Sjeuzis, FANN, wanne kut garp.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ja dan wordt het een dagje later en anders gaan ze het wel/haar wel ''halen''![]()
daar zijn wel goeie methodes voor tegenwoordig![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 april 2019 19:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ja dan wordt het een dagje later en anders gaan ze het wel/haar wel ''halen''![]()
daar zijn wel goeie methodes voor tegenwoordig![]()
[ afbeelding ]
ja best wel kut jaquote:Op woensdag 10 april 2019 19:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sjeuzis, FANN, wanne kut garp.
Ja, de kans dat de chauffeur over je heenrijdt als je bent uitgestapt is vrij groot.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:40 schreef sig000 het volgende:
[..]
Sowieso een taxi in A'dam om veilig thuis te komen.
quote:Op woensdag 10 april 2019 19:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, de kans dat de chauffeur over je heenrijdt als je bent uitgestapt is vrij groot.
Dat doen ze pas als de weeën beginnen.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:39 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat schijnt zo te zijn. We wachten af, vrijdag wordt ze, als er niets gebeurt, getoucheert.
Ja, maar het is zijn dochter, toch?quote:Op woensdag 10 april 2019 19:37 schreef sig000 het volgende:
[..]
Bij een zoon moet je er 5-10 dagen bijtellen.
Ik moest wel lachen omdat er een gaatje bovenin zit. Dan trek je het niet vacuumquote:Op woensdag 10 april 2019 19:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sjeuzis, FANN, wanne kut garp.
Of 15 km verder rijdt dan normaal.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, de kans dat de chauffeur over je heenrijdt als je bent uitgestapt is vrij groot.
quote:Op woensdag 10 april 2019 19:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen omdat er een gaatje bovenin zit. Dan trek je het niet vacuum
Wij kregen andere infoquote:Op woensdag 10 april 2019 19:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat doen ze pas als de weeën beginnen.
Eerste a.s. kleinzoon.quote:
Strippen noemen ze dat, dan wrikken ze het boeltje een beetje los.quote:
Strippen jah, ik ben er een beetje af. Iets met een padje.....quote:Op woensdag 10 april 2019 19:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Strippen noemen ze dat, dan wrikken ze het boeltje een beetje los.
Oké, nou in ieder geval, als je naar huis mag/gaat..... neem een Taxi en niet de Tram....quote:Op woensdag 10 april 2019 19:44 schreef chufi het volgende:
Goed de temperatuur is goed en de bloeddruk ook... als het aan deze meet zuster ligt mag ik naar huis.. maar ze beslist niet.
Krijg je het nu niet op je heupen? Komen er eerst 32 man langs om te zeggen dat je wat hen betreft naar huis kan, maar de beslissing niet aan hun is.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:44 schreef chufi het volgende:
Goed de temperatuur is goed en de bloeddruk ook... als het aan deze meet zuster ligt mag ik naar huis.. maar ze beslist niet.
Is ook alweer en tijdje geleden natuurlijkquote:Op woensdag 10 april 2019 19:46 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Strippen jah, ik ben er een beetje af. Iets met een padje.....
Ah, Deis, kom op zeg...quote:Op woensdag 10 april 2019 19:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Strippen noemen ze dat, dan wrikken ze het boeltje een beetje los.
Ananashart schijnt ook te helpen.....om te eten dan.quote:
Het duurde ruim 4 jaar voordat ze verder kwamen dan 7-10 weken, we zijn al blij.quote:
Ja medische burocrasiequote:Op woensdag 10 april 2019 19:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Krijg je het nu niet op je heupen? Komen er eerst 32 man langs om te zeggen dat je wat hen betreft naar huis kan, maar de beslissing niet aan hun is.
Hier wordt het wel goed uitgelegd. https://www.oudersvannu.nl/zwanger/bevalling/toucheren/quote:
Extra bijzonder dan.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:48 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Het duurde ruim 4 jaar voordat ze verder kwamen dan 7-10 weken, we zijn al blij.
Dat denk ik nietquote:Op woensdag 10 april 2019 19:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Moest er ook om lachen, dat weet FANN ook best.
Ik wacht mee.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:53 schreef Amphorapotje het volgende:
IUI , eitjes rapen, vergaren, terugzetten, Cryo, zaad, vier keer mis, het was een lange weg.
Wij wachten gewoon af. Dank
Lijkt me heel zwaar.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:53 schreef Amphorapotje het volgende:
IUI , eitjes rapen, vergaren, terugzetten, Cryo, zaad, vier keer mis, het was een lange weg.
Wij wachten gewoon af. Dank
Lijkt mij ook en ik ben nog geeneens een vrouw.quote:
En wonderolie.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ananashart schijnt ook te helpen.....om te eten dan.
Klopt, we hebben twee dochters en ze waren op een gegeven moment allebei zwanger, maar dat mocht niet lukken, de ene vier en de andere zeven miskramen. De jongste is nu zooo blij, ze kan het zelf nog haast niet geloven. De oudste is nu in Duitsland bezig en daar schijnen ze iets gevonden te hebben. Vreugde en verdriet gaan vaak samen.quote:
Wauw dan hebben we morgen dubbel feest na zoveel ellendequote:Op woensdag 10 april 2019 19:59 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Klopt, we hebben twee dochters en ze waren op een gegeven moment allebei zwanger, maar dat mocht niet lukken, de ene vier en de andere zeven miskramen. De jongste is nu zooo blij, ze kan het zelf nog haast niet geloven. De oudste nu in Duitsland bezig en daar schijnen ze iets gevonden te hebben. Vreugde en verdriet gaan vaak samen.
Heftig hoor.Respect,en wat mooi dat het nu wel lukt.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:59 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Klopt, we hebben twee dochters en ze waren op een gegeven moment allebei zwanger, maar dat mocht niet lukken, de ene vier en de andere zeven miskramen. De jongste is nu zooo blij, ze kan het zelf nog haast niet geloven. De oudste is nu in Duitsland bezig en daar schijnen ze iets gevonden te hebben. Vreugde en verdriet gaan vaak samen.
Ik heb er nog een dag bijgeluld.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:58 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dienstdoende afdelingsarts beslist dat.
Nee dat doen ze meestal tegen etenstijd... dan mag je nog 1x genieten van het ziekenhuis voerquote:Op woensdag 10 april 2019 20:00 schreef sig000 het volgende:
Komt die Arts om 20:55u op zijn avondronde langs: Ja mijnheer u mag naar huis.
In de pauze van het voetbal, denk ik.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:00 schreef sig000 het volgende:
Jij wilde niet naar huis?quote:Op woensdag 10 april 2019 20:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb er nog een dag bijgeluld.
Wat een lastige situatie, natuurlijk zal je oudste dochter blij zijn voor haar zus, maar zij zou dit zelf ook zo graag willen.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:59 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Klopt, we hebben twee dochters en ze waren op een gegeven moment allebei zwanger, maar dat mocht niet lukken, de ene vier en de andere zeven miskramen. De jongste is nu zooo blij, ze kan het zelf nog haast niet geloven. De oudste is nu in Duitsland bezig en daar schijnen ze iets gevonden te hebben. Vreugde en verdriet gaan vaak samen.
Of net nadat de laatste tram is vertrokken.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:00 schreef sig000 het volgende:
Taxi bellen.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:00 schreef sig000 het volgende:
Hopelijk deze keer goed.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:59 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar!quote:Op woensdag 10 april 2019 20:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij kon niet eens zijn eigen kont afvegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |