merciquote:
Hebben jullie geen VAR?quote:Op maandag 8 april 2019 21:31 schreef maxi-mus het volgende:
Overigens maakte ik gister ook hands in de 16. Gelukkig zag de scheids het niet. Tot zover deze boeiende anekdote.
Ga wielrennen manquote:
Terwijl er veel interessantere zaken zijn om te bespreken.quote:Op maandag 8 april 2019 21:32 schreef Slobeend het volgende:
Ieder voetbalprogramma gaat steeds vaker over arbitrale beslissingen.
Noem 1 zaak.quote:Op maandag 8 april 2019 21:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Terwijl er veel interessantere zaken zijn om te bespreken.
Ik vind hem de beste gast bij VI.quote:Op maandag 8 april 2019 21:33 schreef Slobeend het volgende:
Hans is een prima analist als hij niet de clown uithangt.
Ajax - Juvequote:
Nooit dus. (lol)quote:Op maandag 8 april 2019 21:33 schreef Slobeend het volgende:
Niemand boven Bosskampquote:Op maandag 8 april 2019 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind hem de beste gast bij VI.
Is altijd goed bij de KK divisie op vrijdag.quote:Op maandag 8 april 2019 21:33 schreef Slobeend het volgende:
Mijn fiets is in de oorlog gestolenquote:
Bij ziggy ook niet.quote:Op maandag 8 april 2019 21:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die zegt bij VI nooit wat zinnigs.
Niet veel bijzonders nee, al mag hij dan wel analyseren met beelden erbij dus dan heb je er iets meer aan.quote:
Dat kijk ik niet vaak.quote:Op maandag 8 april 2019 21:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is altijd goed bij de KK divisie op vrijdag.
Gevoel.quote:Op maandag 8 april 2019 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is je berekening hiervoor geweest?
quote:Op maandag 8 april 2019 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind hem de beste gast bij VI.
Ik ben meestal aan het werk op mijn werk.quote:Op maandag 8 april 2019 21:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Schakelkanaaltje staat meestal op het werk aan. Best vermakelijk.
Wetenschappelijk berekend door Klaasweetallesquote:Op maandag 8 april 2019 21:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat een, op het oog, willekeurig getal.
Ik ook.quote:Op maandag 8 april 2019 21:36 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik ben meestal aan het werk op mijn werk.
Best goede kans nog dus. Genot.quote:Op maandag 8 april 2019 21:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wetenschappelijk berekend door Klaasweetalles
Dus het klopt.
quote:
Jammer dat dit account wat dood is.twitter:AnalistHeitinga twitterde op zondag 21-01-2018 om 15:16:54Zowel Ajax als Feyenoord wisten nog niet te scoren in de eerste helft. Daarom staat het 0-0 bij rust. #ajafey reageer retweet
Als je verliefd bent op Coco moet je hier gewoon een UI van maken;quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
quote:Op maandag 8 april 2019 21:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als je verliefd bent op Coco moet je hier gewoon een UI van maken;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
quote:Op maandag 8 april 2019 21:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als je verliefd bent op Coco moet je hier gewoon een UI van maken;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What can change the nature of a man?
Goed vrijgelopen en het veld breed gehouden maatquote:
Eens met deze stelling.quote:Op maandag 8 april 2019 21:50 schreef GGMM het volgende:
2/3 gewonnen
Stelling: als je toetsenbord het niet doet en je niet kan spelen, speel dan ook niet.
Paxcon had ooit problemen met zijn pijltje, toen speelde hij niet.quote:Op maandag 8 april 2019 21:50 schreef GGMM het volgende:
2/3 gewonnen
Stelling: als je toetsenbord het niet doet en je niet kan spelen, speel dan ook niet.
dan speel je toch met WASD of watquote:Op maandag 8 april 2019 21:51 schreef Coco. het volgende:
[..]
Paxcon had ooit problemen met zijn pijltje, toen speelde hij niet.
Innuendoquote:
Dat is mijn specialiteitquote:Op maandag 8 april 2019 21:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed vrijgelopen en het veld breed gehouden maatAnders kan ik zo'n werkelijk briljante bal nooit geven.
(lol)quote:Op maandag 8 april 2019 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Frenkie zit onder de plak.
Dat werkt niet. De X is beter dan de spatiebalk.quote:
Het ergste wat je kan doen als man.quote:Op maandag 8 april 2019 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Joepie.twitter:FreekJansenVI twitterde op maandag 08-04-2019 om 21:48:04Nieuwe VI naar de drukker. Hoogste tijd voor uurtje Natafelen met Kees en Kenneth op @FOXSportsnl, met collega’s Marcel van der Kraan en @sjoerdmossou https://t.co/EDWgk2Y5Ur reageer retweet
rechter shift werkt ook.quote:Op maandag 8 april 2019 21:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat werkt niet. De X is beter dan de spatiebalk.
Linkerhand WASD, rechterhand rechtse CTRL.quote:Op maandag 8 april 2019 21:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat werkt niet. De X is beter dan de spatiebalk.
Topshow.quote:Op maandag 8 april 2019 21:53 schreef El-Stinho het volgende:
Joepie.twitter:FreekJansenVI twitterde op maandag 08-04-2019 om 21:48:04Nieuwe VI naar de drukker. Hoogste tijd voor uurtje Natafelen met Kees en Kenneth op @:FOXSportsnl, met collega’s Marcel van der Kraan en @:sjoerdmossou https://t.co/EDWgk2Y5Ur reageer retweet
Zou jij VI magazine aanraden?quote:Op maandag 8 april 2019 21:53 schreef El-Stinho het volgende:
Joepie.twitter:FreekJansenVI twitterde op maandag 08-04-2019 om 21:48:04Nieuwe VI naar de drukker. Hoogste tijd voor uurtje Natafelen met Kees en Kenneth op @:FOXSportsnl, met collega’s Marcel van der Kraan en @:sjoerdmossou https://t.co/EDWgk2Y5Ur reageer retweet
Ik speel met mijn handen gekruist. Met links pijltjes toetsen, rechts de Xquote:Op maandag 8 april 2019 21:53 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Linkerhand WASD, rechterhand rechtse CTRL.
Alleen als je geen ruggengraat hebt.quote:Op maandag 8 april 2019 21:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Overkomt dat niet iedereen als ze een vriendin hebben?
quote:Uit onderzoek blijkt dat een voetballer tot wel 15 gram rubber binnen krijgt tijdens een wedstrijd. Het meeste poept de voetballer binnen 48 uur weer uit. Een klein gedeelte komt in de bloedbaan en is kankerverwekkend.
wtfquote:Op maandag 8 april 2019 21:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik speel met mijn handen gekruist. Met links pijltjes toetsen, rechts de X
Geen wonder datje er niks van kan.quote:Op maandag 8 april 2019 21:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
datje !!!! kijk een spelfout hahhhhhahahahahahah hihihioaoaoasoiaioquote:
lolquote:Op maandag 8 april 2019 21:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben rechtshandig, maar heb precisie in mijn linkerhand. Golfen, Honkbal, autorijden, alles met links.quote:
Ik was onder de indruk van jouw foutloze Ehizibue.quote:Op maandag 8 april 2019 21:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
datje !!!! kijk een spelfout hahhhhhahahahahahah hihihioaoaoasoiaio
Masturberen?quote:Op maandag 8 april 2019 21:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben rechtshandig, maar heb precisie in mijn linkerhand. Golfen, Honkbal, autorijden, alles met links.
lol.quote:Op maandag 8 april 2019 21:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben rechtshandig, maar heb precisie in mijn linkerhand. Golfen, Honkbal, autorijden, alles met links.
Altijd een beetje sneu die voetballertjes met veel te lekkere wijvenquote:Op maandag 8 april 2019 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Beide handen werktquote:
quote:Op maandag 8 april 2019 21:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
datje !!!! kijk een spelfout hahhhhhahahahahahah hihihioaoaoasoiaio
Sowquote:Op maandag 8 april 2019 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zou je daarvoor handen gebruiken?
Je kan moeilijk je matras gebruiken toch?quote:Op maandag 8 april 2019 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zou je daarvoor handen gebruiken?
Ja, echt heel sneu.quote:Op maandag 8 april 2019 21:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Altijd een beetje sneu die voetballertjes met veel te lekkere wijven
Ik word in SPT onterecht de hele tijd hiermee geziekt, Scrummiequote:
quote:Op maandag 8 april 2019 21:58 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Waarom hebben Slobeend en Masterminded ruzie?
Werkt uitstekend.quote:Op maandag 8 april 2019 21:58 schreef Coco. het volgende:
[..]
Je kan moeilijk je matras gebruiken toch?
Hebben ze ruzie?quote:Op maandag 8 april 2019 21:58 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Je mist een wielren meme. (wiElREnneN is geeN SpOrt)quote:Op maandag 8 april 2019 21:58 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik heb echt geen flauw idee waar dit over gaat. Kan ik het ergens teruglezen?quote:Op maandag 8 april 2019 21:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik word in SPT onterecht de hele tijd hiermee geziekt, Scrummie.
Ja dat zeg ik.quote:
Eens.quote:Op maandag 8 april 2019 21:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je mist een wielren meme. (wiElREnneN is geeN SpOrt)
quote:Op maandag 8 april 2019 21:59 schreef Coco. het volgende:
Ik mis de tijd dat Stijn gewoon ruzie had met GGMM.
quote:Op maandag 8 april 2019 21:59 schreef Coco. het volgende:
Stijn en ik liggen elkaar wel de laatste tijd.quote:Op maandag 8 april 2019 21:59 schreef Coco. het volgende:
Dit gaat over een Eurosport Player waarin je wielrennen kan zien. Ik wil daar niet voor betalen, andere mensen doen dat wel en maken er een gimmick van. Heel vervelend.quote:Op maandag 8 april 2019 21:59 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee waar dit over gaat. Kan ik het ergens teruglezen?
we maken ook geen kans naja gelijkspel is ook top maar dit juventus tsja met cr7quote:
Betalen om wielrennen te kijken.quote:Op maandag 8 april 2019 22:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit gaat over een Eurosport Player waarin je wielrennen kan zien. Ik wil daar niet voor betalen, andere mensen doen dat wel en maken er een gimmick van. Heel vervelend.
De wonderen zijn de wereld nog niet uit zo blijkt maar weer hé Renéquote:Op maandag 8 april 2019 22:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stijn en ik liggen elkaar wel de laatste tijd.
Wie had dat ooit gedacht.
Gelijkspel en we staan voor oostenrijkquote:Op maandag 8 april 2019 22:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
we maken ook geen kans naja gelijkspel is ook top maar dit juventus tsja met cr7
met de billen bloot
quote:Op maandag 8 april 2019 22:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Betalen om wielrennen te kijken.
Nee dit kan niet.
Hm oke. Volgens mij is dit zoiets dat leuker is als je erbij bent. Maar bedankt voor je uitlegquote:Op maandag 8 april 2019 22:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit gaat over een Eurosport Player waarin je wielrennen kan zien. Ik wil daar niet voor betalen, andere mensen doen dat wel en maken er een gimmick van. Heel vervelend.
Zijn wel meer sporten Hans.quote:Op maandag 8 april 2019 22:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Betalen om wielrennen te kijken.
Nee dit kan niet.
als juventus met 0-4 wint en dan uit 1-1quote:Op maandag 8 april 2019 22:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Gelijkspel en we staan voor oostenrijk
quote:Op maandag 8 april 2019 22:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
curling is dan ook genot.
ik dacht dat dat alleen voor homo's was
Ik walg van je!1!!11!1!quote:
Ik zie Paxcon dat niet snel doen.quote:Op maandag 8 april 2019 22:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
curling is dan ook genot.
ik dacht dat dat alleen voor homo's was
2,3 voor juve is wel een lekkere quotering.quote:Op maandag 8 april 2019 22:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
we maken ook geen kans naja gelijkspel is ook top maar dit juventus tsja met cr7
met de billen bloot
draw no betje niets mis mee.quote:Op maandag 8 april 2019 22:03 schreef Adames het volgende:
[..]
2,3 voor juve is wel een lekkere quotering.
Marcel van der Kraan is een smetje op deze tafel.quote:Op maandag 8 april 2019 22:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, ik zap naar het warme bad van kale Kees.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik Marcel niet echt goed ken.quote:Op maandag 8 april 2019 22:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Marcel van der Kraan is een smetje op deze tafel.
Vriendje van Eric Gudde.quote:Op maandag 8 april 2019 22:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik Marcel niet echt goed ken.
Hij is Feyenoord-watcher en buitenlandschrijver bij de Telegraaf.quote:Op maandag 8 april 2019 22:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik Marcel niet echt goed ken.
En viesbruin.quote:Op maandag 8 april 2019 22:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hij is Feyenoord-watcher en buitenlandschrijver bij de Telegraaf.
Een Ten Hag met haar qua stem.quote:
Ik was alweer weg. Wat mis ikquote:
Bas: Vrouwenvoetbal heeft ook VAR morgenquote:
quote:Op maandag 8 april 2019 22:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Bas: Vrouwenvoetbal heeft ook VAR morgen
Valentijn: Tempo ligt zo laag daar heb je geen VAR bij nodig
Die mopquote:Op dinsdag 9 april 2019 05:55 schreef wolfrolf het volgende:
Genieten jullie ook zo van het middagshowtje op radio Veronica
Echt een topshowtje hoor met Wilfred rick niels en celine
Schokeffect.quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:28 schreef Zipportal het volgende:
818.000 koekoek. Volgens mij een record?
Hallow zeg koekoekquote:Op dinsdag 9 april 2019 13:28 schreef Zipportal het volgende:
quote:Op dinsdag 9 april 2019 12:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Die mop
Wilfred: Dat kan echt niet!
Beller: Maar het was de stiefvader.
Absoluut ouwe reus.quote:Op dinsdag 9 april 2019 17:54 schreef Vjenne12345 het volgende:
Hans had toch gewoon gelijk betreft de Telekneus tegenover Ten Hag?
Het werd een beetje weggemoffeld, en Driessen deed alsof zijn neus bloed.
Ik vind Valentijn de grootste droeftoeter die op tv komt. Beetje niveau Alberto Stegeman of Sylvana Simons.quote:
Valentijn effectquote:Op dinsdag 9 april 2019 13:28 schreef Zipportal het volgende:
Kan je net zo goed dus zijn boeken lezen.quote:Op donderdag 11 april 2019 10:04 schreef ikweethetookniet het volgende:
René van der Gijp gaat het theater in![]()
René van der Gijp gaat eenmalig het theater in. De analyticus van Veronica Inside gaat er spreken over zijn tijd als voetballer, zijn televisie-werk en zijn privéleven
Het Nieuwe Luxor in Rotterdam is op 4 juni het podium waar René van der Gijp bezoekers vertelt over zijn leven. Onder de naam Gijp Live! blijft het vooralsnog bij een eenmalige avond. De voorstelling is al in de verkoop gegaan. Van der Gijp, oud-speler van onder meer Sparta, PSV en het Nederlands elftal, geniet grote populariteit door zijn karakteristieke inbreng in voetbaltalkshow Veronica Inside (voorheen Voetbal Inside).
https://www.ad.nl/show/re(...)theater-in~ae8dbced/
Lekker man, niks mis mee centjes verdienen
Leuke fotoshop zo Frenkie de Jong met mevrouwenhaarquote:Op dinsdag 9 april 2019 17:44 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die zit straks weer met paniekaanvallen achter de bank als er thuis wordt aangebeld.quote:Op donderdag 11 april 2019 10:04 schreef ikweethetookniet het volgende:
René van der Gijp gaat het theater in![]()
René van der Gijp gaat eenmalig het theater in. De analyticus van Veronica Inside gaat er spreken over zijn tijd als voetballer, zijn televisie-werk en zijn privéleven
Het Nieuwe Luxor in Rotterdam is op 4 juni het podium waar René van der Gijp bezoekers vertelt over zijn leven. Onder de naam Gijp Live! blijft het vooralsnog bij een eenmalige avond. De voorstelling is al in de verkoop gegaan. Van der Gijp, oud-speler van onder meer Sparta, PSV en het Nederlands elftal, geniet grote populariteit door zijn karakteristieke inbreng in voetbaltalkshow Veronica Inside (voorheen Voetbal Inside).
https://www.ad.nl/show/re(...)theater-in~ae8dbced/
Lekker man, niks mis mee centjes verdienen
Oke Hans, dank je.quote:Op donderdag 11 april 2019 10:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Komt omdat hij van de trap is gevallen.
quote:Op donderdag 11 april 2019 10:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Leuke fotoshop zo Frenkie de Jong met mevrouwenhaar
Gewoon een kibbelingetje aan de deur hangen, knapt hij wel van op.quote:Op donderdag 11 april 2019 10:34 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Die zit straks weer met paniekaanvallen achter de bank als er thuis wordt aangebeld.
Je bent werkelijk waar niet te geloven mafketel! Donderstraal op joh.quote:Op donderdag 11 april 2019 10:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Leuke fotoshop zo Frenkie de Jong met mevrouwenhaar
Madness.quote:Op donderdag 11 april 2019 13:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Je bent werkelijk waar niet te geloven mafketel! Donderstraal op joh.
Schei nu maar uit met je lollige Frenkie fotoshopquote:
Celine Huijsmans is haar naam tamzak!quote:Op donderdag 11 april 2019 16:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Schei nu maar uit met je lollige Frenkie fotoshopHet is leuk geweest, punt en lolletje gemaakt.
Ze zit 'm al de hele tijd uit mijn broek te kijken de pleurisslet!quote:Op donderdag 11 april 2019 17:07 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Echt een lekker wijf. Ze kan geen gesprek voeren. Maarja, heb je een vrouw om een gesprek te voeren dan?
Af en toe komt @JR-Style-93 langs om met haar te kont plassen.quote:Op donderdag 11 april 2019 17:10 schreef JanCees het volgende:
beetje het nieuws oplezen en de rest van de dag whatsappen
wat een leven
*kontplassenquote:Op donderdag 11 april 2019 17:15 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Af en toe komt @:JR-style-93 langs om met haar te kont plassen.
Sidekick:quote:Op donderdag 11 april 2019 22:43 schreef T3hTommay het volgende:
JAAAAA VANAF VOLGENDE WEEK DOORDEKKEN
Vanaf ongeveer 5:40
Johan in een trui, dat is wel vrij zeldzaam.quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:35 schreef ikweethetookniet het volgende:
Gebutste Johan Derksen is back in business![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
De buren van Derksen zitten inmiddels zonder bloemenvazen. Deze leende Derksen voor de bloemenzee die hij in huis kreeg tijdens zijn korte revalidatie![]()
![]()
![]()
Gespannen voor zijn rentree is hij dus allerminst. ,,Als ze me vanavond af willen zeiken bij de uitzending, zeiken ze me maar lekker af. Daar heb ik schijt aan. Die uitzending poepen we er zo weer uit.”![]()
![]()
https://www.dvhn.nl/drent(...)%2Fwww.google.nl%2F#
Gras:quote:
Arm in gips past niet in overhemdquote:Op vrijdag 12 april 2019 14:02 schreef Ronaldsen het volgende:
Johan in een trui, dat is wel vrij zeldzaam.
Toch maar eens wetenschappelijk laten testen die sidekicks......quote:Op vrijdag 12 april 2019 14:07 schreef Landgeld het volgende:
Die sidekicks kunnen alleen maar lachen. Zwaar irritant...
quote:Op vrijdag 12 april 2019 14:02 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Johan in een trui, dat is wel vrij zeldzaam.
quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:35 schreef ikweethetookniet het volgende:
Gebutste Johan Derksen is back in business![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
De buren van Derksen zitten inmiddels zonder bloemenvazen. Deze leende Derksen voor de bloemenzee die hij in huis kreeg tijdens zijn korte revalidatie![]()
![]()
![]()
Gespannen voor zijn rentree is hij dus allerminst. ,,Als ze me vanavond af willen zeiken bij de uitzending, zeiken ze me maar lekker af. Daar heb ik schijt aan. Die uitzending poepen we er zo weer uit.”![]()
![]()
https://www.dvhn.nl/drent(...)%2Fwww.google.nl%2F#
Hoe kan een post een gaylord zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |