Nee hoorquote:
Nou straks ben je je sleutels kwijtquote:
quote:
Ja hoor.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zouden ze je echt op eigen gelegenheid naar huis laten gaan?
Ik denk toch echt niet dat ze je met het ov laten gaan.quote:
Het is vrij rustig vanwege het voetbal, dus dat gaat best.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk toch echt niet dat ze je met het ov laten gaan.
Echt? Morgen is een veel leukere dag om geboren te wordenquote:Op woensdag 10 april 2019 19:24 schreef FANN het volgende:
Ik denk dat we ook straks ook nog Ampdinges moeten Feliciteren, want die wordt vandaag Opa
quote:Op woensdag 10 april 2019 19:24 schreef FANN het volgende:
Ik denk dat we ook straks ook nog Ampdinges moeten Feliciteren, want die wordt vandaag Opa
Het overschatten van een narcose is best ernstig, je bent niet helemaal honderdquote:Op woensdag 10 april 2019 19:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom dat?quote:Op woensdag 10 april 2019 19:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt? Morgen is een veel leukere dag om geboren te worden
Zou wel verhelderend zijn als Chufi even zegt wat voor soort verdoving hij heeft gehad. Zoals het nu lijkt was het een lokale verdoving.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Het overschatten van een narcose is best ernstig, je bent niet helemaal honderd
Maakt hun niets uit hoor hoe je naar huis gaat.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik werd uitgelachen toen ik het vroeg. Dus doeiquote:Op woensdag 10 april 2019 19:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Zou wel verhelderend zijn als Chufi even zegt wat voor soort verdoving hij heeft gehad. Zoals het nu lijkt was het een lokale verdoving.
Ik stuur hem toch niet met de tram naar huisquote:Op woensdag 10 april 2019 19:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij moet gewoon een nachtje blijven en ánders als ie écht persé naar thuis moet een taxi ...quote:Op woensdag 10 april 2019 19:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar waren ze bij mij best wel zorgzaam in.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:27 schreef sig000 het volgende:
[..]
Maakt hun niets uit hoor hoe je naar huis gaat.
Ja want anders uitslaapkamer.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Zou wel verhelderend zijn als Chufi even zegt wat voor soort verdoving hij heeft gehad. Zoals het nu lijkt was het een lokale verdoving.
Totaal van de wereld met een kapje en infuusjequote:Op woensdag 10 april 2019 19:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Nietes!quote:Op woensdag 10 april 2019 19:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik werd uitgelachen toen ik het vroeg. Dus doei
Ik begreep eerder deze week dat hij een algehele narcose zou krijgen.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:27 schreef Disana het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |