Topshow.quote:Op maandag 8 april 2019 21:53 schreef El-Stinho het volgende:
Joepie.twitter:FreekJansenVI twitterde op maandag 08-04-2019 om 21:48:04Nieuwe VI naar de drukker. Hoogste tijd voor uurtje Natafelen met Kees en Kenneth op @:FOXSportsnl, met collega’s Marcel van der Kraan en @:sjoerdmossou https://t.co/EDWgk2Y5Ur reageer retweet
Zou jij VI magazine aanraden?quote:Op maandag 8 april 2019 21:53 schreef El-Stinho het volgende:
Joepie.twitter:FreekJansenVI twitterde op maandag 08-04-2019 om 21:48:04Nieuwe VI naar de drukker. Hoogste tijd voor uurtje Natafelen met Kees en Kenneth op @:FOXSportsnl, met collega’s Marcel van der Kraan en @:sjoerdmossou https://t.co/EDWgk2Y5Ur reageer retweet
Ik speel met mijn handen gekruist. Met links pijltjes toetsen, rechts de Xquote:Op maandag 8 april 2019 21:53 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Linkerhand WASD, rechterhand rechtse CTRL.
Alleen als je geen ruggengraat hebt.quote:Op maandag 8 april 2019 21:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Overkomt dat niet iedereen als ze een vriendin hebben?
quote:Uit onderzoek blijkt dat een voetballer tot wel 15 gram rubber binnen krijgt tijdens een wedstrijd. Het meeste poept de voetballer binnen 48 uur weer uit. Een klein gedeelte komt in de bloedbaan en is kankerverwekkend.
wtfquote:Op maandag 8 april 2019 21:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik speel met mijn handen gekruist. Met links pijltjes toetsen, rechts de X
Geen wonder datje er niks van kan.quote:Op maandag 8 april 2019 21:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
datje !!!! kijk een spelfout hahhhhhahahahahahah hihihioaoaoasoiaioquote:
lolquote:Op maandag 8 april 2019 21:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben rechtshandig, maar heb precisie in mijn linkerhand. Golfen, Honkbal, autorijden, alles met links.quote:
Ik was onder de indruk van jouw foutloze Ehizibue.quote:Op maandag 8 april 2019 21:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
datje !!!! kijk een spelfout hahhhhhahahahahahah hihihioaoaoasoiaio
Masturberen?quote:Op maandag 8 april 2019 21:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben rechtshandig, maar heb precisie in mijn linkerhand. Golfen, Honkbal, autorijden, alles met links.
lol.quote:Op maandag 8 april 2019 21:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben rechtshandig, maar heb precisie in mijn linkerhand. Golfen, Honkbal, autorijden, alles met links.
Altijd een beetje sneu die voetballertjes met veel te lekkere wijvenquote:Op maandag 8 april 2019 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Frenkie zit onder de plak.
Beide handen werktquote:
quote:Op maandag 8 april 2019 21:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
datje !!!! kijk een spelfout hahhhhhahahahahahah hihihioaoaoasoiaio
Sowquote:Op maandag 8 april 2019 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zou je daarvoor handen gebruiken?
Je kan moeilijk je matras gebruiken toch?quote:Op maandag 8 april 2019 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zou je daarvoor handen gebruiken?
Ja, echt heel sneu.quote:Op maandag 8 april 2019 21:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Altijd een beetje sneu die voetballertjes met veel te lekkere wijven
Ik word in SPT onterecht de hele tijd hiermee geziekt, Scrummiequote:
quote:Op maandag 8 april 2019 21:58 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Waarom hebben Slobeend en Masterminded ruzie?
Werkt uitstekend.quote:Op maandag 8 april 2019 21:58 schreef Coco. het volgende:
[..]
Je kan moeilijk je matras gebruiken toch?
Hebben ze ruzie?quote:Op maandag 8 april 2019 21:58 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Je mist een wielren meme. (wiElREnneN is geeN SpOrt)quote:Op maandag 8 april 2019 21:58 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik heb echt geen flauw idee waar dit over gaat. Kan ik het ergens teruglezen?quote:Op maandag 8 april 2019 21:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik word in SPT onterecht de hele tijd hiermee geziekt, Scrummie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |