abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_186116314
Het Forum van Democratie heeft zich de woede van docenten en de politiek op zijn hals gehaald. Sinds vorige week roept het wetenschappelijk bureau op om om linkse indoctrinatie te melden via het indoctrinatie meldpunt van de partij. Wat ze echter met de meldingen willen gaan doen is nog niet duidelijk volgens Rob Rooken: "Wat en wanneer we er iets mee gaan doen, weten we nog niet. We gaan de gegevens niet openbaar maken."
De oproep zorgt voor een verhitte disussie. Uit de politieke hoek vandaan regent het kritiek. Ingrid van Engelshoven (Onderwijs): "Deze oproep stuit mij zeer tegen de borst. Ik werp dit verre van mij. Dit is ook niet goed voor de veiligheid van docenten." Haar kritiek krijgt veel bijval van andere partijen. Hoe onvoorstelbaar ook, het idee wordt wel gesteund door de PVV. Harm Beertema: "Ik vind het een heel goed idee, het is namelijk mijn eigen idee."
Eén docent reageert vrij ludiek op de actie van de FvD. Hij heeft namelijk zichzelf aangeven bij de partij, zodat zijn studenten hem niet aan hoeven te geven.


tommy_derksen twitterde op zaterdag 23-03-2019 om 13:18:00 Ik sta voor goed onderwijs. Ik laat me niet intimideren of bang maken. Geen student hoeft mij ooit te verlinken bij welk meldpunt dan ook of die druk te voelen. https://t.co/a9o7Wyyeyz reageer retweet
FvD roept leerlingen op linkse docenten te verlinken

Ter aanvulling:
quote:
Een open brief waarin stelling wordt genomen tegen de uitspraken van Forum voor Democratie-voorman Thierry Baudet over universiteiten, is inmiddels door duizend academici ondertekend.
https://www.nu.nl/politie(...)-universiteiten.html

Hier de brief:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  dinsdag 9 april 2019 @ 12:24:25 #2
485097 Hawkxyz
Linkse gekkie
pi_186117383
Nu al weer nummer 8, mijn hemel. Ik denk dat ik wel weer een paar trolmeldingen kan sturen naar schoolstrijd@fvd.nl
pi_186119315
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2019 12:24 schreef Hawkxyz het volgende:
Nu al weer nummer 8, mijn hemel. Ik denk dat ik wel weer een paar trolmeldingen kan sturen naar schoolstrijd@fvd.nl
stuur zo veel mogelijk !!!
pi_186121392
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2019 20:47 schreef KoosVogels het volgende:
Dit hele meldpunt is voor Baudet gewoon een manier om z'n vroegere docenten terug te pakken. Terry heeft namelijk nogal een rottijd gehad op de middelbare school:
[..]

Krijgen we ook een verslag van het niet zo geslaagde schoolkamp van Mark Rutte en Jesse Klaver, of mag alleen in de urgentie van het nakende fascisme elk journalistiek fatsoen overboord?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_186122846
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2019 20:47 schreef KoosVogels het volgende:
Dit hele meldpunt is voor Baudet gewoon een manier om z'n vroegere docenten terug te pakken. Terry heeft namelijk nogal een rottijd gehad op de middelbare school:
[..]

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2019 16:23 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Krijgen we ook een verslag van het niet zo geslaagde schoolkamp van Mark Rutte en Jesse Klaver, of mag alleen in de urgentie van het nakende fascisme elk journalistiek fatsoen overboord?
Naar dat laatste ben ik ook wel benieuwd Weltschmerz. Rutte zal in zijn school ofwel studietijd ook weleens voor homo zijn uitgemaakt omdat hij niet overloopt van enthousiasme richting vrouwen. Klaver zal ook weleens een rotopmerking naar zijn hoofd hebben gekregen vanwege zijn gemengde afkomst.

Het opiniestukje van Loes Reijmer lezende ben ik er sowieso niet zo voor om deze vrouw een groot podium te geven. Wie filosofie als antoniem ziet van klein en menselijk, moet lekker de ditjes en datjes-katern van een aan lager wal geraakt vrouwenblaadje vullen, geen serieuze krant.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_186124873
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2019 16:23 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Krijgen we ook een verslag van het niet zo geslaagde schoolkamp van Mark Rutte en Jesse Klaver, of mag alleen in de urgentie van het nakende fascisme elk journalistiek fatsoen overboord?
Geen idee. Schijnt dat Terry er zelf graag over vertelt. Niet iedereen heeft daar zin in of behoefte aan.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_186125832
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2019 16:23 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Krijgen we ook een verslag van het niet zo geslaagde schoolkamp van Mark Rutte en Jesse Klaver, of mag alleen in de urgentie van het nakende fascisme elk journalistiek fatsoen overboord?
Zeg je nou dat je van een ontmoeting Rutte-Klaver een verslag wil zonder journalistiek fatsoen?
Ken nie hoor !!
:N :N :N :N
  dinsdag 9 april 2019 @ 21:53:34 #8
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_186127566
Kijk eens wat de kindertjes van linkse hersenspoelers nu eens aan het doen zijn tijdens hoogconjunctuur!

https://twitter.com/MahirAlkaya/status/1115510919365373953
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  Beste debater 2022 dinsdag 9 april 2019 @ 22:24:20 #9
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_186128297
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2019 21:53 schreef Klopkoek het volgende:
Kijk eens wat de kindertjes van linkse hersenspoelers nu eens aan het doen zijn tijdens hoogconjunctuur!

https://twitter.com/MahirAlkaya/status/1115510919365373953
Tja... rechts hè...
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_186130946
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2019 12:24 schreef Hawkxyz het volgende:
Nu al weer nummer 8, mijn hemel. Ik denk dat ik wel weer een paar trolmeldingen kan sturen naar schoolstrijd@fvd.nl
Net als bij de raadplegende referenda heeft het wat tijd nodig om mensen ook tot handelen te bewegen. Door de overheersend linkse cultuur werden andersdenkenden min of meer in de ijskast gezet. Dezen kijken eerst naar elkaar om iets te doen maar niemand doet dan wat wannneer het mag. Op een paar geluiden na. Dit kan veranderen. Daarom heeft de politiek dat raadplegende referendum wet ook met een smoes afgeschaft. Het werd politici te heet onder de voeten/konden zich miet meer verantwoorden tegenover de stemmer door hun gedraai en facisme.
  woensdag 10 april 2019 @ 07:31:27 #11
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_186131892
quote:
1s.gif Op woensdag 10 april 2019 02:56 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Net als bij de raadplegende referenda heeft het wat tijd nodig om mensen ook tot handelen te bewegen. Door de overheersend linkse cultuur werden andersdenkenden min of meer in de ijskast gezet. Dezen kijken eerst naar elkaar om iets te doen maar niemand doet dan wat wannneer het mag. Op een paar geluiden na. Dit kan veranderen. Daarom heeft de politiek dat raadplegende referendum wet ook met een smoes afgeschaft. Het werd politici te heet onder de voeten/konden zich miet meer verantwoorden tegenover de stemmer door hun gedraai en facisme.
Doe Mao de groetjes.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  woensdag 10 april 2019 @ 19:58:16 #12
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_186143204
https://twitter.com/andrevanes/status/1115690364973744128

Tijd voor een meldpunt tegen de rechtse rechtsspraak.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  woensdag 10 april 2019 @ 22:32:55 #13
485097 Hawkxyz
Linkse gekkie
pi_186147323
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2019 19:58 schreef Klopkoek het volgende:
https://twitter.com/andrevanes/status/1115690364973744128

Tijd voor een meldpunt tegen de rechtse rechtsspraak.
Nee, doe dat nou niet. Geen kopie gedrag maar gewoon lekker tekeer gaan tegen FvD acties, is veel beter.
  Moderator woensdag 10 april 2019 @ 22:36:10 #14
236264 crew  capricia
pi_186147429
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2019 19:58 schreef Klopkoek het volgende:
https://twitter.com/andrevanes/status/1115690364973744128

Tijd voor een meldpunt tegen de rechtse rechtsspraak.
“If they go low, we go high”
;)
Definitely not CIA
pi_186150763
quote:
1s.gif Op woensdag 10 april 2019 22:36 schreef capricia het volgende:

[..]

“If they go low, we go high”
;)
Ik geloof niet dat die tactiek erg goed werkte.
  vrijdag 12 april 2019 @ 14:00:42 #16
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_186173578
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_186262093
Ooit kreeg je 7,50 gulden als je ergens een tip gaf aan de autoriteiten destijds.
Dat zou is euro's zo ongeveer 3,40 euro zijn. Maar goed. Het leven is wel duurder geworden. Enig idee hoeveel tipgeld je krijgt voor het aanbrengen van een rooie onderwijzer?
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  woensdag 17 april 2019 @ 11:37:44 #18
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_186270004
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2019 12:24 schreef Hawkxyz het volgende:
Nu al weer nummer 8, mijn hemel. Ik denk dat ik wel weer een paar trolmeldingen kan sturen naar schoolstrijd@fvd.nl
Het meldpunt is een doorslaand succes inderdaad. :) Kijk ze allemaal flippen!
  woensdag 17 april 2019 @ 11:39:07 #19
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_186270022
quote:
1s.gif Op woensdag 10 april 2019 22:36 schreef capricia het volgende:

[..]

“If they go low, we go high”
;)
Ik zou zeggen, begin je eigen meldpunt. DOE HET

Ik weet nu al dat die loser de ballen niet heeft.
  Moderator woensdag 17 april 2019 @ 11:41:09 #20
236264 crew  capricia
pi_186270058
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 11:39 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Ik zou zeggen, begin je eigen meldpunt. DOE HET

Ik weet nu al dat die loser de ballen niet heeft.
Neuh, ik ben zo van het verlinken van mensen.
Maar doe wat je niet laten kunt.
Definitely not CIA
pi_186270166
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 11:37 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Het meldpunt is een doorslaand succes inderdaad. :) Kijk ze allemaal flippen!
Het is inderdaad erg amusant om te zien hoe bepaalde mensen hier volgretig op blijven happen.

Terwijl het niets meer of minder is dan een opzetje om hierover een discussie los te maken.

Daar is Baudet in geslaagd.
pi_186283531
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 11:39 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Ik zou zeggen, begin je eigen meldpunt. DOE HET

Ik weet nu al dat die loser de ballen niet heeft.
Een meldpunt beginnen is vooral achterbaks. Heeft niks met ballen te maken.
ROBODEMONS..................|:(
  woensdag 17 april 2019 @ 22:41:32 #23
8369 speknek
Another day another slay
pi_186283791
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 11:48 schreef Elzies het volgende:
Terwijl het niets meer of minder is dan een opzetje om hierover een discussie los te maken. mensen bang te maken

Fixed.

Hoe banger mensen zijn voor een onzichtbaar gevaar dat zogenaamd de maatschappij controleert, hoe harder mensen roepen om een sterke leider met extreme standpunten. Niet voor niets is het midden-oosten verzot op complottheorien, en heeft Trump die vanaf het begin ook hard gepusht.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 17 april 2019 @ 22:44:57 #24
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_186283905
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 22:41 schreef speknek het volgende:

[..]

Fixed.

Hoe banger mensen zijn voor een onzichtbaar gevaar dat zogenaamd de maatschappij controleert, hoe harder mensen roepen om een sterke leider met extreme standpunten. Niet voor niets is het midden-oosten verzot op complottheorien, en heeft Trump die vanaf het begin ook hard gepusht.
Dit dus. Er moet een grote boze vijand zijn, ander slikt men hun kolder niet.
nee, jij dan!
  woensdag 17 april 2019 @ 22:47:17 #25
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_186283976
quote:
14s.gif Op woensdag 17 april 2019 22:44 schreef Gehenna het volgende:

[..]

Dit dus. Er moet een grote boze vijand zijn, ander slikt men hun kolder niet.
Het rode gevaar, in dit geval. Of is het tegenwoordig het rood/groene gevaar?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  Moderator woensdag 17 april 2019 @ 23:07:50 #26
236264 crew  capricia
pi_186284898
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 22:47 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Het rode gevaar, in dit geval. Of is het tegenwoordig het rood/groene gevaar?
Yep.
Gevaarlijke watermeloen.
Groen van buiten. Rood van binnen. :D
Definitely not CIA
  Moderator donderdag 18 april 2019 @ 00:06:04 #27
54278 crew  Tijger_m
42
pi_186286241
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 11:48 schreef Elzies het volgende:

[..]

Het is inderdaad erg amusant om te zien hoe bepaalde mensen hier volgretig op blijven happen.

Terwijl het niets meer of minder is dan een opzetje om hierover een discussie los te maken.

Daar is Baudet in geslaagd.
Het doet mij denken aan het Polen meldpunt van Wilders. Werkte ook heel goed, geen Pool meer te bekennen in Nederland.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  donderdag 18 april 2019 @ 00:10:44 #28
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_186286308
Tja, de geschiedenis leert ons dat een (verzonnen) collectieve angst een bijzonder goede motivator is, en dat het niet bijzonder lastig is om dat voor elkaar te krijgen.
Huilen dan.
pi_186288747
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2019 00:06 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Het doet mij denken aan het Polen meldpunt van Wilders. Werkte ook heel goed, geen Pool meer te bekennen in Nederland.
Haha nou idd. Heeft ook een hele vruchtbare 'polen-discussie' opgeleverd toen, echt zoden aan de dijk gezet toen en het probleem is bij de aard aangepakt :')

Sowieso was volgens mij de hele kern van dat verhaal de het vermeende probleem van oneerlijke concurrentie op de arbeidsmarkt. Iets wat het beste opgelost kan worden op Europees niveau, Maarja van de EU moeten we dus zo snel mogelijk van af volgens Geertje. :P
nee, jij dan!
pi_186288899
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 22:41 schreef speknek het volgende:

[..]

Fixed.

Hoe banger mensen zijn voor een onzichtbaar gevaar dat zogenaamd de maatschappij controleert, hoe harder mensen roepen om een sterke leider met extreme standpunten. Niet voor niets is het midden-oosten verzot op complottheorien, en heeft Trump die vanaf het begin ook hard gepusht.
Ach, laten we het niet gaan opblazen. Er zijn klachten vanuit leerlingen die vinden dat hun leraren hun een te eenzijdig beeld voorspiegelen. Het is toch het goed recht van die leerlingen daar beklag over te doen?

Een vergelijkbare discussie is er over de soms eenzijdige weergave vanuit de media. Prem die al tierend en schreeuwend een anti- Baudet en Wilders tirade afstak bij DWDD daags voor de Provinciale Verkiezingen is hier een uitstekend voorbeeld van te noemen. Daar was terecht veel kritiek op.
pi_186289067
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2019 09:05 schreef Elzies het volgende:

[..]

Ach, laten we het niet gaan opblazen. Er zijn klachten vanuit leerlingen die vinden dat hun leraren hun een te eenzijdig beeld voorspiegelen. Het is toch het goed recht van die leerlingen daar beklag over te doen?
Klopt, ik vind het zelf alleen discutabel omdat vanuit een partij te doen, die dat mooi kan gebruiken voor hun eigen agenda. Maarja politiek he.. Don't hate the player, hate the game.

quote:
Een vergelijkbare discussie is er over de soms eenzijdige weergave vanuit de media. Prem die al tierend en schreeuwend een anti- Baudet en Wilders tirade afstak bij DWDD daags voor de Provinciale Verkiezingen is hier een uitstekend voorbeeld van te noemen. Daar was terecht veel kritiek op.
Dat voorbeeld is inderdaad erg kwalijk. Sowieso prem :r Ik denk trouwens dat dat soort tirades van een prutser als Prem, alleen maar stemmen oplevert voor het FvD. Want Baudet kan dat weer prima gebruiken voor z'n vervelende slachtoffer-rolletje.
nee, jij dan!
pi_186289127
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2019 09:17 schreef Gehenna het volgende:

[..]

Klopt, ik vind het zelf alleen discutabel omdat vanuit een partij te doen, die dat mooi kan gebruiken voor hun eigen agenda. Maarja politiek he.. Don't hate the player, hate the game.
[..]

Dat voorbeeld is inderdaad erg kwalijk. Sowieso prem :r Ik denk trouwens dat dat soort tirades van een prutser als Prem, alleen maar stemmen oplevert voor het FvD. Want Baudet kan dat weer prima gebruiken voor z'n vervelende slachtoffer-rolletje.
Wat Tijger in een eerdere reactie al aangaf. Het Polen meldpunt was toentertijd ook controversieel maar waaide uiteindelijk over.

Wat je vaak ziet is dat men bepaalde zaken enorm opblaast en hiermee juist de tegenstander in de kaart speelt.
  donderdag 18 april 2019 @ 09:34:38 #33
8369 speknek
Another day another slay
pi_186289296
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2019 09:05 schreef Elzies het volgende:

[..]

Ach, laten we het niet gaan opblazen. Er zijn klachten vanuit leerlingen die vinden dat hun leraren hun een te eenzijdig beeld voorspiegelen. Het is toch het goed recht van die leerlingen daar beklag over te doen?

Een vergelijkbare discussie is er over de soms eenzijdige weergave vanuit de media. Prem die al tierend en schreeuwend een anti- Baudet en Wilders tirade afstak bij DWDD daags voor de Provinciale Verkiezingen is hier een uitstekend voorbeeld van te noemen. Daar was terecht veel kritiek op.
Over Polen hoor je niet zoveel meer, maar sindsdien zijn de xenofobe/isolationistische (doorhalen naar gelang je politieke gezindte) partijen van 10 voor de PVV (2011) naar fictief 36 voor FvD+PVV gegaan. Een angstbeeld helpt, voor wie het daadwerkelijk is maakt niet zoveel uit. Marokkanen terug naar Turkije.

Met dit meldpunt zagen Baudet en Cliteur aan de stoelpoten van de Nederlandse samenleving, voor politiek gewin.

Het zal mijn tijd allemaal wel duren, maar de leraren verdienen dit niet.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_186289555
quote:
1s.gif Op donderdag 18 april 2019 09:34 schreef speknek het volgende:

[..]

Over Polen hoor je niet zoveel meer, maar sindsdien zijn de xenofobe/isolationistische (doorhalen naar gelang je politieke gezindte) partijen van 10 voor de PVV (2011) naar fictief 36 voor FvD+PVV gegaan. Een angstbeeld helpt, voor wie het daadwerkelijk is maakt niet zoveel uit. Marokkanen terug naar Turkije.


Met dit meldpunt zagen Baudet en Cliteur aan de stoelpoten van de Nederlandse samenleving, voor politiek gewin.

Het zal mijn tijd allemaal wel duren, maar de leraren verdienen dit niet.
Ach, Casper Albers vatte het goed samen in een column van de week

“Beweren dat neutraal onderwijs bestaat, is populistische indoctrinatie.”
  donderdag 18 april 2019 @ 10:02:24 #35
8369 speknek
Another day another slay
pi_186289635
quote:
1s.gif Op donderdag 18 april 2019 09:55 schreef Tem het volgende:

[..]

Ach, Casper Albers vatte het goed samen in een column van de week

“Beweren dat neutraal onderwijs bestaat, is populistische indoctrinatie.”
Het doet me denken aan mijn eigen vakgebied, waar de alt-right min of meer geboren is, videogames.
Daar zitten mensen ook al heel lang te klagen dat reviewers hun (soms godverhoede politieke) mening laten doorschemeren in de kritiek op de game. Jim Sterling heeft daarom eens een goede objectieve review geschreven.
https://www.destructoid.c(...)sy-xiii-179178.phtml
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_186289796
quote:
1s.gif Op donderdag 18 april 2019 09:34 schreef speknek het volgende:

Het zal mijn tijd allemaal wel duren, maar de leraren verdienen dit niet.
Dit is wat mij betreft de essentie.

Ik geloof ook niet dat het FvD daadwerkelijk actie onderneemt tegen docenten. Maar leraren verdienen dit gewoon niet. Het is een ondankbare baan die niet buitengewoon goed betaalt. We hebben zelfs een tekort aan leerkrachten.

En hoe worden deze mensen bedankt? Met een meldpunt, waarmee de suggestie wordt gewekt dat er talloze docenten rondlopen met kwade intenties. Zo'n initiatief voedt bovendien de antipathie die veel vervelende tieners toch al koesteren jegens hun leerkrachten.

En dit allemaal omdat Terry Baudet een klotetijd heft gehad op de middelbare school. Zielig mannetje.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_186292240
quote:
1s.gif Op donderdag 18 april 2019 09:34 schreef speknek het volgende:

[..]

Met dit meldpunt zagen Baudet en Cliteur aan de stoelpoten van de Nederlandse samenleving, voor politiek gewin.

Het zal mijn tijd allemaal wel duren, maar de leraren verdienen dit niet.
Er zijn ook initiatieven genomen vanuit leerlingen los van Baudet en Cliteur.

Een beetje gezonde zelfreflectie vanuit die leraren kan helemaal geen kwaad.

Ja, er is een ideologische diversiteit in Nederland. Je hoeft het niet met elkaar eens te zijn maar de boel doodzwijgen of verketteren is niet de juiste weg om het bespreekbaar te maken.
pi_186292519
Vanaf 5.53 is het echt genieten :')

I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
pi_186292832
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2019 10:11 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dit is wat mij betreft de essentie.

Ik geloof ook niet dat het FvD daadwerkelijk actie onderneemt tegen docenten. Maar leraren verdienen dit gewoon niet. Het is een ondankbare baan die niet buitengewoon goed betaalt. We hebben zelfs een tekort aan leerkrachten.

En hoe worden deze mensen bedankt? Met een meldpunt, waarmee de suggestie wordt gewekt dat er talloze docenten rondlopen met kwade intenties. Zo'n initiatief voedt bovendien de antipathie die veel vervelende tieners toch al koesteren jegens hun leerkrachten.

En dit allemaal omdat Terry Baudet een klotetijd heft gehad op de middelbare school. Zielig mannetje.
Dus echt precies dit. ^O^
"Pools are perfect for holding water"
pi_186297505
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2019 10:11 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dit is wat mij betreft de essentie.

Ik geloof ook niet dat het FvD daadwerkelijk actie onderneemt tegen docenten. Maar leraren verdienen dit gewoon niet. Het is een ondankbare baan die niet buitengewoon goed betaalt. We hebben zelfs een tekort aan leerkrachten.
Daar mag je die VVD van jou voor bedanken, die overigens zelf ook een vergelijkbaar meldpunt heeft voorgesteld.

quote:
En hoe worden deze mensen bedankt? Met een meldpunt, waarmee de suggestie wordt gewekt dat er talloze docenten rondlopen met kwade intenties. Zo'n initiatief voedt bovendien de antipathie die veel vervelende tieners toch al koesteren jegens hun leerkrachten.
Beetje gezocht weer. Docenten en lesstofmakers kunnen hun eigen mening of een smal spectrum aan meningen voor iets te vanzelfsprekend aannemen, zonder dat ze nou echt bewust onrijpe geesten aan het manipuleren zijn. Zo kan ik mij bijvoorbeeld goed voorstellen dat leraren onnadenkend het rechtse idioom overnemen waarin een stijging van het BNP zou betekenen dat het goed gaat met de economie, waarin de EU Europa is e.d.

quote:
En dit allemaal omdat Terry Baudet een klotetijd heft gehad op de middelbare school. Zielig mannetje.
Niveautje hoor.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_186297649
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2019 19:20 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Daar mag je die VVD van jou voor bedanken, die overigens zelf ook een vergelijkbaar meldpunt heeft voorgesteld.
Een meldpunt voor boeken......

Ben daar ook geen fan van, maar vindt een meldpunt voor personen toch echt van een andere orde.

Maar goed, ik draag de VVD dan ook niet op handen. Anders dan jij doet met Baudet.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_186297822
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2019 10:02 schreef speknek het volgende:

[..]

Het doet me denken aan mijn eigen vakgebied, waar de alt-right min of meer geboren is, videogames.
Daar zitten mensen ook al heel lang te klagen dat reviewers hun (soms godverhoede politieke) mening laten doorschemeren in de kritiek op de game. Jim Sterling heeft daarom eens een goede objectieve review geschreven.
https://www.destructoid.c(...)sy-xiii-179178.phtml
Whehe, nice. Maar inderdaad, het wordt een zouteloze nietszeggende brij wanneer persoonlijke voorkeuren niet meespelen in het vertellen van een verhaal. Doceren is veel meer dan het opstellen van release notes.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-04-2019 19:37:41 ]
pi_186298111
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2019 19:20 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Niveautje hoor.
Hoe kun jij in vredesnaam in het ene topic dit gaan lopen roeptoeteren:
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2019 14:15 schreef Weltschmerz het volgende:
Als je groot genoeg bent om volwassenen te vertellen wat ze moeten doen ben je ook groot genoeg om te incasseren.
En dan hier opeens gaan pretenderen dat je de 'moral high ground' neemt.

Zelden zo'n hypocriet bericht gelezen hier. :')
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_186299949
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2019 19:52 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Hoe kun jij in vredesnaam in het ene topic dit gaan lopen roeptoeteren:
[..]

En dan hier opeens gaan pretenderen dat je de 'moral high ground' neemt.

Zelden zo'n hypocriet bericht gelezen hier. :')
Ik neem de moral high ground niet, ik loop niet te janken dat je niks lelijks over Baudet mag zeggen. Het intellectueel niveau van deze opmerking was beneden het grondwaterpeil.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_186300055
Die arme Baudet, die tijdens een schoolexcursie bij een nerd op de kamer moest slapen. En dat allemaal omdat die rotzak van een leerkracht niet ingreep.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_186301324
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2019 21:11 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Het intellectueel niveau van deze opmerking was beneden het grondwaterpeil.
En de eruditie spatte van Baudets tweet af?
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  zondag 21 april 2019 @ 20:44:04 #47
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_186352324
CasMudde twitterde op zondag 21-04-2019 om 14:58:04 Eigenlijk is Nederland helemaal niet zo anders als de VS. Dit komt recht uit de koker van Republijken, inclusief ideologische niet-experts als getuigen. Hey @2eKamertweets , ik ben ook afgewezen in Nederland, mag ik ook komen klagen? https://t.co/2NjhrZqUKA https://t.co/nsC06nvLWp reageer retweet
Draadje daar
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  dinsdag 23 april 2019 @ 14:19:32 #48
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_186379720
TomWGvdMeer twitterde op dinsdag 23-04-2019 om 13:43:42 Die suggestie van bijv het spook van cultuurmarxistisch postmodernisme dat zo dominant zou zijn is al vaak weerlegd. Zo vaak, dat degene die in dat spook gelooft eens expliciet moet uitspreken hoe zijn/haar geloof toetsbaar is: Welke a-priori verwachting maakt toets mogelijk? reageer retweet
Dit lijkt allemaal helemaal koddig en mallotig, maar hier zitten gewoon miljardairs en agenda's achter
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_186379931
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2019 14:19 schreef Klopkoek het volgende:
TomWGvdMeer twitterde op dinsdag 23-04-2019 om 13:43:42 Die suggestie van bijv het spook van cultuurmarxistisch postmodernisme dat zo dominant zou zijn is al vaak weerlegd. Zo vaak, dat degene die in dat spook gelooft eens expliciet moet uitspreken hoe zijn/haar geloof toetsbaar is: Welke a-priori verwachting maakt toets mogelijk? reageer retweet
Dit lijkt allemaal helemaal koddig en mallotig, maar hier zitten gewoon miljardairs en agenda's achter
Punt is nu juist dat het cultuurmarxisme helemaal niet is weerlegd. Het is geen samenzwering, maar wel een brede ideologische stroming die vertakt is in vele facetten van de westerse maatschappij.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_186379986
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2019 14:39 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Punt is nu juist dat het cultuurmarxisme helemaal niet is weerlegd. Het is geen samenzwering, maar wel een brede ideologische stroming die vertakt is in vele facetten van de westerse maatschappij.
Vind maar een cultuurmarxist dan. Gewoon eentje die die zogenaamde ideologie aanhangt. Iemand die simpelweg iets zegt als: "Ik ben een cultuurmarxist, werkzaam daar en daar en mijn doel is om (wat die zogenaamde cultuurmarxisten dan ook zouden nastreven)". Als het zo wijdvertakt is, dan lijkt me dat prima te doen. Zijn we in een keer af van de vraag of het eigenlijk wel bestaat.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')