavond weer thuis.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:01 schreef chufi het volgende:
Duurde lang voordat ik uiteindelijk mocht.. ben weer wakker heb geplast en nu wacht ik op ontslag want ik zou naar huis mogen... wachten op akkoord
Oh, vanavond nog! Dat is onverwacht positief nieuws.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:01 schreef chufi het volgende:
Duurde lang voordat ik uiteindelijk mocht.. ben weer wakker heb geplast en nu wacht ik op ontslag want ik zou naar huis mogen... wachten op akkoord
Gaat dat wel in je uppie na een narcose.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:01 schreef chufi het volgende:
Rustig aan maar,leuke verpleegsters?quote:Op woensdag 10 april 2019 19:01 schreef chufi het volgende:
Er zijn overal leuke dames. Verplegers zijn meestal mannen nu.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Rustig aan maar,leuke verpleegsters?
quote:Op woensdag 10 april 2019 19:01 schreef chufi het volgende:
quote:Op woensdag 10 april 2019 19:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zijn overal leuke dames. Verplegers zijn meestal mannen nu.
Valt wel mee, tenminste mijn ervaring in het ziekenhuis.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zijn overal leuke dames. Verplegers zijn meestal mannen nu.
Wat? Ik vind dat verpleegster gedoe een beetje dom eigenlijkquote:
Wat, het 1e, het 2e of beide gevallen?quote:Op woensdag 10 april 2019 19:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Valt wel mee, tenminste mijn ervaring in het ziekenhuis.
Dat niet persequote:Op woensdag 10 april 2019 19:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat? Ik vind dat verpleegster gedoe een beetje dom eigenlijk
Daarom heten ze ook verpleegkundigen tegenwoordig.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:07 schreef Soury het volgende:
[..]
En denk je dan dat ze sex met je willen ofzo. Het lijkt me eik een zwaar beroepquote:Op woensdag 10 april 2019 19:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Valt wel mee, tenminste mijn ervaring in het ziekenhuis.
Best wel, alsof elke verpleegkundige lekker is.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Kijk dat is pas een penisquote:Op woensdag 10 april 2019 19:10 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Falcon Heavy staat klaar voor de lancering vanavond.![]()
Eerst kippensoep!
Dat laatste ja, ze hebben geeneens tijd om piemeltjes te wassen.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:09 schreef Soury het volgende:
[..]
En denk je dan dat ze sex met je willen ofzo. Het lijkt me eik een zwaar beroep
Het is je vergeven.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:10 schreef FreshFruit72 het volgende:
Sorry hoor,het was maar een vraag.
Het heeft niets met sex te maken. De meeste zijn toch vrouwen. Ik had een hele toffe.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:09 schreef Soury het volgende:
[..]
En denk je dan dat ze sex met je willen ofzo. Het lijkt me eik een zwaar beroep
Ah, je hebt doorgegeven dat-ie rechtop moest staanquote:Op woensdag 10 april 2019 19:10 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Falcon Heavy staat klaar voor de lancering vanavond.![]()
Eerst kippensoep!
Zouden ze je echt op eigen gelegenheid naar huis laten gaan?quote:Op woensdag 10 april 2019 19:13 schreef chufi het volgende:
Ik voel me als herboren dus ik kan best de tram pakken en 5 haltes verder bij me thuis uitstappen ... maar ik beslis niet
Dat dusquote:Op woensdag 10 april 2019 19:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Best wel, alsof elke verpleegkundige lekker is.
Was je onder zijl qua verdoving?quote:Op woensdag 10 april 2019 19:13 schreef chufi het volgende:
Ik voel me als herboren dus ik kan best de tram pakken en 5 haltes verder bij me thuis uitstappen ... maar ik beslis niet
quote:Op woensdag 10 april 2019 19:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het heeft niets met sex te maken. De meeste zijn toch vrouwen.
Joehoe, ze doen hun werk stakkerquote:Op woensdag 10 april 2019 19:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het heeft niets met sex te maken. De meeste zijn toch vrouwen. Ik had een hele toffe.Daar kon ik mee lachen.
quote:Op woensdag 10 april 2019 19:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lijkt me heel lastig opereren.
Een ruggenprik of gedeeltelijk onder narcose is wel wat anders, een gehele narcose ben je best wel een tijdje stoned.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat was in eerste instantie de reden dat ik een nachtje zou moeten blijve... ik wacht af maar in principe zit ik klaar in de startblokken om te gaanquote:Op woensdag 10 april 2019 19:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zouden ze je echt op eigen gelegenheid naar huis laten gaan?
Whut?quote:
Hij doet gewoon zijn werk.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Wat kijkt zijn oma terecht trots.
Ik zie toch al wazig dus veel maakt het niet uitquote:Op woensdag 10 april 2019 19:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Een ruggenprik of gedeeltelijk onder narcose is wel wat anders, een gehele narcose ben je best wel een tijdje stoned.
Een grap uitleggen is nooit leuk.quote:
Dat snap ik, neem een taxiquote:Op woensdag 10 april 2019 19:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was in eerste instantie de reden dat ik een nachtje zou moeten blijve... ik wacht af maar in principe zit ik klaar in de startblokken om te gaan
Waarom moet je mij nou weer stakker noemen?quote:
Ik zie nergens een grap. Wel dommigheidquote:Op woensdag 10 april 2019 19:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Een grap uitleggen is nooit leuk.
Ja, gehele narcose is flink zwaarder.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Een ruggenprik of gedeeltelijk onder narcose is wel wat anders, een gehele narcose ben je best wel een tijdje stoned.
Dat is dan aan jou.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zie nergens een grap. Wel dommigheid
Welkom back! maar dat is wel érg snel om meteen op de tram te stappen...quote:Op woensdag 10 april 2019 19:13 schreef chufi het volgende:
Nee hoorquote:
Nou straks ben je je sleutels kwijtquote:
quote:
Ja hoor.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zouden ze je echt op eigen gelegenheid naar huis laten gaan?
Ik denk toch echt niet dat ze je met het ov laten gaan.quote:
Het is vrij rustig vanwege het voetbal, dus dat gaat best.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk toch echt niet dat ze je met het ov laten gaan.
Echt? Morgen is een veel leukere dag om geboren te wordenquote:Op woensdag 10 april 2019 19:24 schreef FANN het volgende:
Ik denk dat we ook straks ook nog Ampdinges moeten Feliciteren, want die wordt vandaag Opa
quote:Op woensdag 10 april 2019 19:24 schreef FANN het volgende:
Ik denk dat we ook straks ook nog Ampdinges moeten Feliciteren, want die wordt vandaag Opa
Het overschatten van een narcose is best ernstig, je bent niet helemaal honderdquote:Op woensdag 10 april 2019 19:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom dat?quote:Op woensdag 10 april 2019 19:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt? Morgen is een veel leukere dag om geboren te worden
Zou wel verhelderend zijn als Chufi even zegt wat voor soort verdoving hij heeft gehad. Zoals het nu lijkt was het een lokale verdoving.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Het overschatten van een narcose is best ernstig, je bent niet helemaal honderd
Maakt hun niets uit hoor hoe je naar huis gaat.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik werd uitgelachen toen ik het vroeg. Dus doeiquote:Op woensdag 10 april 2019 19:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Zou wel verhelderend zijn als Chufi even zegt wat voor soort verdoving hij heeft gehad. Zoals het nu lijkt was het een lokale verdoving.
Ik stuur hem toch niet met de tram naar huisquote:Op woensdag 10 april 2019 19:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij moet gewoon een nachtje blijven en ánders als ie écht persé naar thuis moet een taxi ...quote:Op woensdag 10 april 2019 19:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar waren ze bij mij best wel zorgzaam in.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:27 schreef sig000 het volgende:
[..]
Maakt hun niets uit hoor hoe je naar huis gaat.
Ja want anders uitslaapkamer.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Zou wel verhelderend zijn als Chufi even zegt wat voor soort verdoving hij heeft gehad. Zoals het nu lijkt was het een lokale verdoving.
Totaal van de wereld met een kapje en infuusjequote:Op woensdag 10 april 2019 19:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Nietes!quote:Op woensdag 10 april 2019 19:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik werd uitgelachen toen ik het vroeg. Dus doei
Ik begreep eerder deze week dat hij een algehele narcose zou krijgen.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Onzin!quote:Op woensdag 10 april 2019 19:27 schreef sig000 het volgende:
[..]
Maakt hun niets uit hoor hoe je naar huis gaat.
Ik moest lachen om jouw post,Soury is niet om te lachen.quote:
Snelle operatie dan en lichte narcose.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik werd direct naar mn kamer gebracht...
Dat bedoel ik, je lachte haar niet uit.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik moest lachen om jouw post,Soury is niet om te lachen.
Dat klinkt naar een roesje. Dan is het verstandig dat je nog een nacht blijft.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Totaal van de wereld met een kapje en infuusje
quote:
quote:
quote:Op woensdag 10 april 2019 19:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
OKquote:
10-15 min of zoquote:Op woensdag 10 april 2019 19:32 schreef sig000 het volgende:
[..]
Snelle operatie dan en lichte narcose.
Je bent ook kort onder narcose geweest. Bij mij hebben ze de tijd nodig gehad.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik werd direct naar mn kamer gebracht...
Het is trouwens zeil ipv zijl.quote:
Oh okquote:Op woensdag 10 april 2019 19:34 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het is trouwens zeil ipv zijl.
Mijn grap, wat doe je.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:34 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het is trouwens zeil ipv zijl.
Nog geen weëen?quote:Op woensdag 10 april 2019 19:33 schreef Amphorapotje het volgende:
Fijn dat het goed gaat @:Chufi.
En ja, ze sturen je zo naar huis hoor. Eergisteren mijn buurman om 03.00 uur met hartklachten naar het ZH met Ambu. Om 06.00 was hij al thuis, met de taxi, gewoon voor het ontbijt eruit.![]()
En neee, nog geen nieuws aan het "front"
Ik mocht na een roesje 's middags naar huis, mits ik opgehaald werd.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat klinkt naar een roesje. Dan is het verstandig dat je nog een nacht blijft.
Nope, we wachten af.quote:
Is je (schoon)dochter vandaag uitgerekend?quote:Op woensdag 10 april 2019 19:33 schreef Amphorapotje het volgende:
Fijn dat het goed gaat @:Chufi.
En ja, ze sturen je zo naar huis hoor. Eergisteren mijn buurman om 03.00 uur met hartklachten naar het ZH met Ambu. Om 06.00 was hij al thuis, met de taxi, gewoon voor het ontbijt eruit.![]()
En neee, nog geen nieuws aan het "front"
Lekker naar huis gaan maar wel met een taxi.quote:
quote:Op woensdag 10 april 2019 19:35 schreef sig000 het volgende:
Kon je niet even een kwartiertje op je tanden bijten?
quote:
quote:Op woensdag 10 april 2019 19:35 schreef sig000 het volgende:
Kon je niet even een kwartiertje op je tanden bijten?
Dochter was op 7 april uitgerekend.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is je (schoon)dochter vandaag uitgerekend?
Bij een zoon moet je er 5-10 dagen bijtellen.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:36 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dochter was op 7 april uitgerekend.
Spannend, maar dan kan het nog wel een week duren dus.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:36 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Mad gaat zeker niet draaien vanavond?quote:
Niet grappig dusquote:
Dan ben ik langer onderwegquote:Op woensdag 10 april 2019 19:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Lekker naar huis gaan maar wel met een taxi.
Ik kwam ook later op de wereld dan verwacht.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:37 schreef sig000 het volgende:
[..]
Bij een zoon moet je er 5-10 dagen bijtellen.
Nope. Als je wil luisteren kan ik het wel aan slingeren om 21.00 uur?quote:Op woensdag 10 april 2019 19:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Mad gaat zeker niet draaien vanavond?
Okquote:
quote:Op woensdag 10 april 2019 19:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nope. Als je wil luisteren kan ik het wel aan slingeren om 21.00 uur?
Dat schijnt zo te zijn. We wachten af, vrijdag wordt ze, als er niets gebeurt, getoucheert.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:37 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nou ja dan wordt het een dagje later en anders gaan ze het wel/haar wel ''halen''quote:Op woensdag 10 april 2019 19:36 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat is toch met biljarten?quote:Op woensdag 10 april 2019 19:39 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat schijnt zo te zijn. We wachten af, vrijdag wordt ze, als er niets gebeurt, getoucheert.
Mijn zoon haalde er 28 dagen vanaf.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:37 schreef sig000 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 april 2019 19:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ja dan wordt het een dagje later en anders gaan ze het wel/haar wel ''halen''![]()
daar zijn wel goeie methodes voor tegenwoordig![]()
[ afbeelding ]
In Zuid oost hadden we snorders.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:40 schreef sig000 het volgende:
[..]
Sowieso een taxi in A'dam om veilig thuis te komen.
Hij heeft geld zat dus.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:40 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nee Piet lult, vorige week heb ik er een neefje bijgekregen, die is een week eerder geboren.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:39 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat schijnt zo te zijn. We wachten af, vrijdag wordt ze, als er niets gebeurt, getoucheert.
Sjeuzis, FANN, wanne kut garp.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ja dan wordt het een dagje later en anders gaan ze het wel/haar wel ''halen''![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 april 2019 19:40 schreef FANN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ja best wel kut jaquote:Op woensdag 10 april 2019 19:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sjeuzis, FANN, wanne kut garp.
Ja, de kans dat de chauffeur over je heenrijdt als je bent uitgestapt is vrij groot.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:40 schreef sig000 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 april 2019 19:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, de kans dat de chauffeur over je heenrijdt als je bent uitgestapt is vrij groot.
Dat doen ze pas als de weeën beginnen.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:39 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ja, maar het is zijn dochter, toch?quote:Op woensdag 10 april 2019 19:37 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen omdat er een gaatje bovenin zit. Dan trek je het niet vacuumquote:Op woensdag 10 april 2019 19:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sjeuzis, FANN, wanne kut garp.
Of 15 km verder rijdt dan normaal.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, de kans dat de chauffeur over je heenrijdt als je bent uitgestapt is vrij groot.
quote:Op woensdag 10 april 2019 19:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen omdat er een gaatje bovenin zit. Dan trek je het niet vacuum
Wij kregen andere infoquote:Op woensdag 10 april 2019 19:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat doen ze pas als de weeën beginnen.
Eerste a.s. kleinzoon.quote:
Strippen noemen ze dat, dan wrikken ze het boeltje een beetje los.quote:
Strippen jah, ik ben er een beetje af. Iets met een padje.....quote:Op woensdag 10 april 2019 19:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Strippen noemen ze dat, dan wrikken ze het boeltje een beetje los.
Oké, nou in ieder geval, als je naar huis mag/gaat..... neem een Taxi en niet de Tram....quote:Op woensdag 10 april 2019 19:44 schreef chufi het volgende:
Goed de temperatuur is goed en de bloeddruk ook... als het aan deze meet zuster ligt mag ik naar huis.. maar ze beslist niet.
Krijg je het nu niet op je heupen? Komen er eerst 32 man langs om te zeggen dat je wat hen betreft naar huis kan, maar de beslissing niet aan hun is.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:44 schreef chufi het volgende:
Goed de temperatuur is goed en de bloeddruk ook... als het aan deze meet zuster ligt mag ik naar huis.. maar ze beslist niet.
Is ook alweer en tijdje geleden natuurlijkquote:Op woensdag 10 april 2019 19:46 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Strippen jah, ik ben er een beetje af. Iets met een padje.....
Ah, Deis, kom op zeg...quote:Op woensdag 10 april 2019 19:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Strippen noemen ze dat, dan wrikken ze het boeltje een beetje los.
Ananashart schijnt ook te helpen.....om te eten dan.quote:
Het duurde ruim 4 jaar voordat ze verder kwamen dan 7-10 weken, we zijn al blij.quote:
Ja medische burocrasiequote:Op woensdag 10 april 2019 19:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Krijg je het nu niet op je heupen? Komen er eerst 32 man langs om te zeggen dat je wat hen betreft naar huis kan, maar de beslissing niet aan hun is.
Hier wordt het wel goed uitgelegd. https://www.oudersvannu.nl/zwanger/bevalling/toucheren/quote:
Extra bijzonder dan.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:48 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Het duurde ruim 4 jaar voordat ze verder kwamen dan 7-10 weken, we zijn al blij.
Dat denk ik nietquote:Op woensdag 10 april 2019 19:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Moest er ook om lachen, dat weet FANN ook best.
Ik wacht mee.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:53 schreef Amphorapotje het volgende:
IUI , eitjes rapen, vergaren, terugzetten, Cryo, zaad, vier keer mis, het was een lange weg.
Wij wachten gewoon af. Dank
Lijkt me heel zwaar.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:53 schreef Amphorapotje het volgende:
IUI , eitjes rapen, vergaren, terugzetten, Cryo, zaad, vier keer mis, het was een lange weg.
Wij wachten gewoon af. Dank
Lijkt mij ook en ik ben nog geeneens een vrouw.quote:
En wonderolie.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ananashart schijnt ook te helpen.....om te eten dan.
Klopt, we hebben twee dochters en ze waren op een gegeven moment allebei zwanger, maar dat mocht niet lukken, de ene vier en de andere zeven miskramen. De jongste is nu zooo blij, ze kan het zelf nog haast niet geloven. De oudste is nu in Duitsland bezig en daar schijnen ze iets gevonden te hebben. Vreugde en verdriet gaan vaak samen.quote:
Wauw dan hebben we morgen dubbel feest na zoveel ellendequote:Op woensdag 10 april 2019 19:59 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Klopt, we hebben twee dochters en ze waren op een gegeven moment allebei zwanger, maar dat mocht niet lukken, de ene vier en de andere zeven miskramen. De jongste is nu zooo blij, ze kan het zelf nog haast niet geloven. De oudste nu in Duitsland bezig en daar schijnen ze iets gevonden te hebben. Vreugde en verdriet gaan vaak samen.
Heftig hoor.Respect,en wat mooi dat het nu wel lukt.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:59 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Klopt, we hebben twee dochters en ze waren op een gegeven moment allebei zwanger, maar dat mocht niet lukken, de ene vier en de andere zeven miskramen. De jongste is nu zooo blij, ze kan het zelf nog haast niet geloven. De oudste is nu in Duitsland bezig en daar schijnen ze iets gevonden te hebben. Vreugde en verdriet gaan vaak samen.
Ik heb er nog een dag bijgeluld.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:58 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dienstdoende afdelingsarts beslist dat.
Nee dat doen ze meestal tegen etenstijd... dan mag je nog 1x genieten van het ziekenhuis voerquote:Op woensdag 10 april 2019 20:00 schreef sig000 het volgende:
Komt die Arts om 20:55u op zijn avondronde langs: Ja mijnheer u mag naar huis.
In de pauze van het voetbal, denk ik.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:00 schreef sig000 het volgende:
Jij wilde niet naar huis?quote:Op woensdag 10 april 2019 20:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb er nog een dag bijgeluld.
Wat een lastige situatie, natuurlijk zal je oudste dochter blij zijn voor haar zus, maar zij zou dit zelf ook zo graag willen.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:59 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Klopt, we hebben twee dochters en ze waren op een gegeven moment allebei zwanger, maar dat mocht niet lukken, de ene vier en de andere zeven miskramen. De jongste is nu zooo blij, ze kan het zelf nog haast niet geloven. De oudste is nu in Duitsland bezig en daar schijnen ze iets gevonden te hebben. Vreugde en verdriet gaan vaak samen.
Of net nadat de laatste tram is vertrokken.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:00 schreef sig000 het volgende:
Taxi bellen.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:00 schreef sig000 het volgende:
Hopelijk deze keer goed.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:59 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar!quote:Op woensdag 10 april 2019 20:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij kon niet eens zijn eigen kont afvegen.
oeps.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij kon niet eens zijn eigen kont afvegen.
Je lacht.quote:
Oepsquote:Op woensdag 10 april 2019 20:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Héé joh, wat zit jij nou te lachen.
Ik wou mijn leuke zuster nog eens zien.quote:
ja........quote:Op woensdag 10 april 2019 20:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ja, soms sluipt het er ongemerkt in.
Nou ja dat revalidatiecentrum had je ook wel nodig toch?quote:Op woensdag 10 april 2019 20:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wou mijn leuke zuster nog eens zien.
Ze wouden dat ik naar een revalidatiecentrum zou gaan. Ik zei dat ik naar huis wilde omdat ik mijn been kon belasten. Met een dag langer blijven kon dat worden geregeld.
Succes met alles.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:09 schreef Amphorapotje het volgende:
Dank allenAls ik opa ben geworden, meld ik het wel.
Ik ben dol op beschuit met muisjesquote:Op woensdag 10 april 2019 20:09 schreef Amphorapotje het volgende:
quote:Op woensdag 10 april 2019 20:09 schreef Amphorapotje het volgende:
Het worden blauwe.quote:
quote:
you see?quote:Op woensdag 10 april 2019 20:10 schreef FANN het volgende:
[..]
kijk even na de tijd.... was toeval ...
Wrom ? Dat opa en oma nieuwe kronen moeten aanschaffen.quote:
'krak''quote:Op woensdag 10 april 2019 20:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Wrom ? Dat opa en oma nieuwe kronen moeten aanschaffen.
Dat had ik gisteren bijna met een tiktakquote:Op woensdag 10 april 2019 20:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn vrouw zet haar tanden er wel inquote:
anders bestaat er ook nog Gestampte muisjesquote:Op woensdag 10 april 2019 20:13 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Mijn vrouw zet haar tanden er wel in
quote:Op woensdag 10 april 2019 20:13 schreef FANN het volgende:
[..]
anders bestaat er ook nog Gestampte muisjes
Dat is zielig.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:13 schreef FANN het volgende:
[..]
anders bestaat er ook nog Gestampte muisjes
Ze hadden in de eerste instantie gezegd dat ik mijn been niet mocht belasten en daarom zou het moeten. Maar het bleek dus dat ik mijn been wel mocht belasten. Dus staan en lopen, dus ik zei dat ik dan ook wel naar huis kon gaan. Ik heb nu fysio om ook de beweging in mijn arm en been goed te krijgen.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ja dat revalidatiecentrum had je ook wel nodig toch?
Ik ook niet, ik drink wel wat.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:14 schreef Soury het volgende:
Ik vreet die shit niet, roze of blauw. Oprotten met dat gips
Jij lijkt me ook een gezellige Kraamvisite Tantequote:Op woensdag 10 april 2019 20:14 schreef Soury het volgende:
Ik vreet die shit niet, roze of blauw. Oprotten met dat gips
Ik heb zo'n pleuris hekel aan beschuit met muisjes.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:11 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 april 2019 20:14 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik drink wel wat.
"Wat een lelijke baby!"quote:Op woensdag 10 april 2019 20:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Jij lijkt me ook een gezellige Kraamvisite Tante
Wat dacht je zelf?quote:Op woensdag 10 april 2019 20:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Jij lijkt me ook een gezellige Kraamvisite Tante
Die ziet er niet uit !!!quote:
Lijkt op de opa.quote:
Het sloeg nergens op trouwensquote:
Die had ik gelijk terug geduwd.quote:
Je doelt op de schoonoudersquote:
Dat was je toch al een tijdje?quote:Op woensdag 10 april 2019 20:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik was afgelopen weekend weer even een echte vader.
Ineens een dochter erbij zelfs, kende haar al langer dan vandaag maar goed, was reuze gezellig.
Ja tuurlijk.quote:
Ja joh, maar dit afgelopen weekend was weer top.quote:
Nou de oudste van mijn broer was echt enorm lelijk. Echt ET, ik wist het even nietquote:Op woensdag 10 april 2019 20:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
"Is-ie niet helemaal goed of zo?"
quote:Op woensdag 10 april 2019 20:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou de oudste van mijn broer was echt enorm lelijk. Echt ET, ik wist het even niet
Dan kan je echt "Wat een schatje" je strot niet uitkrijgen.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou de oudste van mijn broer was echt enorm lelijk. Echt ET, ik wist het even niet
Als ik sentimenteel word ga ik altijd even wandelen.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij zat te zuipen en werd wat sentimenteel.
Wat zei je? Dat was geen best schot, broer?quote:Op woensdag 10 april 2019 20:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo lelijk dat je er van schrok?quote:Op woensdag 10 april 2019 20:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Geen muziekje draaien?quote:Op woensdag 10 april 2019 20:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als ik sentimenteel word ga ik altijd even wandelen.
Mad gaat vanavond even voeballe kijken.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Mad gaat zeker niet draaien vanavond?
Welk team?quote:Op woensdag 10 april 2019 20:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mad gaat vanavond even voeballe kijken.
Binnenkort zijn we weer te beluisteren...
Nu is het een hunk.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan kan je echt "Wat een schatje" je strot niet uitkrijgen.
"Hij heeft vast een goede persoonlijkheid"quote:Op woensdag 10 april 2019 20:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Fijn dat je zo weer thuis ben.quote:
Fijne wedstrijd,L2B gaat een set van 12 uur doen.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mad gaat vanavond even voeballe kijken.
Binnenkort zijn we weer te beluisteren...
Lelijk in de luier, mooi in de sluier geldt dus ook voor jongens.quote:
Ik ga nu even pissen..quote:Op woensdag 10 april 2019 20:23 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Fijne wedstrijd,L2B gaat een set van 12 uur doen.
Ja, dat heeft hij mij net ook per DM bevestigd.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:23 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het zooitje dat is gearresteerd met slagwapens op zak. Een goed begin is het halve werk.quote:
Ja dág, FF! 10 uur is lang zat.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:23 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik zeg maar zo: Ik zeg maar niks...quote:Op woensdag 10 april 2019 20:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het zooitje dat is gearresteerd met slagwapens op zak. Een goed begin is het halve werk.
De afterparty,ik heb nog wel een aantal suggesties.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat heeft hij mij net ook per DM bevestigd.
Ik luister vanaf morgenochtend 7.00 uur mee...
Ja goed opgedroogd, zat wat klem ofzo. Maar ik heb het sowieso niet op verse babysquote:Op woensdag 10 april 2019 20:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lelijk in de luier, mooi in de sluier geldt dus ook voor jongens.
quote:Op woensdag 10 april 2019 20:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja dág, FF! 10 uur is lang zat.
De concerten in de JC Arena zijn meestal niet zo best qua geluidskwaliteit...quote:Op woensdag 10 april 2019 20:25 schreef Ghostbuster het volgende:
Ben benieuwd of het achter achter achter kleinkind van Bob Marley, three little birds komt zingen
Dat is wel het beste. Ben benieuwd of ze de boel heel laten.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zeg maar zo: Ik zeg maar niks...
Galmbak.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De concerten in de JC Arena zijn meestal niet zo best qua geluidskwaliteit...
Ja ik was een foeilelijke babyquote:Op woensdag 10 april 2019 20:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lelijk in de luier, mooi in de sluier geldt dus ook voor jongens.
De ME houdt aardig huis met waterkanonnen, zogenaamd om vuurwerk te doven...quote:Op woensdag 10 april 2019 20:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is wel het beste. Ben benieuwd of ze de boel heel laten.
Ik was een knappe baby.quote:
Het gaat dus niet altijd opquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |