ja best wel kut jaquote:Op woensdag 10 april 2019 19:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sjeuzis, FANN, wanne kut garp.
Ja, de kans dat de chauffeur over je heenrijdt als je bent uitgestapt is vrij groot.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:40 schreef sig000 het volgende:
[..]
Sowieso een taxi in A'dam om veilig thuis te komen.
quote:Op woensdag 10 april 2019 19:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, de kans dat de chauffeur over je heenrijdt als je bent uitgestapt is vrij groot.
Dat doen ze pas als de weeën beginnen.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:39 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat schijnt zo te zijn. We wachten af, vrijdag wordt ze, als er niets gebeurt, getoucheert.
Ja, maar het is zijn dochter, toch?quote:Op woensdag 10 april 2019 19:37 schreef sig000 het volgende:
[..]
Bij een zoon moet je er 5-10 dagen bijtellen.
Ik moest wel lachen omdat er een gaatje bovenin zit. Dan trek je het niet vacuumquote:Op woensdag 10 april 2019 19:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sjeuzis, FANN, wanne kut garp.
Of 15 km verder rijdt dan normaal.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, de kans dat de chauffeur over je heenrijdt als je bent uitgestapt is vrij groot.
quote:Op woensdag 10 april 2019 19:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen omdat er een gaatje bovenin zit. Dan trek je het niet vacuum
Wij kregen andere infoquote:Op woensdag 10 april 2019 19:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat doen ze pas als de weeën beginnen.
Eerste a.s. kleinzoon.quote:
Strippen noemen ze dat, dan wrikken ze het boeltje een beetje los.quote:
Strippen jah, ik ben er een beetje af. Iets met een padje.....quote:Op woensdag 10 april 2019 19:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Strippen noemen ze dat, dan wrikken ze het boeltje een beetje los.
Oké, nou in ieder geval, als je naar huis mag/gaat..... neem een Taxi en niet de Tram....quote:Op woensdag 10 april 2019 19:44 schreef chufi het volgende:
Goed de temperatuur is goed en de bloeddruk ook... als het aan deze meet zuster ligt mag ik naar huis.. maar ze beslist niet.
Krijg je het nu niet op je heupen? Komen er eerst 32 man langs om te zeggen dat je wat hen betreft naar huis kan, maar de beslissing niet aan hun is.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:44 schreef chufi het volgende:
Goed de temperatuur is goed en de bloeddruk ook... als het aan deze meet zuster ligt mag ik naar huis.. maar ze beslist niet.
Is ook alweer en tijdje geleden natuurlijkquote:Op woensdag 10 april 2019 19:46 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Strippen jah, ik ben er een beetje af. Iets met een padje.....
Ah, Deis, kom op zeg...quote:Op woensdag 10 april 2019 19:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Strippen noemen ze dat, dan wrikken ze het boeltje een beetje los.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |