quote:
Vanavond weer thuis.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:01 schreef chufi het volgende:
Duurde lang voordat ik uiteindelijk mocht.. ben weer wakker heb geplast en nu wacht ik op ontslag want ik zou naar huis mogen... wachten op akkoord
Oh, vanavond nog! Dat is onverwacht positief nieuws.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:01 schreef chufi het volgende:
Duurde lang voordat ik uiteindelijk mocht.. ben weer wakker heb geplast en nu wacht ik op ontslag want ik zou naar huis mogen... wachten op akkoord
Gaat dat wel in je uppie na een narcose.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:01 schreef chufi het volgende:
Rustig aan maar,leuke verpleegsters?quote:Op woensdag 10 april 2019 19:01 schreef chufi het volgende:
Er zijn overal leuke dames. Verplegers zijn meestal mannen nu.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Rustig aan maar,leuke verpleegsters?
quote:Op woensdag 10 april 2019 19:01 schreef chufi het volgende:
quote:Op woensdag 10 april 2019 19:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zijn overal leuke dames. Verplegers zijn meestal mannen nu.
Valt wel mee, tenminste mijn ervaring in het ziekenhuis.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zijn overal leuke dames. Verplegers zijn meestal mannen nu.
Wat? Ik vind dat verpleegster gedoe een beetje dom eigenlijkquote:
Wat, het 1e, het 2e of beide gevallen?quote:Op woensdag 10 april 2019 19:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Valt wel mee, tenminste mijn ervaring in het ziekenhuis.
Dat niet persequote:Op woensdag 10 april 2019 19:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat? Ik vind dat verpleegster gedoe een beetje dom eigenlijk
Daarom heten ze ook verpleegkundigen tegenwoordig.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:07 schreef Soury het volgende:
[..]
En denk je dan dat ze sex met je willen ofzo. Het lijkt me eik een zwaar beroepquote:Op woensdag 10 april 2019 19:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Valt wel mee, tenminste mijn ervaring in het ziekenhuis.
Best wel, alsof elke verpleegkundige lekker is.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Kijk dat is pas een penisquote:Op woensdag 10 april 2019 19:10 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Falcon Heavy staat klaar voor de lancering vanavond.![]()
Eerst kippensoep!
Dat laatste ja, ze hebben geeneens tijd om piemeltjes te wassen.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:09 schreef Soury het volgende:
[..]
En denk je dan dat ze sex met je willen ofzo. Het lijkt me eik een zwaar beroep
Het is je vergeven.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:10 schreef FreshFruit72 het volgende:
Sorry hoor,het was maar een vraag.
Het heeft niets met sex te maken. De meeste zijn toch vrouwen. Ik had een hele toffe.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:09 schreef Soury het volgende:
[..]
En denk je dan dat ze sex met je willen ofzo. Het lijkt me eik een zwaar beroep
Ah, je hebt doorgegeven dat-ie rechtop moest staanquote:Op woensdag 10 april 2019 19:10 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Falcon Heavy staat klaar voor de lancering vanavond.![]()
Eerst kippensoep!
Zouden ze je echt op eigen gelegenheid naar huis laten gaan?quote:Op woensdag 10 april 2019 19:13 schreef chufi het volgende:
Ik voel me als herboren dus ik kan best de tram pakken en 5 haltes verder bij me thuis uitstappen ... maar ik beslis niet
Dat dusquote:Op woensdag 10 april 2019 19:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Best wel, alsof elke verpleegkundige lekker is.
Was je onder zijl qua verdoving?quote:Op woensdag 10 april 2019 19:13 schreef chufi het volgende:
Ik voel me als herboren dus ik kan best de tram pakken en 5 haltes verder bij me thuis uitstappen ... maar ik beslis niet
quote:Op woensdag 10 april 2019 19:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het heeft niets met sex te maken. De meeste zijn toch vrouwen.
Joehoe, ze doen hun werk stakkerquote:Op woensdag 10 april 2019 19:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het heeft niets met sex te maken. De meeste zijn toch vrouwen. Ik had een hele toffe.Daar kon ik mee lachen.
quote:Op woensdag 10 april 2019 19:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lijkt me heel lastig opereren.
Een ruggenprik of gedeeltelijk onder narcose is wel wat anders, een gehele narcose ben je best wel een tijdje stoned.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lijkt me heel lastig opereren.
Dat was in eerste instantie de reden dat ik een nachtje zou moeten blijve... ik wacht af maar in principe zit ik klaar in de startblokken om te gaanquote:Op woensdag 10 april 2019 19:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zouden ze je echt op eigen gelegenheid naar huis laten gaan?
Whut?quote:
Hij doet gewoon zijn werk.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Wat kijkt zijn oma terecht trots.
Ik zie toch al wazig dus veel maakt het niet uitquote:Op woensdag 10 april 2019 19:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Een ruggenprik of gedeeltelijk onder narcose is wel wat anders, een gehele narcose ben je best wel een tijdje stoned.
Een grap uitleggen is nooit leuk.quote:
Dat snap ik, neem een taxiquote:Op woensdag 10 april 2019 19:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was in eerste instantie de reden dat ik een nachtje zou moeten blijve... ik wacht af maar in principe zit ik klaar in de startblokken om te gaan
Waarom moet je mij nou weer stakker noemen?quote:
Ik zie nergens een grap. Wel dommigheidquote:Op woensdag 10 april 2019 19:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Een grap uitleggen is nooit leuk.
Ja, gehele narcose is flink zwaarder.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Een ruggenprik of gedeeltelijk onder narcose is wel wat anders, een gehele narcose ben je best wel een tijdje stoned.
Dat is dan aan jou.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zie nergens een grap. Wel dommigheid
Welkom back! maar dat is wel érg snel om meteen op de tram te stappen...quote:Op woensdag 10 april 2019 19:13 schreef chufi het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |