Je weet dat elke F1 race gecompenseerd wordt?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 23:48 schreef Bolasie het volgende:
Al die klimaatplannen kunnen trouwens meteen de prullenbak in. Wat een land
Verschillende partijen hebben een communicatie embargo gekregen die op 14 mei afloopt....quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:42 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Carey zou volgens de geruchten dinsdag naar Zandvoort komen.
Interessant. Kun je daar iets meer over kwijt?quote:Op zondag 12 mei 2019 00:11 schreef ETA het volgende:
[..]
Verschillende partijen hebben een communicatie embargo gekregen die op 14 mei afloopt....
Fanboy en slechte verliezer?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 23:17 schreef Nattekat het volgende:
Je gedraagt je als fanboy en slechte verliezer. Tevens onderschat je de waarde van historie en de mogelijkheden die zandvoort nog heeft tot aanpassen van de baan.
Zandvoort voor spanning en sensatie? Juist.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 23:23 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Assen is gemaakt voor 2 wielers... Een f1 race daar is totaal niet boeiend.
Daarnaast vermoord je zo de kathedraal van de motorsport... De baan zal voor de motoren ook niet meer mooi zijn.
Zandvoort heeft echt potentie tot spanning en sensatie!
En ja de baan is erg smal voor hedendaagse f1, de infrastructuur is balen.
Maar heb je wel eens geprobeerd van de parkeerplaats van de tt te vertrekken? Nee zeker?? Dik drama.
Zandvoort heeft een station naast het circuit. Dst biedt machtig veel mogelijkheden.
Als je niet de hele post leest is een discussie zinloos.quote:Op zondag 12 mei 2019 09:35 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Fanboy en slechte verliezer?
Dat doe jij en alle Zandvoort mensen?
Echt alle feiten wijzen er gewoon op dat Assen de veel betere optie is.
Ik onderschat wellicht historie, dat is een emotioneel dingetje waar je niets aan kunt opplakken.
Qua infrastructuur, baan, financieel en alles is Assen de betere optie.
En heeft makkelijker de optie om aan te passen.
[..]
Zandvoort voor spanning en sensatie? Juist.
En jij denkt dat vertrekken vanaf Zandvoort te doen is? Dat wordt 1 groot drama.
Infrastructuur is daar helemaal niets.
Bedoel je het vermoorden van de kathedraal van motorsport?quote:Op zondag 12 mei 2019 09:36 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Als je niet de hele post leest is een discussie zinloos.
Nee heb het over het station.quote:Op zondag 12 mei 2019 09:37 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Bedoel je het vermoorden van de kathedraal van motorsport?
Klopt wellicht. Maar ging nou over de afweging wat betere F1 circuit zou zijn, beste optie.
dat zegt meteen heel veel over klimaatneutraal zijnquote:Op zaterdag 11 mei 2019 23:56 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Je weet dat elke F1 race gecompenseerd wordt?
Er wordt zoveel geïnvesteerd in milieuprojecten dat de F1 klimaatneutraal is.
En jij gelooft die propaganda van de FIA.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 23:56 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Je weet dat elke F1 race gecompenseerd wordt?
Er wordt zoveel geïnvesteerd in milieuprojecten dat de F1 klimaatneutraal is.
Ze doen het al sinds 97, dus ja.quote:Op zondag 12 mei 2019 09:49 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En jij gelooft die propaganda van de FIA.
In 97 was klimaatneutraal nog niet eens een issue, dus dat is nog meer propaganda onzin van de FIA. Met alleen maar bomen planten ter compensatie voor alle brandstofverbruik voor het transport van alles van locatie naar locatie had men het halve amazone woud sinds die tijd herplant moeten hebben.quote:
Ze doen tenminste meer dan al die andere gemotoriseerde sporten.quote:Op zondag 12 mei 2019 10:27 schreef Basp1 het volgende:
[..]
In 97 was klimaatneutraal nog niet eens een issue, dus dat is nog meer propaganda onzin van de FIA. Met alleen maar bomen planten ter compensatie voor alle brandstofverbruik voor het transport van alles van locatie naar locatie had men het halve amazone woud sinds die tijd herplant moeten hebben.![]()
Als we dan ook nog de klimaatbelasting voor het jaarlijkse ontwikkeltraject van nieuwe bolides en motoren erbij betrekken zou de Sahara ook bomen moeten hebben.
Wat een gelul.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 23:48 schreef Bolasie het volgende:
Al die klimaatplannen kunnen trouwens meteen de prullenbak in. Wat een land
Jij gelooft zeker in jesse al klaver met zijn co2 gewijs, terwijl hij 3 koters op de wereld zet.quote:Op zondag 12 mei 2019 09:49 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En jij gelooft die propaganda van de FIA.
Echt?quote:Op zondag 12 mei 2019 11:11 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Jij gelooft zeker in jesse al klaver met zijn co2 gewijs, terwijl hij 3 koters op de wereld zet.
Hoezo propaganda? Hoezo hypocriet gelul?
Mensen die dit zeggen weet je meteen van dat ze bekrompen en kortzichtig zijn.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 23:48 schreef Bolasie het volgende:
Al die klimaatplannen kunnen trouwens meteen de prullenbak in. Wat een land
Daar reageerde ik indirect ook gewoon op?quote:Op zondag 12 mei 2019 09:40 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee heb het over het station.
En die baan is echt saai voor f1. Zoals ik al zei.
Oei, dat wist ik niet...quote:Op zondag 12 mei 2019 14:04 schreef sasquatsch het volgende:
Het AD loopt zoals gewoonlijk weer achter de feiten aan, aangezien dit vrijdag al bekend was
Voor de duidelijkheid en voor wie het niet gezien heeft: dat zei hij nietquote:Op zondag 12 mei 2019 18:37 schreef tralalala het volgende:
Lammers zegt bij NOS ook dat hij er gaat komen.
Hij keek al vooruit, ergo het is voor mekaar.quote:Op zondag 12 mei 2019 18:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid en voor wie het niet gezien heeft: dat zei hij niet
"We zijn er bijna", waren zijn woorden. Hij zei ook dat je niet te vroeg moet juichen en dat dingen altijd nog fout kunnen gaan.
Het lijkt er zeker aan te komen, maar zeker is het nog niet en bevestigen deed hij het ook niet. Officieel dan.quote:Op zondag 12 mei 2019 18:44 schreef Adrie072 het volgende:
[..]
Hij keek al vooruit, ergo het is voor mekaar.
Oh ik hoop het ook hoor (hoewel ik met grote vrezen vrees voor wat ze allemaal aan Zandvoort gaan vernaggelen, waardoor ik het weer wat minder hoop), maar niemand heeft nog bevestigd dat het zo is en dus is het nog niet zoquote:
Maar deze week wordt het bevestigd, eens?quote:Op zondag 12 mei 2019 18:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh ik hoop het ook hoor (hoewel ik met grote vrezen vrees voor wat ze allemaal aan Zandvoort gaan vernaggelen, waardoor ik het weer wat minder hoop), maar niemand heeft nog bevestigd dat het zo is en dus is het nog niet zo
Die kans lijkt vrij groot.quote:Op zondag 12 mei 2019 19:00 schreef Adrie072 het volgende:
[..]
Maar deze week wordt het bevestigd, eens?
Zolang er geld in zit voor Liberty vertrekken ze niet zo snel.quote:Op zondag 12 mei 2019 11:45 schreef PzKpfw het volgende:
Het is voor Zandvoort te hopen dat deze GP gelijk voor een flink aantal jaren op de kalender staat. Want als races daadwerkelijk zo saai blijken te gaan worden zoals de experts verwachten dan is de F1 weer snel vertrokken.
Hij komt naar de Jumbo race zal wel uitgenodigd worden.quote:Op zondag 12 mei 2019 14:00 schreef Adrie072 het volgende:
Commercieel directeur F1: Ik kom volgende week naar Nederland
Commercieel directeur van de Formule 1 Sean Bratches komt komende week naar Nederland, zo bevestigde hij zojuist aan deze site in de paddock van Circuit de Catalunya. Naar verwachting om een krabbel te zetten onder de terugkeer van een Nederlandse Grand Prix.
Arjan Schouten 12-05-19, 13:55 Laatste update: 13:58
Gevraagd naar wanneer er dan eindelijk eens witte rook komt over de terugkeer van een Nederlandse Grand Prix, draaide Sean Bratches er niet omheen. ,,Het conclaaf van de kardinalen is nog altijd bezig, maar we weten snel meer”, zo antwoordde de commercieel directeur van de Formule 1 met een glimlach. Wanneer, wilde deze site weten. Binnen drie dagen, vier dagen, vijf dagen? ,,Warm, warm, warmer’‘, klonk het uit de mond van Bratches, die bevestigde dat hij komende week naar Nederland reist. ,,Daar ga ik inderdaad heen, ja.”
En dan, grijnzend: ,,Wat ik kom doen? Gewoon wat drinken.”
Vaker noemde hij Nederland rijp voor de terugkeer van een GP en ook nu weer. ,,De populairiteit rondom Max Verstappen rechtvaardigt voor zijn fans een wedstrijd dichter bij huis. Dat is wel zo makkelijk voor iedereen, toch.”
De verwachting is ook dat de grote baas in de Formule 1, Chase Carey, naar Nederland afreist.
https://www.ad.nl/formule(...)-nederland~a47a5300/
‘Deal Grand Prix Zandvoort nu dan echt rond’quote:De Formule 1 keert definitief terug op Zandvoort, dat meldt de Telegraaf. Tijdens het afgelopen raceweekend in Barcelona zijn de laatste plooien gladgestreken.
Dat de deal juist in Barcelona is beklonken is enigszins ironisch, Zandvoort neemt vanaf volgend jaar de plek van Barcelona als eerste Europese race op de kalender over, wat concreet betekent dat de eerste race in Zandvoort verreden zal worden begin mei 2020.
De overeenkomst geldt in eerst instantie voor drie jaar. Maar het circuit in de duinen heeft een eenzijdige optie voor nog twee jaar.
Wel moeten er nog enkele aanpassingen aan het circuit worden verricht, zo zal de knik bij de ingang van de pitstraat verdwijnen en wordt op enkele plaatsen de vangrail verplaatst. Ook wordt de laatste bocht hoekiger gemaakt. Terwijl de Arie Luyendijkbocht juist iets eerder begint en dus verruimd wordt.
De bekendmaking van de deal tussen de FOM en het de Zandvoorde organisatie zal nog deze week plaatsvinden. Naar verluid op 14 mei.
De Marlboro Masters waren in het verleden ook druk, in 99 waren er 100K bezoekers en dat verliep redelijk vlekkeloos. Key word om de treinen heel goed te laten lopen en er voor zorgen dat de aanvoer van mensen over een uur of 4 gespreid word.quote:Op zondag 12 mei 2019 23:48 schreef Breaker.Faker het volgende:
[..]
Hij komt naar de Jumbo race zal wel uitgenodigd worden.
Iedereen die denkt dat Zandvoort mogelijk is moet even naar Google Maps en inzoomen op circuit Zandvoort en zichzelf af vragen hoe je alle teams en fans moet onderbrengen op het circuit.
Dan zie je gewoon dat het onmogelijk is.
DTM was in de hoogtijdagen van Albers ook bizar druk. A1GP ook.quote:Op maandag 13 mei 2019 07:31 schreef raptorix het volgende:
[..]
De Marlboro Masters waren in het verleden ook druk, in 99 waren er 100K bezoekers en dat verliep redelijk vlekkeloos. Key word om de treinen heel goed te laten lopen en er voor zorgen dat de aanvoer van mensen over een uur of 4 gespreid word.
Lees trouwens net dit: https://www.ad.nl/binnenl(...)1-niet-aan~aaf08af5/quote:Op maandag 13 mei 2019 07:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
DTM was in de hoogtijdagen van Albers ook bizar druk. A1GP ook.
A1GP was verschrikkelijk druk, niet normaal. Het erge was ook nog dat het bier al voor de race op was (en de pisbakken stroomden over). Hopelijk zijn ze nu wat beter in organiseren.quote:Op maandag 13 mei 2019 07:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
DTM was in de hoogtijdagen van Albers ook bizar druk. A1GP ook.
Toen ik er was was het echt helemaal prima. Behalve de doorweekte kleding dan.quote:Op maandag 13 mei 2019 09:16 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
A1GP was verschrikkelijk druk, niet normaal. Het erge was ook nog dat het bier al voor de race op was (en de pisbakken stroomden over). Hopelijk zijn ze nu wat beter in organiseren.
Veevervoer genot.quote:Op maandag 13 mei 2019 07:56 schreef raptorix het volgende:
[..]
Lees trouwens net dit: https://www.ad.nl/binnenl(...)1-niet-aan~aaf08af5/
Met andere woorden, gaat wel lukken maar ze willen centen.
de GP kan nooit op 5 meiquote:Op maandag 13 mei 2019 11:12 schreef Nattekat het volgende:
Als ze slim zijn, nemen ze ook het weekend van Barcelona over ivm 4 en 5 mei bedenk ik me nu
En het was vorige week echt bagger het hele weekend. Nu was het juist weer zonnig.
Haarlem heeft een gigantisch bevrijdingsfestival die dag, gaat dus niet gebeuren.quote:Op maandag 13 mei 2019 11:12 schreef Nattekat het volgende:
Als ze slim zijn, nemen ze ook het weekend van Barcelona over ivm 4 en 5 mei bedenk ik me nu
En het was vorige week echt bagger het hele weekend. Nu was het juist weer zonnig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |