Niet veel bijzonders nee, al mag hij dan wel analyseren met beelden erbij dus dan heb je er iets meer aan.quote:
Dat kijk ik niet vaak.quote:Op maandag 8 april 2019 21:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is altijd goed bij de KK divisie op vrijdag.
Gevoel.quote:Op maandag 8 april 2019 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is je berekening hiervoor geweest?
quote:Op maandag 8 april 2019 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind hem de beste gast bij VI.
Ik ben meestal aan het werk op mijn werk.quote:Op maandag 8 april 2019 21:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Schakelkanaaltje staat meestal op het werk aan. Best vermakelijk.
Wetenschappelijk berekend door Klaasweetallesquote:Op maandag 8 april 2019 21:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat een, op het oog, willekeurig getal.
Ik ook.quote:Op maandag 8 april 2019 21:36 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik ben meestal aan het werk op mijn werk.
Best goede kans nog dus. Genot.quote:Op maandag 8 april 2019 21:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wetenschappelijk berekend door Klaasweetalles
Dus het klopt.
quote:
Jammer dat dit account wat dood is.twitter:AnalistHeitinga twitterde op zondag 21-01-2018 om 15:16:54Zowel Ajax als Feyenoord wisten nog niet te scoren in de eerste helft. Daarom staat het 0-0 bij rust. #ajafey reageer retweet
Als je verliefd bent op Coco moet je hier gewoon een UI van maken;quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
quote:Op maandag 8 april 2019 21:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als je verliefd bent op Coco moet je hier gewoon een UI van maken;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG en OWS
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
quote:Op maandag 8 april 2019 21:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als je verliefd bent op Coco moet je hier gewoon een UI van maken;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What can change the nature of a man?
Goed vrijgelopen en het veld breed gehouden maatquote:
Eens met deze stelling.quote:Op maandag 8 april 2019 21:50 schreef GGMM het volgende:
2/3 gewonnen
Stelling: als je toetsenbord het niet doet en je niet kan spelen, speel dan ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |